Οθωμανική απειλή κατά της Ρωμιοσύνης

NtaboutoglouΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ Η ΙΔΡΥΣΗ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ!

του Παναγιώτη Νούνη

 

Ο ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΣ ΓΡΑΙΚΙΣΜΟΣ

Ο μακαριστός δογματολόγος, μέγας θεολόγος και διδάσκαλος της Εκκλησίας μας, πατέρας Ιωάννης Ρωμανίδης, έγραφε [1] ότι  Νεογραικύλος είναι ο συνεχιστής της παράδοσης των Γραικύλων πρό της Αλώσεως, οι οποίοι εκήρυτταν την ανάγκη της φραγκεύσεως του πνεύματος για να σωθούμεν από την δουλεία του σώματος! Είναι πλέον τόσο προφητικά  τα όσα μας αναφέρει διότι, ο νεογραικισμός εζήμιωσε και συνεχίζει να ζημιώνει την Ρωμιοσύνη μας με την ξενομανίαν του! Είτε αυτή είναι ο Αμερικανισμός, Γερμανισμός, Ρωσισμός, Φραγκισμός μέχρι ακόμα και Ισλαμισμός!

Είμαστε δυστυχώς δέκτες τις τελευταίες εβδομάδες, μιάς  αλλόκοτης εμμονής και παράδοξης  απόφασης, μερικών καθηγητών, της γνωστής πλεόν «πλειοψηφίζουσας μειοψηφίας» του τμήματος Θεολογίας, για την ίδρυση Ισλαμικών σπουδών, εντός της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θεολογικής Σχολής  μας(!), με κύριο σκοπό και στόχο αυτών είναι να ιδρυθεί, (άκουσον-άκουσον) τμήμα ξεχωριστό Ισλαμικών σπουδών, εντός του τμήματος Θεολογίας! Ωστόσο, ο μακαριστός πατέρας Ρωμανίδης βοά εκ της Θριαμβευούσης Εκκλησίας προς τους παρόντες συναδέλφους του, ακαδημαϊκούς και πολιτικούς, οι οποίοι θέλουν πάση θυσία να επιβάλλουν τα πολιτικάντικα παίγνια διότι, ο Γραικύλος υποκρίνεται το λιοντάρι στους Ρωμηούς με την βοήθεια των ξένων (πρεσβειών, κονδυλίων, ευρώ-πουλων), αλλά είναι φρόνιμο ποντικάκι και υπόδουλος πνμευματικά στους ξένους! Αλλά η τραγικότητα του Γραικυλισμού είναι, ότι παρατηρείται το περίεργο φαινόμενο να ερωτεύεται ο Γραικύλος τον Αμερικανό φίλο του και να μισεί τον Γραικύλο των Γερμανών! Αλλά και το ανάποδο ή να ερωτεύεται ο Γραικύλος τον Ισλαμιστή φίλο του και να μισεί τον Γραικύλο των Άγγλων! Σκέτο βαβυλώνιο μπάχαλο η υπόθεση και όλα αυτά εξαιτίας της νόσου του Γραικυλισμού! Από απόψεως της Ρωμηοσύνης όμως οι Γραικύλοι είναι όλοι προ-δό-τες!

Ο ΑΝΑΛΓΗΤΟΣ ΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟΣ

Με την βοήθεια τώρα της πιο πάνω πνευματικής νόσου, του Γραικισμού, παρατηρείται στην Ελλαδίτσα μας τα τελευταία χρόνια, και ειδικά ετούτες τις χαλεπές μέρες, να εισάξουν με το στανιό θεσμοθετημένα (άπαγε της γραικιλίστικης ανοησίας!) το Ισλάμ, με την δημιουργία  Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα με χρήματα του Έλληνα οπλίτη/πολίτη [2] όπως, και παράλληλα προσχεδιασμένα την δημιουργία Ισλαμικών Σπουδών στην Θεσσαλονίκη, ούτως ώστε οι δύο αυτές μεγάλες πόλεις της Ρωμηοσύνης να μετατραπούν στην τελική παγκόσμια κέντρα του πανισλαμισμού και πόλος έλξης Οθωμανών Ισλαμιστών πιστών και φοιτητών, με το πολιτικάντικο πρόσχημα της αναβάθμισης του μορφωτικού και θρησκευτικού δικαιώματος των μειονοτικών Μωαμεθανών! Να λάβουμε σημαντικά υπόψιν ότι η επάρατη νόσος του Γραικισμού παραβιάζει ειδικά στις πιο πάνω περιπτώσεις το άρθρο 13 του Συντάγματος, [3] παραβίαζεται το άρθρο 4 η Συνταγματική αρχή της ισότητας, καθώς και το άρθρο 25 και 43 του Συντάγματος στο οποίο μέν πρώτο παραβιάζεται η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας και στην δε δεύτερη παραβίαση για την κατασκευή ειδικά του Τεμένους έπρεπε να εκδοθεί Προεδρικό διάταγμα και όχι υπουργική απόφαση! Με λίγα και απλά λόγια οι διάφοροι «γραμματείς και φαρισαίοι» υπουργοί και υφιστάμενοι κόβουν ράβουν κατά το μέγεθος του Γραικισμού τους, και όποιον πάρει… ο χάρος!  Έχοντας φυσικά τους  μοιονοτικούς μουφτήδες και α-φύσικα  Χριστιανούς ακαδημαϊκούς ως «πλειοψηφίζουσα μειονοψηφία» να δηλώνουν με περίσιο θράσσος ότι τάχα μου είναι διεθνής υποχρέωση   de lege ferenda (sic), της Ρωμανίας (Ελλαδίτσας μας) να τους ανεγείρει τέμενος και να τους φυτέψει ένα  “οιονεί τμήμα ισλαμικών σπουδών” [4] μέσα στο Ορθόδοξο Χριστιανικό τμήμα της Θεολογίας(;!!!)

Ο ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΕΙΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΜΟΣ

Από ένα εξαιρετικό άρθρο της περίφημης εκκλησιαστικής εφημερίδας “ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ” [5] μάθαμε a posteriori για αυτήν την προγονική μετάλλαξη της λέξεως αλλά και συνάμα την μετάλλαξη του «δημοκρατικού» πολιτεύματος μας ελέω της 4ης εξουσίας! Ειδικά για το πιο πάνω θέμα έχουν γραφεί [6] τις τελευταίες μέρες πολλά αμίμητα ψευδολογήματα [7], αμέτι-μουχαμέτι των «πολιτικάντικων ακαδημαϊσμών» ή και «ακαδημαϊκών πολιτικαντισμών»!  Έχει ή δεν έχει απόλυτο δίκαιο ο σεβαστός γέροντας π. Βασίλειος Βολουδάκης για όσα γράφει στο περίφημο σύγγραμμά του αλλά, και για όσα εκφράζει συχνά-πυκνά κατά των «εντίμων» δειμοσιογράφων;

Ενδεικτικά σας αντιγράφω για να λάβετε μίαν θεσπέσια γεύση: «(…) Ο καυγάς γίνεται για το πάπλωμα! Οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι ξέρουν ότι οι Κληρικοί επηρεάζουν τους ανθρώπους, γιατί βρίσκονται κοντά στα προβλήματά τους, στις αγωνίες τους (…) Τόσο δε, έχουν αποθρασυνθεί, ώστε δεν ντρέπονται να ομολογούν ευθέως ότι, επειδή η Εκκλησία επηρεάζει τον κόσμο, πρέπει να τηρή σιγή στα θέματα που χειρίζονται οι πολιτικοί! (…) Βεβαίως και θα επηρεάζει η Εκκλησία! Και μάλιστα στις μέρες μας θα επηρεάζει σε ηγετικό και υπερθετικό βαθμό, για να ισοσταθμίση τον βούρκο του επηρεασμού που υφίσταται καθημερινά ο δύσμοιρος λαός μας, και… σε όποιον αρέση! (…) Δεν πρόκειται να μας σταματήση καμία επίγεια δύναμη από το να εκφράζουμε την λογική και θεολογική κρίση μας σε κάθε πολιτική ή άλλη παρέμβαση, που αλλοιώνει το ήθος του Χριστού και του Ευαγγελίου Του! (…) Δεν τους αρκούν τα δισεκατομμύρια που ξοδεύουν για τηλεοπτική και έντυπη προπαγάνδα αλλά θέλουν να φιμώσουν και τους Κληρικούς…! Ο πύρινος ποταμός της ψευτιάς καίγεται με την αλήθεια, έστω και αν αυτή είναι μια μικρή σταγόνα!…» [8].

 

Ο ΣΑΡΑΚΗΝΟΦΡΩΝ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Λέει σε μία συνέντευξη [9] του πρόσφατη ο καθηγητής π. Γ. Μεταλληνός με νόημα όπως πάντα, σε όλους αυτούς: «Τι πάνε, λοιπόν, να υποστηρίξουν και να προασπίσουν; Την Ευρωπαϊκή, Παπική, Προτεσταντική, Μασονική, Μαρξιστική, (Ισλαμική προσθέτει ο γράφων!) και όποιά άλλη παρά-Παράδοση (…) Το ερώτημα, λοιπόν, είναι ποιά σχέση έχουν οι εκπρόσωποί μας με την Παράδοσή μας; (…)»! Ενώ ξεκαθαρίζει ο καθηγητής π. Θ. Ζήσης [10] ότι όλοι αυτοί τολμούν  urbi et orbi ως ορκισμένοι οπαδοί του διαθρησκειακού Οικουμενισμού και Συγκρητισμού «και μάλιστα πατριάρχες και αρχιεπίσκοποι» σε ακαδημαϊκά και διακηρυγματικά πλαίσια, να ισχυρίζονται ότι ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ο Ιωσήφ Βρυέννιος, ο Γεννάδιος Σχολάριος κ.α. ήταν υπέρ αυτού του «μετα-νεο-εποχήτικου» και απροϋπόθετου σημερινού διαθρησκειακού διαλόγου και ότι αυτοί αποτελούν τα πρότυπά τους!

Ο sancta simplicitas!!!

Και όλα αυτά σας τα αναφέρουμε διότι θεωρούμε, ότι τόσο η δημιουργία τεμένους στο Βοτανικό αλλά όσο και η ίδρυση ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική σχολή της Θεσσαλονίκης αποτελεί μείξιν άμικτον, και κοινωνίαν του φωτός προς το σκότος!

Θα μειώσουμε υποβαθμίζοντας θεσμικά, υπερψηφίζοντας μάλιστα 23 καθηγητές, την Ορθόδοξη Θεολογική Ιερά επιστήμη μας πρός χάριν και εδραίωμα των Ισλαμικών σπουδών;

Να παραχωρήσουμε λίγο χώρο και αίθουσες για τον ψεύτικο θεό Αλλάχ και ψευδοπροφήτη τους Μωάμεθ;

Να δώσουμε γή και ύδωρ για να κτιστή ένα τέμενος;

Τι να σχολιάσει κανείς για το τραγελαφικό κατάντημα των «μωρών παρθένων»;

Ωστόσο αν τολμήσει κανείς να θέσει το κριτικό ερώτημα, έχουν οι θρησκείες τον ίδιο Θεό; Ή σε ποιού Νεομάρτυρα τον βίο εντοπίζει κανείς, αυτές τις «(Π)αγκοσμιο-(Σ)υμβουλίτικες» (Ε)κτροπές και παραπλανήσεις, η στάση όλων αυτών των «ΚΑΙΡΟ-προ-σκόπων» της «ολέθριας σπείρας» και «θεοκτόνων συναγωγή» ως άλλο «πονηρό συνέδριο»  θα αποφανθούν ad hoc   προς τους λογικώς και εκκλησιολογικώς  απλά απορούντες, ότι είναι φονταμενταλιστές και ακραίοι χωρίς καν, να κάνουνε τον κόπο να κοιταχτούν στους καθρέφτες τους…!

 

Ο ΚΡΥΠΤΟΪΟΥΔΑΙΚΟΣ  ΚΕΜΑΛΙΣΜΟΣ

Το Ισλάμ ουσιαστικώς είναι η εκδίκηση [11] του Ιουδαϊσμού εναντίον του Χριστιανισμού, είναι κρυπτοϊουδαϊκή αίρεση! Φυσικά ο ακαδημαϊκός και πολιτικάντης Αχμέτ Νταβούτογλου μας ξεκαθάρισε τελεσίδικα και αμετάκλητα και κυρίως εγγράφως το όλο ζήτημα που αφορά τους μειονοτικούς Οθωμανούς εν Ελλάδι! Άσχετο εάν ακόμη άχρι της σήμερον, οι εν Ελλάδι και Κύπρω πολιτικοί, ακαδημαικοί, «ανειδίκευτοι-ειδικοί»  και επιστήμονες λόγιοι «ισλαμ-λόγοι και θεο-λόγοι», εκφράζουν τα τόσα ασυνάρτητα («χίλια μύρια κύματα…»!) ως ηττημένα και «άστοχα μυαλά», τα οποία εμμένουν, να μην μελετούν τις γεωπολιτικές και γεωστρατηγικές θέσεις και απόψεις της Κεμαλικής Τουρκίας στο «στρατηγικό βάθος» του Νταβούτογλου!  Ένα σημαντικότατο εγχειρίδιο επιστημονικό και όχι μόνο, το οποίο ξεπέρασε τις 12 εκδόσεις με 872 σελίδες, πράγμα που μελέτησα ως φοιτητής της Θεολογίας προ πολλών ετών! Απλά προβληματίζομαι και απορώ, γιατί οι διάφοροι εν Ελλάδι Ισλαμολόγοι δεν το μελετούν τουλάχιστον; Τόσο πολύ υποτιμούν το Κεμαλικό Σουνιτικό Ισλάμ; Ή καλύτερα, τόσο πολύ επαναπαύτηκαν στις Ισλαμικές σπουδές τους, που δεν τους γεμίζει το μάτι το σύγγραμμά του Νταβούτογλου; Τελικά ο «μειονοτικός» ή και «πλειοψηφικός» μυωπικός επιστημονισμός, μας δέρνει αλύπητα στον ύπνο και στον ξύπνιο μας! Μόνο που ακόμα να καταλάβω και να διακρίνω  πότε ξυπνούν(;!) οι «τσομπανο-φύλακες»! Μάλλον αφού πρώτα κατασπαραχθούν όλα τα «πρόβατα της στάνης» και έπειτα βλέπουνε οι λογής λογής  «λόγιοι-τσομπαραίοι»!

Αναρωτιέμαι τι λογής άνθρωποι είναι τούτοι(;!)

Γράφει ο Νταβούτογλου [12] : «(…) Οι αντιτουρκικές δραστηριότητες κυρίως του ρωμαίικου και αρμενικού λόμπι έφεραν στο προσκήνιο ως εξισορροπητικό στοιχείο τη στήριξη του εβραϊκού λόμπι. Το εβραϊκό λόμπι φρόντισε να χρησιμοποιήσει τον εν λόγω εξισορροπητικό του ρόλο με τρόπο ενισχυτικό των τουρκοϊσραηλινών σχέσεων.» Και αυτά τα γράφουμε διότι εάν δεν ταιριάζαν θεολογικά, πολιτικά, στρατηγικά, πολιτιστικά, κοινωνιολογικά κ.λ.π. δεν θα συμπεθεριάζαν, άσχετα εαν τα τουμπάρανε (φαινομενικά) στην τελική διότι η Τουρκία ονειροπολεί την Οθωμανική αυτοκρατορία της, πρέπει κάποτε να μάθει να χάνει…! Και θα χάσει διότι αυτό είναι «κισμέτ» της!

 

ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΕΙΟΣ «ΑΝΕΝΣΑΡΚΟΔΟΚΗΤΙΣΜΟΣ»

Ασφαλέστατα και όλα βαίνουν κατά το Νταβουτόγλειο σχέδιο, ο Σουνιτικός Ισλαμισμός προελαύνει «ενσάρκως» εις την Ελλα-δικήν μας Ρωμανία, από την κερκόπορτα της «πολιτικάντικης  ακαδημαϊζουσας» κοινότητας!

Τα Ισλαμικά λάβαρα του ψευδοπροφήτη, οι εικόνες και τα σύμβολα θα αναστηλωθούν(!!!) εντός της Ορθοδόξου Χριστιανικής Θεολογικής Σχολής μας(sic)!

Οι ιμάμηδες και ιεροδιδασκάλοι και ο χότζας θα κράζουνε από τους μιναρέδες του Βοτανικού για την λατρεία του Αλλάχ!Τι άλλο να θέλουν οι Ισλαμιστές  Αχμέτ και Ταγίπ;

Φυσικά το μόνο σίγουρο είναι, ότι θα θέλανε ως νικητές, αυτοί, να κτίζανε τα   Τεμένη και να ίδρυαν Ισλαμικές σπουδές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά προ του το απαιτήσουν ή έστω κατακτήσουν, μερικοί «γνωστοί-άγνωστοι» ως ηττημένα μυαλά και δουλικότεροι  ως σαν servus servorum dei των Μωαμεθανών, αμαχητί, θα τους τα «σερβίρουνε παραγεμιστά(!) στο πιάτο» μπάς και δεν τους κακοφανεί, να καλοποιάσουνε έτσι, τους Μαχαραγιάδες-Νεοσουλτάνους αφεντάδες των! Αντιγράφω ενδεικτικά να δείτε τι «καλό» μας μαγειρεύουνε [13] : “(…) Οι δύο σημαντικοί βραχυπρόθεσμοι και μεσοπρόθεσμοι στόχοι της εξωτερικής πολιτικής της Τουρκίας στα Βαλκάνια είναι η ισχυροποίηση της Βοσνίας και της Αλβανίας μέσα σε ένα πλαίσιο που θα θέσει υπό την προστασία του τις εθνικές μειονότητες της περιοχής. Στο νομικό αυτό πλαίσιο  η Τουρκία πρέπει να επιδιώκει συνεχώς την εξασφάλιση εγγυήσεων που θα τις παρέχουν το δικαίωμα παρέμβασης στα ζητήματα που αφορούν τις μουσουλμανικές μειονότητες των βαλκανίων. Η νομιμότητα της επέμβασης της Κύπρου, που αποτελεί ένα εντυπωσιακό παράδειγμα στη σύγχρονη εποχή, κατέστη δυνατή εντός ενός τέτοιου είδους νομικού πλαισίου. (…) Για να μην αντιμετωπίσει μία νέα βαλκανική καταστροφή, …, η Τουρκία, αφενός, είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει μία δυναμική πολιτική στα θέματα που αφορούν το μέλλον των μουσουλμανικών κοινοτήτων οι οποίες αποτελούν οθωμανικά κατάλοιπα (…)”

Δίκαιο είχε εν τέλει και ο  καθηγητής μας κ. Λάμπρος Σιάσος με το λεχθέν coup d’etat, άσχετο αν είμαστε άσχετοι στα Γαλλικά, εμείς βγάλαμε την άκρη!

Οι «άλλοι», οι «κότες» θα την βγάλουνε;

Μόνο ο Θεός σίγουρα ξέρει να απαντήσει!

Άραγε θα παραμείνει ο Ύψιστος Τριαδικός Θεός μας, άμα τη αφίξει του Αλλάχ, στη  Θεολογική Σχολή;

Είναι και αυτό ένα ερώτημα, εσείς τι νομίζετε;

 

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ

Θα ήθελα να ολοκληρώσω το παρόν δοκίμιο όπως το ξεκίνησα!

Το Ρωμανίδειο λεχθέν ελπίζω να ηχήσει κραυγαλέα σε όλα τα μήκη και πλάτη της γής για να αφυπνισθεί η ανά την Οικουμένη, η Αγία Οικουμενική Ρωμηοσύνη μας, και να διαμαρτυρηθεί ο καθείς Ρωμηός και Ρωμαίισα με τον προσωπικό και μοναδικό του τρόπο δια το Ισλαμικό σχέδιο της ανομίας στην Ελλαδίτσα μας, διότι [14]: «Με άλλα λόγια ο Γραικύλος φοβείται και άρα ούτε είναι ούτε ημπορεί να είναι Ρωμηός, εφ’ όσον φοβείται. Φοβείται την πνευματικήν ανεξαρτησίαν και ελευθερίαν. Θέλει ελευθερίαν του σώματος μόνον. Και δια τούτο δεν ημπορεί κάν να φαντασθή ότι η Ρωμηοσύνη όχι μόνον δεν υποδουλώνεται πνευματικώς, αλλά είναι εν τω κόσμω πολιτιστική δύναμις ηγετική. Πώς ημπορεί ο Γρακύλος να έχει αισθήματα και πεποίθησιν ηγέτου, όταν είναι δούλος;

Ο Ρωμηός έχει ηγετικά αισθήματα από την Ρωμηοσύνην του»!

Παναγιώτης Νούνης είναι θεολογών απόφοιτος της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ. 

ΠΗΓΗ: http://apologitiki.blogspot.com/2014/04/blog-post.html

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Πρωτ. Ιωάννου Ρωμανίδου, “ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ-ΡΩΜΑΝΙΑ-ΡΟΥΜΕΛΗ”, Εκδόσεις: Πουρναρά, Έκδοση Τρίτη, Θεσσαλονίκη 2002, σσ. 411.

[2] Γιώργου Καλαντζή, ΑΡΘΡΟ: “ Tέμενος Αθηνών: Η Χρυσή Αυγή με αυτά που κάνει και λέει, παίζει το παιχνίδι της Τουρκίας.”, «- Γιατί ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώσει ένα μουσουλμανικό τέμενος στην Αθήνα;

– Στο ερώτημα αυτό υπάρχει μόνο μια απάντηση: «όποιος πληρώνει είναι ο νοικοκύρης». Εάν θέλουμε να υπάρχει νοικοκύρης τότε αναγκαία προϋπόθεση είναι η κατασκευή ενός τεμένους με κρατική χρηματοδότηση. Εάν δεν θέλουμε να υπάρχει νοικοκύρης, όπως δηλαδή γίνεται σήμερα που όλα λειτουργούν χαοτικά, τότε δεν χρειάζεται το κράτος να κάνει οτιδήποτε.

Πάντως, η περίπτωση να μην υπάρχει τέμενος στην Αθήνα, όπως φαντάζομαι ότι ονειρεύονται και επιδιώκουν ορισμένοι, είναι μηδενική από τη στιγμή που υπάρχει το άρθρο 13 του ελληνικού Συντάγματος το οποίο εγγυάται την θρησκευτική ελευθερία όλων και η χώρα μας ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το άρθρο 13 είναι μη αναθεωρητέο, δηλαδή για να αλλάξει πρέπει να αλλάξει το πολίτευμα της χώρας μας.

Το τελικό ερώτημα λοιπόν είναι αν θέλουμε ένα ιδιωτικό Τέμενος που θα επιβάλλει την παρουσία του στο χώρο και θα συνιστά επί της ουσίας ένα στρατηγικό λάθος της Ελλάδας καθώς θα λειτουργεί ανεξέλεγκτα και ο χρηματοδότης του θα εμφανίζεται ως ο εκπροσωπών το Ισλάμ στην Ελλάδα ή ένα δημόσιο Τέμενος το οποίο θα λειτουργεί υπό την ευθύνη της Ελληνικής Πολιτείας.»

[3] ΑΡΘΡΟ: «Προσφυγή Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ στο ΣτΕ για ακύρωση της απόφασης κατασκευής Τεμένους», http://simeron.wordpress.com/2013/04/05/prosfygi-mitropolitou-peiraiws-serafeim-sto-ste-gia-akyrwsi-tis-apofasis-kataskevis-temenous/

[4] ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: «Ο καθηγητής Δογματικής Θεολογίας του ΑΠΘ κ. Λάμπρος Σιάσος συνέντευξη «έξω από τα δόντια» στο “Αγιορείτικο βήμα” για το τμήμα ισλαμικών σπουδών!»,http://apologitikaa.blogspot.com/2014/04/blog-post_1623.html

[5] Μηνιαία Ορθόδοξη Εκκλησιαστική Εφημερίδα,  “ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ”, Φεβρουάριος 2014, Αρ. Φύλλου 153, ΑΡΘΡΟ: Ιωάννη Παλαιτσάκη,  Ποια «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»; Ξυπνήστε και πάρτε το απόφαση… «ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΑ» έχουμε! « (…) Ναι, αγαπητοί αναγνώστες! Δείμος (ο), με έψιλον-γιώτα, στην γλώσσα των ενδόξων Προγόνων μας, στα Αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “Τρόμος”! Δεν το ξέρατε, έ; Ευκαιρία να το μάθετε και να το συνηθίσετε από’δώ και μπρός…»! σσ. 8-9.

[6] http://www.empros.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=14327:—l-r&catid=56:2011-11-28-12-48-03&Itemid=134

[7] ΤΑ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΕΛΩΝΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ,http://apologitikaa.blogspot.com/search/label/%CE%A0%CE%95%CE%9B%CE%A9%CE%9D%CE%97%20%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%91

[8] Πρωτ. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη, “Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ” (Η πνευματική μας ευθύνη για το κατάντημα της πατρίδας μας), Εκδόσεις: “ΘΥΗΠΟΛΟΣ”,  A΄ Έκδοση 2011, σσ. 121 – 128.

[9] Πρωτ. Γεώργιος Μεταλληνός, Μηνιαία Ορθόδοξη Εκκλησιαστική Εφημερίδα,  “ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ”, Φεβρουάριος 2014, Αρ. Φύλλου 153, Συνέντευξη στον Διονύση Μακρή, Μέρος Α΄, σσ. 10-11.

[10] Πρώτ. Θεόδωρος Ζήσης, “ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ” (Άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των αγίων Μαρτύρων), Εκδόσεις: “Βρυέννιος”, 7. Φίλη Ορθοδοξία, Θεσσαλονίκη 2003, σσ. 134.

[11] π. Θ. Ζήσης, ένθ’ ανωτ. σελ. 50.

[12] Αχμέντ Νταβούτογλου, “ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΑΘΟΣ” (Η διεθνής θέση της Τουρκίας), Εκδόσεις: “Ποιότητα”, 12η Έκδοση, σσ. 625 – 626.

[13] Α. Νταβούτογλου, ένθ’ανωτ. σελ. 200.

[14] π. Ι. Ρωμανίδου, ένθ’ ανωτ. σελ. 11.

(1045) αναγνώσεις

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *