Ανοιχτή επιστολή 166 δασκάλων και νηπιαγωγών προς τον Πρόεδρο της ΔΟΕ κ. Μπράτη

κ. Μπράτη,


 


Στις 5-11-2009,  δηλώσατε στην Εφημερίδα « τα Νέα» αλλά και σε τηλεοπτικά μέσα:


 «Συμφωνώ απόλυτα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δεν πρέπει να υπάρχουν  στα σχολεία σύμβολα όπως οι σταυροί ή οι  θρησκευτικές εικόνες που διαχωρίζουν τους μαθητές. Το σχολείο θα  πρέπει να εξασφαλίζει  ίσες ευκαιρίες  σε όλους χωρίς κανένας μαθητής να αισθάνεται μειονεκτικά λόγω της καταγωγής ,της φυλής ή του θρησκεύματός του».


Από την δήλωσή σας αυτή, προκύπτουν βασανιστικά ερωτήματα, τα οποία και σας απευθύνουμε:


1. Κατά την άποψή σας, θα πρέπει να κυματίζει η ελληνική σημαία στην αυλή κάθε ελληνικού σχολείου, αφού σ’ αυτήν εμπεριέχεται ο σταυρός και κάποιοι μαθητές θα «αισθάνονται μειονεκτικά» κατά τη δήλωσή σας;


2. Από πότε η εικόνα του Χριστού είναι διχαστική. Από πότε το σύμβολο του Σταυρού, σύμβολο θυσιαστικής αγάπης και προσφοράς προς τον άνθρωπο είναι διχαστικό;


3. Υπάρχει, στ’ αλήθεια, ωραιότερο παιδευτικό πρότυπο από το πρόσωπο του Χριστού;


4. Γιατί να κλείνουμε τα σχολεία στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, αφού κάποιοι μαθητές δεν γιορτάζουν τη Γέννηση και την Ανάσταση του Χριστού; Ας τα κλείνουμε σε κάποιες άχρωμες, άοσμες και ανοημάτιστες  γιορτές του σπανακιού, της πατάτας, των κατοικίδιων ζώων, των άγριων ζώων….


5. Γιατί να γιορτάζουμε τις Εθνικές επετείους και να καταθέτουμε στεφάνι στη μνήμη των νεκρών προγόνων μας, αφού αυτοί δεν είναι πρόγονοι κάποιων αλλοεθνών μαθητών;


6. Θα πρέπει μέσα στις σχολικές αίθουσες να αναφέρουμε τις λέξεις Ελλάδα, πατρίδα, Χριστός, Παναγία, Άγιος Γεώργιος;……….


7. Με τι πάμε να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας; Άδεια θέλετε να τα ξεπροβοδίσουμε στον αγώνα της ζωής;


8. Τι είδους σχολείο, τελικά, θέλετε;


Πριν δύο χρόνια περίπου, υπήρξατε, με δηλώσεις σας, αυτόκλητος και φανατικός υποστηρικτής του βιβλίου Ιστορίας της κας Ρεπούση. Σήμερα, είστε και πάλι από τους πρώτους υπερασπιστές της απόφασης ενός τμήματος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, όμως, παύει να είναι σύμπτωση.


Διατυπώνετε τις απόψεις σας με την πεποίθηση ότι είναι προοδευτικές και επαναστατικές ενώ είναι άκρως αντιδραστικές και διχαστικές. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι σήμερα προοδευτικό είναι ό,τι αντιστέκεται στις δυνάμεις που απεργάζονται την ισοπέδωση των λαών και την αφομοίωσή τους στην χοάνη ενός σύγχρονου συγκρητισμού, ενός κακώς νοούμενου διεθνισμού και την μετατροπή των ανθρώπων σε άβουλα καταναλωτικά όντα, με μοναδικό ιδανικό την οικονομική τους ανέλιξη, που δυστυχώς ούτε αυτή μπορούν να πετύχουν.


Διατρανώνουμε την έντονη αντίθεσή μας και διαφωνία μας με τις απόψεις που διατυπώσατε. Δεν μας εκφράζουν ούτε στο ελάχιστο. Θα πρέπει όμως να εκφράσουμε και την βεβαιότητά μας ότι δεν εκφράζουν και τη συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων και νηπιαγωγών όλης της χώρας αλλά και τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας,


 Οπότε καλό είναι όταν αναφέρεστε σε ζητήματα που δεν εκφράζουν τη βάση των δασκάλων, να διευκρινίζετε ότι αυτά που λέτε είναι προσωπική σας άποψή και όχι να επιχειρείτε να ενισχύσετε τη προσωπική σας γνώμη χρησιμοποιώντας το συνδικαλιστικό σας αξίωμα. Μια τέτοια στάση φαλκιδεύει και υπονομεύει το συνδικαλιστικό κίνημα και το μετατρέπει σε προπαγανδιστικό μηχανισμό. 


 Και μη βιαστείτε να μας χαρακτηρίσετε ως ρατσιστές, συντηρητικούς, εθνικιστές και ό,τι άλλο τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται για να σπιλώσει και να αφανίσει, όποια φωνή δε συμφωνεί με αυτό που πλασάρεται ως δήθεν προοδευτικό και μοντέρνο.


 Όλοι μας, δουλεύουμε σε σχολεία στα οποία φοιτούν αλλοδαποί μαθητές, τους οποίους αγαπούμε και προσπαθούμε για την πρόοδό τους, σεβόμενοι την ιδιαιτερότητά τους και τα βασανάκια τους, χωρίς όμως και να αγνοούμε και σε ποιον τόπο ζούμε.


 


 


 


Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι η Ελλάδα, η παράδοσή της (…που δεν πρέπει να τη φαντάζεται κανείς σαν το ξόδι ενός ένδοξου φέρετρου – αλλά σαν μια οντότητα παρούσα και συγκαιρινή…)1 και γενικά ο κοσμοπολίτικος χαρακτήρας του πολιτισμού της, μπορεί να βοηθήσει και να εμπνεύσει και τα παιδιά αυτά, χωρίς καθόλου να βιάσει τα όποια άλλα πιστεύω τους.


Όλα τα υπόλοιπα είναι και λέγονται εκ του πονηρού και εξυπηρετούν αλλότριους σκοπούς και στόχους.


Στις 16 Απριλίου του 1964, σε ομιλία του στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης ο Σεφέρης τόνιζε μεταξύ άλλων:


1.   «….είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι;…»2.


Ο υπομνηματικός αυτός λόγος του νομπελίστα ποιητή μας, θεωρούμε πως εξακολουθεί να είναι απολύτως επίκαιρος.


 

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ,ΕΠΙΜΕΤΡΟ, σελ. 332
  2. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ, σελ. 178

 


ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ


 







1.   ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


  2   ΖΕΡΒΑΣ   ΙΩΑΚΕΙΜ

  1. ΚΟΥΣΚΟΥΡΑΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  2. ΝΙΚΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
  3. ΜΠΑΣΜΑΤΖΙΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  4. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ  ΜΑΡΙΑ
  5.  ΡΑΠΤΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  6.  ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ  ΧΡΥΣΑΝΘΗ
  7. ΓΚΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
  8.  ΓΚΑΝΤΩΝΑΣ  ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
  9. ΦΑΣΟΥΛΑ  ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
  10.  ΓΙΩΓΙΟΥ  ΜΑΡΙΑ
  11.  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  12.  ΒΑΪΡΑΜΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
  13.  ΔΑΛΑΚΗ  ΘΕΟΔΩΡΑ
  14.  ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  15.  ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ  ΕΛΕΝΗ
  16.  ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΔΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  17.  ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
  18.  ΠΕΛΕΧΡΑ  ΑΝΝΑ
  19. ΧΑΡΜΠΗ  ΑΡΕΤΗ
  20.  ΚΟΥΚΟΥΓΙΑΝΝΗ  ΑΡΓΥΡΩ
  21.  ΡΩΣΣΙΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ
  22. ΦΙΛΙΠΠΟΥ  ΑΓΑΠΗ
  23.  ΣΙΩΜΟΥ  ΑΛΕΞΙΑ
  24.  ΒΙΓΛΑΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ
  25.  ΚΟΥΤΖΙΒΕΛΑΚΗ  ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
  26.  ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
  27.  ΠΑΓΑΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  28.  ΚΤΕΝΙΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  29.  ΧΙΟΝΙΔΟΥ  ΚΥΡΙΑΚΗ
  30.  ΜΠΕΚΙΑΡΗ  ΕΛΕΝΗ
  31.  ΜΠΟΤΟΥΛΑ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
  32.  ΜΠΑΡΜΠΑΣ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
  33.  ΓΕΡΟΝΤΙΔΟΥ 

 


71. ΝΑΝΝΟΥ   ΑΡΓΥΡΗ


72.  ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΣ   ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ


73.   ΜΠΑΡΟΥΤΕ  ΑΝΝΑ


74.   ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ  ΧΡΙΣΤΙΝΑ


75.   ΚΟΥΓΙΑ  ΑΝΝΑ


76.   ΚΑΓΙΑΔΑΚΗ  ΑΘΗΝΑ


77.   ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ   ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ


78.   ΚΑΛΑΠΟΥΤΗ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


79.  ΚΑΤΣΟΥΚΗΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ


80.   ΛΑΔΟΥΛΙΔΟΥ  ΔΡΟΣΟΥΛΑ


81.   ΚΑΤΣΑΝΙΚΑΣ  ΗΛΙΑΣ


82.   ΜΠΟΥΤΣΙΟΥΚΗ  ΕΛΕΝΗ


83.   ΟΡΚΟΠΟΥΛΟΥ  ΣΜΑΡΩ


84.   ΔΟΥΡΟΥ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ


85.   ΠΟΠΗΣ  ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ


86.   ΛΙΑΚΟΥ  ΜΑΡΙΑ


87.   ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ  ΜΙΧΑΛΗΣ


88.   ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


89.    ΜΑΡΚΟΥ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ


90.   ΣΒΩΛΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ


91.   ΠΕΓΚΛΙΔΟΥ  ΝΙΚΟΛΕΤΑ


92.   ΜΟΥΧΤΑΡΗΣ  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


93.   ΜΠΑΡΜΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ  ΔΑΦΝΗ


94.   ΝΙΚΟΛΙΝΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ


95.   ΣΜΑΓΑΔΟΥ  ΣΜΑΡΩ


96.   ΠΑΡΝΑΚΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ


97.   ΤΣΟΥΚΑΛΑ  ΔΗΜΗΤΡΑ


98.   ΠΟΥΛΙΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ


99.  ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ


100.    ΣΤΑΥΡΟΥΣΗ  ΟΛΓΑ


101.    ΚΙΚΗ  ΕΙΡΗΝΗ


102.    ΚΑΜΑΝΗ  ΘΕΟΔΩΡΑ


103.    ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ


104.    ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ  ΜΙΧΑΛΗΣ


105.    ΓΙΑΜΠΑΣΤΟΣ  ΒΑΣΙΛΗΣ


106.    ΚΑΜΑΡΙΩΤΗΣ  ΛΙΒΕΡΙΟΣ


107.    ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ  ΜΑΡΙΑ- ΕΛΕΝΗ


108.    ΜΠΟΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ


109.     ΚΑΤΣΕΛΗ  ΙΩΑΝΝΑ


110.     ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ  ΕΛΕΝΗ


111.     ΤΙΓΚΑ  ΣΤΑΜΑΤΙΑ


112.     ΜΠΑΡΕΚΑΣ  ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ


113.     ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ  ΑΓΓΕΛΟΣ


114.     ΤΣΑΝΤΑ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ


115.     ΧΑΛΚΙΔΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ


116.     ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ


117.     ΣΕΧΙΔΟΥ  ΟΛΓΑ


118.     ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ  ΑΝΤΩΝΙΟΣ


119.    ΤΖΩΓΑ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


120.     ΜΠΟΥΖΟΥΡΑ  ΜΑΡΙΑ


121.    ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ  ΔΕΣΠΟΙΝΑ


122.     ΑΒΡΑΑΜ  ΜΑΡΙΑ


123.     ΠΙΠΕΡΙΔΗΣ  ΔΑΝΙΗΛ


124.    ΓΙΑΝΝΑΚΗ  ΘΕΟΔΩΡΑ


125.    ΠΡΑΠΠΑΣ  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ


126.    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ   ΑΝΝΑ

  1.  ΚΟΣΙΤΖΙΔΟΥ  ΜΑΡΙΚΑ
  2. ΤΣΙΒΙΝΙΚΟΣ  ΘΩΜΑΣ
  3.  ΚΑΤΣΙΚΑ  ΣΟΦΙΑ
  4.  ΔΕΒΡΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  5.  ΓΙΑΡΗΜΑΓΑΣ  ΙΟΡΔΑΝΗΣ
  6.  ΘΕΟΛΟΓΟΥ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
  7. ΤΣΙΛΙΒΙΤΗ  ΕΛΕΝΗ
  8.  ΓΙΑΓΚΟΖΟΓΛΟΥ  ΑΝΑΝΙΑΣ
  9.  ΤΣΑΟΥΣΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  10.   ΣΕΡΜΠΕΖΗ  ΒΑΣΙΛΙΚΗ
  11.  ΤΣΑΠΑΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
  12.  ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΔΟΥ  ΑΚΡΙΒΟΥΛΑ
  13.  ΧΑΤΖΗΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  14. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  ΜΑΡΘΑ
  15.  ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ  ΜΑΙΡΗ
  16.  ΜΟΥΤΣΙΑΚΗ  ΚΑΛΛΙΟΠΗ
  17.  ΚΟΚΚΟΛΗ  ΕΛΕΝΗ
  18.  ΣΑΪΤΗ  ΕΛΠΙΝΙΚΗ
  19.  ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ  ΕΛΕΝΗ
  20.  ΑΛΤΙΝΟΥ  ΣΟΦΙΑ
  21.  ΣΤΑΘΗΣ   ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  22.  ΒΡΑΓΑΛΗ  ΜΑΡΙΑ
  23.  ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ
  24.  ΚΑΡΑΒΑΤΟΥ  ΑΝΝΑ
  25.  ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ  ΟΛΓΑ
  26.  ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ  ΣΤΑΜΑΤΙΑ
  27.  ΛΑΓΚΟΥΣΗ  ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ
  28.  ΠΑΥΛΙΔΟΥ  ΜΑΡΙΑ
  29.  ΣΟΥΓΙΟΥΛΤΖΗΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ
  30.  ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
  31.  ΚΑΣΑΜΑΚΗΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ
  32.  ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ  ΑΝΤΩΝΙΟΣ
  33.  ΤΣΙΟΚΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  34.  ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ  ΑΝΤΙΓΟΝΗ
  35. ΤΖΙΡΑΚΗ  ΕΥΑΝΘΙΑ

 


   127.   ΖΑΦΕΙΡΙΔΟΥ   ΕΛΙΣΑΒΕΤ


  128.   ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΑΒΒΑΣ


129.   ΔΙΓΕΝΟΓΛΟΥ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ


130.    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ   ΘΕΟΦΙΛΟΣ


131.    ΣΕΓΚΛΙΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


132.    ΠΛΑΚΙΑΣ   ΒΑΓΓΕΛΗΣ


133.    ΤΕΡΖΗ  ΣΟΦΙΑ


134.    ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ


135.     ΒΛΑΔΙΚΑ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


136. ΤΖΟΥΤΖΗ  ΕΛΕΝΗ


137.     ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ  ΘΩΜΑΣ


138.      ΠΙΠΕΡΑΣ   ΚΩΣΤΑΣ


139.   ΚΑΤΣΑΡΟΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ


140.   ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ  ΜΑΡΙΑ


141.   ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ  ΙΩΑΝΝΗΣ


142.   ΝΑΤΣΙΟΣ   ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


143.   ΓΟΥΖΟΥΝΗ  ΣΤΑΜΑΤΙΝΗ


144.    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ


145.   ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ


146.   ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ


147.   ΒΡΑΚΑΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


148.   ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ


149.   ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ


150.   ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ


151.   ΙΩΑΝΝΟΥ    ΑΣΠΑΣΙΑ


152.   ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ


153.   ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ


154.   ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ


155.   ΑΝΕΜΟΥΛΗ  ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ


156.   ΔΡΑΓΟΥΤΑΣ  ΣΠΥΡΙΔΩΝ


157.   ΜΑΝΟΥΣΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ


158.   ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ


159.   ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ


160.   ΡΑΛΛΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


161.   ΜΠΟΚΑΡΗ  ΣΟΦΙΑ


162.   ΚΟΝΔΗ  ΒΙΚΤΩΡΙΑ


163.   ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  Ν.


164.   ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΟΥ  ΕΛΙΖΑ


165.   ΣΑΜΑΡΑ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ


166.   ΚΑΨΙΜΑΝΗ  ΚΑΤΕΡΙΝΑ


 

.

(687) αναγνώσεις

16 comments

  1. Ο κος Μπράτης αξίζει συγχαρητηρίων! Πραγματοποιεί εθνικό έργο.

  2. Είναι καιρός να ξυπνήσουμε απ το λήθαργο της νεοελληνικής- νερόβραστης κουλτούρας κι αυτοί οι κύριοι να ακούσουν και την αντίθετη άποψη.

  3. Όταν θέλεις να βρίσεις τη μάνα σου και τον πατέρα σου , τέτοια πράγματα κάθεσαι και ξεστομίζεις σαν και του κ. Μπράτη . Διότι αυτοί , που θυσιάστηκαν για να εξασφαλίσουν την ελευθερία του λόγου του , δεν ήταν άλλοι παρά οι ίδιοι οι γονείς του . Και οι οποίοι γονείς του θυσιάστηκαν στο όνομα όλων εκείνων των αξιών και συμβόλων , που ο κανακάρης τους υποτιμά και ειρωνεύεται .
    Δυστυχώς η αγνωμοσύνη και η αμετροέπεια κάποιων χαϊδεμένων της κατάπτυστης κομματοκρατίας μας δεν έχει τέλος .

  4. Προσυπογράφω το παραπάνω κείμενο των συναδέλφων μου και ενώνω την φωνή μου μαζί τους. Δυστυχώς όλοι αυτοί οι ανιστόριτοι”προοδευτικοί” έχουν αναρριχηθεί σε διάφορα αξιώματα και ξεστομίζουν “σπασμένες λέξεις από ξένες γλώσσες”, με το αζημίωτο βέβαια. Είναι επίκαιρο, όσο ποτέ άλλοτε, το σύνθημα του Γέρου του Μοριά : “Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους”.

  5. Κάνω έκκληση σε όλους τους δασκάλους που έχουν επίγνωση της αποστολής τους.
    “Ενώστε τη φωνή σας με τους 166 μπροστάρηδες συναδέλφους σας”
    Το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄δημοτικού αποσύρθηκε γιατί ένας ψυχωμένος δάσκαλος από το Κιλκίς έκανε γνωστό
    στους πολλούς το περιεχόμενό του.

    Η φωνή των πολλών έχει δύναμη. ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ.

  6. Κάνω έκκληση σε όλους τους δασκάλους που έχουν επίγνωση της αποστολής τους.
    “Ενώστε τη φωνή σας με τους 166 μπροστάρηδες συναδέλφους σας”
    Το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄δημοτικού αποσύρθηκε γιατί ένας ψυχωμένος δάσκαλος από το Κιλκίς έκανε γνωστό
    στους πολλούς το περιεχόμενό του.

    Η φωνή των πολλών έχει δύναμη. ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ.

  7. Ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος για τα εκκλησιαστικά σχολεία

    Mar 20, 2010

    Εμφανώς πικραμένος από το περιορισμένο ενδιαφέρον της διοίκησης της Εκκλησίας για τα εκκλησιαστικά σχολεία εμφανίζεται ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος, Πρόεδρος της ‘‘Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης’’ . Στη συνέντευξη που ακολουθεί ο κ.Δωρόθεος δηλώνει ότι η Εκκλησία δεν υποστηρίζει όσο θα έπρεπε τα εκκλησιαστικά σχολεία ενώ – προσθέτει- “απεμπολεί κεκτημένα δικαιώματά της”. Ο δυναμικός Ιεράρχης της πολυνησιακής Μητροπόλεως των Κυκλάδων σημειώνει ότι “η Εκκλησιαστική Εστία σήμερα, ως θεσμός, έχει επιτύχει στην αποστολή της” αλλά δεν παραλείπει να σημειώσει, ότι στις περιπτώσεις των σχολείων όπου ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε, η Εκκλησία “θα πρέπει να δει την αλήθεια κατάματα”.

    Ερ.Αισθάνεστε ότι ως Εκκλησία έχετε ευθύνη, ακόμη και σήμερα, για τα Εκκλησιαστικά Σχολεία;

    Απ.Τα σχολεία αυτά, πρέπει πρώτα εμείς να τα αγαπήσουμε και να τα υποστηρίξουμε. Άλλωστε η ρίζα τους βρίσκεται στην ομάδα Χριστού και Μαθητών Του. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι αυτό γίνεται σήμερα στην έκταση που πρέπει. Η Εκκλησία σήμερα δεν έχει λόγο ουσιαστικό στην διεύθυνση και την λειτουργία τους, γεγονός για το οποίο και η ίδια ευθύνεται, γιατί εύκολα κατά καιρούς απεμπολεί κεκτημένα δικαιώματά της.Όμως, και το αναρρίπισμα και μόνον της άκρης του ράσου μας μέσα σε αυτά τα Σχολεία, είναι σημαντικό.

    Υπάρχουν σήμερα στα Σχολεία αυτά παιδιά, με καταφανή οικονομικά προβλήματα, παιδιά πολύτεκνων οικογενειών, παιδιά που αναζητούν ένα δυνατό χέρι να τα στηρίξει και να τα ποδηγετήσει. Αυτά δεν είναι μόνο παιδιά εκείνων που τα γέννησαν, αλλά είναι και δικά μας παιδιά, και δεν έχουμε δικαίωμα να τους δείξουμε την έξοδο, προφασιζόμενοι οικονομικές δυσκολίες!

    Ίσως και εμείς δεν έχουμε μεταξύ των πρώτων προτεραιοτήτων μας κατατάξει τα Εκκλησιαστικά Σχολεία. Ασχολούμεθα με το ποιές είναι ή πρέπει να είναι οι σχέσεις μας με τους Διευθυντές και Καθηγητές, που δυστυχώς δεν είναι πάντοτε και οι καλύτερες, και αφήνουμε σε δευτερεύουσα προτεραιότητα το σπουδαιότερο, που είναι οι ψυχές αυτών των παιδιών, που ο Θεός εμπιστεύτηκε στα Σχολεία αυτά…

    Ακολουθεί η λοιπή συνέντευξη που παραχώρησε ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος:www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1920

  8. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ:

    « Διαπιστώνω πως όσο από την μια η επίσημη πολιτεία αγνοεί, για να μην πω πολεμάει, την προσπάθεια που εδώ και χρόνια καταβάλουμε [ως Πομάκοι] για να διασώσουμε ό,τι κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας, τόσο από την άλλη ο απλός λαός και οι απλοί Ελληνες πολίτες στηρίζουν στον αγώνα μας αυτόν και μας βοηθούν όπως και όσο μπορούν.
    Μία απτή απόδειξη αυτού που λέω, είναι και η αποψινή εκδήλωση και θέλω να ευχαριστήσω πραγματικά τους διοργανωτές της, που μου έκαναν την τιμή να με προσκαλέσουν σε αυτήν.
    Συνήθως, οι κατά καιρούς ομιλίες μου έχουν έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, συνήθως αυτές απευθύνονται σε κοινό που γνωρίζει ελάχιστα πράγματα, δηλ.για τους Πομάκους που ζουν εκεί.
    Προσπαθώ να εξηγήσω ποιοί είμαστε εμείς οι Πομάκοι, που και πως ζούμε και, φυσικά, ποιές είναι οι έτσι και αλλιώς πολλές διαφορές μας από τους Τούρκους. Αναφέρομαι στις μεθόδους που το Τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής εφαρμόζει προκειμένου να πετύχει τον σκοπό του, που δεν είναι άλλος από τον εκτουρκισμό των Πομάκων της Θράκης, και τι πρέπει και μπορεί να γίνει από την πλευρά του Ελληνικού κράτους, όσον αφορά εμάς τους ίδιους, ένα αίτημα μας πολλών ετών, προκειμένου να μην γίνει αυτό.
    Είμαστε μία ομάδα ανθρώπων, πάνω από 40.000 χιλιάδες σε όλη την Θράκη, έχουμε την δική μας εθνική γλώσσα
    Πρόκειται για ένα σλαβογενές κατά πολλούς, ιδίωμα, έχουμε τα δικά μας ήθη και έθιμα και την δική μας κουλτούρα.
    Η γλώσσα και ο ιδιαίτερος πολιτισμός μας, μέχρι και σήμερα παραμένουν, στο μεγαλύτερο μέρος τους, άγραφα και μεταφέρονται προφορικά από γενιά σε γενιά, με αποτέλεσμα να υπάρξει μία σταδιακή αλλοίωσή τους μέσα στον χρόνο, στην σκιά των πολιτιστικών μας αλλαγών γλώσσας και πολιτισμού, όπως και αυτά υπάρχουν Αυτό όμως, όπως φαίνεται, δεν λαμβάνεται υπόψη, επειδή έχουμε δίπλα μας ένα κράτος που είναι πραγματικά έτοιμο να ξεπουλήσει τα πάντα για λίγους ψήφους.
    Και απέναντί μας ένα προξενείο Τουρκικό, που χρησιμοποιεί μεθόδους προκλητικές, που μας φέρνουν πολλά χρόνια πίσω, και καταφέρνει να πάρει με το μέρος του μεγάλο μέρος των μουσουλμάνων της Θράκης.
    Το πρώτο και πλέον αποτελεσματικό όπλο του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής είναι τα χρήματα. Δεν είναι τυχαίο που αυτή την στιγμή μιλάμε για πάνω από 3000 μουσουλμάνους συνεργάτες του από την Θράκη, και μιλάμε για ανθρώπους που πληρώνονται για όσα κάνουν. Αν η Ελλάδα ξόδευε για την Θράκη το 1/4 των χρημάτων που δαπανά για τις διάφορες ‘κωμωδίες’, τα πράγματα θα ήταν σήμερα πολύ διαφορετικά.
    Δυστυχώς, πολύ μεγάλο μέρος από αυτούς που απεργάζονται τον εκτουρκισμό των μουσουλμάνων της Θράκης θέλουν τους χοτζάδες και ιμάμηδες, οι οποίοι, πέρα από τον μισθό που τους δίνει το χωριό τους, λαβαίνουν και ένα μισθό από το προξενείο. Υπάρχουν σχολεία στα οποία διδάσκονται τα παιδιά μας τα θρησκευτικά, από την Τουρκία καθώς και την Τουρκική γλώσσα. Μιλάμε για χώρους που λειτουργούν εντελώς παράνομα, χώρους χωρίς καμμία άδεια και, το πιο επικίνδυνο, χωρίς την τήρηση των απαραίτητων μέτρων υγιεινής. Μήπως το Ελληνικό κράτος δεν γνωρίζει για αυτά τα παράνομα σχολεία? Γνωρίζει τα πάντα, αλλά δεν θέλει να τα δημοσιοποιήσει. Δεν εννοώ να μην διδάσκονται θρησκευτικά τα παιδιά μας, αυτό θα αποτελούσε καταπάτηση θρησκευτικών ελευθεριών, εννοώ [η διδασκαλία] να γίνεται εις την Πομάκικη γλώσσα και όχι να βάζουν τα παιδιά μας να διδάσκονται την Τουρκική γλώσσα.
    Μία εξ ίσου αποτελεσματική μέθοδος, που εδώ και δεκαετίες ακολουθεί η Αγκυρα είναι η τρομοκρατία και σας το λέει αυτό κάποιος που την γνώρισε από πολύ κοντά Οποιος μουσουλμάνος της Θράκης δεν συντάσσεται με τις θέσεις τους, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα χάσει την δουλειά του, στην χειρότερη περίπτωση θα πέσει ο ίδιος θύμα βίας και θα αντιμετωπίσει βίαιη συμπεριφορά από ιδιώτες Ξέρω αυτήν την στιγμή περιπτώσεις Πομάκων, που δεν τολμούν να στείλουν το παιδί τους σε Ελληνόφωνο Δημοτικό Σχολείο στην πόλη, και αυτό γιατί είναι υπάλληλοι μουσουλμανικού Δήμου. Και αν το κάνουν αυτό, μπορεί και να χάσουν την δουλειά τους. Κάτι άλλο που με μεγάλη επιτυχία κάνει το Τουρκικό Προξενείο, με την βοήθεια φυσικά διορισμένων ατόμων της περιοχής, είναι να παρουσιάζει κάθε τι Πομάκικο (ρούχα, φαγητά κ.α.).ως Τουρκικό. Από το Προξενείο διοργανώνουν συχνά ταξίδια από την Ξάνθη σε πόλεις της Τουρκίας, για να φέρουν σε επαφή τους Πομάκους με την Τουρκία. Εφεραν Τουρκικά προ’ι’όντα στα χωριά μας και όλα όσα πλέον αγοράζονται σε καθημερινή βάση είναι Τουρκικής προελεύσεως.
    Γενικά στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και της εξαγοράς συνειδήσεων, η Τουρκία έχει τα πρωτεία. Κάνει ακριβώς όλα εκείνα που εμείς, ως χώρα [/Ελλάδα] αποφεύγουμε να κάνουμε. Βέβαια, από τις αρχές του ’90 και μετά γίνονται σοβαρές προσπάθειες για καταπατήσεις κυρίως της γλώσσας και κάθε πολιτιστικού στοιχείου των Πομάκων, καταργούνται βιβλία, καταργούνται τραγούδια. Γενικά, μπορώ να πω πως η Πομάκικη γλώσσα έχει διασωθεί, δυστυχώς όμως οι προσπάθειες αυτές δεν ήταν αρκετες, γιατί δεν έχει γίνει καταγραφή του Πομακικού στοιχείου. Ο,τι γίνεται οφείλεται σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες, χωρίς καμμία περαιτέρω στήριξη από την επίσημη πολιτεία, οφείλεται αποκλειστικά στο μεράκι αυτών των ανθρώπων και στην διάθεσή τους για να φροντίσουμε να σώσουμε αυτά που κληρονομήσαμε.
    Μετά από πολλά χρόνια αγώνα, όσον αφορά το λεγόμενο μειονοτικό ζήτημα της Θράκης, σας λέω ότι μιλάμε για ένα ζήτημα τόσο πολύπλοκο, αλλά και τόσο απλό παράλληλα. Η πολυπλοκότητα έχει να κάνει κυρίως, με το ότι.ως χώρα έχουμε πολιτικούς, που πολλές φορές λένε τα σωστά πράγματα προεκλογικά, αλλά, ως δια μαγείας, πάντα κάνουν τα λάθος πράγματα, μετεκλογικά, με αποτέλεσμα, να μην ξέρει κανείς πότε ναι και πότε όχι, είναι όλο υποσχέσεις. Η πολυπλοκότητα.λοιπόν του ζητήματος επίσης, το οποίο είναι γεγονός, είναι ότι αποτελούμε ένα σπάνιο φαινόμενο χώρας που κάνει ότι μπορεί για να υλοποιήσει τα σχέδια άλλων, σχεδόν των εχθρικών σε εμάς χωρών, και απορώ πως δεν κάνει σχέδια και κυρίως όσον αφορά το δικό μας πρόβλημα. Από την άλλη, το γεωπολιτικό ζήτημα είναι τόσο απλό, που δεν χρειάζονται παρά μόνο μερικές κινήσεις και αποφάσεις και θεωρώ πως [εμείς] ως χώρα και μπορούμε και πρέπει να κάνουμε. Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν στις συναντήσεις μας από την μία, να μιλάνε για Ελληνες μουσουλμάνους της Θράκης και από την άλλη, να συζητάνε για την τύχη τους υπό την Τουρκική ηγεσία. Η λύση είναι απλή. Δεν καθόμαστε ποτέ ξανά στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με [Τουρκικά] Υπουργεία, για [ό,τι αφορά] καθαρά τοΕλληνικό [μας] μέλλον. Μια άλλη πολύ απλή λύση και πολύ ουσιώδους κινήσεως είναι να εφαρμόζουμε κατά γράμμα την Συνθήκη της Λωζάννης.και να απαιτούμε το ίδιο από όλους όσους εμπλέκονται σε αυτήν: να τηρήσουν μόνο αυτό που καθορίστηκε τότε, για τις μουσουλμανικές μειονότητες στην Θράκη, κυρίως για την διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στα Δημοτικά σχολεία της κάθε μίας από αυτές τις μειονότητες. Αρα οι Πομάκοι να διδάσκονται Πομάκικα, οι Τουρκογενείς τα Τούρκικα, και οι Ρομ τα Τσιγγάνικα, την μητρική τους γλώσσα. Μία εξ ίσου απλή κίνηση είναι η ίδρυση μαζί με κάθε μειονοτικό δημοτικό σχολείο και ενός [αντίστοιχου] Ελληνόφωνου, τι ποιό φυσιολογικό! Μιλάμε για Ελληνικά σχολεία στη περιοχή, ώστε να υπάρχει πραγματικά το δικαίωμα επιλογής του κάθε γονιού για το παιδί του Αντί για αυτό όμως, η κ. Διαμαντοπούλου μας πληροφόρησε ότι σκέπτεται να βρει τρόπο, ώστε να εισάγει την Τουρκική γλώσσα και στα Ελληνόφωνα Εθνικά Νηπιαγωγεία των μουσουλμανικών οικισμών μας. Συγκεκριμμένα είπε ότι: «Πήγα σε ένα χωριό στην Θράκη και ρώτησα τα παιδιά να μου πούνε πόσα αδέλφια έχουνε, και δεν ξέραν να απαντήσουνε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ»..Η λύση γιαυτό, κατά την κ.Διαμ., είναι να κάνουμε μουσουλμανικά και οθωμανικά Νηπιαγωγεία στην Θράκη, αν είναι δυνατόν! Προφανώς, η κυρία Υπουργός, νομίζει πως όλοι οι μουσουλμάνοι είναι και Τούρκοι. Αλλά και εμείς ως λαός , είμαστε άξιοι της τύχης μας, γιατί εμείς είμαστε αυτοί που ψηφίζουμε τέτοιους ανάξιους ανθρώπους.
    Η Πολιτεία θα πρεπει να στηρίξει οικονομικά την περιοχή και να βοηθήσει τους Πομάκους της Θράκης να αναδείξουν και να ζήσουν μέσα από τον πολιτισμό τους: να δημιουργήσουν Μουσεία, παραδοσιακές κατασκευές, και ό,τι άλλο περιλαμβάνει ο πλούσιος πολιτισμός τους. Να το πω πιο απλά και πιο λα’ι’κίστικα, να βγάλουν λεφτά μέσα από τον πολιτισμό τους, ότι δηλαδή κάνει και η Αγκυρα. Ξοδεύει χρήματα για να έχει Τούρκους στην Θράκη. Πείτε μου τι από όλα αυτά δεν μπορεί, ή αν προτιμάτε, δεν έχει το δικαίωμα να κάνει το Ελληνικό Κράτος? Δεν είμαι ένας ανθρωπος που ζει με αυταπάτες. Ξέρω πως ο πρωθυπουργός έχει πάρει εργολαβία να φέρει πρώτο το Πακιστάν στην χώρα μας. Ολα αυτά έχουν ένα μήνυμα:: με τον Γ.Παπανδρέου στο τιμόνι της χώρας, όχι οι Ελληνες Πομάκοι, αλλά, ούτε καν απλοί Ελληνες δεν θα υπάρχουν σε λίγα χρόνια. Γενικώτερα, [σήμερα] ο Ελληνας Πομάκος φοβάται μέσα στην ίδια του πατρίδα, να πει ότι είναι Ελληνας. Σε λίγα χρόνια, αυτό θα ισχύει και για όλους τους υπόλοιπους.[Ελληνες].
    Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στην περίπτωση που αφορά συνολικά την προσπάθεια που γίνεται από μια μερίδα ανθρώπων, στην οποίαν μέχρι τώρα συμμετέχουν πάνω από 5000 συμπατριώτες μας, για την συλλογή υπογραφών με αίτημα την απομάκρυνση του Τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής. Οσοι γνωρίζετε, έστω και έλάχιστα, σχετικά με την διπλωματία και τον ρόλο της, θα καταλαβαίνετε πως μιλάμε για ένα προξενείο που κάνει τα πάντα, εκτός από αυτό που μπορεί και ακουμπάει στο πλαίσιο των διεθνών κανόνων που μπορεί να κάνει ένα προξενείο. Θα μου πείτε βεβαίως «Μα πως γίνεται ο κ.Παπανδρέου να απομακρύνει ένα προξενείο, κάτι που μέχρι τώρα δεν το έχει τολμήσει κανείς, που του βγάζει δύο βουλευτές και μάλιστα αιρετούς, σε επίπεδο Τουρκικής Διοικήσεως;» Είναι απλό, δεν θα το κάνει. Ενας άνθρωπος που το 1979, δήλωσε δημόσια ότι είναι κατά των εθνικών κρατών, ένας άνθρωπος που πάει να μετατρέψει την χώρα μας σε Πακιστάν, σίγουρα δεν θα θυμηθεί την απομάκρυνση ενός Τουρκικού προξενείου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η προσπάθεια αυτή δεν έχει την σημασία της. Μερικές δεκάδες χιλιάδες υπογραφές για την απομάκρυνση του Τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, σημαίνουν πολλά εκεί πέρα για μας, για την Ελληνική Θράκη. Γιαυτό σας καλώ από αυτό το βήμα όλους να στηρίξετε το αίτημα αυτό, υπογράφοντάς το. Δεν ζητάμε τίποτα το παράνομο, απλά ζητάμε για τους Ελληνες πολίτες να αποφασίσουν Ελληνες και όχι Τούρκοι. Τόσο παράλογο είναι αυτό?
    Ζούμε, κυρίες και κύριοι, σε μία χώρα που δεν λειτουργεί, δεν κινείται τίποτα. Ολο περιμένουμε να μάθουμε, ποιοι είναι εκείνοι που πλούτισαν μέσα από τις υποθέσεις για το Βατοπέδι. Οσοι πραγματικά νομίζετε ότι θα συμβεί κάτι, είστε πολύ γελασμένοι. Θα μου πείτε τώρα, τι σχέση έχει αυτό με τους Πομάκους, για την καταπίεση που δέχονται, και όμως έτσι είναι. Συνήθως αποφεύγω να εκφράσω παράπονα για τις προσωπικές μου υποθέσεις αλλά αυτό θα το κάνω, για να καταλάβετε όλοι το μέγεθος της αδιαφορίας του Ελληνικού Κράτους. Εγώ τα 2 τελευταία χρόνια, βρίσκομαι σε μία δικαστική διαμάχη με μια τουρκόφωνη εφημερίδα της Θράκης. Εχουν ήδη βγει δύο αποφάσεις πρωτόδικες για αποζημίωση 50.000 ε. η κάθε μία, αποζημίωση που πρέπει να μου καταβάλλει η συγκεκριμένη εφημερίδα για υβριστικά και συκοφαντικά εναντίον μου δημοσιεύματα. Κι΄όμως, με μία δικαιοσύνη που κινείται με ρυθμούς χελώνας, ήδη φθάσαμε στον τρίτο χρόνο και αυτές οι δύο απλές υποθέσεις ακόμα εκκρεμούν. Μιλάμε για δύο τυπικές υποθέσεις ρουτίνας, που σε μία άλλη ευρωπα’ι’κή χώρα θα είχαν λήξει το πολύ σε τρείς μήνες. Όταν οι απλές υποθέσεις κρατούν χρόνια, φανταστείτε, πόσο μπορεί να κρατήσει η υπόθεση Βατοπεδίου. Βέβαια, αυτοί είναι σε θέση και μπορεί να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα. Βλέπετε, εδώ τα πράγματα είναι απλά. Ολοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι είναι πολιτικοί και άρα, όλοι εκ των προτέρων αθώοι. Αυτή είναι η σημερινή Ελλάδα, για την οποίαν θέλουν να είμαστε περήφανοι.

    Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας,

    ΣΕΜΠΑ’Ι’ΔΗΝ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ, Πομάκος Ελληνας της Θράκης,εκδότης της Πομακικής εφημερίδας ‘NATPRESH’.

    Πηγή Θωμαίς Παριανού -Στόχος

  9. Συγχαρητήρια,ως εκπαιδευτικός είμαι συνειδητά και απόλυτα μαζί σας

  10. Είναι καιρός να καταλάβουν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες ότι δεν μπορούν να ασελγούν ενάντια στη θέληση της πλειοψηφίας. Πολλούς από αυτούς δεν θα τους ήξερε ούτε ο γείτονάς τους αν δεν ήταν κάτω από τις κομματικές ομπρέλες. Αλήθεια πόσο καιρό ο κύριος Μπράτης έχει να διδάξει σε μαθητές του ελληνικού σχολείου. Αν δεν απατώμαι είναι η τέτερτη συνδικαλιστική θηυεία που διανύει, δηλάδή θα συμπληρώσει 8 χρόνια εκτός σχολείου. Ας αφήσει λοιπόν τις δήθεν ευαισθησίες και ας γυρίσει στη σχολική τάξη.
    Μπράβο συνάδελφοι!

  11. Συγχαρητήρια στους 166 συναδέλφους από την βόρεια Ελλάδα.
    Προτείνω σε όσους από μας συμφώνουν με το εξαιρετικό αυτό κείμενο να το χρησιμοποιήσουν αυτούσιο και με συλλογή
    υπογραφών να το στείλουν στον πρόεδρο της ΔΟΕ κ. Μπράτη και στους ομοίους του,για να καταλάβουν πως ο σύλλογός μας δεν είναι τσιφλικί κανενός.

  12. symfwnw apolyta me ta tou sevasmiwtatou logia.kapote o ypoloipos kosmos prepei na katalavei thn idietairothta tou ellhna pou h patrida tou exei ektos apo koinh glwssa kai koinho 8rhskevma ta symvola tou opoiou einai septa kai apoteloun melos ths koinhs mas latreias pros to 8eion.proswpika sto parel8on exe8esa antirhsh otan shmaioforoi htan allo8rhskoi ki,akrivws giati h shmaia mas ferei to symvolo tou stavrou k,emeis afto to politevma po8oume to dia tou Stavrou Tou.

  13. Το μονο που απεμεινε ειναι να μας πει ο Μπρατης να ψηφιζουμε το κομμα της αρεσκειας του
    δηλ. το Συριζα
    για να μας θεωρει “προοδευτικους”

    γιαυτο φυγαμε απο το Συνασπισμο

    ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ

  14. Τό σύνταγμα,διά τήν πιστήν ἐφαρμογήν τοῦ ὁποίου ὑποτίθεται ὅτι κόπτονται τά κόμματατα,ὁρίζει τόν σκοπόν τῆς ἐκπαιδεύσεως ὡς παροχήν ἑλληνοχριστιανικῆς παιδείας.Ὅλοι ὅμως οἱ παγκοσπιοποιημένοι καί τά “δημοσιογραφικά”παπαγαλάκια τους μέ τίς ξενόφερτες πολυπολιτισμικές ἀνοησίες τους ὑποσκάπτουν τήν συνοχήν τοῦ λαοῦ καί τήν ἱστορικήν του συνέχειαν καί μέ τήν ἐσκεμένην ἀπεριόριστον εἰσδοχήν λαθρομεταναστῶν σκοπεύουν νά μεταβάλουν τήν πατρίδα μας σέ χαβούζα τῆς Ευρώπης.Δέν αἰσθάνονται ἕλληνες καί πολλοἰ δέν εἶναι βεβαίως.Ἐξ ἄλλου ὁ ἴδιος ὁ πρρωθυπουργός ἐδήλωσεν ὅτι αἰσθάνεται μετανάστης.
    Ὡς ἐπί 34 συναπτά ἔτη ὑπητετῶν εἰς τήν μέσην ἐκπαίδευσιν ντρέπομαι διά τήν κατάντιαν της(ἔπαυσε νά εἶναι πλέον ἐκπαίδευσις καί ἴσως νά μήν εἶναι κἄν ἐκπαίδευσις ἀλλά κατήντησε τόπος παιδοφυλάγματος)καί διά τήν συνδικαλιστικήν της ἐκπροσώπησιν ἀπό ἄτομα διεθνιστικά,ἄθρησκα,ἀπάτριδες,οἱ ὁποῖοι κάθε ἄλλο παρά διά τήν Ἑλλάδα ἐνδιαφέρονται.

  15. Επειδή κάποιος θυμήθηκε και το Γέρο του Μωριά, μήπως έχει υπόψη του ότι ο εν λόγω “Γέρος” ήταν αρχηγός του Ρώσικου Κόμματος στην “ελεύθερη” μετεπαναστατική Ελλάδα;
    Θα μου πείτε, γιατί όχι, αφού και η λέξη “Μωριάς” προέρχεται από τη σλαβική “μόρε” = θάλασσα και ορισμένοι “ανθέλληνες” (Μαρξ, Φαλμεράγιερ) θεωρούν ότι οι Νεοέλληνες είναι σλαβικό φύλο;

  16. Και τι μ’ αυτό; Και τον γιό του Πάνο τον λέγανε. Αυτόν που σκότωσαν οι “άλλοι”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *