Ενυπογράφως, προς την ηγεσία του Λιμενικού

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Αρχηγέ του Λιμενικού,

Επιτρέψτε μου, παρακαλώ, να σάς εκφράσω, ως Έλληνας πολίτης, την ανησυχία μου για τα τελευταία γεγονότα. Και αναφέρομαι στις διώξεις και ουσιαστικά την διάλυση των πλέον επιλέκτων τμημάτων του Λιμενικού μας από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία. Τις ίδιες ημέρες ακριβώς που τα τουρκικά πολεμικά περιπολούν ανενόχλητα έξω από το Σούνιο, η χώρα μας υποτασσόταν στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (περιορισμός της εθνικής κυριαρχίας, όπως ακριβώς εδήλωσε ο κ. πρωθυπουργός), ο στρατός μας παρήλαυνε αφοπλισμένος και οι πρεσβείες μας στο εξωτερικό ήταν κλειστές την ημέρα της εθνικής μας εορτής, προσβάλλοντας τους ομογενείς μας και την μνήμη των προγόνων μας, η δε λαθρομετανάστευση και η εισαγόμενη εγκληματικότητα από ισλαμικές ασιατικές και αφρικανικές χώρες γίνεται ανεξέλεγκτη, ενώ τα εθνικά μας θέματα (Κύπρος, Αιγαίο, Θράκη, Μακεδονία, Β. Ήπειρος) βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο.

Κύριε Υπουργέ, Κύριε Αρχηγέ,

Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι, όταν τις κρίσιμες αυτές στιγμές συγκεκριμένα ΜΜΕ και δυστυχώς η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία στοχοποιούν, για οποιονδήποτε λόγο, ηθελημένα ή άθελα, τα πλέον επίλεκτα τμήματα του Λιμενικού και του Στρατού μας και μάλιστα τα παλληκάρια αυτά που είναι οι πρώτοι που κάθε μέρα κινδυνεύουν και χύνουν το αίμα τους για εμάς, τότε εμείς οι Έλληνες πολίτες νιώθουμε ανασφαλείς και απροστάτευτοι.

Κύριε Υπουργέ, Κύριε Αρχηγέ,

Ως Έλληνες πολίτες απαιτούμε από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, δηλαδή τους εντολοδόχους ημών των Ελλήνων πολιτών της Δημοκρατίας μας, πρώτα να λάβουν μέτρα για τα τουρκικά πολεμικά που περιπολούν έξω από το Σούνιο και τα τουρκικά αεροσκάφη που υπερίπτανται των νησιών μας, πρώτα να λάβουν μέτρα για τις ανεξέλεγκτες εισβολές λαθρομεταναστών αλλά και εγκληματιών, πρώτα να εξασφαλίζουν το αξιόμαχο της χώρας και να τιμούν την Ιστορία και τους προγόνους μας, και μετά να ασχολούνται με συνθήματα (έστω ατυχή, πραγματικά ή φημολογούμενα από κακοθελητές), διώκοντας τις μονάδες που έχουν νεκρούς υπερασπίζοντας τα σύνορά μας.

Μετά τιμής,

Φειδίας Ν. Μπουρλάς
Ηλ. Μηχανικός Ε.Μ.Π.

 

(1016) αναγνώσεις

34 comments

  1. Συγχαρητήρια, Φειδία. Άψογο.

    Εγώ γράφω από χθες σε διάφορους για την απαράδεκτη στάση της Δραγώνα. Ποιος θα βρεθεί να την μαζέψει επιτέλους;

    Έχουμε βαρέσει διάλυση σαν κράτος και κυβερνούν τα φερέφωνα του ενός και του άλλου.

  2. Εντάξει κ. Μπουρλά, μεγάλα θέματα θίγετε μα θα περιοριστώ στο εξής:

    Σε μιά επιστολή όλα έχουν την σημασία τους και ένα από αυτά είναι η ημερομηνία. Αν είχε συνταχθεί 24 Μαρτίου 2010 θα μπορούσα ενδεχομένως να συνυπογράψω ορισμένες θέσεις της. Να συζητήσω άλλες.

    Ομως την επόμενη ενός συγκεκριμένου πραγματικού περιστατικού εννοώ να διαβάσω μία καθαρή, πεντακάθαρη θέση σχετικά με αυτό. Και δεν το θέλω κάτω από το χαλί, μέσα σε παρενθέσεις, στην προτελευταία αράδα και κυρίως δεν το θέλω καθόλου ανακατεμένο με το τι κάνουν οι τούρκοι, τι κάνουν οι λαθρομετανάστες, τι κάνουν οι εγκληματίες και τι κάνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Διότι όλα αυτά τα κακά συνέβαιναν και το βράδι της 24ης Μαρτίου.

    Κατά συνέπεια επί της αφορμής (έστω της αφορμής) για την οποία συντάχθηκε η επιστολή σας δεν έχω συμπεράνει:

    Αγνοείτε τι έγινε και χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;
    To γνωρίζετε και το θεωρείτε ατυχές;
    Το γνωρίζετε και το δικαιολογείτε βάσει των όσων στην λοιπή επιστολή σας αναφέρετε;

    Προσωπικά δεν ισχυρίζομαι ότι γνωρίζω περισσότερα απ’ όσα είδα στα διάφορα video που κυκλοφορούν. Κι επ’ αυτών που είδα, επιφυλασσόμενος για την περίπτωση να ξέρω μισά πράγματα, λέω:

    – Το σύνθημα που ακούστηκε δεν περιποιεί καμία τιμή σ’ αυτούς που το φώναξαν. Κατά την άποψή μου είναι μιά χυδαιότητα, που προσβάλει την αποστολή τους την οποία τιμώ και σέβομαι. Ετερον εκάτερον.

    – Για το εάν πρέπει να υπάρχουν κυρώσεις και για την έκτασή τους επιφυλασσόμαι. Δεν γνωρίζω. Θεωρώ ότι σχετικές αποφάσεις πρέπει να συνεκτιμούν πολλά πράγματα τα οποία αγνοώ.

    – Ναί ένα από τα συνεκτιμητέα στοιχεία είναι οι επιπτώσεις των αποφάσεων στο ηθικό των στελεχών των μονάδων αυτών.

    Αλλά θα πω κάτι τελευταίο. Αν η εξύψωση του ηθικού των στελεχών, αν το αίσθημα της λεβεντιάς που πρέπει να διέπει τέτοιες μονάδες απαιτεί τέτοια (και πολλά παρόμοια) “στιχάκια”, κάτι δεν πάει καλά.

    Δεν περιμένω από τα επίλεκτα τμήματα να μου λύσουν το πρόβλημα του ΔΝΤ. Δεν θέλω να ασκούν μεταναστευτική πολιτική τα ΟΥΚ. Ναί θέλω να έχουν ψηλά το κεφάλι σαν Ελληνες. Λεβέντες. Κι όταν παρελαύνουν, να βροντοφωνάζουν και να ανατριχιάζω από συγκίνηση. Αλλά αυτό που ακούω δεν θέλω να με κάνει να ντρέπομαι.

    Κι αν συμφωνούμε σ’ αυτό τότε συζητάμε ένα προς ένα τα πάντα και βεβαίως και όσα εγκρίτως σημειώνετε στην επιστολή σας.

    Γιάννης Μικρός.

  3. Δεν ηταν απλα χυδαια οσα ειπωθηκαν αλλα ανατριχιαστικα. Μονο ενας νεαντερταλ θα ηθελε να φορεσει γδαρμενο τομαρι συνανθρωπου του.
    Θυμηθειτε οτι τον ατυχο Αυστραλο Ντουζον Ζαμιτ, κατι τετοια ανθρωποειδη τον δολοφονησαν. Και υστερα μας το παιζουν και περισσοτερο πατριωτες. Καταφυγιο καθε απατεωνα ο πατριωτισμος.

  4. Κύριε Μπουρλά συγχαρητήρια,
    Η φυσική ισορροπία υπάρχει παντού και στα στρατιωτικά τμήματα.Οι άνθρωποι που είπαν αυτά τα συνθήματα συνδυάζουν αυτό το λόγο με την απίστευτη εκπαίδευσή τους.Ως παλικάρια λένε λόγια χωρίς συναισθηματισμούς διότι αυτά συνοδεύουν την εκπαίδευσή τους η οποία επίσης είναι πέρα από τα κοινά συναισθήματα του ψευδοαριστερού ανθρώπινου συναισθηματισμού που τόσο πολύ μας κορϊδεύει.Αλλά εμείς που ζούμε στην ραστώνη του καπιταλισμού,που έχουμε ξεχάσει ότι πολλέσ φορές παροόμοια συνθήματα ξύπνησαν απελευθερωτές αδελφούς μας βυθιζόμαστε ακόμη πιο βαθιά στην ανόητη καθημερινότητά μας όπως την περιέγραψε ο Έζρα Πάουντ.Το εθνικό είναι πέρα από κάθε ζεύγος επιθέτων,και με τους τούρκους και σκοπιανούς και αλβανούς να αλωνίζουν όλα εθνικά επιτρέπονται.

  5. Αν σήμερα το 2010 ανακαλύψαμε ξαφνικά τον τροχό, εεεε… συγγνώμη, το ότι χρησιμοποιούνται μη πολιτικά ορθά στιχάκια στην εκπαίδευση των ειδικών δυνάμεων της χώρας όπως άλλωστε κάθε χώρα, τότε αυτό λέγεται υποκρισία κύριοι.

    Αν δεν κολυμπάμε στην υποκρισία αλλά μας ενοχλεί ότι αυτά τα συνθήματα λέγονται και δημοσίως τότε μεν αλλάζει λίγο το πράγμα. Θα ήθελα στην περίπτωση αυτή και μόνο να αντιπαραθέσω το εξής ερώτημα

    Τι μας ενοχλεί “περισσότερο”;

    Το ότι μία Τουρκική φρεγάτα αρμενίζει στην καρδιά του Αιγαίου, έξω από το Σούνιο και μάλιστα προβαίνει σε νηοψία ελληνικού πολιτικού σκάφους εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων;

    ή

    το ότι (την επόμενη ημέρα κυριολεκτικά) τα συγκεκριμένα συνθήματα ακούγονται στην παρέλαση;

    Δεν υποστηρίζω τον συμψηφισμό δύο κακών, ως αρχή μου. Αλλά το θέτω ακριβώς επειδή ζητήθηκαν κεφάλια επί πίνακι. Ζητήθηκαν εξηγήσεις, απαιτήθηκαν παραιτήσεις ή απολύσεις και γενικά η κοινή γνώμη ασχολήθηκε σε μεγάλη έκταση με το εν λόγω θέμα.

    Αντίθετα, με το άλλο ζήτημα δεν ασχολήθηκε σχεδόν κανείς. Ποιος ψέλλισε εξηγήσεις; ποιος ζήτησε παραιτήσεις;

    ΠΟΙΟΣ εν τέλει αναρωτήθηκε από ποια στοιχεία μετριέται το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων; από τα συνθήματα ή από το περιστατικό με τη φρεγάτα;

    Να προσθέσω ότι μόλις δύο ημέρες νωρίτερα Τούρκικα αεροσκάφη πετούσαν ακόμη μία φορά σε συστοιχίες πάνω από τα σπίτια στο Φαρμακονήσι σε πολύ χαμηλό ύψος. Επίσης στις 26 Μαρτίου, μετά την εθνική εορτή, προέβησαν σε άνω των 25 παραβιάσων του εθνικού εναέριου χώρου.

  6. Γιαννη 3 επειδη συμψηφισες θα σου απαντησω. Και τα 2 ειναι εξισου κακα. Στην μια περιπτωση εχουμε ενα ζητημα αμυνας και ασφαλειας, στην δευτερη εχουμε μια νοοτροπια που ειναι αποτοκο-αιτια της καταστασης που εχει περιελθει η χωρα. Δηλαδη
    1)Ελλειψη πειθαρχιας. Τα ΟΥΚ παρακουσαν (?) εντολες.
    2)Φτηνο πατριωτισμος με το οποιο ξεδινεις σαν χουλιγκαν αλλα δεν προσφερεις καμια υπηρεσια στην χωρα.
    3)Νοοτροπιες οι οποιες βρισκουν εκφραση, με την κουραδομαγκια εκεινων που απο ΟΥΚ γινονται μετα μπραβοι σε νυχτερινα μπουζουκοσκυλαδικα.
    4)Για τον διασυρμο της χωρας δεν κανουμε λογο. Φωναζουμε και ορθως για τα αλυτρωτικα των Σκοπιανων και εμεις απαντουμε με δερματα σκοπιανων. Αυτη η γελοιοποιηση της χωρας προφανως για καποιους δεν εχει σημασια.

    Και τελευταιο. Δικαιουται ο καθενας να ειναι οσο ρατσιστης και οσο νεαρντεταλ θελει. Προσωπικα με τους κυριους των ΟΥΚ δεν θα ηθελα να εχω καμια κοινωνικη επαφη. ΑΠΑΙΤΩ ομως ως φορολογουμενως να εκπροσωπουν την πολιτεια ΑΨΟΓΑ και να καθονται παναγιες οταν πρεπει. Οι κυριοι των ΟΥΚ υπαρχουν για να εκτελουν διαταγες και οχι να κανουν μεταναστευτικη η εξωτερικη πολιτικη.

  7. “Καταφυγιο καθε απατεωνα ο πατριωτισμος.”

    απατεώνες είναι οι τσαρλατάνοι και ντεμέκ αντιρατσιστές των διαφόρων Μ.Κ.Ο. οι οποίες τώρα τελευταία υπαγορεύουνε καί την μεταναστευτική καί (φοβούμαι) την εξωτερική πολιτική, η οποία οφείλει να ακολουθηθεί, με το αζημείωτο φυσικά!
    Γιατί δεν είναι περισσότερο γελοίο, κατά την άποψή μου, να χρησιμοποιείς ερειστικά συνθήματα για εχθρούς της πατρίδας, από το να κατηγορείς αυτούς οι οποίοι τα χρησιμοποιούνε, ότι δεν είναι άνθρωποι.

  8. Ναι θα συμφωνησω σε αυτο που λετε Ιμαγκο, αλλα αν δειτε την ιστορια των υπερπατριωτων τυπου Καρατζαφερη, Μιχαλοπουλου κλπ θα καταλαβετε τι εννοω. Και η πλακα ειναι οτι οσοι φωναξαν αυτα τα εμετικα συνθηματα ειναι και καλοι χριστιανοι με τον σταυρο στο χερι. Ειναι η ιδια αηδιαστικη εθνικοφροσυνη της δεκαετιας του 50 στο πιο νεαντερταλ της.

  9. Επισημαίνετε κάποια αρνητικά, ίσως, χαρακτηριστικά Ελλήνων και τα συνδέετε με την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα. Γιατί όμως, όταν σας επισημαίνουνε τα αρνητικά χαρακτηριστικά, των σκοπιανών, τούρκων και αλβανών αλλά και των λαθρομεταναστών γενικότερα (υποθέτω ότι δεν θα φθάσετε σε σημείο να ισχυριστείτε, ότι αυτά είναι καλύτερα), προπασθώντας με την σειρά μας να τα συνδέσουμε και αυτά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας, χρησιμοποιείτε όρους όπως “ρατσιστής” και “ανθρωποειδές”?
    Βλέπετε φίλτατε, η ενασχόληση με τον ρατσισμό οδηγεί σε μια αλυσιδωτή αντίδραση, κατά την οποία κανείς δεν μένει…αντιρατσιστής!

  10. Ως Ελλην θα εχω ως προτυπο τον Ελληνα και δεν θα συγκριθω με τους Σκοπιανους η οποιαδηποτε αλλη φυλη, ρατσα κλπ πειτε οπως θελετε.
    Προσωπικα θεωρω πως οταν καποιος τραγουδαει στιχακια που καλουν να ραψουν τα ενδυματα τους με ανθρωπινα τομαρια, πως ειναι νεαντερταλ. Γιατι στην εξελικτικη πορεια του ανθρωπου κυριως τα νεαντερταλ εκαναν αυτην την δουλεια. Πιο προσφατα οι κανιβαλλοι του Ειρηνικου οταν εκαναν φρικασε τον Τζεημς Κουκ καπου τον 18ο αιωνα.

    Τωρα οσον αφορα για την χωρα και γενικα. Οπως ειπα δεν με ενοχλει καποιος να ειναι ρατσιστης, νεαντερταλ, ανθρωποειδες κλπ εφοσον δεν με αναγκαζει καποιος να εχω κοινωνικες επαφες μαζι του. Δεχομαι την αναγκη καποια επαγγελματα, λειτουργηματα κλπ λογω της εξαιρετικης τους φυσης να απαιτουν εκπαιδευση η οποια δεν ειναι συμβατη με τις νορμες της πολιτικης ζωης, της ευπρεπειας, της αισθητικης και οτι θελετε βαλτε. ΑΠΑΙΤΩ ομως σαν φορολογουμενος, οι κυριοι αυτοι να ειναι παναγιες και να εκπροσωπουν το κρατος με αψογη συμπεριφορα.

    Βεβαια διατηρω στο ακεραιο τις αποψεις μου για μεγαλη υποκρισια, αυτων των κυριων. Οι δηθεν χριστιανοι ορθοδοξοι με τα τομαρια των αντιπαλων τους, οταν ο Ιησους συγχωρουσε ακομα και τους διωκτες του. Ποση αηδια να αντεξουμε απο την υποκρισια τους.

  11. “ΑΠΑΙΤΩ ομως σαν φορολογουμενος, οι κυριοι αυτοι να ειναι παναγιες και να εκπροσωπουν το κρατος με αψογη συμπεριφορα.”

    Δηλαδή να αποτελέσουνε εξαίρεση, γιατί το πρότυπο του Έλληνα, προφανώς δεν φέρει στοιχεία συμπεριφοράς “Παναγίας”, ούτε άψογης εκπροσώπησης του κράτους, όπως δείχνουνε διάφορα παραδείγματα, ειδικά τέτοια κρατικών λειτουργών οι οποίοι ζητάνε από τους αλβανούς συγγνώμη (!) για τα συνθήματα τα οποία ακούστηκαν!

  12. Καλά κάνετε και απαιτείτε αυτά που δικαιούστε ως Έλληνας πολίτης. Μόνο που δεν απαιτείτε τα σωστά πράγματα από τους σωστούς ανθρώπους. Και βέβαια ούτε λόγος να ακουστεί και η γνώμη των “νεάντερταλ” απο τους προοδευτικούς δημοσιογράφους – κυβερνήτες μας. Μήπως τώρα που κρύωσε το θέμα της Ιουλίας ψάχνουμε για άλλα αποπροσανατολιστικά τερτίπια για να αποσπάσουμε την προσοχή της κοινής γνώμης;

  13. Ιμαγκο.

    Ναι, εφοσον ειναι επιλεκτο σωμα, καιρος να φερονται και σαν επιλεκτο. Απο οσο ξερω εσεις κατοικειτε στην Γερμανια, νομιζετε οτι δεν θα καρατομειτο Γερμανος στρατιωτικος αν φωναζε ναζιστικα συνθηματα, η αν εξεφραζε επισημα, κρατικος λειτουργος την αποψη πως το Wroklaw στην Πολωνια, θα επρεπε να λεγεται Breslau (ανατολικη πομερανια).

    Γιωργος Ζησης.
    Δεν ξερω για την Ιουλια, δεν με απασχολει το θεμα, δεν ειδα το επιμαχο dvd και δεν καταλαβαινω τι προσφερει στην συζητηση. Παντως δεν πειραζει, οι κυριοι των ΟΥΚ καταφεραν να δινουν επιχειρηματα στον Σωμεριτη. Και εις ανωτερα!

  14. Καλά πλάκα κάνεται όσοι κατηγορείτε τους ΟΥΚάδες ή το παίζετε άσχετοι;Το συγκεκριμένο σύνθημα που ακούστηκε στην παρέλαση δεν είναι τίποτα μπροστά στα συνηθισμένα συνθήματα που κατά κόρον ακούγονται κατά την εκπαίδευση επιλέκτων τμημάτων του στρατού μας και όχι μόνον.
    Όσους απορείτε με το σύνθημα σας δικαιολογώ ως ανίδεους,όμως όσοι ξέρετε τι παίζει μόνο για ένα πράγμα δικαιολογείστε να απορείτε:πώς τους ξέφυγε αυτό το σύνθημα,που θα μπορούσε να προκαλέσει και διπλωματικό επεισόδιο,εκτός στρατοπέδου…
    ΣΣΑΣΙΤΗΣ

  15. Μή βιάζεσαι. Είναι υπό διερεύνηση αν το επίμαχο βίντεο είναι γνήσιο ή κατασκευασμένο. Όσο για την Ιουλία, περίμενα να καταλάβεις αφού κι’ εσύ δεν υπέκυψες (από επιλογή υποθέτω).

  16. Πάντως το “προοδευτικό” σύνθημα μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι, ποτέ δεν ξεσήκωσε τόσες αντιδράσεις. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;

  17. Αν ηταν κατασκευασμενο θα ειχε διαψευστει την ιδια μερα το συμβαν και θα ειχαν εκθεσει την Ελευθεροτυπια. Στο ΣΣΑΣιτη, στο στρατοπεδο ας λενε οτι θελουν, δεν με απασχολει. Οχι ομως οταν εκπροσωπουν την πολιτεια σε δημοσια εκδηλωση. Στοιχειωδης λογικη. Οσο για το τελευταιο σχολιο του κυριου Μανωλοπουλου, δεν μπορω παρα να συμφωνησω. Νεαντερταλ υπαρχουν τοσο στα δεξια οσο και στα αριστερα.

  18. Ωραία κύριοι, ας το συζητήσουμε:

    Αγαπητέ κ. Μακρυπούλια: επίλεκτα τμήματα (για τα οποία ΕΙΜΑΙ υπερήφανος), παρελαύνουν υπό την ελληνική σημαία και φωνάζουν “γουρούνια Αλβανοί” στην Πανεπιστημίου. Αυτό είναι το γεγονός. Αν το ότι (με) ενοχλεί είναι ψευδοαριστερός ανθρώπινος συναισθηματισμός, αν είναι δείγμα ότι έχω υπνωτιστεί από την ραστώνη του καπιταλισμού τότε δεν έχω πολλά να πω. Τι να πω ακριβώς; Σε τι να επιχειρηματολογήσω;

    Ισως όμως το “σύνθημα” να σας ενοχλεί και εσάς: αισθανθήκατε την ανάγκη να το βάλετε απέναντι στην “απίστευτη εκπαίδευσή” τους (την οποία δεν αμφισβητεί κανείς), να επικαλεστείτε μιά “φυσική ισορροπία” – μιά σκέψη που για να την καταλάβω θα πρέπει να την εξηγήσετε περισσότερο. Αλλά δείχνει ότι κάνει πράγματι ένα συμψηφισμό: το “κακό σύνθημα” συγχωρείται λόγω της “καλής” (σκληρής) εκπαίδευσης. Είναι έτσι ή αυθαιρετώ;

    Λέτε τέλος ότι “τα παλλικάρια λένε λόγια χωρίς συναισθηματισμούς” ως εάν όλη η κριτική να είχε βάση συναισθηματική (ψευδοαριστερή, ανθρώπινη, σκέτη – τέλος πάντων συναισθηματική). Αλλά τώρα, μεταξύ μας, δεν νομίζω ότι και το “σύνθημα” είναι ένδειξη και κανενός φοβερού επαγγελματισμού. Αλλά πριν ψυχαναλύσουμε τη συναισθηματική (ή μη) φύση του γεγονότος, πολύ θα ήθελα να ήξερα το εξής απλό: συμφωνείτε μ’ αυτό καθαυτό το γεγονός ναί ή όχι;
    ———————————————————-
    Αγαπητέ Γιάννη3: Προφανώς δεν τα ανακαλύψαμε σήμερα τα στιχάκια. Απλώς σήμερα τα συζητάμε. Και (όπως πολύ καλά λες) δεν συζητάμε ακριβώς το να ακούγονται στην πρωινή γυμναστική του στρατοπέδου, συζητάμε να ακούγονται στην Πανεπιστημίου.

    Λες ότι δεν θέλεις να κάνεις συμψηφισμούς. Ε λοιπόν ούτε εγώ θέλω να κάνω! Γι’ αυτό λοιπόν τα σύκα σύκα:

    1) Οχι να μην αλωνίζουν οι Τούρκοι στο Αιγαίο. Οχι να μην τους αφήνουμε να πετάνε πάνω από το Φαρμακονήσι. Αυτή είναι η θέση 1.
    2) Οχι να μην βρίζουν τα ένοπλα τμήματα στην Πανεπιστημίου. Αυτή είναι η θέση 2 (και η θέση του κύριου σχολίου μου). Αυτό συζητούσαμε επ’ αυτού τοποθετήθηκα. Και να συμφωνήσουμε σε κάτι: δεν νομίζω ότι αν βρίζουμε τους Αλβανούς στην Πανεπιστημίου θα φύγουν οι Τούρκοι από το Αιγαίο.

    Τώρα επί των κυρώσεων και των κεφαλών επί πίνακι έχω τοποθετηθεί: όταν κρίνεις ανθρώπους σε ένα τομέα συνεκτιμάς τα πάντα. Και το τελευταίο που θα έκανα θα ήταν να ζητώ κεφαλές επί πίνακι να προχειρολογώ με ανθρώπους, με σταδιοδρομίες, με ηθικό μονάδων κρίνοντας από ένα video στο youtube. Γι’ αυτό και περιορίζομαι κατ’ αρχήν αυστηρά στο περιστατικό και σε τίποτα άλλο.

    Οχι για να “πνίξουμε” τη συζήτηση, κάθε άλλο. Αλλά για να την οργανώσουμε – με τα θέματα της συζητητέα ένα προς ένα.

    Γιάννης Μικρός.

  19. Αγαπητέ κ.Johnmic.
    Συμφωνώ απόλυτα με τη συμπεριφορά των ΟΥΚ διότι στο περιβάλλον των ΟΥΚ αυτή θα πρέπει να είναι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα.Είναι το τελευταίο ανάχωμα του έθνους μας.Αυτό εννοώ ως φυσική ισορροπία.Στον πλανήτη Άρη αλλοιώς νοείται η ζωή.Στον κόσμο των ΟΥΚ ομιλούμε περί άλλης ευπρέπειας.
    θα διαφωνούσα όμως κάτω από τις παρακάτω προϋποθέσεις.Εάν έβλεπα ότι η Ελληνική κυβέρνηση παραπονέθηκε για το διδασκαλείο στη Νίβιτσα,για τις κλεμμένες περιουσίες των Βορειοηπειρωτών,για τα πάνδεινα που περνά η μειονότητα αυτή τη στιγμή στη Βόρειο Ήπειρο,για τους απίστευτους τσάμηδες,για τα σχέδια κάποιων να κάνουν όμορη περιφέρεια Ηπείρου με πολύ παράξενα “σύνορα”,για την συνεχή προπαγάνδα της δήθεν μεγάλης αλβανίας.Εάν τους ανθρωπιστές πείραζε το σφυροδρέπανο που μας υπενθυμίζει ότι είμαστε ύες προς σφαγή εάν δεν είμαστε κομμουνιστές. Σε αυτή την περίπτωση ο στρατός δεν κάνει πολιτική.Αλλοιώς πρέπει να τονίζει την παρουσία του.
    Όμως το γεγονός με τα ΟΥΚ είναι μία εξωτερικότητα.Η εσωτερικότητα είναι το ότι το Ελληνικό κράτος χάνεται ,το Ελληνικό έθνος πολεμείται αβυσσαλέως και μακάρι αυτή η κατάσταση να ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών και αγώνα.Τα ΟΥΚ υπηρετούν μία εθνική ιδεολογία η οποία θα δικαιολογηθεί κάποτε από κάποιον μελλοντικό Περικλή που θα γράψει κάποιον μελλοντικό Επιτάφιο.¨Ως γνωστόν ο Επιτάφιος γράφηκε διότι υπήρχε ένα Αγαθό το οποίο έπρεπε να διατηρηθεί ες αείπέρα από κάθε εξωτερικότητα.Θα πρέπει να μας απασχολεί εάν τα παιδιά μας είναι ικανά μελλοντικά να γράψουν έναν Επιτάφιο όπου θα διαφημίσουν ένα ανάλογο Αγαθό και θα αρχίσουν “άρξομαι από των προγόνων..¨”.Διότι είναι εγγύς η ώρα όπου ο απλός Έλληνας θα απειληθεί τόσο πολύ ώστε να φωνάξει ακόμη πιο υβριστικά συνθήματα κατά δικαίων και αδίκων.Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω….

  20. Θα συμφωνησω με τον κυριο Μικρο, οτι η συμπεριφορα των ΟΥΚ ειναι μερος του προβληματος. Αν μη τι αλλο εδειξε, οτι στο σωμα δεν επικρατει η πειθαρχια.

  21. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ.
    1]ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝ ΑΜΦΙΒΟΛΩ Η ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ VIDEO
    2]ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΛΕΚΤΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΥΡΙΩΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΜΟΝΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΤΥΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.
    3]ΣΑΦΩΣ ”ΤΑ ΕΝ ΟΙΚΩ ΜΗ ΕΝ ΔΗΜΩ”.ΜΕΧΡΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ Λ.Σ. Η ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ,ΕΑΝ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΛΗΛΕΓΓΥΗΣ[ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ]ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
    4]ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ,ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΜΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

  22. Αγαπητέ κύριε Κοκκαλίδη,

    1) Αλλο πράγμα είναι η αμφισβήτηση της γνησιότητας και άλλο η υπεράσπιση του περιεχομένου. Αν το video δεν είναι γνήσιο, δεν έχω βάση περιστατικών να σχολιάσω και αν βασίστηκα σε παραποιημένα στοιχεία, αναγνωρίζω το λάθος και αποσύρω ότι είπα.

    2) Ναί το ξέρω ότι “όλοι οι στρατοί του κόσμου εκπαιδεύονται με παρόμοια συνθήματα”. Είναι όντως κοινό μυστικό. Πολλά συμβαίνουν σ’ όλους τους στρατούς του κόσμου. Κι ένα από αυτά είναι οι περιπτώσεις κατά τις οποίες χάνεται το μέτρο. Και περί αυτού αφορά η συζήτηση, περί του μέτρου: Οταν έτρεχα κάποτε στη Σ.Ε.Α.Π. κατανοούσα την “λογική μαντράχαλου” που διέπει ορισμένα στιχάκια. Και δεν μιλώ για τα λεβέντικα, μιλώ γι’ αυτά που αναφέρονταν στο τι θα κάνουμε στα κορίτσια από την Τουρκία (όταν εισβάλουμε …κλπ κλπ). Ε, δεν ήμουν και πολύ περήφανος γι’ αυτά τα τελευταία ούτε τέλος πάντων τα έκρινα και απαραίτητα για να μας σηκωθεί (το ηθικό μας). Αλλά τέλος πάντων τα καταλάβαινα, δεν είμαι από τον Αρη. Ας πάει στο διάολο μωρέ, στρατός είναι, στρατιωτική σχολή είναι, μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτά. Μόνο που δεν διανοήθηκε κανείς να πάει να τα φωνάζει στο Ηράκλειο. Επιτέλους, υπάρχει διαφορά – δεν υπάρχει;

    3)Περί κυρώσεων δεν είπα κουβέντα – συμφωνώ ότι υπάρχει απόσταση. Καταδικάζω το περιστατικό αλλά δεν είμαι έτοιμος καθόλου να καταδικάσω τους πρωταγωνιστές του – έτερον εκάτερον. Ακριβώς γιατί συνεκτιμώ πολλά πράγματα – που επισημαίνουν οι φίλοι συνομιλητές, πολλά άλλα που ενδεχομένως δεν επισημαίνουν και πολύ περισσότερα που γνωρίζω πως αγνοώ.

    4)Τόσο για το μεταναστευτικό όσο και για τα περί ΜΜΕ η συζήτηση είναι μεγάλη – δεν προτίθεμαι να ξεπετάξω το θέμα στο πόδι. Και πολύ περισσότερο να υπερασπιστώ τα ΜΜΕ. Ωστόσο το βήμα εδώ μας επιτρέπει να διαλεχθούμε, ενυπόγραφα (ή μη) πάνω σε συγκεκριμένες θέσεις και απόψεις χωρίς ταμπέλες και χωρίς ιδεοληψίες. Η τέλος πάντων αν έχουμε και καμία (ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω) ας μας υποδειχθεί.

    Φιλικά,
    Γιάννης Μικρός

  23. Κύριε Μακρυπούλια σεβαστή η άποψή σας. Δεν μου είναι εντελώς ευδιάκριτοι οι συλλογισμοί σας αλλά τους σέβομαι.

    Επί παραδείγματι, δεν αντιλαμβάνομαι τα ΟΥΚ σαν “τελευταίο ανάχωμα του έθνους” εκτός αν εννοείτε ζητήματα στρατιωτικής φύσης. Τα αντιλαμβάνομαι σαν επίλεκτη μονάδα σκληροτράχηλων ανδρών, που – ναί – πρέπει να διαθέτουν ξεχωριστό σθένος και ηθικό διότι μπορεί να κληθούν να επιτελέσουν υπεράνθρωπα επιτεύγματα. Και θυσία. Αυτή είναι η αποστολή τους. Και την σέβομαι. Και την τιμώ. Και ως προς την περιρρέουσα ατμόσφαιρα μπορώ να σας πω μετά λόγου γνώσεως ότι καταλαβαίνω πολύ καλά τι θέλετε να πείτε. Δεν είμαι αφελής κι αντιλαμβάνομαι ότι δεν μιλάμε για παρθεναγωγείο. Αλλά να καταλαβαίνουμε και τα όρια αγαπητέ.

    Δεν περιμένω όμως από αυτούς να κρίνουν το πότε το έθνος βρίσκεται στην ύστατη ώρα ή να αξιολογούν την “μορφή των κινδύνων” όταν αυτή δεν είναι στρατιωτικής φύσης. Ούτε περιμένω να ρυθμίζουν την συμπεριφορά τους (ή να θεωρούν ότι δικαιολογείται ή δεν δικαιολογείται) με βάσει την (κακή, ναι κακή) ποιότητα της εξωτερικής και μεταναστευτικής μας πολιτικής.

    Επίσης δεν βλέπω την σχέση του περιστατικού με κομμουνιστική απειλή και δεν καταλαβαίνω καθόλου τι εννοείτε στις προτάσεις περί ανθρωπιστών, σφυροδρεπάνων, πολιτικής, στρατού και τονισμού της παρουσίας (του τελευταίου). Αντιλαμβάνεται κανείς ότι η ανάγνωση προκαλεί συνειρμούς αλλά προτιμώ να αντιπαρατεθώ με θέσεις παρά με εικασίες. Θέλετε να διευκρινήσετε τι εννοείτε ακριβώς;

    Για το ότι το ελληνικό κράτος είναι υπό διάλυση θα με βρείτε σύμφωνο. Για το ότι η ελληνικότητα απειλείται επίσης, αν και ενδεχομένως θα πρέπει να εμβαθύνουμε στον ορισμό της ελληνικότητας όπως και στην φύση των κινδύνων (ας μην το πιάσουμε τώρα αυτό αλλά δεν έχω και καμιά αντίρρηση). Εχουμε εν πάσει περιπτώσει μιά βάση συνεννόησης – υποθέτω ότι ο πατριωτισμός κανενός δεν αμφισβητείται. Θα με βρείτε τέλος απόλυτα σύμφωνο στο γεγονός ότι η κατάσταση επιβάλλει αγώνα. Αντίδραση και μαχητικότητα – κανένα εφυσηχασμό. Την μορφή της δράσης την συζητάμε πολύ ευχαριστώς.

    Μόνο που θα ιεραρχούσα πολύ χαμηλά μιά μορφή αγώνα κατά την οποία τα κομάντα μας βρίζουν στους δρόμους της πρωτεύουσας (αν δεν το θεωρούσα και μέρος του προβλήματος). Η “ιερή αγανάκτηση των σκληροτράχηλων” που “δεν άντεξαν πιά” και βρίζουν κατά δικαίων και αδίκων δεν είναι ακριβώς αυτό που είχα στο νού μου.

    Και – να σας πω και την αμαρτία μου – μου κάνει εντύπωση που δικαιολογείτε το περιστατικό επικαλούμενος τον Επιτάφιο του Περικλέους. “Διαφέρομεν δὲ καὶ ταῖς τῶν πολεμικῶν μελέταις τῶν ἐναντίων τοῖσδε. τήν τε γὰρ πόλιν κοινὴν παρέχομεν, καὶ οὐκ ἔστιν ὅτε ξενηλασίαις ἀπείργομέν τινα ἢ μαθήματος ἢ θεάματος” Ισως ο Περικλής όφειλε την φράση “οὐ δι᾿ ὀργῆς τὸν πέλας” να την επαναδιατύπωνε “οὐ δι᾿ ὀργῆς τὸν πέλας ..γουρούνια!” Αλλά ας μην μπούμε στην αποσπασματομαχία εκ του Επιταφίου. Αγνοείστε την τελευταία παράγραφο. Υπέκυψα στο χαμηλής ποιότητας χιούμορ μου: “Καὶ μὴν καὶ τῶν πόνων πλείστας ἀναπαύλας τῇ γνώμῃ ἐπορισάμεθα….ὧν καθ᾿ ἡμέραν ἡ τέρψις τὸ λυπηρὸν ἐκπλήσσει”.

    Σας ευχαριστώ για τον διάλογο.

    Με εκτίμηση,
    Γιάννης Μικρός.

  24. Η κα. Δραγώνα θα τεθεί ποτέ σε διαθεσιμότητα για το απίστευτο θράσος της απέναντι στην Δασκάλα από το Μ. Δέριο ή μήπως εκεί υπάρχει στους ντεμεκ δημοσιογράφους και αντιρατσιστές η εκτίμηση, ότι ορθώς τα είπε και καλώς “εκπροσωπεί” την χώρα προς…τα έξω η υπάλληλος του υπουργείου (της κάποτε Εθνικής) παιδείας?

  25. Είναι βέβαιο ότι βασιζόμενος κανείς σε ένα χειρίστης ποιότητας βίντεο της “Ελευθεροτυπίας” (υπάρχει κάτι άλλο, κάποια άλλη μαρτυρία;), διώχνει έναν τέτοιον αξιωματικό από το ΛΣ;

    Τόσα κανάλια αποθανάτισαν την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑ στον τόπο του “εγκλήματος”; ΟΥΤΕ ΕΝΑ; Διότι στις ειδήσεις της ίδιας ημέρας, εγώ τουλάχιστον δεν άκουσα τίποτα.

    Ελπίζω, αν πρόκειται για προβοκάτσια, οι διωκόμενοι να προσφύγουν δικαστικά.

  26. Δεν μπορώ να μπώ σε τεχνική ανάλυση του video. Η είναι γνήσιο κι έχουμε αντικείμενο συζήτησης ή όχι κι αλλάζουμε θέμα.

    Γιάννης Μικρός

  27. Ούτως ει άλλως, η συζήτησή σας, απ’ ό,τι έχω διαβάσει, είναι άσχετη προς την ουσία της επιστολής. Διαβάστε την ξανά και θα το αντιληφθείτε.
    Όσον αφορά στο θέμα της γνησιότητος του βίντεο, μάλλον πρέπει να αλλάξετε θέμα συζήτησης, διότι είναι χονδροειδώς φτιαχτό. Αλλά και “χονδροειδώς” να μην ήταν, πάλι τίποτε δεν διασφαλίζει την γνησιότητά του. Έχομε αυτόπτες/αυτήκοους μάρτυρες; Αν όχι, τότε δεν υπάρχει αντικείμενο συζήτησης. Δέστε το βίντεο ξανά και αναλογισθείτε αν σας πείθει και αν με ένα τέτοιο “στοιχείο” μπορεί να επιβάλει κανείς ποινές στο στράτευμα, ή οπουδήποτε αλλού.

    Έγραψα παραπάνω ότι κανένα τηλεοπτικό κανάλι δε μετέδωσε αυθημερόν το “περιστατικό”. Αυτό δεν σας βάζει σε σκέψεις;

    Προσωπικά, δεν θα σχολιάσω άλλο το θέμα, διότι και άσχετο προς την επιστολή είναι, η ουσία της οποίας, επαναλαμβάνω, μένει ασχολίαστη και ουδόλως πεπεισμένος είμαι ότι συνέβη κάτι τέτοιο. Αντιθέτως μάλιστα.

    Προ ετών, τιμώρησαν στην Ρόδο ΛΟΚατζήδες, διότι φώναξαν στην παρέλαση “Τούρκοι δεν ξεχνώ, θα εκδικηθώ”, ένα σύνθημα που το φωνάζουν από το 1974 και θα τολμούσαν να φωνάξουν τώρα τα όσα “φρικτά” κάποιοι γελοίοι τους καταμαρτυρούν;

    ΥΓ: Και το παραπάνω σχόλιο είναι δικό μου, αλλ’ ως φαίνεται, είχα αποσυνδεθεί.

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

  28. Συμφωνώ απόλυτα με τον αποστολέα. Όταν απο ένα έθνος ζητάς διαρκώς να σκύβει το κεφάλι, κάποια στιγμή θα συμβούν και αυτά τα πράγματα δημόσια (γιατί μέσα στην εκπαίδευση γινόταν πάντα). Στο κάτω κάτω διαβάστε πώς σχολιάζουν το γεγονός στο διαδίκτυο γενικότερα (και όχι μόνο στους light ιστότοπους) λέγονται πολύ χειρότερα πράγματα και πιστεύω ότι δυστυχώς το κλίμα θα συνεχίσει να οξύνεται.

  29. Αγαπητέ Πατριώτη,

    1) Αν το γεγονός δεν έλαβε χώρα το θέμα κλείνει εδώ.
    2) Αν το γεγονός είναι πραγματικό κατέδειξα τίνι τρόπο συνδέεται με την επιστολή (και ποιά άρα είναι η βάση του σχολιασμού μου).
    3) Περί κυρώσεων δεν χρειάζεται να επαναληφθώ. Υπήρξα σαφής.

    Σας εύχομαι καλό Πάσχα σε σάς και σε όλους

    Γιάννης Μικρός.

  30. Ο κύριος Μικρός είναι γνωστός εδώ στον χώρο του Αντίβαρου, λίγοι όμως πλέον τον παίρνουν στα σοβαρά. Δεν πειράζει στην Δημοκρατία όλοι χωράνε ακόμα και οι γνωστοί “ηλίθιοι χρήσιμοι” οι οποίοι ομιλούν επί παντός επιστητού χωρίς όμως να γνωρίζουν τίποτα από όσα πραγματεύονται. Τελικά αποφασίστε τι έγινε κύριε όνομα και πράγμα “Μικρέ” και μετά να συζητήσουμε ένα-ένα τα πάντα. Πάντως εγώ ως ειδικός επί του ήχου και της εικόνας σας λέω ότι και τα δύο βίντεο που είδαν το φώς της δημοσιότητας έχουν υποστεί επεξεργασία. Ειδικά το δεύτερο με τα θολωμένα πρόσωπα είναι πραγματικά μαϊμού κακής ποιότητας μάλιστα. Ερασιτέχνης ο “κατασκευαστής” αλλά όχι και εμείς που έχουμε φάει την προπαγάνδα με το κουτάλι και ξέρουμε να την ξεχωρίζουμε από χλμ μακρυά. Ξαναπροσπαθήστε όμως κύριε μικρέ, ίσως την επόμενη φορά είστε λιγώτερο γραφικός. Και παρεμπιπτόντως, ΕΥΓΕ ΚΥΡΙΕ ΦΕΙΔΙΑ ΜΠΟΥΡΛΑ.

  31. Αγαπητέ κ. Παναγιώτου, θα σας παρακαλούσα να είστε κάπως πιο επιεικής στις κρίσεις και πιο φειδωλός στους χαρακτηρισμούς σας για άλλους σχολιαστές.

    Ο κ. Μικρός συμβάλλει αποφασιστικά στον διάλογο με την κοφτερή και αναλυτική σκέψη του. Μακάρι να είχαμε δέκα σαν κι αυτόν.

    Ανδρέας.

  32. Αγαπητέ κύριε Παναγιώτου,

    Απαντώντας στην ουσία της παρέμβασής σας, θα χρειαστεί μόνο paste. Eχω γράψει διαδοχικά και επί λέξει τα εξής:

    1) “…Προσωπικά δεν ισχυρίζομαι ότι γνωρίζω περισσότερα απ’ όσα είδα στα διάφορα video που κυκλοφορούν. Κι επ’ αυτών που είδα, επιφυλάσσομαι για την περίπτωση να ξέρω μισά πράγματα..”
    2) “…Αν το video δεν είναι γνήσιο, δεν έχω βάση περιστατικών να σχολιάσω και αν βασίστηκα σε παραποιημένα στοιχεία, αναγνωρίζω το λάθος και αποσύρω ό,τι είπα.”
    3) “…Δεν μπορώ να μπώ σε τεχνική ανάλυση του video. Η είναι γνήσιο κι έχουμε αντικείμενο συζήτησης ή όχι κι αλλάζουμε θέμα.”
    4) “Αν το γεγονός δεν έλαβε χώρα το θέμα κλείνει εδώ.”

    Αυτά είπα. Νομίζω λοιπόν ότι από το “πάν επιστητόν” που πραγματεύομαι, εξαιρώ ικανοποιητικά τα ζητήματα της ειδικότητάς σας. Αναγνωρίζω την βαρύτητα της άποψής σας ως ειδικού, σέβομαι το πόρισμά σας και σας παρουσιάζω τις έγκαιρα διατυπωθείσες επιφυλάξεις μου για την πιθανότητα να μην τις είχατε διαβάσει.

    Αυτά επί της ουσίας του σχολίου σας. Επί του ύφους του τι να πω; Για το δείκτη νοημοσύνης μου, το φυσικό ανάστημά μου και τ’ όνομά μου, θα προσπαθήσω μεν (όπως με συμβουλεύετε) αλλά αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορώ να αλλάξω πολλά πράγματα.

    Μόνο να ευχαριστήσω τον αγαπητό Ανδρέα και τους “λίγους πλέον” που τα ανέχονται.

    Φιλικά,
    Γιάννης Μικρός.

  33. Κατ’ αρχάς να πώ ότι η αναφορά μου στον όρο “χρήσιμοι ηλίθιοι” έρχεται κατ’ ευθείαν από το έργο του Ευαγγέλου Λεμπέση “Η Τεραστία Κοινωνική Σημασία των Βλακών Εν Τω Συγχρόνω Βίω” που δημοσιεύθηκε αρχικά στην “Εφημερίδα των Ελλήνων Νομικών” το 1941. Πιστεύω ότι αξίζει να διαβαστεί από όσο γίνεται περισσότερους.

    Τώρα, με αρκετή καθυστέρηση να “ξανα-επαναλάβω” το παράπονό μου: Ότι δηλ. (κατά την δική μου πάντα προσωπική γνώμη) ο κύριος Μικρός γράφει μεν πολλά αλλά λέει τόσο λίγα. Είναι μάλιστα εξαιρετικά κουραστικό, να είμεθα υποχρεωμένοι να υφιστάμεθα τοιαύτης ταλαιπωρίας. Ευτυχώς που τα παραληρήματά του είναι πάντοτε τόσο διφορούμενα σαν της Πυθίας και έτσι δεν τον πιάνει κανείς. Πάντα λάδι βγαίνει και μονίμως από πάνω ο κύριος Μικρός. Δεν έχει σημασία ότι δεν έχει προσωπική άποψη π.χ. για το επίμαχο βίντεο αλλά την γνώμη του θα την πει, καμμία σημασία δεν δίνουμε στο ότι έχει κάνει το “ήξεις – αφήξεις” μονοπώλιο στον τρόπο γραφής του, δεν μας απασχολεί ότι μετά από τόσα σχόλια το επιμύθιό του ήταν “Αν το γεγονός δεν έλαβε χώρα το θέμα κλείνει εδώ.” Αυτό λοιπόν εννοείτε κύριοι του antibaro όταν ομιλείτε περί κοφτερής και αναλυτικής σκέψης; Με τα “αν” και με τα “ίσως” θα κάνουμε προκοπή; Δηλαδή το “αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν ποδήλατο αλλά μπορεί, ίσως, να ήταν και Λαμποργκίνι, οπότε αν κάνω λάθος το ξεχνάμε” αυτή είναι σοβαρή ανάλυση; Ομολογώ ότι ειλικρινώς σοκάρομαι από την στήριξη των φίλων σας του Αντίβαρου κύριε Μικρέ αλλά επιμένω ότι λίγοι σας παίρνουν στα σοβαρά. Απλά να μην ξεχνάτε να ευχαριστήσετε και όλους εμάς που αναγκαστικά σας διαβάζουμε λόγω της επιλεκτικής ανοχής που έχετε από τους εδώ “αντμινιστρέϊτορς”.

    Και για ακόμη μία φορά, εύγε σε αυτόν που έγραψε και έστειλε αυτό το γράμμα στο Λιμενικό!

    Α και πριν το ξεχάσω, το βίντεο που “έπαιξε” στην τηλεόραση (για την ακρίβεια και τα δύο) είναι αποδεδειγμένα προϊόν “ηχητικής συρραφής και επεξεργασίας”. Δεν σας κάνει καμμία αντύπωση ότι μετά από τόσους μήνες δεν μάθαμε τελικά τι έγινε; Θάφτηκε κι αυτό. Αλλά τέτοια χαζοπούλια είστε, για τόσο λαλάκες μας περνάνε όλους και τελικά τρώμε όλοι την χυλόπιτα, χάριν της κοφτερής πένας του κύριου Μικρού.

    Ήμαρτον Θεέ μου !!!

    Ας είναι …

  34. Με την επιστολή του κ. Παναγιώτου αναγνωρίζω δημοσίως ότι έμαθα πολλά. Για παράδειγμα έμαθα:

    – Τι είναι γεγονός, τι σχολιασμός, τι υπόθεση και τι επιφύλαξη.

    – Πως πρέπει να διεξάγεται μία κόσμια συζήτηση.

    – Οτι υπάρχουν σατανικοί άνθρωποι (όπως ο κ. Παναγιώτου) που διαβάζουν τις σκέψεις των άλλων χωρίς αυτοί να τις έχουν εκφράσει. Ειδικά όταν οι σκέψεις αυτές είναι απαξιωτικές για τον συνομιλητή τους.

    – Οτι υπάρχουν σατανικοί άνθρωποι (όπως εγώ) που μπορούν να υποχρεώσουν κάποιον να διαβάσει κάτι “δια της βίας”. Και μάλιστα μπορούν να το κάνουν με κείμενα που “δεν παίρνει κανείς στα σοβαρά” και τα οποία “δεν περιέχουν άποψη”. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά μπορούν να βάλουν και στον άτυχο αναγνώστη και πρόσθετη τιμωρία: Να γράψει απάντηση. Με το ζόρι.

    – Οτι “όλοι” οι αναγνώστες της κοινότητας τρέφονται με χυλοπίτες. (Και προφανώς, προς χάριν του συσσιτίου, το Αντίβαρο προστατεύει τους χορηγούς).

    Αυτά με δίδαξε η παρέμβαση του κ. Παναγιώτου. Εκείνο που φαίνεται ότι δεν θα μάθω ποτέ είναι το που φτάνουν τα όρια: της εμπάθειας. Της αγένειας. Της προκλητικότητας. Και κυρίως, την πραγματική αιτία τους. Πως είναι δυνατόν, απρόκλητα, (κυριολεκτικά στα καλά καθούμενα!), να κάθεται κάποιος στο πληκτρολόγιο και να βγάζει τέτοια αυθάδεια, δεν το καταλαβαίνω. Και φοβάμαι ότι εδώ ο κ. Παναγιώτου δεν μπορεί να βοηθήσει.

    Αλλά πάλι, ποιός ξέρει; Ας μην προτρέχω.

    Φιλικά,
    Γιάννης Μικρός.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *