Wednesday 27 March 2024
Αντίβαρο
Πολιτική & Κοινωνία Στέλιος Παπαθεμελής

Προς Βρυξέλλες: Σοβαρευτείτε με αντίμετρα οικονομικού αποκλεισμού της Τουρκίας

papathemelis 5Μάς συνέχει ο απόηχος του δεκαπενταυγουστιάτικου ρεμβασμού. Οι καλές ειδήσεις είναι τα δύο χρυσά + 1 αργυρό των παιδιών στους Ολυμπιακούς. Μας έκαναν υπερήφανους όλους. Και κάποιους «αρμόδιους» που δεν το δικαιούνται.

Πού θα πάει, θα το παλέψουμε. Και όπως μας βεβαιώνει το δημώδες ποντιακό άσμα: «Οι Έλληνε γερούν κι ανθούν και φέρουν πάλιν άλλα»!(“Το μοιρολόγι του Ήλιου”).

Περνούμε μια περίοδο γενικευμένης αποϊέρωσης. Η διάσταση του ιερού έχει εξοβελιστεί από την ζωή των κοινωνιών. Το σχολείο ως χωροχρόνος παιδαγωγίας ακυρώθηκε. Η οικογένεια δεν εποπτεύει τα παιδιά της. Διά του εφησυχασμού τα παρέδωσε στη δικαιοδοσία του λεγόμενου «μεγάλου παιδαγωγού» που ακούει στο μαγικό όνομα Διαδίκτυο. Αξίζει η αποκαλυπτικότατη έρευνα της Λένας Παπαδημητρίου Generation Porn (ΒΗΜΑgazino,7/8/16). Νιώθεις, έναν γόνιμο πανικό. Μεγαλώνει στην Ελλάδα η πρώτη γενιά εφήβων με απεριόριστη πρόσβαση σε 800.000.000 Porn sites. Δαντικό το σχόλιο του Economist: «Οι έφηβοι σήμερα έχουν δει μεγαλύτερη ποικιλία σεξουαλικών πράξεων απ΄ ό,τι είχε στη διάθεσή του σ΄ όλη του τη ζωή και ο πιο ακόλαστος μογγόλος αυτοκράτορας»! Απασφαλισμένη βόμβα. Τα ιατρικά κέντρα και όσοι γονείς οσφραίνονται έχουν χειροπιαστό το έγκλημα, όμως ακόμη χωρίς τιμωρία!

Το Διαδίκτυο έχει το προνόμιο της απόλυτης ελευθερίας. Άνευ όρων και ορίων. Λειτουργεί χωρίς κανόνες και χωρίς κυρώσεις. Τα αποτελέσματα άρχισαν είδη να γίνονται ορατά στους νουν έχοντες και δια γυμνού οφθαλμού. Αδρανής  οικογένεια, αδιάφορο έως εχθρικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δέστε τα σχολικά Αναγνωστικά ανυποψίαστα για τις αξίες της ζωής.

Τιμητική εξαίρεση οι καίριες παρεμβάσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας που θυμίζουν τον οφειλόμενο από κάθε Έλληνα σεβασμό, ιδίως αξιωματούχο σε Εκκλησία – Πατρίδα. Η Κυβέρνηση νομίζει προφανώς ότι  έλυσε όλα τα προβλήματα και ψάχνεται να βρει κάποιο… άλυτο. Εφ΄ ώ και εξήγγειλε την αποποινικοποίηση της… βλασφημίας! Κάποιοι ζούνε εκτός πραγματικότητας. Αντιπαρέρχονται όσα τρομερά συμβαίνουν στην ευρύτερη γειτονιά μας (Γαλλία, Γερμανία κλπ.) και εννοούν να αφοπλίσουν το δικαιϊκό μας σύστημα αντί να αναζητήσουν τρόπους ενίσχυσής του, πχ την θέσπιση αυστηρότερων ρυθμίσεων για τις περιπτώσεις χλευασμού και έργω προσβολής των ιερών και των οσίων κατά το προηγούμενο τού ν.4000 περί τεντυμποϊσμού. Η Εκκλησία συγχωρεί, αλλά η Πολιτεία οφείλει να τιμωρεί για να προλάβει τα χειρότερα.

Την ώρα πάντως που εμείς υψώνουμε δαπάναις μας τζαμί στην Αθήνα, ο Ερντογάν, αφού μετέτρεψε ξανά σε τζαμιά τις Αγίες Σοφίες Τραπεζούντας και Νικαίας και βεβήλωσε την Μεγάλη Αγία Σοφία, απαγόρευσε την Λειτουργία στην Παναγία Σουμελά της Τραπεζούντας με το πρόσχημα ότι τάχα στο ναό «γίνονται εργασίες». Αλλά αυτό και αληθές υποτιθέμενο δεν θα εμπόδιζε τη Λειτουργία που ούτως ή άλλως τελείται στον αύλειο χώρο. Σημειώστε ότι οι πιστοί για να μπουν εκεί πληρώνουν εισιτήριο στους χοτζάδες!

Πολλά γράφονται για το ειδύλλιο Πούτιν – Ερντογάν. Ο ρώσος είναι διεθνής παίκτης. Ο  τούρκος το “παίζει” απλώς. Η Δύση εχθρεύεται τη Ρωσία περισσότερο απ΄ ό,τι  εχθρεύονταν χθες την ΕΣΣΔ. Τα κέντρα της, ιδίως τα αμερικανικά, έχουν ένα απίστευτο σύμπλεγμα ανοχής της Άγκυρας και μεγέθυνσης  του ρόλου της. Κυνικός υπολογισμός: μεγάλη αγορά, πολύς στρατός, προνομιούχα θέση. Αν υπονοούν το Ιντσερλίκ, η Άγκυρα το αρνήθηκε στις ΗΠΑ, στο πόλεμο του Ιράκ και ξανά τώρα κατά του ISIS. Της το ζητεί και θα το δώσει στον Πούτιν.

Μετέωρη η συμφωνία Ε.Ε – Τουρκίας για το προσφυγικό με βαρύ ευρωπαϊκό τίμημα την κατάργηση της βίζας για τα 75.000.000 τούρκους. Χωρίς φυσικά ο ισλαμοοθωμανός να εκπληρώσει τις δικές του υποχρεώσεις. Εκβιάζει τελεσιγραφικά κατάργηση βίζας ως τον Οκτώβριο  απειλώντας να βουλιάξει με τα 3.000.000 πρόσφυγες-μετανάστες την Ευρώπη. Την Ελλάδα σίγουρα.

Βαλκάνιοι, Αυστρία, Βίζενγκραντ έχουν κλειστά σύνορα. Εμείς θα πληρώσουμε, Εμάς θα βουλιάξουν. Οι ευρωπαϊκοί θεσμοί δεν βιάζονται να αποφασίσουν περί του πρακτέου. Να αξιώσουμε να το πράξουν αμελλητί  με μόνη αποτελεσματική απόφαση: αντίμετρα οικονομικού αποκλεισμού της Τουρκίας. Τα χάδια  είναι απρόσφορα μέσα.

Ο απειλών είναι ακόρεστα βουλιμικός. Δεν ορρωδεί προ ουδενός. Δεν διαθέτει αίσθηση κινδύνου. Είναι εσχάτη αφέλεια να αναμένεται από μέρους του σεβασμός συμπεφωνημένων.  Το παραμύθι του “ηπίου” Ισλάμ τελείωσε. Τώρα έγινε χαλίφης…

Η Δύση δε θα βρει καλύτερο γεωπολιτικό σύμμαχο στην Ανατολική Μεσόγειο από το δίδυμο Ελλάδος – Κύπρου. Ας το καταλάβει επιτέλους. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. Η περίοδος τού «δούναι» για τον Ελληνισμό χωρίς «λαβείν» πρέπει να λήξει. «Εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν»!

Στα εγκλήματα της Δύσεως και η αιματηρή διάλυση της Γιουγκοσλαβίας. Ο επίλογος γράφηκε προχθές: Το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης αθώωσε τον Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς, δέκα χρόνια μετά το θάνατο του ανδρός στις φυλακές αυτών που τελικά τον απάλλαξαν. Τον δαιμονοποίησαν. Τα παπαγαλάκια τους τον στόλιζαν με τα φρικιαστικότερα κοσμητικά: δολοφόνος, χασάπης, γενοκτόνος για να μας πούνε τώρα ότι δεν ήταν θύτης, αλλά θύμα (δικό τους βέβαια). Αιδώς και τίσις, αλλά πού και πότε;

20 comments

Άντης Ροδίτης 19 August 2016 at 13:55

Πολύ σωστά και ακριβώς διατυπωμένα τα όσα λέει ο κ. Παπαθεμελής, πλην ενός: Το αφορών στην Κύπρο. Δεν φαίνεται να υπάρχει Ελλάδίτης, τουλάχιστο δημόσιο πρόσωπο ή τέλος πάντων άνθρωπος των γραμμάτων και των τεχνών, που να μπορεί ή να θέλει να δει και να ομολογήσει την αλήθεια.
Ιδού η άκυρη, δυστυχώς, φράση του κ.Παπαθεμελή: “Η Δύση δε θα βρει καλύτερο γεωπολιτικό σύμμαχο στην Ανατολική Μεσόγειο από το δίδυμο Ελλάδος – Κύπρου. Ας το καταλάβει επιτέλους”.
Η Δύση το κατάλαβε το 1964 κι επέτρεψε την Ένωση Κύπρου-Ελλάδος άνευ ουδεμιάς εδαφικής ή άλλης παραχωρήσεως στην Τουρκία. Την εξέλιξη παρεμπόδισε ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος, συμπαραστατούμενος από τη φιλοσοβιετική αριστερά και μερίδα του δεξιού εμποροβιομηχανικού κόσμου της Κύπρου.
Η Κύπρος, μαζί και η Ελλάδα αποθέωσαν τον Μακάριο ως… ήρωα της Δημοκρατίας, λόγω του χουντικού πραξικοπήματος εναντίον του. Παρέγραψαν όλα τα άλλα.
Τι είδους “δημοκράτης” άνθρωπος ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος όταν στις προεδρικές εκλογές του 1968, τις τελευταίες που επέτρεψε, εισέπραξε ένα εκ των προτέρων εκβιασμένο αποτέλεσμα της τάξεως του 96.26%; Τι ήταν η Κύπρος το 1968, φυλή της αφρικανικής ζούγκλας;
Τι είδους “ενωτικός” με την Ελλάδα ήταν ο άνθρωπος αυτός που παραπονέθηκε στον Υπουργό Άμυνας της Ελλάδας ότι αντί χίλιους στρατιώτες, όπως ήταν η συμφωνία, είπε, έφερε στην Κύπρο δέκα χιλιάδες Έλληνες στρατιώτες, μια ολόκληρη μεραρχία το 1964;
Κι ύστερα ομολόηγησε στον Κρίστοφερ Χίτσενς ότι το μεγαλύτερό του λάθος ήταν που… επέτρεψε να έρθει ελληνικός στρατός στην Κύπρο!
Η Τουρκία, όπως παραδέχτηγκε προ ολίγων ημερών ο Γιώργος Καραμπελιάς σε συνέντευξή του στον Κώστα Μαρδά, μόνο μετά το 74 αποθρασύνθηκε και άρχισε τις παραβιάσεις στο Αιγαίο.
Αλλά το 74 δεν ήταν μόνο η προδοσία της χούντας, ήταν και απότοκο εκείνης του 64. Το 74 μια μέρα πριν την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος καλούσε την Τουρκία από το βήμα των Ηνωμένων Εθνών να επέμβη επειδή, είπε, κινδύνευαν και οι Τουρκοκύπριοι από την “εισβολή” που διενήργησε η Ελλάδα.
Με τέτοιους “ηγέτες” αναγνωρισμένους από μας ως “ήρωες” είναι πάρα πολύ δύσκολο οι Αμερικανοί ν’ ανατρέψουν εκείνα που επέττρεψαν το 74 λόγω της δικής μας ασυνέπειας και ανευθυνότητας.
Θα πρέπει πρώτα η Ελλάδα να συνειδητοποιήσει τα λάθη της, ένα απο τα οποία είναι και οι ψεύτικοι, δήθεν “ήρωες” που ελάτρεψε για να μπει σε δρόμο που θα μπορεί ν’ αντιμετωπίσει τον ολοένα ογκούμενο τουρκικό κίνδυνο.

Reply
Beriev 20 August 2016 at 16:06 Reply
Άντης Ροδίτης 20 August 2016 at 18:21

Εγώ, κύριε, Beriev, αν και έφεδρος αξιωματικός πυροβολικού (μεγάλο Πεύκο 1970) δεν διεκδικώ γνώση ή ειδικότητα σε θέματα διεξαγωγής πολέμου. Δεν ξέρω αν είστε εσείς τέτοιου είδους ειδικός. Δέχομαι, όμως, ότι η εκάστοτε ανώτατη ηγεσία του Ελληνικού Στρατού, από την οποία εξαρτάται απόλυτα η Εθνική Φρουρά, ξέρει τη δουλειά της. Άρα δεν ημπορώ να αμφισβητήσω τίποτε σε αυτό το πεδίο κι ούτε μπορώ να κρίνω αν αυτά που αναφέρονται στο link που με παραπέμπετε έχουν ή όχι αξία.
Οπότε επαναλαμβάνω τη θέση μου ότι αν ο κ. Παπαθεμέλης επιμένει (και σε αυτό συμφωνώ μαζί του) ότι Κύπρος και Ελλάδα μαζί αποτελούν ισχυρό χαρτί γαι τη Δύση και γι’ αυτό και ισχυρό χαρτί για τον εαυτό τους, προκειμένου να δημιουργηθούν συνθήκες αποπομπής της Τουρκίας από την Κύπρο και το Αιγαίο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ η Κύπρος στην πλειονότητα του κομματικού κόσμου και της πολιτικής του ιδεολογίας να είναι κομμουνιστική έως αριστερή και κεντροαριστερή (30% ΑΚΕΛ, 10% ΕΔΕΚ, 20-30% ΔΗΚΟ κ.ά.) και να διεκδικεί την εμπιστοσύνη της Δύσης (ΗΠΑ)!
Η ραχοκοκαλιά, το θεμέλιο αυτής της αριστερής και κεντροαριστερής “αντίστασης” είναι ο μύθος του Μακαρίου, ο οποίος ξεπούλησε μεν την Ένωση, δηλαδή την ελληνική ισχύ στην περιοχή μας, αλλά το έκαμε για χάρη της… δημοκρατίας!!
Ενώ, λοιπόν, οι ως άνω αναφερθείσες, πλειοψηφούσες δυνάμεις εξακολουθούν ν’ αναζητούν ψήφους (επειδή υπάρχουν) στην γενικώς αριστερή κατάσταση και μακαριοκαπηλεία, ο κ. Παπαθεμελής ελπίζει να μας επιλέξουν οι ΗΠΑ ως νέους συμμάχους στη θέση του Ερτογάν! Γιατί να μας εμπιστευθούν, υπο αυτές τις συνθήκες, περισσότερο από τον Ερτογάν;
Η πιθανότης, βέβαια, υπάρχει, επειδή ακόμα και η “αριστερή” κυβέρνηση της Ελλάδος, λόγω περισσότερης παραδοσιακά ελλαδικής πείρας στην πολιτική, μπορεί να ελιχθεί καλύτερα από την Κύπρο, αλλά θα πρέπει πρώτα να συνέλθει η Κύπρος, και για να συνέλθει δεν μπορεί να το πετύχει χωρίς κατεδάφιση του ψευδούς μύθου της μακαριακής “αντίστασης”.
Απέναντι από την είσοδο του Προεδρικού Μεγάρου στη Λευκωσία (πρώην Κυβερνείου των Άγγλων) ίσταται ανδράντας του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, στον οποίο ακόμα και ο νυν Πρόεδρος καταθέτει στεφάνι με κάθε ευκαιρία. Προς τί; Προς διατήρηση των ελαχίστων “μακαριακών” ψήφων που διαθέτει σε σύγκριση με τις χιλιάδες αντιμακαριακούς του, αφού το κόμμα του προέρχεται από την ενωτική, πάλαι ποτέ, παράταξη.
Στο σημείο αυτό – γι’ αυτό ανέφερα και τον κ. Καραμπελιά, που δεν είναι πια “αριστερός” αλλά εθνικά σκεπτόμενος και αντιστεκόμενος γενικά στα ψέματα – ούτε ο κ. Παπαθεμελής ούτε άλλοι διανοούμενοι αγγίζουν τον μύθο. Δεν δίνουν δηλαδή ένα χεράκι σε αυτό που άρχισε να κινείται τελευταίως. (Δέστε π.χ. άρθρο Σωτήρη Ριζά στην “Καθημερινή”, 7 Αυγούστου 2016 για το σχέδιο Άτσεσον) και, πιθανόν, επακόλουθο δικό μου σχόλιο).
Εννοώ ότι τίποτε δεν μπορεί ν’ αλλάξει, ούτε στον στρατό, ούτε στον εξοπλισμό ή στα σχέδια του, αν δεν αλλάξει πρωτίστως η αριστερή και “αντιστασιακή” νοοτροπία μας και γίνει σοφά και αληθινά αντιστασιακή.
Ελπίζω, τώρα, μερικοί που ακόμα απορούν με την επιμονή μου στον “Μακάριο” να έχουν συνειδητοποιήσει πλήρως τους λόγους.

Reply
Beriev 20 August 2016 at 23:44

@Ροδίτης
1) Εαν περιμένει κανείς να αλλάξει η νοοτροπία των αριστερών στην Ελλάδα θα πρέπει να περιμένει για πολύ.

2) Από τον καιρό του Μακαρίου και του σχεδίου Άτσενσον έχει περάσει μισός αιώνας. It’s ancient Greek history που λένε οι φίλοι μας οι αμερικανοί που έκαναν άλλωστε declassified τα περισσότερα αρχεία τους πάνω στο θέμα.

3) Όχι, δεν είμαι (επισήμως, “by formal training” που λένε) ειδικός σε θέματα άμυνας, απλά έστειλα ένα link σε κάποιο γενικά αποδεκτό (από ειδικούς που ξέρω) site. Όποιος θέλει το διαβάζει, όποιος δεν θέλει, όχι. Δεν διατύπωσα καμμία προσωπική άποψη πάνω στο θέμα.

4) Δεν διεκδικώ γνώση ή ειδικότητα σε θέματα νεώτερης ιστορίας. Δεν ξέρω αν είστε εσείς τέτοιου είδους ειδικός. Δέχομαι, όμως, ότι η εκάστοτε ανώτατη ηγεσία των τμημάτων ιστορίας των Ελληνικών και Κυπριακών πανεπιστημίων ξέρουν τη δουλειά τους. Άρα δεν ημπορώ να αμφισβητήσω τίποτε σε αυτό το πεδίο κι ούτε μπορώ να κρίνω αν αυτά που αναφέρετε έχουν ή όχι αξία.

Reply
Άντης Ροδίτης 21 August 2016 at 08:42

1.Στην προηγούμενη μου απάντηση δεν ήθελα ν’ ανακατέψω την ελλαδική “αριστερή” νοοτροπία γιατί είναι δευτερεύουσα στο θέμα της εμπιστοσύνης των δυτικών απέναντι στον ελληνισμό. Η ελληνική πολιτική και διπλωματία, όπως είπα, είναι πολύ πιο έμπειρη και καπάτσα σε αυτά από την κυπριακή, και ξέρει καλύτερα το συμφέρον της χώρας.
2. Από τον καιρό της ναυμαχίας της Σαλαμίνας πέρασαν 25 αιώνες. Δεν χάθηκε η σημασία του γεγονότος. Μισό αιώνα μετά το σχέδιο Άτσεσον η “Καθημερινή” τού αφιερώνει ολόκληρη σελίδα στις 7.8.2016.
3. Το ειδικό επί στρατιωτικών θεμάτων site δεν το διάβασα γιατί δεν μπορώ να το κρίνω.
4. Έχω πολλές φορές δηλώσει ότι δεν είμαι ιστορικός, ούτε διεκδικώ τέτοια ειδικότητα. Είμαι, όμως, λογοτέχνης κι έχω μελετήσει διεξοδικά το σχέδιο Άτσεσον, τόσο όσο είμαι πολύ κοντά στο να πιστέψω ότι κανένας άλλος δεν το έχει κάνει. Δημοσίευσα για πρώτξη φορά αμερικανικά και αγγλικά έγγραφα που κανείς ιστορικός δεν νοιάστηκε να το κάνει προηγουμένως. Τα έγγραφα αυτά σε συνδυασμό με ενέργειες, αποφάσεις και νοοτροπίες της τότε κυπριακής ηγεσίας δείχνουν ξεκάθαρα ότι ΑΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΤΟΤΕ η κυπριακή ηγεσία θα μπορούσε να γίνει η Ένωση άνευ ουδεμιάς εδαφικής παραχωρήσεως στην Τουρκία. Από τότε άλλαξε άρδην εις βάρος του ελληνισμού η φορά των ιστορικών εξελίξεων στις ελληνοτουρκικές (τουλάχιστο) σχέσεις.
5. Στην πρόταση κ.Παπαθεμελή αντέταξα απλώς τη σκέψη ότι για να μας εμπιστευθεί ξανά η Δύση σε βάρος της Τουρκίας (οι συνθήκες είναι ευνοϊκές) θα πρέπει να αποκαλυφθεί ο ψδευδής μύθος ότι ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος μαχόταν για την Ένωση αλλά τον πολεμούσε η… “φιλοτουρκική” Δύση! Η Δύση, για το συμφέρον του ΝΑΤΟ, επεδίωξε την Ένωση. Εμείς, μέσα στην ασυνέπεια και την επιπολαιότητά μας, μετατρέψαμε τον εθνικό αγώνα υπέρ της ενώσεως, δηλαδή υπέρ της ελληνικής ισχύος στην περιοχή, σε σοβιετικών κατευθύνσεων αγώνα… παγκόσμιας δημοκρατίας και ειρήνης!!
Χάσαμε, όπως ήταν φυσικό.
Ποτέ δεν θα υπάρξει παγκόσμια ειρήνη όσο η ανθρώπινη φύση είναι αυτή που είναι, όπως μας πληροφόρησε από παλιά ο Θουκυδίδης.
Όσο δεν παρδεχόμαστε το λάθος μας και τη στραβή πορεία που ακολουθήσαμε θα παραμείνουμε ανώριμοι και ανίκανοι να εκμεταλλευόμαστε τις διεθνείς συγκυρίες υπερ των συμφερόντων του ελληνισμού.
Η αποκάλυψη της αλήθειας και η μεταστροφή της νοοτροπίας μας (να φορτώνουμε στους ξένους τις αποτυχίες μας) έχει προϋπόθεση την παραδοχή των τρομερών αυτών “λαθών” της πολιτικής Μακαρίου.
Όλα ξεκινούν με την Κύπρο.
Η Κύπρος είναι το κλειδί κατάργησης της πολύπλευρης μικρότητας της Ελλάδας. Χωρίς Κύπρο θα γίνει ακόμα πιο μικρή. Όλοι σκέφτονται με όρους των 70-80 χρόνων της ζωούλας τους. Οι εξελίξεις κινούνται με άλλα μέτρα και άλλους ρυθμούς.
Ούτε οι πολιτικοί (ιδιαίτερα όταν δεν κατέχουν εξουσία) ούτε οι ιστορικοί το καταλαβαίνουν. Και, βεβαίως, ας μη μιλούμε για “δημοσιογράφους”.
Υποψιασμένος το 2014 ο κ. Θάνος Βερέμης (από το βιβλίο “Κουράγιο Πηνελόπη”), γράφοντας στην “Καθημερινή” για το σχέδιο Άτσεσον, κάτι ψυχανεμίστηκε, αλλά δεν το άγγιξε εις βάθος. Είναι “γρίφος” απεφάνθη, “ας το κοιτάξει κάνας ιστορικός”!
Πέρασαν άλλα δυο χρόνια για να το αγγίξει ο κ. Ριζάς. Κάτι έκανε, είπε κάποια σημαντικά πράγματα στην κατεύθυνση της κατεδάφισης του καταστροφικού μύθου, αλλά κατάληξε λέγοντας ότι 5% έδαφος στην Τουρκία με 50 χρόνια ενοίκιο ήταν καλύτερη “λύση” από την εισβολή του 74 και τη σημερινή κατάσταση.
Κι όμως, δεν είναι έτσι. Τα στοιχεία υπάρχουν. Το 64 μπορούσαν ν’ αποφευχθούν όλα τα σημερινά δεινά και να είναι άλλες οι πραγματικότητες. Όσο οι ιστορικοί μας, οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι δεν το ερευνούν επειδή “είναι δύσκολο” θέμα (δεν είναι εποχή αυτή για σοβαρές μελέτες), δεν θα υπάρχει το αναγακίο περιθώριο να μας επμπιστευθούν οι υπερδυνάμεις για να ξαναπάρει μπρος η Ελλάς, όπως ελπίζει ο κ. Παπαθεμελής.
Στο ολοσέλιδο Ριζά απάντηση στην “Κ” με ένα σημείωμα. Αν δεν το δημοσιεύσουν – δεν έχουν καν επικοινωνήσει μαζί μου εδώ και μια βδομάδα – θα το παραχωρήσω στον κ. Σταλίδη για δημοσίευση, αν το θέλει.

Reply
Beriev 21 August 2016 at 12:51

– “Η Κύπρος είναι το κλειδί κατάργησης της πολύπλευρης μικρότητας της Ελλάδας.”
Πολύ ωραίο και φυσικά σωστό.

– “Είναι “γρίφος” απεφάνθη, “ας το κοιτάξει κάνας ιστορικός”!”
Ας σήκωνε ο συγκεκριμένος το τηλέφωνο να μιλήσει απευθείας με αμερική να του έλυναν τις όποιες απορίες. Μήπως δεν έχει τα τηλέφωνα; Για να κάνουμε και λίγο χιούμορ…

– “Αν δεν το δημοσιεύσουν – δεν έχουν καν επικοινωνήσει μαζί μου εδώ και μια βδομάδα θα το παραχωρήσω στον κ. Σταλίδη για δημοσίευση, αν το θέλει.”
Πιο πολλοί θα το διαβάσουν τελικά στο Αντίβαρο παρά στην Καθημερινή.

– “Δημοσίευσα για πρώτξη φορά αμερικανικά και αγγλικά έγγραφα που κανείς ιστορικός δεν νοιάστηκε να το κάνει προηγουμένως.”
Εαν δεν είχες γράψει το “Κουράγιο Πηνελόπη” κανείς από το ευρύ κοινό δεν θα είχε πάρει πρέφα τίποτα.

-“Ούτε οι πολιτικοί (ιδιαίτερα όταν δεν κατέχουν εξουσία) ούτε οι ιστορικοί το καταλαβαίνουν. Και, βεβαίως, ας μη μιλούμε για “δημοσιογράφους”.”
Οι επαγγελματίες ιστορικοί και οι δημοσιογράφοι λειτουργούν βάσει “χορηγιών” και όχι βάσει πραγματικών επιστημονικών ή άλλων αναγκών…

Reply
Χριστος Ροτσας 22 August 2016 at 18:59

Ο Αντης Ροδίτης ειναι αυτός που με την σκληρή άχαρη δουλεια του φωτισε αυτα που αλλοι ήθελαν σκοτεινά . Αν υπαρχη ένας που αποκαθήλωσε τον Μακάριο ειναι ο ΑΡ. Η μεγάλη αλήθεια ειναι τεμπελα αργή να έλθει , ο Ροδίτης την εκανε να τρέξει λίγο

Reply
ΝF 22 August 2016 at 19:44

Αγαπητε κυριε Ροδιτη,

Θα σας παρακαλουσα να μας διαφωτισετε στο εξης:
Το Δεκεμβριο του 2014 διερρευσε στον τουρκικο Τυπο χαρτης που λεγεται οτι κατεθεσε ο Προεδρος Αναστασιαδης.

http://www.newsit.com.cy/default.php?pname=Article&art_id=155181&catid=31

Σε αυτον ζηταει το 75 % του εδαφους, αλλα και της ακτογραμμης. Της ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ! Ζηταει πισω ολη την Μορφου με την ακτη της, μεγα μερος της Μεσαοριας και της Καρπασιας, ολη σχεδον την ακτογραμμη της επαρχιας Αμμοχωστου. Οταν τον ειδα, σκεφτηκα “Επιτελους ο Προεδρος σοβαρευεται.”

Θελω να σας ρωτησω:
1. Υπεβαλλε οντως αυτον τον χαρτη;
2. Αν ναι, θα επιμεινει μεχρι τελους στο 25 % του εδαφους και της ακτογραμμης, μη αποδεχομενος, απολυτως τιποτε λιγοτερο απο αυτο; Μπορει να παρει και κατι παραπανω, προσφεροντας σε ανταλλαγμα δικαιωμα αποσχισης των…… “συνιστωντων κρατιδιων” ;

Επιτελους, να πουμε την Αληθεια: Το μορφωμα που θα βγαλει η ΔΔΟ θα διαλυθει, και τοτε εκαστος θα παρει τα εδαφη του και θα φυγει……………

Και κατι ακομα. Οι Αμερικανοι ειναι εξω φρενων με τους Τουρκους, και θελουν να τους σκισουν. Θα ηταν ολεθριο λαθος να κανουμε τωρα υποχωρησεις………….

Reply
Άντης Ροδίτης 23 August 2016 at 08:33

Αγαπητε κυριε NF,
Προσωπικά δεν έδωσα ποτέ μου εμπιστοσύνη στο τι γράφει ο τουρκικός τύπος. Μέχρι και χθες ακόμα έγραψαν για “εισηγήσεις” που έκαμε, αλλά στην πραγματικότητα ποτέ δεν έκαμε, ο Αναστασιάδης.
Η αντιπολίτευση στην Κύπρο, που έχει “το μάτι άγριο” για τον θώκο περιμένει πώς και πώς τέτοια κελεπούρια από τον τουρκικό τύπο για να προβάλει τον δικό της ηωισμό(!) σε αντίθεση με την υποχωρητικότητα Αναστασιάδη.
Και από πριν, αλλά και ειδικά τώρα με τις διαφορές ΗΠΑ-Τουρκίας, ο Αναστασιάδης, κατά τη γνώμη μου, παίζει σωστά το παιγνίδι και δεν υποχωρεί στις θέσεις μας. Η Μόρφου ήταν δοσμένη από το σχέδιο Ανάν. Γιατί να τη “ζητά” τάχα, ξανά; Είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευη απαίτηση, διαφορεςτικά δεν έχει λύση. Δεδομένο επίσης είναι από την πλευρά μας ότι δεν πρόκειται να δεχτούμες τίποτε χειρότερο ή επανάληψη του Ανάν. Η δηλωμένη εξ αρχής θέση του Αναστασιάδη είναι: Μόνο καλύτερο σχέδιο συζητούμε, όχι χειρότερο.
Πέρα από το γεγονός ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει “λύση” αλλά υποστηρίζω τις συνομιλίες γιατί το καλύτερο που μπορούμε να πετύχουμε σήμερα είναι να εκθέτουμε την αδιαλλαξία της Τουρκίας στα μάτια των συμμάχων της, ελπίζοντας και ελπίζοντας και ελπίζοντας….
Πέρα, λοιπόν, από αυτό, όσοι θέλουν να λάβουν υπόψη σοβαρά τη σκέψη Παπαθεμελή περί αλλαγής των αποφάσεωνς των Αμερικανών ως προς το ποιοι μπορεί να είναι οι σύμμαχοί τους στην περιοχή μετά από την Τουρκία -εν όψει της κρίσης με την Τουρκία- για να είμαστε εμείς η επιλογή τους (που είναι η μόνη ελπίδα ν’ απαλλαγούμε από την Τουρκία σε Κύπρο και Αιγαίο), θα πρέπει να αποβάλουμε την ωραία αλλά καταστροφική, αριστερή άποψη ότι οι διαχρονικοί Μήλιοι αυτού του κόσμου… έχουν μέλλον!
Για να συνέλθουμε, για να πάρουμε αποφάσεις και να επιλέξουμε συμμάχους – όντας αδύνατοι στα όπλα ένεκα ολίγον αδύνατοι και στα μυαλά- πρώτο-πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσουμε τα λάθη του παρελθόντος. Η αναγωγή της “αριστερής” αντι-αμερικανικής “πολιτικής” του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου σε “ηρωική” ασχέτως αποτελεσμάτων, δείχνει το μυαλό που διαθέτουμε και εξηγεί γιατί ο Μακάριος είχε την υποστήριξη της αριστεράς, η οποία, αυτοκρινόμενη σήμερα (Γ. Καραμπελιάς) αφήνει την πολιτική Μακαρίου πίσω και… έξω!
Εξακολουθεί να θέλει “ήρωα” τον καταστροφέα της Ένωσης, δηλαδή τον άνθρωπο που μποϋκόταρε την ελληνική ισχύ στην περιοχή μας με αποτέλεσμα να γίνει η Τουρκία Τέρας.
Και εξακολουθεί να τα φορτώνει του Καραμανλή, ο οποίος δεν έπραξε τίποτε άνευ της εγκρίσεως του Μακαρίου, όσον αφορά τηξ Ζυρίχη. Η Ελλάς πάντα ήταν αδύνατη χώρα και δεν μπορούσε να επιμένει στην Ένωση αν δεν επέμεινε πρώτα η Κύπρος. Και η Κύπρος ΔΕΝ ΕΠΕΜΕΝΕ.
Μια νέα εποχή για την Κύπρο και την Ελλάδα μαζί μπορεί να αρχίσει με μια νέα πνευματική ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ που θα καταδικάσει – βάσει των εγγράφων- την πολιτική Μακαρίου, που την ακολούθησε και η Ελλάς (ο σκύλος που τον κουνούσε η ουρά, κατά τον Γεώργιο Παπανδρέου) και θα φέρει πίσω ως πρώτο μάθημα στα σχολεία μας την αρχαία ελληνική γλώσσα, απλώς και μόνο για να μαθαίνουμε σωστά τα νεοελληνικά μας και να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ επιτέλους η γλώσσα και κατ’ ακολουθία και ο νους μας!
Κταληκτικά θυμίζω τι είπε για την πολιτική Μακαρίου ο Καραμανλής στον Κανελλόπουλο, ο οποίος ήταν σύμφωνος με την κήρυξη της Ενώσεως στις 20 Αυγούστου 1964. Το ΟΧΙ του Μακαρίου τότε δρομολόγησε όλα τα δεινά που ζούμε όλοι σήμερα:
“[… ] Δυστυχώς ο Μακάριος ηκολούθησεν εντελώς αντίθετον πολιτικήν. Αντί να ευθυγραμμισθή με τας Αθήνας, ηκολούθησεν πολιτικήν αδέσμευτον, πράγμα το οποίον και την περαιτέρω ευνοικήν εξέλιξιν τού Κυπριακού εδυσχέρανε, αλλά και εις την Ελλάδα εδημιούργησε προβλήματα σοβαρά.
[…] Πολύ φοβούμαι ότι ο Μακάριος είτε από κακήν εκτίμησιν είτε από
πολυπραγμοσύνην, χειρίζεται το θέμα κατά τρόπον εθνικώς επικίνδυνον,
αλλά και ασύμφορον διά την Κύπρον. Διότι και εάν δεχθώμεν ότι εις την καλλιτέραν δι’ αυτόν περίπτωσιν επιτυγχάνει μίαν βελτίωσιν των συμφωνιών, αυτό θα αποβή εις βάρος τής οριστικής λύσεως, δηλαδή της Ενώσεως. Θα στερηθή του επιχειρήματος τής ατελείας των συμφωνιών, και της δυνατότητος να ανακινήση και πάλιν το θέμα υπό την μορφήν τής Ενώσεως, εις τον κατάλληλον χρόνον […]”.
Επιστολή Κ. Καραμανλή προς Παναγ. Κανελλόπουλο, 3 Μαρτίου 1964 (Αρχείο Καραμανλή, 6ος τόμος, σ. 127. Εκδ. Ιδρύματος Κ. Καραμανλή).
Τον λόγο έχουν οι ιστορικοί επιστήμονες και οι πρώην αριστεροί που θέλουν να είναι 100% τίμιοι με την αυτοκριτική τους.

Reply
ΝF 23 August 2016 at 11:41

Ο Καραμανλης υπηρξε ο νεκροθαφτης της Κυπρου, και οι Αγγλοι τον εχρισαν Πρωθυπουργο ακριβως για να θαψει τη Μεγαλονησο, κατι που ουδεποτε θα εκανε πχ ο αειμνηστος Παναγιωτης Κανελλοπουλος, ο οποιος μαλλιστα στηριξε απολυτα τις προσπαθειες του Γ. Παπανδρεου να επιτυχει την Ενωση το 1964.

http://www.istorikathemata.com/2011/10/1955-5-1955.html

Ας μην φορτωνουμε και τις καραμανλικες αμαρτιες της Ζυριχης στον Μακαριο. Εχει αρκετες απο μονος του……….

Εύστοχη η αναφορα στους “συγχρονους Μηλιους”. Οι ισχυροι αρπαζουν οτι τους επιτρεπει η δυναμη τους, και οι ασθενεις κλαψουριζουν επικαλουμενοι το…..”Διεθνες Δικαιο”.

Αλλα ας ελθουμε στο σημερα.

Το σχεδιο Α(υ)ναν μας εδινε ενα πεταλο γυρω απο τον Δημο Μορφου. Ηταν σκετη κοροϊδια. Ο θρυλουμενος χαρτης Αναστασιαδη ομως ζηταει ολη σχεδον την πεδιαδα, μαζί με τις ακτες του κολπου της Μορφου.

Ερωτω εσας, γιατι ειστε στον ΔΗΣΥ, και κατι θα εχει παρει το αυτι σας. Δεν ειναι μυστικο αλλωστε, ο χαρτης εχει διαρρευσει. Τι λενε οι φημες εντος του ΔΗΣΥ; Αληθευει ο χαρτης Αναστασιαδη; Θα επιμεινει σε αυτον μεχρι τελους;

Το μεγιστο που μπορουμε να πετυχουμε στο εδαφικο ειναι το 80 % του εδαφους και της ακτογραμμης. Προς τα εκει πρεπει να κινηθουμε, κανοντας υποχωρησεις εν αναγκη σε αλλες πτυχες, κατονοούντες οτι τελικως το μορφωμα της ΔΔΟ μαλλον θα διαλυθει, και η καθε πλευρα θα φυγει με τα εδαφη της…….

Reply
Άντης Ροδίτης 23 August 2016 at 13:18

Ο Καραμανλής δεν καταπάτησε κανέναν όρκο του. Άλλοι το έκαμαν. Ο Καραμανλής δεν έκανε κανένα βήμα, όσον αφορά τη Ζυρίχη, χωρίς την έγκριση του Μακαρίου. Άστε στη μπάντα τα ελλαδίτικά κομματικά σας. Εδώ μιλάμε γι’ άλλα πράγματα.
Ο Καραμανλής, όπως και κάθε άλλος Ελλαδίτης πρωθυπουργός, είχε την ευθύνη όλου του ελληνισμού κι ο Μακάριος την ανευθυνότητα να εκμεταλλεύεται τις αδυναμίες της Ελλάδας για τους δικούς του σκοπούς. Αυτό να μην το ξεχνάτε αν θέλετε να καταλάβετε και να κρίνετε σωστά τα του Κυπριακού.

Reply
NF 23 August 2016 at 19:17

Περι Καραμανλη και Κυπριακου θα μιλησουμε αλλη φορα. (αλλος “Εθναρχης” αυτος)

Αλλα επιμενω στο παρον. Δεν μπορει, κατι θα εχετε ακουσει εσεις απο τους ψιθυρους εντος του ΔΗΣΥ. Υπεβαλλε οντως ο Αναστασιαδης τον χαρτη που ανεφερα παραπανω; Αν ναι, θα επιμεινει μεχρι τελους σε αυτον οταν ελθει η ωρα του εδαφικου, μη αποδεχομενος τιποτε λιγοτερο απο το 75 % του εδαφους και της ακτογραμμης;

Reply
NF 24 August 2016 at 04:15

Δηλωσεις Αναστασιαδη μετα τη συναντηση με Ακιντσί.

«Αυτό που κατανοώ είναι την επανάληψη της βούλησης του Τούρκου Προέδρου να συμβάλει στην επίλυση του Κυπριακού»

Εχω την εντυπωση οτι -ως συνηθως- ο Προεδρος ειναι επιρρεπης σε επικινδυνες αυταπατες. Δεν τον ξερει καλα τον Ταγιπ…………

Reply
Άντης Ροδίτης 24 August 2016 at 06:48

Ο μόνος που ξέρω να έδωσε χάρτη ήταν ο Μακάριος το 77. Έκαμαν πολυ χάζι οι Τούρκοι τότε. Μια από τος απορίες τους ήταν πού θα έκαμναν εκείνοι σκι, αφού κρατήσαμε όλο το Τρόοδος για λογαριασμό μας, είπαν. Ήταν τον ίδιο χρόνο που κέρδισε τις εκλογές ο Κάρτερ. Έπαιξαν τότε, κατόπιν οδηγιών, οι καμπάνες όλης της Κύπρου και ο Μακάριος κήρυξε τη μέρα δημόσια αργία. Τόσο καταλάβαινε από πολιτική.
Όπως σας είπα και πριν δεν με απασχολεί πολύ η επικαιρότητα, αλλά η γενικότερη κατάσταση. Απ’ όσο ξέρω ο Αναστασιάδης δεν “έδωσε” χάρτη.
Οι απορίες σας επί των δηλώσεων Αναστασιάδη θυμίζουν κυπριακή αντιπολίτευση, που κατηγορεί άλλους για εκείνα που θα έκαμνε κι εκείνη, αν βρισκόταν στην εξουσία.
Επιτέλους, αν έχετε καμιά καλύτερη επιλογή για πρόεδρο της Κ.Δ. πέστε την. Μπορεί να φωτιστούμε όλοι.

Reply
NF 24 August 2016 at 17:00

Οπως σας ειπα και αλλωτε, τα κομματικα σας εκει κατω δεν με ενδιαφερουν.

Ο επιμαχος χαρτης ειχε μερικες καλες αλλαγες υπερ ημων σε σχεση με το σχεδιο Α(υ)νάν. Αν δε ζητησε εστω αυτα, αυτο ειναι λυπηρο.

Λετε οτι ο Προεδρος οφειλει να εκθεσει την αδιαλλαξια του Τουρκου. Πώς θα την εκθεσει, οταν επαινει “την επαναληψη της βουλησης του Τουρκου Προεδρου να συμβαλλει στην επιλυση του Κυπριακου”;

Οπως ειπα, ο Προεδρος ειναι επιρρεπης σε επικινδυνες αυταπατες. Πιαστε εκει στον ΔΗΣΥ να τον κανετε να συνελθει, και μαλλιστα συντομα………..

Reply
Άντης Ροδίτης 24 August 2016 at 17:34

Λέτε αυτά που δεν εννοείτε και εννοείτε αυτά που δεν λέτε.
Δεν είπα ότι ο πρόεδρος “οφείλει” να κάνει οτιδήποτε. Είπα ότι εγώ πιστεύω ότι οι συνομιλίες πρέπει να γίνονται για να εκτίθεται η τουρκική αδιαλλαξία. Τίποτε άλλο.
Εκμεταλλεύεστε τις δηλώσεις του προέδρου Αναστασιάδη για να κάνετε φτηνή αντιπολίτευση, όπως κάνει η εδώ φτηνή αντιπολίτευση.
Ο μόνος επιρρεπής σε “αυταπάτες;” είστε εσείς. Αν εμείς είμαστε “εδώ στον ΔΗΣΥ” εσείς πού είστε; Κι αν εμείς έχουμε όνομα, εσείς με τα αγγλικά αρχικά ποιος είστε; Λυπούμαι, δεν έπρεπε να μιλώ με την ανωνυμία.

Reply
NF 25 August 2016 at 11:18

Αγαπητε κυριε Αντη, τι εχω να κερδισω εγω κανοντας “φτηνη αντιπολιτευση” στον Προεδρο; Δεν πολιτευομαι, ενας ταπεινος καλαμαρας ειμαι, απο καποια γωνιά της Ελλαδας……

Σας λεω λοιπον ευθεως οτι αν επιθυμουμε ειρηνικη λυση τωρα, τοτε η μονη ρεαλιστικη στρατηγικη ειναι να προτεινουμε στην αλλη πλευρα τις εξης δυο επιλογες:

1. Πραγματικο ομοσπονδιακο κρατος οπως πχ η Γερμανια. πληρης αποχωρηση τουρκικου Στρατου και εποικων.

2. Διχοτομηση 80/20

Το δευτερο θα φερει σε δυσκολη θεση τον Τουρκο, διοτι του δινουμε αυτο που θελει, αλλα σε αυστηρη αναλογια με το νομιμο πληθυσμο τους στην Κυπρο με βαση την απογραφη των Βρεττανων το 1960. Κανεις δεν θα μας πει “αδιαλλακτους”.

Αν αυτα δεν μας αρεσουν, περιμενουμε μηπως υπαρξει ριζικη βελτιωση των διεθνων συσχετισμων, ή ετοιμαζομαστε να τους διωξουμε με πολεμο. Αν εχουμε τα κοτσια………

Αυτα να τα αντιληφθουν και οσοι οραματιζονται σχεδια Α(υ)ναν, ΔΔΟ, και αλλες τετοιες θνησιγενεις αηδιες, αλλα και οσοι κανουν τους αδαμαστους πατριωτες.

Σχεδον ουδεις τολμα να πει αυτες τις προφανεις αληθειες.

Τα λεω σε εσας οχι διοτι θελω να σας κουρδισω, αλλα διοτι θελω να σας πεισω: Ειστε μεσα στον ΔΗΣΥ και γνωριζετε προσωπικως την κομματικη ηγεσια. Αν τα πειτε, ισως καποιοι ακουσουν………

Reply
Άντης Ροδίτης 25 August 2016 at 11:43

Επειδή ακριβώς σκέφτεστε “καλαμαρίστικα” δεν το εννοείτε ότι δεν είμαι “μέσα στον ΔΗΔΥ”. Δεν είμαι μέσα στον ΔΗΣΥ ούτε “μέσα” σε κανέναν άλλον. Απλώς λέω την άποψή μου. Για το Κυπριακό και τις συνομιλίες, την είπα.
Με τις “ιδέες” σας περί διχοτόμησης κ.ά. τινά διαφωνώ, όπως και για το πώς θα “δυσκολέψουμε” τους Τούρκους.
Εδώ οι Αμερικανοί δεν μπορούν τους δυσκολέψουν και θα το κάνουμε εμείς;
Μόνο να συνομιλούμε έχουμε υποχρέωση (πράγμα που εσείς το θεωρείτε υποχωρητικότητα), να εκθέτουμε την τουρκική αδιαλλαξία όσο γίνεται και να περιμένουμε μια ανέλπιστη, ευνοϊκή τροπή της κατάστασης στην περιοχή μας, που μπορεί και να μην έρθει ποτέ.

Reply
NF 26 August 2016 at 07:30

Ως αφελης καλαμαρας, δικαιουμαι να πεφτω εξω που και που. 🙂

Δεν ειναι υποχωρητικοτητα να συνομιλουμε. Εξ αναγκης θα το κανουμε. Υποχωρητικοτητα ειναι να παραχωρουμε στους “Τουρκο”κυπριους” πολυ περισσοτερα απο οσα θα τους εδινε ενας αμεροληπτος διαιτητης. Και δυστυχως αυτο ακριβως κανει ο Προεδρος, ο οποιος καθολου δεν διαπραγματευεται με στοχο απλως να “εκθεσει την αδιαλλαξια των Τουρκων”.

Οπως εχετε πει, ο Προεδρος θα σας απαντησει “Αμα διαπραγματευτω με αυτη τη λογικη, δε θα ειμαι πειστικος και δε θα εκθεσω την αδιαλλαξια των Τουρκων”.

Το ερωτημα ειναι πώς να γινει “πειστικος”. Οπως εχει φανει, προσπαθει να “γινει πειστικος” προσφεροντας Γαια και Υδωρ, τουτεστιν σχεδια Α(υ)νάν, ΔΔΟ και αλλες τετοιες θνησιγενεις αηδιες, που αλοιμονο στην Κυπρο αμα περασουν.

Εγω λεω στον Προεδρο να πει στους Τουρκο”κυπριους” τα εξης: “Κυριοι, σας προσφερω ενα γνησιο ομοσπονδιακο συστημα. Θα ειστε οπως η Καλιφορνια εντος των ΗΠΑ, η οποια εχει πολυ σημαντικη εσωτερικη αυτονομια, αλλα δεν εχει πχ βετο στην εξωτερικη πολιτικη της Ουασιγκτον. Σας αρεσει; Εχει καλως. Δεν σας αρεσει; Παμε σε διχοτομηση 80/20, οπως δικαιουστε βασει του νομιμου πληθυσμου σας”.

Αν απορριψουν αυτη την προταση, που καθε αμεροληπτος παρατηρητης θα εβρισκε λογικοτατη, θα εχει καταφερει να “εκθεσει την αδιαλλαξια των Τουρκων”. Αν τη δεχτουν, ανακτουμε πολυ περισσοτερα εδαφη και ακτες απο οτι με το σχεδιο Α(υ)ναν, παιρνουμε ολο το αεριο, και το κυριοτερο, ξεφορτωνεστε οριστικως το
…”συνοικον στοιχείον”, το οποιο διαφορετικα θα ησασταν υποχρεωμενοι να ταιζετε !

Reply
NF 26 August 2016 at 08:04

Προσεξτε τωρα κυριε Αντη πως παγιδευει τους Τουρκους η προταση μου:

Ο Ακιντσι θα πει.”Γιατι να παρω το 20 % του εδαφους και των ακτων, οταν τα σχεδια Γκαλι-Αναν μας εδιναν το 29 % του εδαφους και το 49 % των ακτων; Μαλακας ειμαι;”

Εμεις απανταμε: Πρωτον διοτι αυτο δικαιουστε βασει του νομιμου πληθυσμου σας. Δευτερον, διοτι παιρνετε λιγοτερο εδαφος, αλλα σε αντισταθμισμα παιρνετε και κατι πολυ περισσοτερο απο οτι σας εδινε το σχεδιο Αναν: Πληρη αποσχιση, πληρη ανεξαρτησια.Αυτο δε θελατε παντα; Θα κανετε οτι γουσταρετε στα δικα σας εδαφη. Φερτε οσους εποικους θελετε, διατηρηστε τουρκικο Στρατο, ενωθειτε και με τη μαμα Τουρκια αμα λαχει!”

Καθε αμεροληπτος παρατηρητης θα πειστει αμεσως, ενω δεν αποκλειεται να ξεσπασει εμφυλιος πολεμος μεταξυ Τουρκοκυπριων απο τη μια, και Τουρκιας-εποικων απο την αλλη!

Αγαπητε κυριε Αντη!

Πριν λιγους μηνες, ο Αβερωφ, αυτη η πονηρη σιγανοπαπαδια που εχετε στον ΔΗΣΥ, εκανε ενδιαφερουσες δηλωσεις:
“Δεν εχουμε αυταπατες, ξερουμε οτι η λυση δε θα ειναι δικαιη. Τουλαχιστον ομως να ειναι βιωσιμη, και αυτο σημαινει το κρατος να μπορει να παρει αποφασεις, αλλιως θα υπαρξει προβλημα και εντος της ΕΕ.
Πώς θα παρει αποφασεις κυριε Αντη; Πώς θα υπογραψει ο Προεδρος πχ συμφωνιες με Ισραήλ, Αιγυπτο, Ελλαδα για το αεριο, οταν θα ειναι αντιμετωπος με τα βετο του…..”συμπροεδρου” Ακιντσι;

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.