Η ανάπτυξη εθνικής συνείδησης είναι "άσκηση Πολιτικής" ή εναρμόνιση στις επιταγές του Συντάγματός μας; Η απάντηση του Ευτ.Νικόπουλου στην κ.Δραγώνα

Δημοσιεύουμε Ανοιχτή Επιστολή προς
την κυρία Δραγώνα του δικηγόρου της ηρωικής και ασυμβίβαστης δασκάλας
Χαράς Νικοπούλου σχετικά με τις “κατηγορίες” της κυρίας Δραγώνα ότι η
Χαρά Νικοπούλου “
ασκεί πολιτική“.

Όπως επισημαίνει, την απάντηση την δίνει το Ελληνικό Σύνταγμα
άρθρο 16 παρ 2 το οποίο δεν έχει δικαίωμα να παραβιάζει καμία “ειδική γραμματέας“.

Οι δημόσιο υπάλληλοι και
λειτουργοί υποχρεούνται ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ τις εντολές θέσεις, οδηγίες
και προτροπές που παραβιάζουν το Ελληνικό σύνταγμα, ακόμη και αν αυτές
προέρχονται από Κυβερνητικά πρόσωπα




Η
παιδεία
αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική,
επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της ΕΘΝΙΚΗΣ και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε
ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες
(άρθρο 16, παρ 2)

Ακολουθεί η ανοιχτή επιστολή του κ. Ευτύχιου Νικόπουλου (οι
επισημάνσεις με έντονα δικές μας)








Θεσσαλονίκη 29 Μαϊου 2010

Η ανάπτυξη ΕΘΝΙΚΗΣ&ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ είναι Άσκηση
Πολιτικής ή εναρμόνιση στις επιταγές του Συντάγματός μας;

Τους
τελευταίους μήνες η Ειδική Γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων
Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων του Υπουργείου
Παιδείας και διά βίου μάθησης, κα Θάλεια Δραγώνα, επαναλαμβάνει συνεχώς
σε συνεντεύξεις της σε ΜΜΕ ότι η δασκάλα του Μεγάλου Δερείου Χαρά
Νικοπούλου δεν πρέπει ν’ ασκεί πολιτική στο χώρο του σχολείου, χωρίς,
όμως, ούτε μία φορά να εξειδικεύει και να διασαφηνίζει τι εννοεί.
Ταυτόχρονα δηλώνει ότι Χαρά Νικοπούλου είναι μία δασκάλα που κάνει πολύ
καλά τη δουλειά της ως εκπαιδευτικός!!! Ποιο από τα δύο ισχύει δεν έχει
ξεκαθαρίσει, μέχρι σήμερα η κα Δραγώνα. Η Χαρά Νικοπούλου είναι μία καλή
δασκάλα, η οποία κάνει άριστα το εκπαιδευτικό της έργο και γι’ αυτό το
Υπουργείο Παιδείας και δια βίου μάθησης τη βράβευσε τον Μάρτιο του 2010
μεταξύ των ογδόντα καλύτερων εκπαιδευτικών, ή η Χαρά Νικοπούλου είναι
μία χείριστη δασκάλα, η οποία αντί ν’ ασχολείται με το διδασκαλικό και
εκπαιδευτικό της έργο ασκεί ανεπίτρεπτα πολιτική εντός των σχολικών
αιθουσών και μάλιστα επί μικρών παιδιών του δημοτικού σχολείου; Ποιο από
τα δύο είναι η αλήθεια; Και εάν είναι το δεύτερο για ποιον λόγο το
Υπουργείο Παιδείας βράβευσε τη Χαρά Νικοπούλου;



Η ειδική γραμματέας του Υπουργείου μέσα
στις θολές, ασαφείς και φυσικά χωρίς συγκεκριμένες αναφορές, κατηγορίες
και αιχμές της προς τη δασκάλα Χαρά Νικοπούλου, θεωρεί άσκηση πολιτικής εκ μέρους της
ελληνίδας δασκάλας
τη διδασκαλία στους μαθητές της, της ελληνικής
ιστορίας, της επαναστάσεως του 1821, των ηρώων της ελληνικής
επαναστάσεως, τη διδαχή τραγουδιών που σχετίζονται με τους ήρωες του
1821 και της επί τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς των Ελλήνων από τους
Οθωμανούς, της διενέργειας παρελάσεων την 25η Μαρτίου, της
διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στους μαθητές του σχολείου και πολλές
φορές και σε ώρες πέραν του αυστηρού διδακτικού ωραρίου, της διδασκαλίας
στα παιδιά των Ελλήνων μουσουλμάνων και της εμπέδωσης από τους μικρούς
μαθητές του μειονοτικού σχολείου ότι είναι γνήσια ελληνόπουλα, απόγονοι
όλων αυτών που έχυσαν το αίμα τους άφθονο για να ζούμε όλοι σήμερα
ελεύθεροι και ν’ απολαμβάνουμε τα αγαθά της δημοκρατίας και της
ελευθερίας.



Όλα τα παραπάνω, όμως, κα ειδική
γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνονται
και στις εγκυκλίους του Υπουργείου Σας
προς τους δασκάλους όλων
των σχολείων απανταχού στην ελληνική
επικράτεια.
Αναρωτιέμαι δε γνωρίζει η κα Θάλεια Δραγώνα ότι οι
εγκύκλιοι και οι οδηγίες του ίδιου του Υπουργείου, όπου έχει
επιλεγεί-τοποθετηθεί ως ειδική γραμματέας, προς όλους ανεξαιρέτως τους
Έλληνες δάσκαλους, όπου κι εάν αυτοί υπηρετούν ομιλούν για υποχρέωση
αυτών να διδάσκουν όλα τα παραπάνω. Δε γνωρίζει η κα Θάλεια Δραγώνα ότι
το Υπουργείο Παιδείας δε διαφοροποιεί τη στάση του και τις οδηγίες του
προς τους δασκάλους οι οποίοι υπηρετούν στα μειονοτικά σχολεία της
Θράκης, αλλά τ’ αντιμετωπίζει όπως και όλα τα υπόλοιπα σχολεία στην
ελληνική επικράτεια. Υπάρχει κάποια
εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που απαγορεύει τον εορτασμό της 25
ης
Μαρτίου στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης;
Δεν προβλέπουν οι
εγκύκλιοι του Υπουργείου τη διενέργεια παρελάσεων, τη διδασκαλία της
ιστορίας της ελληνικής επαναστάσεως του 1821 και του ελληνικού αγώνα
εναντίον των οθωμανών κατά τα τετρακόσια και πλέον έτη της σκλαβιάς μας;

Ως
πρωτίστως Έλλην πολίτης, δευτερευόντως ως δικηγόρος και τέλος ως αδελφός
της Χαράς Νικοπούλου, υπενθυμίζω στην
“κα” ειδική γραμματέα
του Υπουργείου Παιδείας ότι το άρθρο 16§2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, το
οποίο έχει ψηφίσει η Ελληνική Βουλή συμπεριλαμβανομένου και του σήμερα
κυβερνώντος κόμματος, ορίζει ρητώς ότι «2.Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική,
επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της ΕΘΝΙΚΗΣ και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε
ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Το άρθρο αυτό «κα» ειδική γραμματέα
δεσμεύει και υποχρεώνει συνταγματικά την εκάστοτε κυβέρνηση ν’ αναπτύσσει σε όλους ανεξαιρέτους τους
Έλληνες πολίτες ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,
επιταγή την οποία είναι υποχρεωμένοι ν’ ακολουθούν και όλοι οι δημόσιοι
υπάλληλοι και λειτουργοί. Το Σύνταγμά μας όχι μόνον δεν κάνει διάκριση
μεταξύ των Ελλήνων πολιτών άλλα υποχρεώνει την πολιτεία και το κράτος ν’
αναπτύσσει υποχρεωτικά την εθνική και θρησκευτική συνείδηση σ’ όλους
ανεξαιρέτως τους Έλληνες, όπου κι εάν αυτοί ζουν από το Καστελόριζο
μέχρι τον Έβρο, από την Ήπειρο και τα Επτάνησα μέχρι την τελευταία
εσχατιά της Ελλάδος. Γι αυτό άλλωστε και η υπ’ αριθμ. 16287/08.02.1978 εγκύκλιος της Διευθύνσεως Μειονοτικών
Σχολείων
του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, με
θέμα «Τρόπος διορισμού διευθυντών και υποδιευθυντών των μειονοτικών
δημοτικών σχολείων ως και αρμοδιότητες και καθήκοντα υποδιευθυντών των
σχολείων αυτών», η οποία απευθύνεται στους Διευθυντές και Υποδιευθυντές
των Μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων της Θράκης, ορίζοντας τα καθήκοντα
διευθυντού και υποδιευθυντού στα εν λόγω σχολεία, αναφέρει στο άρθρο 2§4
ότι «Καταρτίζουν το χρονοδιάγραμμα των εκδηλώσεων
κατά τις εθνικές επετείους, τις ημέρες αποτίσεως τιμής στους ήρωες
και
τις λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις» και στην §16 ότι «Καταρτίζουν τα
σχέδια των παιδαγωγικών και διδακτικών εργασιών, ώστε να υλοποιούνται οι
σκοποί της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΕΘΝΙΚΗΣ αγωγής
και εκπαιδεύσεως
, γι’ αυτό έρχεται σε επαφή με τα όργανα του
Υπουργείου Εθνικής Παιδείας προπαρασκευάζοντας τις αναγκαίες υλικές
προϋποθέσεις». Η εν λόγω εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, η οποία
ισχύει πλήρως και σήμερα είναι απολύτως εναρμονισμένη με την ως άνω
συνταγματική επιταγή, φαίνεται, όμως, ότι και αυτήν την αγνοεί η ειδική
γραμματέας του Υπουργείου.



Η “κα” ειδική γραμματέας του Υπουργείου
Παιδείας
και δια βίου μάθησης, τοποθετημένη σε μία θέση
νευραλγική, όχι μόνον λησμονεί
ανεπίτρεπτα το συγκεκριμένο σαφές άρθρο
του ισχύοντος Συντάγματος, το οποίο και η ίδια με
την ιδιότητα την οποία φέρει θα έπρεπε
με συνταγματική υποταγή στον υπέρτατο νομοθετικό κανόνα του Ελληνικού
Κράτους ν’ ακολουθεί,
ως και τη σαφή εγκύκλιο του Υπουργείου,
αλλά φαίνεται ότι τα παραβιάζει συνεχώς, εμμένοντας μέχρι σήμερα στη
στάση της αυτή.



Το περίεργο
και οξύμωρο είναι ότι το πολιτειακό όργανο του ελληνικού κράτους,
[δηλαδή η ειδική γραμματέας του
Υπουργείου Παιδείας
], το οποίο υποτίθεται αποτελεί εκφραστή και
θεματοφύλακα του Ελληνικού Συντάγματος και εφαρμοστή, ως πολιτικό και
κυβερνητικό όργανο, του υπέρτατου νομοθετήματος της Ελληνικής Πολιτείας,
το όργανο αυτό φαίνεται ότι δεν
ενστερνίζεται τη συνταγματική επιταγή προς το Κράτος για ανάπτυξη
εθνικής συνείδησης προς όλους τους Έλληνες,
παραβιάζοντας πλέον
τον υπέρτατο Ελληνικό Κανόνα Δικαίου, σε κρίσιμα και ευαίσθητα ζητήματα.



Είναι, όμως,
σε όλους γνωστό και το επισημαίνω και στην ειδική γραμματέα του
Υπουργείου Παιδείας, υπενθυμίζοντάς της το, ότι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ εντολές, θέσεις,
οδηγίες και προτροπές ακόμη και όταν προέρχονται από κυβερνητικά και
πολιτικά πρόσωπα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και
ως τέτοιες δεν γίνονται αποδεκτές τόσο από τους Έλληνες πολίτες όσο και
από τους Δημοσίους Υπαλλήλους και
Λειτουργούς, οι οποίοι, μάλιστα οφείλουν και υποχρεούνται,
βάσει
του υπέρτατου πολιτειακού νομοθετήματος και με γνώμονα τις σαφείς
επιταγές του Συντάγματος, να μην
υπακούουν και να μην τις εφαρμόζουν ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ
, χωρίς
τούτο να επισύρει καμία απολύτως πειθαρχική ή άλλη ποινή.



Θα ήταν,
λοιπόν χρήσιμο, αλλά και επιτακτικό η ειδική γραμματέας του Υπουργείου
Παιδείας, το οποίο όσο και εάν κάποιοι δε θέλουν να λέγεται «ΕΘΝΙΚΗΣ»,
είναι εν τοις πράγμασι «ΕΘΝΙΚΗΣ» παιδείας, βάσει ρητής συνταγματικής
επιταγής, να φρεσκάρει λίγο τη μνήμη της διαβάζοντας και πάλι προσεκτικά
τη διάταξη του άρθρου 16§2 του Συντάγματος, ως και το άρθρο 2§§4&
16 της ως άνω εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, αντί να δίδει
συνεντεύξεις, που στηρίζονται σε ανύπαρκτα γεγονότα, θολές και ασαφείς
κατηγορίες και θέσεις παραβιάζουν κατάφωρα το Ελληνικό Σύνταγμα, στο
οποίο υποτίθεται ότι υποχρεούται να υπακούει.


Με εκτίμηση

Ευτύχιος Νικόπουλος 


http://antiparakmi.blogspot.com/2010/05/blog-post_30.html


.

(820) αναγνώσεις

5 comments

  1. Τον σεβασμό μας,
    και την αγάπη μας,
    και τον θαυμασμό
    και τις ευχαριστίες μας

    για την γνήσια Ελληνίδα Χαρά

    Μαρία Παπαδοπούλου, πρόεδρος Εφορίας Κεντρικής Ελλάδος ΟΠΣΕ,
    Θρασύβουλος Καβασίδης, πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Ο ΘΕΤΤΑΛΟΣ,
    Εκπρόσωποι πολιτιστικού Συλλόγου ΜΙΣΤΙΩΤΩΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ,
    και όσοι ενώ δεν φαίνονται στη δημοσιότητα -επειδή δεν μιλούν ούτε γράφουν-
    ωστόσο πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι αυτοί είναι πολλοί οι πολίτες που
    νιώθουν “ασφαλείς” στην πατρίδα τους
    όταν βλέπουν πρόσωπα σαν την κυρία Χαρά.

  2. Πολιτική άσκησε επίσης και η ρεπούση με την αντίληψη ότι “εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε μόνο θύματα”. Με ποιά ιδιότητα άσκησε πολιτική συγγράφοντας ένα σχολικό βιβλίο, το οποίο εξυπηρετούσε αποκλειστικά και μόνο τις δικές της πολιτικές πεποιθήσης;

    Το μεγάλο στοίχημα είναι να απελευθερωθούμε από τα δεσμά των προτεσταντικών ατομικών δικαιωμάτων. Να κάμουμε αυτό το οποίο θέλουμε να κάμουμε, χωρίς να έχουμε την ανάγκη να λογοδοτήσουμε σε κανέναν από τους ορκισμένους εχθρούς του Έθνους. Οποιαδήποτε πράξη προς αυτή την κατεύθυνση θα κριθεί από την Ιστορία και όχι από τα γελοία μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα προσαρμοσμένα διεθνή δικαστήρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Λογαριασμό θα δώσουμε στην (εθνική μας) συνείδηση και σε κανέναν άλλο.

  3. `Οπως μας έδειξε και η κλασική γραμματεία μέσα από τη συγκλονιστική τραγωδία του
    Σοφοκλή “Αντιγόνη”,ο άνθρωπος πρέπει να ξεφεύγει από κάποια τυπικά πλαίσια όταν αυτά
    δεν εκφράζουν τις ανάγκες του έθνους,αλλά αποτελούν τον συμβιβασμό της πολιτικής
    ηγεσίας με τα ξένα συμφέροντα.
    Στη σημερινή Ελλάδα του μεταμοντέρνου διεθνικού καπιταλισμού το βλέπουμε στη περίπτωση
    της ηρωικής δασκάλας Χαράς Νικοπούλου η οποία αγνόησε τις υποδείξεις του υπουργείου
    Παιδείας και τις απειλές του Τουρκικού προξενείου για να κάνει το καθήκον της και να
    μάθει στα Πομακόπουλα ελληνικό σκέπτεσθαι και φέρεσθαι.
    Νεκτάριος Κατσιλιώτης
    Ιστορικός-Εκδότης

  4. Αν η κλασική γραμματεία διδάκονταν ουσιαστικά στα σχολεία τότε σίγουρα δεν θα είχαμε φθάσει σε αυτή την παρακμή. Θα έχετε όμως προσέξει ότι καθημερινά μας φορτώνουν όλο και περισσότερα τυπικά πλαίσια ακριβώς για να μην μπορούμε ποτέ να σκεφθούμε και να αντιδράσουμε.
    Πέραν τούτου δεν νομίζω ότι θα πρέπει να σταθούμε απλά στην έκφραση σεβασμού και θαυμασμού προς την ΚΥΡΙΑ Νικοπούλου. Θα πρέπει να συνειδητοποιηθούμε και να πράξουμε όλοι αναλόγως.

  5. «…H νομοθεσία πρέπει να τίθεται σε ισχύν οπουδήποτε το γενικόν καλό βρίσκεται σε κίνδυνο. Η κυβέρνησις δεν μπορεί να παρακολουθή με αδιαφορία τον τρόπο με τον οποίον ένα καταφρονεμένο έθνος, κυριαρχεί σε όλα τα επίπεδα της Γαλλίας! Οι Εβραίοι πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ιδιαίτεροι άνθρωποι. Είναι ένα κράτος εν κράτει! Είναι απογοητευτικό για το Γαλλικό έθνος να τελειώσει (!) κάτω από τη διακυβέρνηση των κατώτερων αυτών ανθρώπων! Οι Εβραίοι είναι οι αρχιληστές των μοντέρνων καιρών! Είναι οι απομυζηταί της ανθρωπότητος! Πρέπει να κρίνονται βάσει πολιτικού δικαίου και όχι αστικού δικαίου, διότι ασφαλώς δεν είναι πραγματικοί πολίται!»
    Ναπολέων «Συνεδρίασις της 30/4/1806 του Συμβουλίου του Κράτους» (Γαλλία)

    «…Η Ζώνη αυτή των 32 τετραγωνικών εκατοστών σε ένα ενήλικο, εξωτερικής και εσωτερικής επιδερμίδος που κόβεται κατά την περιτομή, συγκεντρώνει περισσότερες από χίλιες νευρικές δέσμες. Πρόκειται σαφώς δια αποκοπή ενός εκ των ιστών του σώματος με τα περισσότερα νεύρα…αποδυναμώνει τη φιληδονία και διευκολύνει τη συγκράτησιν της λαγνείας και του ερωτισμού…Εν τέλει εμποδίζει μία καθαράν αίσθηση ηδονής. Χαράζει στη σάρκα το μίσος για τον ερωτικό πόθο, το μίσος για τη λίμπιντο και τις χαρές της ζωής……»
    Μάρκαρετ Σόμερβιλ, καθηγήτρια ιατρός, Καναδάς

    «”Σοσιαλιστική Φεντερασιόν”:
    Οργάνωση Αποτελούμενη από υπέρ των 2000 μελών, κατά 90% μορφωμένων Εβραίων, οι οποίοι στην Ευρώπη εμορφώθησαν σοσιαλιστικώς. Αυτή ήταν πολιτική οργάνωση των Εβραίων κυρίως, αλλά σοσιαλιστική, με σοβαράν πολιτική δράση, ακόμα κι από της εποχής της Τουρκοκρατίας. Ήτο συνδεδεμένη με το Διεθνές σοσιαλιστικόν κίνημα και απετέλη επισήμως τμήμα της Β’ Σοσιαλιστικής Διεθνούς της Βέρνης εις τα συνέδρια της Οποίας απέστηλε τακτικά τους αντιπροσώπους της. Από το 1908 είχε συνεργασθή με τους Νεότουρκους, το οποίον το κέντρον ήτο η Θεσσαλονίκη, προς ανατροπή του Σουλτάνου Χαμίτ και πολλά μέλη αυτής, εν οις και ο γνωστός μετέπειρα Αβραάμ Μπεναρόγια, μετέσχον στον αγώνα των Νεότουρκων εξεστράτευσαν εκ Θεσσαλονίκης κατά της Κωνστ/πόλεως και του Χαμήτ….»
    Ελ. Σταυρίδης πρώην Γ.Γ. και Βουλευτής του Κ.Κ.Ε. («Τα παρασκήνια του Κ.Κ.Ε.» – εκδόσεις «Ελεύθερις Σκέψις», Αθήνα 1988, σελ.14

    …Δεν ξέρω αν θα πρέπει να επαναλάβω τα γνωστά ευχολόγια περί Εθνικής Ανεξαρτησίας και Κυριαρχίας, αφού πλέον ο Νεοέλλην πολίτης-ψηφοφόρος, όχι μόνο δεν έχει αντιληφθεί ότι ο εχθρός Του, ο “αρχέγονος” βρίσκεται εντός των Πυλών της Οικίας Του, αλλά ούτε κάν δείχνει να έχει εντοπίσει την ταυτότητά του, τα τελευταία …180 χρόνια σύγχρονης “Ανεξαρτήσίας” Του!
    Από το να “τραγουδάμε” λοιπόν συνεχώς τα ίδια τραγούδια, τα οποία στο προσεχές μέλλον θα γίνουν μοιρολόγια, όχι μόνο για τη Θράκη αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα υπό της κυβερνήσεως Τζέφρυ-Τσαντ-Μινέϊκο, Τουρκμετζόγλου, Κοντζόγλου, “Διαμανταπούλου” -Ms Bildeberg και την υπόλοιπη “ακομπανία” των νομίμως εκλεγμένων συμμοριτών-και εντεταλμένων ληστών- της Ελλάδος, ας κατανοήσουμε ότι ο Εχθρός όχι μόνο είναι ο ….Γνωστός Αρχέγονος, αλλά πλέον έχει εισβάλλει από όλας τα θύρας και τις κερκόπορτες της Χώρας, at least την τελευταία 35ετία της “μεταπολιτευτικής μας Δημοκρατίας και της …Πράσινης Αλλαγής και νυν “Πράσινης Ανάπτυξης” με τα λεφτά που …έπρεπε να υπήρχαν!!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
    Η χώρα αυτή όμως δεν ανήκει ούτε στους Ραγιάδες-Νεοέλληνες- βδελύγματα της πάλαι ποτέ Κλασικής Ελλάδος, ούτε βεβαίως στα …γενετικά αποβράσματα της Λέπρας και από εποχής Οσαρσήφ, των εξελθέντων εκ Ηλιουπόλεως “ρυπαρών και λελωβημένων”!! (Μανέθωνας, Χαιρήμων, Διόδωρος Σικελιώτης, Λυσίμαχος, Απίων Πλειστονίκης κ.α.!)
    Εάν λοιπόν θέλουμε να συνεχίσουμε να μιλάμε για Ελλάδα και πραγματικούς Έλληνες, -το μόνο πραγματικό μας έλλειμα ότι δεν ξέρουμε ποιοί είμαστε- θα πρέπει να επανέλθουμε στην Αρχαία Κλασική Παιδεία και να μελετήσουμε τα έργα και τις ημέρες των προγόνων μας. Τότε και μόνο τότε, από μόνες τους όλες οι ….Dragones θα λάβουν …παραμάσχαλα την …Σελήνη τους και θα φύγουν, αμαχητί, διότι το σημερινό “θάρρος” τους-θράσος τους- βασίζεται στην πλήρη αλλοτρίωση, την ολική άγνοια και τον εκμαυλισμό της Ελληνίδος Ψυχής και Παιδείας εξ ημών των “Ελληναράδων” των οποίων ο πατριωτισμός, περιορίζεται στο προσεχές …ματσάκι με την “Μοντιαλίτο” Κορέα της “Σιν” -Σιών-Σεντάι-Τζεντάι και άντε το πολύ και έναντι του…Αργεντίνικου χορού στο “καπάκι”, προτάσοντας το …χασάπικο!!!!!
    ΑΥτά τα λίγα και απλά…… Ξυπνήστε, μελετήστε γιατί απλά ….εξαφανιζόσαστε!!!

    Με …κατανόηση Δημήτρης, 35 ετών

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *