Ομιλία για τη Διαχρονική Συνέχεια του Ελληνισμού

Ομιλία για τη Διαχρονική Συνέχεια του Ελληνισμού του Κωνσταντίνου Χολέβα

.

(632) αναγνώσεις

8 comments

  1. Κορυφαίο μάθημα πατριδογνωσίας .
    Προτείνω , υπό μορφήν CD , να φτάσει χέρι-χέρι σε όλα τα σπίτια .

  2. Κύριε Χολέβα δυστυχώς για σένα που το βρήκες αυτό,ότι δηλαδή μίαν ημέρα πριν το μαραθώνιο ο Σπύρος Λούις έκανε νηστεία και ότι είναι για αυτό που κέρδισε.Εγώ σαν αθλητής ξέρω πολύ καλά ότι την προηγούμενη ημέρα και ειδικά πριν τον μαραθώνιο ο αθλητής πρέπει να φάει καλά και όχι να φάει χόρτα και τα άλλα παρόμοια.Εάν εννοείς με αυτό ότι τον βοήθησε ο εβραϊκός θεός τότε γιατί ένας χριστιανός αθλητής πρέπει να προπονείτε.Και γιατί χαίρεσε για την αναγέννηση των Ολυμπιακών Αγώνων αφού τους κατάργησε ο πατέρας σου και άγιος μέγας θεοδόσιος,πιστεύω ότι μας πέρασες για κορόϊδα και αυτό είναι το χειρότερο να πιστεύεις ότι απευθείνεσε σε κορόϊδα.Μιλά για ιστορία και δέν τον άκουσα ούτε τον Χολέβα αλλά ούτε και κάποιον άλλο χριστιανό να μιλά για κατεχόμενη Ελλάδα από τους Ρωμαίους,επίσης αποκαλεί τους Έλληνες ρωμιούς και όχι Έλληνες.Τέλος πως συνδυάζει ο απατεώνας τον Ελληνισμό με τους ρωμιούς συμπατριώτες του ο άτιμος.Έτσι είναι όταν ο ομιλητής πιστεύει ότι απευθείνετε σε κορόϊδα το κορόϊδο ο ρωμιός.Να τον χαίρεστε ρωμιοί χριστιανοί ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.

  3. Πόσο ακόμη θα αντέξει η μοδιστρική τούτη της βίας, γιά την ένωση ελληνισμού με μία ανθεληννική θρησκεία; Λέτε 100 χρόνια, 10 χρόνια ή 1 χρόνο; Υπάρχει κανείς που νομίζει πως αν, με την τωρινή συγκυρία, γίνει αναθεώρηση του Συντάγματος, θα παραμείνει σε αυτό η επίκληση της Αγίας Τριάδος και η αναφορά στην Ορθόδοξη Εκκλησία;

    Ο άνθρωπος προσπαθεί να πιάσει φάλαινα με καλάμι καθετής γιά κεφαλόπουλα. Πάει λοιπόν και αυτός, πάει και η βαρκούλα του στον πάτο.

  4. ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΧΟΛΕΒΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Η ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ (ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Ε Θ Ν Ο Υ Σ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΤΟΥ.

  5. Δηλαδή από που περνάει αν δεν περνάει από εκεί; μήπως από καμία αερογέφυρα και από τον Περικλή πάμε κατ’ ευθείαν στο ΥΣΕΕ μετά από 2500 χρόνια; Κι εσείς πόσοι και ποιοι είστε; 10 νοματαίοι όλοι κι όλοι.

  6. Πολλές εκατοντάδες χιλιάδες περισσότεροι από δέκα νοματαίους αλλά και ποιος σου είπε εσένα ότι εμείς σταματήσαμε στον Περικλή αυτό βολεύει εσένα να νομίζεις και να αναμασάς.

  7. γιατί κ. Χολέβα φοβόντουσαν οι Έλληνες να ξεστομίσουν το όνομά τους; Για τον ίδιο λόγο που φιμώθηκαν με σταυρούς τα αγάλματά τους;

    Κι εσύ φίλε που προσθέτεις μηδενικά και ξεκινάς τον εμετό σου από τον Περικλή, ευτυχώς δηλαδή, διότι αν γνώριζες πως η “ιστορία” μας δεν έχει αρχή η φανατίλα σου κατά του ΥΣΕΕ θα σε έκανε πραγματικό χριστιανόπουλο, όπως αυτά που τα τραμπούκια που έφαγαν την Υπατία, όπως άλλωστε η γνώση αυτή θα είχε κάνει τον κ. Χολέβα, ο οποίος ξεκινά την διαμόρφωση εθνικής συνείδησης των Ελλήνων από τους Περσικούς και τον Ηρόδοτο, χωρίς επαρκή αιτιολόγηση ή έστω την θεμελίωση αληθούς ιστορικού ισχυρισμού -λες και χωρίς εχθρούς Έλληνας δεν υπάρχει ή δεν υπήρξε, να μην εκτίθεται σε βαθμό στρουθοκαμηλισμού πριν πέσουν ντομάτες. Σημειωτέον, κ. Χολέβα, ότι πρώτον τοποθετείτε ανακατεμένες τις ιστορικές πηγές και αποσιωπάτε σημαντικά γεγονότα… το τρίτο ράιχ θα έσκιζε τα ιμάτιά του από την ζήλια και δεύτερον θα ήθελα να σας ενημερώσω πως ο Ηρόδοτος κάνει αναφορά και στο έθνος των ποιητών, δεν μας δίνετε και μια ερμηνεία της κατ’ εσάς έννοιας του όρου;

    Τιμήστε την πρόσκληση του μοναδικού ίσως φορέα που υπερασπίζεται με σθένος εδώ και 20 περίπου χρόνια την πατρομήτρια Ελληνική παράδοσή μας με ποικιλόμορφο και συνεχές έργο. Εξάλλου απ’ ότι φαντάζομαι ένας προς ένα θα είναι, προς τι οι ποσοτικές ανησυχίες; Μα και ο νικητής μιας εκ προοιμίου αντιπαράθεσης είναι αυτός που θα ηττηθεί. Τι πιο όμορφο από αυτό; Αλλά απ’ ότι φαίνεται ξεχασμένες συνήθειες για τους κατ’ όνομα Έλληνες. Άλλωστε τώρα είναι Ορθόδοξοι και μας τιμούν με εξ άμβωνος ομιλίες -διάλογος τέλος- όπως κάνατε κι άλλοτε σε περιόδους “κρίσης” δημαγωγείτε και συγκαλύπτετε τα επαίσχυντα εγκλήματά σας και το ρίχνετε στους αστεϊσμούς. Τι πολυτέλεια κι αυτή όταν δεν έχεις να υπερασπιστείς τίποτα να ξερνάς εκεί που τρως. Πείτε ότι για ακόμα μια φορά δεν σας ενοχλεί τόσο η πρόταση για αντιπαράθεση, όσο το ότι αυτή θα είναι δημόσια κι άρα ανοικτή στο κοινό λογικό αισθητήριο. Ότι εκεί οι συναισθηματικές επενδύσεις χάριν ενδυνάμωσης του όποιου επιχειρήματος αναγκαστικά θα ακονιστούν στο άκμονα του αντιλὀγου ή θα καταρρεύσουν αφήνοντας την αλήθεια να υπερισχύσει. Ή μήπως κι εσείς όπως ο ομοϊδεάτης σας Bernard Gui, είστε της άποψης πως “ο καλός χριστιανός δεν κάνει διάλογο με τον άπιστο αλλά του καρφώνει το ξίφος στην κοιλιά όσο πιο βαθιά μπορεί” ;

    Με όλο το σεβασμό στα επαγγέλματα που υπάρχουν και οι επαγγελματίες πολιτικοί επιστήμονες, εκπαιδευτικοί, δημοσιογράφοι, νομικοί κ.α. προσκυνημένοι, μέσα στην δημόσια διοίκηση είναι, που φροντίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο κάτοικος αυτού του τόπου να λάβει μηδενική παιδεία, μηδενική υγεία, μηδενική ζωή για να παχαίνει το κηφηναριό, ωστόσο μην ανησυχείτε και να λάμβανε χώρα μια τέτοια δημόσια αντιπαράθεση, κάτι τσαλακωμένες κονσέρβες -λάθη του συστήματος- δεν αλλάζουν τους αριθμούς σας. Τόσους αιώνες τώρα χωρίς αυτούς γιοφύρια δεν χτίζονταν και το έθνος μας το ξέρει καλά, αν θέλετε να μάθετε ποια είναι η αληθινή προχριστιανική και αγέρωχη στο χρόνο συνέχειά του.

  8. Βλέπω επίθεση αρχαιολατρών. Οι καημένοι είναι τυφωμένοι από το μίσος της ορθοδοξίας. Ε βέβαια, το καλό το πολεμάει ο διάβολος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *