«Να ξυριστεί ο Ανθιμος και, αν θέλει, να κάνει κόμμα»

Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
Ο Γ. ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΠΩΣ Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΑΒΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ


Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
Λευκό Πύργο δεν έχει η Αθήνα αλλά και η ιδέα να συναντήσουμε τον Γιάννη Μπουτάρη στον πεζόδρομο της Αρεοπαγίτου απεδείχθη ευχάριστα… ελαττωματική. Κάθε λίγο και λιγάκι σταματούσαμε την κουβέντα γιατί όλο και κάποιος διερχόμενος ερχόταν με ένα χαμόγελο φαρδύ-πλατύ, χειραψίες και ευχές: «Συγχαρητήρια… Ανακουφιστήκαμε με την εκλογή σας… Κάντε κάτι, δεν πάει άλλο με αυτούς εκεί πέρα».
Η συνέντευξη κύλησε κυματιστά, σαν να καθόμασταν στην παραλιακή λεωφόρο Νίκης φάτσα στον Θερμαϊκό. Μόνο που αντί για πλεούμενα, βλέπαμε αυτοκίνητα να παραβιάζουν τον πεζόδρομο και πολλά πολλά περιπολικά.


Το πρώτο από αυτά μάς έφερε στην πρώτη ερώτηση:


Ηρθε η ώρα να αποκτήσετε προσωπική ασφάλεια;


«Είναι πρόβλημα. Μου λένε ότι υποχρεώνομαι να έχω συνοδό. Εντάξει. Μα τι θα με κάνουν; Θα με γιαουρτώσουν; Ας με γιαουρτώσουν. Θα με δείρουν; Ας με δείρουν. Θα με σκοτώσουν; Ποιος; Γιατί;»


Υποτίθεται ότι τη μεγαλύτερη προστασία παρέχει ο Θεός. Θα πάτε να ζητήσετε συγχώρεση από το μητροπολίτη Θεσσαλονίκης που σας περιμένει;


«Δεν πρόκειται. Δεν έκανα τίποτε για το οποίο να ζητήσω συγχώρεση. Αν θέλει, ας με συγχωρήσει από μακριά. Και ο Ψωμιάδης που πήρε την πρωτοβουλία για να “χαϊδέψει” τους χριστιανούς θα του βγει ανάποδα».


Χτίστε το τζαμί σας


Ο μητροπολίτης δεν κατάλαβε ότι ο κόσμος θα αντιδρούσε ανάποδα στις εκλογές;


«Προφανώς το κατάλαβε αλλά είναι φιλόδοξος. Οταν έχει Ψωμιάδηδες, Παπαγεωργόπουλους, όλη τη Δεξιά που έχει ανατραφεί με την αντίληψη “να μην τα βάλω με αυτούς”… Προκαλείται έτσι μια εσωστρέφεια».


Πώς θα την πολεμήσετε;


«Μόνο με ρήξεις. Μετά το θέμα με την προσευχή των μουσουλμάνων με ρώτησαν τι θα κάνω για τζαμί. Είπα, εγώ θα φωνάξω τη μουσουλμανική κοινότητα και θα τους πω: Ορίστε, αυτός είναι ο χώρος, χτίστε το τζαμί σας».


Εχετε και δύο εκλεγέντες Εβραίους δημοτικούς συμβούλους.


«Για πρώτη φορά από τον πόλεμο… Στη Θεσσαλονίκη έχουμε εβραϊκή συναγωγή. Εχουμε αρμένικη εκκλησία, έχουμε καθολική. Γιατί να μην έχουμε και μουσουλμανική; Δεν σου είπα να κάνεις παρέα με το μουσουλμάνο, αλλά εγώ οφείλω να του παρέχω τη δυνατότητα να προσεύχεται. Δεν είναι δεύτερης κατηγορίας πολίτης. Το αποτεφρωτήριο θα το κάνουμε. Υπάρχει γερμανική εταιρεία που έρχεται, το κατασκευάζει, το δουλεύει πέντε χρόνια και μετά το παραδίδει. Το είχα ψάξει όταν έχασα τη γυναίκα μου».


Τότε δημιουργήθηκε πάλι θέμα με τον Ανθιμο.


«Το δικό μου πρόβλημα προέκυψε διότι δεν ήθελα να πάει η γυναίκα μου αδιάβαστη και απαγορεύτηκε η εξόδιος ακολουθία. Θα μπορούσα να είχα πει ότι μετά την εκκλησία θα πάω να τη θάψω στο χωριό. Αλλά δεν ήθελα να πω ψέματα. Ηθελα να την πάω στη Σόφια, όπου λειτουργεί αποτεφρωτήριο. Ο παπάς από το Νυμφαίο ήρθε και κατά παράβαση της εντολής έκανε την ακολουθία στο σπίτι».


Είχε συνέπειες;


«Ρώτησε τον Σεραφείμ της Καστοριάς και του είπε να το κάνει. Ο Ιερώνυμος είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα, όπως και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αμερικής. Η περίπτωση Ανθιμου και μερικών άλλων σαν τον Ανθιμο είναι η κλασική που λες: “Παπά, ξύρισε τα γένια και κάνε κόμμα αγόρι μου. Δεν μπορείς να ανακατεύεσαι σε αυτό το επίπεδο σε κοσμικά θέματα”».


Για την ορκωμοσία σας τι θα κάνετε;


«Η ορκωμοσία είναι πρωτίστως πολιτική. Εάν θέλει κάποιος να φωνάξουμε τον παπά, να τον φωνάξουμε. Αλλά να φωνάξουμε και το ραβίνο εάν οι Εβραίοι θέλουν να ορκιστούν και θρησκευτικά».


Δεν φοβάστε αντιδράσεις;


«Είναι μερικά πράγματα που δεν τα ξέρει η Θεσσαλονίκη γιατί δεν διαβάζει Ιστορία. Η πλατεία Ελευθερίας ονομάστηκε έτσι από τον Κεμάλ Ατατούρκ. Εκεί ξεκίνησε η Επανάσταση των Νεότουρκων. Στην πλατεία αυτή σκοπεύω να κάνω υπόγειο πάρκινγκ τετραώροφο και επάνω μνημεία για τους Εβραίους Θεσσαλονικείς μάρτυρες και την Επανάσταση των Νεότουρκων».


Με στόχο;


«Να έρθουν 300.000 Τούρκοι και 300.000 Εβραίοι να προσκυνούν τα πατρογονικά τους. Πώς πάμε εμείς στην Κωνσταντινούπολη, προσκυνάμε την Αγια-Σοφιά και χώνουμε τα ωραία μας λεφτά; Στις 26 Οκτωβρίου έφυγαν από τη Σαλονίκη 5.000 και πήγανε στην Πόλη. Θα μας πέσει άσχημα να έρχονται και εδώ; Ας πιστεύουν ό,τι θέλουν -άσε που δεν μπορείς να αρνηθείς την Ιστορία, ότι αυτοί οι άνθρωποι ζούσαν εδώ».


Θεσμικά θα συνεργαστώ στα κοινά θέματα


Τώρα όμως συνυπάρχετε με Ανθιμο και Ψωμιάδη.


«Θεσμικά όμως. Καλημέρα, ευχαριστώ, αντίο. Στέλνεις μια ατζέντα θεμάτων στο μητροπολίτη και λες ότι υπεύθυνος από το δήμο είναι ο τάδε αντιδήμαρχος. Ποια είναι τα κοινά θέματα; Τα συσσίτια για τους απόρους, τα ναρκωτικά, οι άστεγοι, οι ανήμποροι… Κάποια μπορούμε να τα κάνουμε από κοινού για να έχουμε οικονομία».


Για παράδειγμα;


«Ηδη έχω κάνει συμφωνία με τον πρύτανη τον Μυλόπουλο. Εχουν τη φοιτητική λέσχη που δουλεύει σαν εστιατόριο. Μπορεί 12 με 2 να δουλεύει για τους φοιτητές, 2 με 4 για τα δημοτικά συσσίτια. Είναι περιφρόνηση, όπως είδα στην Αθήνα, να έχεις τον άνθρωπο να περιμένει στη βροχή για ένα πιάτο φαγητό».


Η Εκκλησία πού κάνει συσσίτια;


«Δεν ξέρω. Εάν τα κάνει με ουρά και πρέπει πρώτα να ευλογηθούν υπάρχει πρόβλημα. Εχει μουσουλμάνους που δεν το θέλουν αυτό».


Πού αποσκοπεί αυτή η κίνηση σύμπραξης με τους δημάρχους χωρίς κομματική ταυτότητα;


«Με μένα, τον Καμίνη, τον Φίλιο στα Γιάννενα, τον Δημαρά στην Πάτρα άρχισε να δημιουργείται μια άλλη ατμόσφαιρα, μακριά από την αντίληψη ότι για να εκλεγείς χρειάζεται να είσαι κομματικός. Με το δήμαρχο της Αθήνας συμφωνήσαμε να πάρουμε πρωτοβουλία για συνάντηση στη Θεσσαλονίκη των αυτοδιοικητικών παρατάξεων. Θα προβάλουμε συστηματικά ότι ο δήμαρχος πρέπει να είναι εκτός κομμάτων».


Αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι πέραν της Αυτοδιοίκησης, την ώρα που κυοφορούνται νέα κόμματα;


«Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι εμείς είμαστε αφοσιωμένοι στην Αυτοδιοίκηση και δεν μας ενδιαφέρει η κεντρική πολιτική σκηνή. Παρακαλώντας να πέσουν να μου πουν να γίνω βουλευτής, θα τους πω παρατήστε με».


Απογραφή για τα οικονομικά πριν παραλάβω


Τότε θα το κάνετε για να διεκδικήσετε πόρους;


«Και γι’ αυτό και για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Η Αυτοδιοίκηση πρέπει να φύγει από την κεντρική εξουσία που είναι υπεύθυνη για άλλα, την οικονομία, τις διεθνείς σχέσεις κ.λπ. Εγώ οφείλω να έχω καλά σχολικά κτίρια, καλές υποδομές».


Με τα οικονομικά του δήμου θα βγει άκρη;


«Συνάντησα τον απερχόμενο δήμαρχο. Ρωτήσαμε τι γίνεται με τη “μαύρη τρύπα” στα ταμεία του δήμου. Μας είπε ότι λείπουν 7 εκατ. όταν η οικονομική επιθεωρήτρια μιλά για 52 εκατ. ευρώ. Θα βάλουμε μια εξωτερική εταιρεία να κάνει πλήρη απογραφή για να γίνει παραλαβή. Εως τώρα δεν γινόταν ποτέ αυτό».


Αν βρεθείτε μπροστά σε σημεία και τέρατα τι θα κάνετε όταν θα πρέπει ταυτόχρονα να λειτουργήσετε με λιγότερες επιχορηγήσεις;


«Θα προκύψουν προβλήματα. Ο Παπαγεωργόπουλος μας είπε ότι ο δήμος έχει τώρα έσοδα 5 εκατ. από δημοτικά τέλη, 3,5 από πάγια κρατική επιχορήγηση και άλλα 5,5 κάθε τέλος Ιανουαρίου από τα οφειλόμενα. Η μισθοδοσία είναι 10 εκατ. Που σημαίνει ότι δεν μένει φράγκο, ενώ υπάρχουν δάνεια και οφειλές προς το Δημόσιο. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ρύθμιση χρεών για να παίρνουμε φορολογική ενημερότητα και να διεκδικούμε κοινοτικά προγράμματα. Εχουμε κάνει συνεννόηση για το θέμα με τον Σίμο Δανιηλίδη στο Δήμο Συκεών που έχει πολύ καλή οργάνωση στα ευρωπαϊκά».


Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η συνεργασία με τους όμορους δήμους;


«Εχουμε ήδη συνεννοηθεί με Καλαμαριά, Συκιές και Πολίχνη να κάνουμε μια άτυπη συνάντηση. Υπάρχουν θέματα όπως είναι η θαλάσσια συγκοινωνία, το τραμ, το μετρό, η καθαριότητα που πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε με ενιαία αντίληψη».


Για οικονομία;


«Κυρίως για οικονομία, αλλά και καλύτερη λειτουργία. Μπορεί ένας υπάλληλος να μεταταχθεί σε διπλανό δήμο».


Αν υπάρξουν αντιδράσεις; Σε δήμους με προϊστορία όπως της Θεσσαλονίκης υπάρχουν δεσμεύσεις, ρουσφέτια…


«Υπάρχουν οι “πυρήνες”. Εκεί μαχαίρι. Ανοχή μηδέν. Δεν έχω πολιτικό κόστος για να φοβάμαι να κάνω πράγματα».


Θα είστε και πάλι υποψήφιος το 2014;


«Πρόθεσή μου είναι να μη συνεχίσω. Θα είμαι τότε 72 χρονών. Ελπίζω ότι θα έχουν δοθεί ευκαιρίες να αναδειχθούν νέα πρόσωπα. Το ζητούμενο σε αυτή τη δημαρχία είναι να αλλάξει η νοοτροπία της πόλης. Να εμπλακούν στα κοινά άνθρωποι που έχουν αξία αλλά λένε “δεν ανακατεύομαι”. Μα αν δεν ανακατεύεσαι, τότε φάε τον Παπαγεωργόπουλο στη μάπα…».


Δεν θα κλειστώ στη γυάλα του δημαρχείου


Πώς θα αποκτήσει ο δήμος εξωστρέφεια;


«Η πρώτη συνεδρίαση του νέου δημοτικού συμβουλίου θα γίνει στο ΚΕΘΕΑ-Ιθάκη. Για να δείξουμε τη σημασία που δίνουμε στα εξαρτημένα άτομα. Οι επόμενες θα γίνονται στα δημοτικά διαμερίσματα τα οποία αποκτούν ουσιαστικές αρμοδιότητες καθαριότητας, φωτισμού, αστυνόμευσης».


Με τα κρασιά σας τι θα κάνετε;


«Από το 2006, που άρχισα να ανακατεύομαι πιο ενεργά, έχουν αναλάβει τα παιδιά. Πηγαίνω στο κτήμα, παίρνω μυρωδιά, δοκιμάζω τα κρασιά, βρίσκω τα κουσούρια, λέω αντίο και φεύγω».


Τώρα θα προλαβαίνετε όμως;


«Δεν θα με πάρει από κάτω η δημαρχία. Ο δήμος και η εξουσία δεν θα με αλλάξει. Κατ’ αρχήν, μία ημέρα την εβδομάδα είναι δική μου. Τι κάνει ο δήμαρχος; Πάει να χαζέψει στο πάρκο… Εγώ υποτίθεται ότι είμαι ο μαέστρος. Δεν θα γίνω δημοτικός υπάλληλος ή διευθυντής. Εχω βρει σε μεγάλο βαθμό τους κατάλληλους ανθρώπους και θα τους βάλω να δουλεύουν. Αν ο αντιδήμαρχος δεν κάνει καλά τη δουλειά του αλίμονό του. Δική μου δουλειά είναι να γυρνάω στην πόλη. Δεν θα κλειστώ στη γυάλα του δημαρχείου». *


http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=225390

.

(281) αναγνώσεις

24 comments

  1. Τελικά ο κ. Μπουτάρης προκύπτει πιο άθλιος και από τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις μου… ανακοινώνει την κατασκευή πλατείας για να τιμήσει τους Νεότουρκους που μάς έσφαζαν στην Μ. Ασία, ψεύδεται βάναυσα σε βάρος της Εκκλησίας υπονοώντας ότι στα συσσίτια που οργανώνονται γίνεται απόπειρα προσηλυτισμού και ελαφρά τη καρδία παραδέχεται ότι θα χαζεύει στο πάρκο και θα βάζει τους άλλους να δουλεύουν.
    Νομίζει ότι έχει εκλεγεί μπέης σε οθωμανικό προτεκτοράτο.
    Εμείς, όμως, θα τού αποδείξουμε ότι θα τόν αναγκάσουμε σε παραίτηση, πριν μάς παραιτήσει αυτός από την Ιστορία! Και αυτό είναι τώρα προτεραιότητα στην προσωπική μου αντζέντα.

  2. ΑΙΣΧΟΣ ! ΞΕΦΤΥΛΑ !

    Γράφω αυτό το σχόλιο συνειδητά επώνυμα.

    Πότε θα ξυπνήσει ο κόσμος;

  3. “«Με μένα, τον Καμίνη, τον Φίλιο στα Γιάννενα, τον Δημαρά στην Πάτρα άρχισε να δημιουργείται μια άλλη ατμόσφαιρα, μακριά από την αντίληψη ότι για να εκλεγείς χρειάζεται να είσαι κομματικός. Με το δήμαρχο της Αθήνας συμφωνήσαμε να πάρουμε πρωτοβουλία για συνάντηση στη Θεσσαλονίκη των αυτοδιοικητικών παρατάξεων. Θα προβάλουμε συστηματικά ότι ο δήμαρχος πρέπει να είναι εκτός κομμάτων». “

    Aπαντηση (Ταγαρακης Χρηστος):

    Για να προβληθείς και να εκλεγείς,

    χρειάζεται να προωθείς τους στόχους της νέας ταξης πραγμάτων,

    είτε ανήκεις σε κόμμα είτε δεν ανήκεις.

    Όλα τα υπόλοιπα απλά προσβάλουν την ανθρώπινη νοημοσύνη και αξιοπρέπεια.

  4. Φίλε,

    την ανθρώπινη νοημοσύνη προσβάλει ακόμη και η πεποίθηση ότι για να αντιδράσεις οφείλεις να έχεις γερές ορθόδοξες βάσεις.
    Αυτή η μοιρολατρεία και παθητικότητα οδήγησαν τον λαό σε αυτές τις επιλογές.
    Ας κάμουμε επιτέλους και μια αυτοκριτική και ας μην τα βάζουμε μόνιμα με την νέα τάξη πραγμάτων, έτσι αόριστα.
    Σε αυτόν τον τόπο, για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν μπορούσες να ανοίξεις πολιτική συζήτηση αναφερόμενη σε κορυφαίες στιγμές της εθνικής μας δράσης, χωρίς παράλληλα να αναφερθείς σε καμιά δεκαριά Αγίους και νεομάρτυρες. Ε, ας έρθουνε αυτοί να μας σώσουνε πολιτικά, μαζί με το Άγιο Πνεύμα!

  5. Θερμά συγχαρητήρια για τον αντιχριστιανισμό σου

    (το εννοώ ειρωνικά).

    Ταιριάζεις τέλεια με όσους καταστρέφουν την Ελλάδα

    και πολεμούν την Ορθοδοξία.

  6. Θέλω να ξέρω με ποιό δικαίωμα και ποιά κατάρτιση έχεις αποφασίσει, ότι όποιος διαφωνεί μαζί σου, γίνεται αυτόματα αντιχριστιανός.
    Ούτε ο Πάπας να ησουνα!

  7. imago,imago Πανεξυπνε και τετραπερατε,τυποι σαν και σενα με προοδευτικες και αντιπαθητικες θεσεις,νεοταξιτη της κουλτουρας και της πλατιας αμφισβητησης, καταντησατε την Ελλαδα ολων μας σαν τα μουτρα σου.Πες μας παραλληλα ποια ειναι αυτη η εποχη που αναφερεις για να την μαθουμε και εμεις…………

  8. Δεν καταλαβαίνω για ποιόν ακριβώς λόγο η πεποίθηση ότι η Πίστη δεν έχει καμιά δουλειά στην πολιτική (όπως και η πολιτική δεν έχει καμία δουλειά στην Πίστη) είναι αντιπαθητική και νεοταξική.
    Η Ελλάδα, έπειτα από σχεδόν 190 χρόνια κατά τα οποία η Ορθοδοξία αποτελούσε την κρατούσα (!) θρησκεία κατέληξε στην χρεοκοπία. Δεν μπορώ να φανταστώ, ότι τα δύο αυτά στοιχεία (κρατούσα θρησκεία και χρεοκοπία) δεν έχουνε καμία σχέση μεταξύ των.
    Τα πρόσφατα αποτελέσματα, κυρίως στους δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έδειξαν ότι οι νεοταξίτες μας πήρανε τα σώβρακα.
    Έχουμε λοιπόν δύο επιλογές:

    α.) να συνεχίσουμε την κλάψα και να υπομείνουμε τις συνέπειες μοιρολατρικά, καθησυχάζοντας την συνείδησή μας με τον καταλογισμό των ευθυνών αποκλειστικά στην νέα τάξη πραγμάτων, στον σόρος, στους εβραίους και στην…κατσίκα του γείτονα.

    β.) να δούμε πού κάμουμε λάθος τόσα χρόνια ώστε να είμαστε σε θέση να απευθυνθούμε στην κοινωνία με μια συγκροτημένη πρόταση για το μέλλον.

    Εκ των υστέρων και βασιζόμενοι στα πρόσφατα εκλογικά αποτελέσματα είμαστε νομίζω σε θέση να γνωρίζουμε, ότι συνθηματολογίες του τύπου “καλά να πάθετε γιατί δεν πιστεύετε” δεν βοηθάνε στην αντιμετώπιση των πολιτικών μας προβλημάτων!

  9. imago τα τελευταία 190 χρόνια και η ελληνική γλώσσα αποτελούσε επίσημη γλώσσα της χώρας. Λες κι αυτό να συνδέεται με τη χρεωκοπία;

    τα τελευταία 190 χρόνια αποκαλούμαστε επισήμως Έλληνες. Λες κι αυτό να συνδέεται;

    το ξέρεις το ανέκδοτο με τον αστυνομικό και το μπουζούκι;

    Ο αστυνομικός είναι όργανο.
    Το μπουζούκι είναι όργανο.

    άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι.

    Αυτό μας λες.

  10. Δεν μιλάμε για την Ορθοδοξία αυτή καθεαυτή αλλά για αυτούς οι οποίοι την μετέτρεψαν σε κρατούσα θρησκεία. Η θρησκεία από μόνη της δεν κρατεί. Κρατούνε άλλοι διαμέσου αυτής.
    Ένα καλό παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει αυτός ο ολέθριος μηχανισμός, είναι και η αντίδραση του προλαλήσαντός σου, στον οποίον απάντησα.
    Διαφώνησα μαζί του και αντί να με αντιμετωπίσει με πολιτικά επιχειρήματα, με αντιμετώπισε με (ψευτο)θρησκευτικά.
    Η εγκυρότητα των θέσεων δεν προκύπτει από την ορθότητα των επιχειρημάτων αλλά από τον βαθμό προσήλωσης στην Πίστη.
    Εάν τώρα εσύ πιστεύεις, ότι όποιος δηλώνει Χριστιανός Ορθόδοξος, έχει αυτομάτως δίκαιο σε ό,τι αφορά πολιτικές αποφάσεις, με υποχρεώνεις να θέσω το ακόλουθο ερώτημα:

    αφού τα τελευταία 180 χρόνια, οι Έλληνες στην πλειοψηφία των υπήρξανε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και σύμφωνα με το σκεπτικό του κ. Ταγαράκη, μόνο αυτή η ιδιότητα αποτελεί πολιτική αρετή, γιατί αυτό δεν απέτρεψε την τραγική κατάληξή μας ως κράτος;

  11. Εγώ θα ήθελα να σχολιάσω κάτι που δεν είδα να σχολιάζεται. Τη δήλωση “κάποιου διερχόμενου” Αθηναίου που, βλέποντας τον κ. Μπουτάρη, είπε:

    «Συγχαρητήρια… Ανακουφιστήκαμε με την εκλογή σας… Κάντε κάτι, δεν πάει άλλο με αυτούς εκεί πέρα».

    Αυτή η αποικιοκρατικής αισθητικής συγκατάβαση πολλών Αθηναίων απέναντι στους “μικρούς αδερφούς” τής Θεσσαλονίκης, αυτή η βαθύτατη πεποίθηση πολλών Αθηναίων ότι για κάποιο λόγο μόνο αυτοί ξέρουν να διακρίνουν το καλό από το κακό και ότι οι υπόλοιποι Έλληνες είμαστε καθυστερημένοι άνθρωποι των σπηλαίων, είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ και διχαστική.

    Θα συνιστούσα στον κύριο Αθηναίο διερχόμενο να ανησυχεί περισσότερο για το 6% τής Χρυσής Αυγής στον Δήμο Αθηναίων, παρά για τα όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη. Ο 1 στους 16 Αθηναίους ψήφισε τους νεοναζί, και το πρόβλημα πολλών Αθηναίων και των αθηναϊκών ΜΜΕ είναι ο Άνθιμος κι ο Ψωμιάδης;

  12. Απάντηση στον

    1)”Θέλω να ξέρω με ποιό δικαίωμα
    Submitted by imago (not verified) on Sun, 21/11/2010 – 15:08.”

    Ο αντιχριστιανισμός σου φαίνεται από τα γραφόμενά σου

    2)”Δεν μιλάμε για την Ορθοδοξία
    Submitted by imago (not verified) on Sun, 21/11/2010 – 18:21.”

    α)Χρησιμοποιείς με εσφαλμένο τρόπο αυτά που έγραψα.

    β)Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που δηλώνουν Χριστιανοί και σε αυτούς οι οποίοι είναι στην πραγματικότητα.

    Μην συγχέουμε διαφορετικές καταστάσεις.

  13. imago,imago,δεν συμφωνω κατ αρχας με τους ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ.Δευτερον τελικα τι εισαι ρε παιδι μου ξεκαθαρισε την θεση σου,δωσε μας μια ταυτοτητα,τι βιολα τραβας και τι ζορι??Το μυαλο σου ειναι γυρω σε ολεθριους μηχανισμους που ομως εχουν σχεση με την Χριστιανοσυνη και μονο και οχι με τα προιοντα του Πολυτεχνειου που ολοι ειναι καλοβολεμενοι υπουργοι και δεν συμμαζευεται κερδοσκοπουν εις βαρος του λαου και θεωρουν οπως ακουγα στην ΕΤ3 τον δημοσιογραφο του οποιου δεν γνωριζω το ονομα (εκπομπη 1100)ηταν λεει περιτρανος η νικη του ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΤΑΡΗ διοτι λεει οτι τον ψηφισε η πλειοψηφια των Θεσσαλονικεων ΑΛΛΑ ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΨΗΦΗΣΑΝ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΝΤΕΣ ΤΟΥ 25 % των ψηφοφορων.Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ως κρατος οπως λες θα επαναλαβω και παλι, ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ των ενεργειων ,θεσεων και αποψεων των ΥΠΟΠΡΟΙΟΝΤΩΝ του συναφιου σου….

  14. “Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ως κρατος οπως λες θα επαναλαβω και παλι, ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ των ενεργειων ,θεσεων και αποψεων των ΥΠΟΠΡΟΙΟΝΤΩΝ του συναφιου σου….”

    Εάν αυτό σου επιτρέπει να καθησυχάσεις την συνείδησή σου, μοιρολάτρη, δικαίωμά σου να το πιστεύεις. Εγώ πάντως εξακολουθώ να ερμηνεύω την επιτυχία των νεοταξιτών ως δική μας αποτυχία.
    Θα μου πείς ότι και αυτό δεν αποτελεί λύση για το πρόβλημα. Θα συμφωνήσω!
    Αλλά έχω την αίσθηση ότι η αυτοκριτική είναι ένα πολύ καλύτερο ΠΡΩΤΟ βήμα για ανάκαμψη, από ό,τι οι ορθοδοξολουμπενολαϊκοί αναθεματισμοί και οι κατάρες.

  15. Τελευταία απάντηση στον

    “”Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ως κρατος
    Submitted by imago (not verified) on Sun, 21/11/2010 – 23:32.”

    Από τις εκφράσεις που χρησιμοποιείς, φαίνεται η ποιότητά σου.

    Νομίζω ότι είναι προτιμότερο να ανταλλάσεις

    ύβρεις στα καφενεία και στα πεζοδρόμια.

    Εκεί θα βρεις αρκετούς πρόθυμους “συνομιλητές”.

    Φυσικό είναι να σε ενοχλεί η Ορθοδοξία.

    Εύχομαι και ελπίζω κάποτε να βρεις την Αλήθεια.

  16. Η αλήθεια είναι, ότι δοξάζοντας τον Θεό από το πρωί μέχρι το βράδυ, όπως και ισχυριζόμενος ότι κατέχεις την απόλυτη γνώση της Ορθοδοξίας, δεν αποτρέπεις κάποιον σαν τον Καμίνη ή τον Μπουτάρη να γίνει δήμαρχος!
    Άντε τώρα στο μοναστήρι να προσευχηθείς.

  17. Επιτέλους ένας σοβαρός άνθρωπος στη δημαρχεία – από σοβαροφανείς χορτάσαμε.

  18. Δεν είμαι πολυ παλιός. Διαπιστώνω με θλίψη ότι το επίπεδο της ποικιλίας και ποιότητας των αναρτήσεων δεν ακολουθείται πιστά.

    Το πρώτο πράγμα να το επιβεβαιώσει κανείς είναι όταν τα σχόλια γίνονται περισσότερο για το πρόσωπο του προηγούμενου αντί για το κείμενο ή για επιχείρημα του προηγούμενου.

    Έξοχο παράδειγμα αυτή η συζήτηση.

    Τα παίρνω από την αρχή.

    1. Θόδωρος Ορέστης – “άθλιος ο Μπουτάρης”

    2. Tagarakis Christos – “αίσχος, ξεφτύλα”

    3. Tagarakis Christos [γράφω αυτούσιο το σχόλιό του] “Για να προβληθείς και να εκλεγείς, χρειάζεται να προωθείς τους στόχους της νέας ταξης πραγμάτων, είτε ανήκεις σε κόμμα είτε δεν ανήκεις. Όλα τα υπόλοιπα απλά προσβάλουν την ανθρώπινη νοημοσύνη και αξιοπρέπεια”

    4. imago – [αυτούσιο το σχόλιο] “την ανθρώπινη νοημοσύνη προσβάλει ακόμη και η πεποίθηση ότι για να αντιδράσεις οφείλεις να έχεις γερές ορθόδοξες βάσεις. Αυτή η μοιρολατρεία και παθητικότητα οδήγησαν τον λαό σε αυτές τις επιλογές. Ας κάμουμε επιτέλους και μια αυτοκριτική και ας μην τα βάζουμε μόνιμα με την νέα τάξη πραγμάτων, έτσι αόριστα. Σε αυτόν τον τόπο, για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν μπορούσες να ανοίξεις πολιτική συζήτηση αναφερόμενη σε κορυφαίες στιγμές της εθνικής μας δράσης, χωρίς παράλληλα να αναφερθείς σε καμιά δεκαριά Αγίους και νεομάρτυρες. Ε, ας έρθουνε αυτοί να μας σώσουνε πολιτικά, μαζί με το Άγιο Πνεύμα!”

    Δικό μου σχόλιο. Ο imago δεν αναφέρθηκε στο κείμενο ή στα επιχειρήματα, αλλά στο πρόσωπο του Ταγαράκη. Ο Ταγαράκης δεν μίλησε για “γερές Ορθόδοξες βάσεις”. Προφανώς αυτό το γνωρίζει ο imago από άλλες μεταξύ τους αντιπαραθέσεις. Δεν τέθηκε όμως σ’ αυτή τη συζήτηση. Έτσι αρχίζουν οι παρεμβολές, έτσι αρχίζει η απόκλιση. Από την προσωποποίηση των σχολίων και την αντιπαράθεση. Αν ο Ταγαράκης δεν δήλωνε τις “ορθόδοξες βάσεις” του σε άλλα σχόλιά του, αλλά δήλωνε για παράδειγμα τα ποδοσφαιρικά του αισθήματα, πχ για τον Ολυμπιακό, τότε ίσως ο imago ή ένα άλλος imago με αντίστοιχες αντι-ευαισθησίες θα του έλεγε “προσβάλει τη νοημοσύνη ότι για να αντιδράσεις πρέπει να έχεις γερές Ολυμπιακές βάσεις”.

    5. Tagarakis. – εκφράζεις αντιχριστιανισμό, ταιριάζεις με όσους καταστρέφουν την Ελλάδα

    Δικό μου σχόλιο. Τσίμπησε ο Ταγαράκης το δόλωμα και συνέχισε στο ίδιο βιολί. Ο σχολιασμός ήδη εκτινάχθηκε στον αέρα.

    6. imago -με ποιο δικαίωμα όποιος διαφωνεί μαζί σου είναι αντιχριστιανός;

    7. Nικολαος Μπαλτατζης – “προοδευτικέ imago, σε ποια εποχή αναφέρεσαι;”

    8. imago – “η πίστη δεν έχει δουλειά με την πολιτική. Αυτό δεν είναι αντιπαθητικό ή νεοταξικό. Η Ελλάδα μετά από 190 χρόνια όπου η Ορθοδοξία αποτελούσε κρατούσα θρησκεία έφτασε στη χρεωκοπία. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι τα δύο αυτά στοιχεία (κρατούσα θρησκεία και χρεωκοπία) δεν έχουνε σχέση μεταξύ τους. Οι νεοταξίτες μας πήρανε τα σώβρακα στις δημοτικές. Άρα ή θα συνεχίσουμε την κλάψα ή θα κάνουμε συγκοτημένη πρόταση για το μέλλον”

    Δικό μου σχόλιο. Προφανώς εννοεί, είτε θα συνεχίσετε την κλάψα περί κρατούσας θρησκείας ή θα την αποβάλλουμε τη θρησκεία από κρατούσα, διότι αυτό συνδέεται άμεσα και με τη χρεωκοπία.

    9. Ανώνυμος – Εκτός από την κρατούσα θρησκεία, έχουμε και επίσημη γλώσσα ή επίσημη εθνότητα, όλα τα επίσημα και κρατώντα συνδέονται με την χρεωκοπία;

    10. imago – Δεν μιλάω για την Ορθοδοξία αλλά για όσους τη μετέτρεψαν σε κρατούσα. Αυτοί δουλεύουν όπως και ο προηγούμενος (Ταγαράκης) που με αντιμετώπισε με ψευτοθρησκευτικά επιχειρήματα. Εφόσον οι Έλληνες υπήρξαν στα 180 χρόνια Ορθόδοξοι και σύμφωνα με το σκεπτικό Ταγαράκη αυτή η ιδιότητα είναι πολιτική αρετή, για ποιον λόγο δεν απέτρεψε αυτό την χρεωκοπία; άρα όντως συνδέονται.

    11. Στέργιος – Σχολιάζω κάτι διαφορετικό. Οι διερχόμενοι Αθηναίοι που “ανακουφίστηκαν” εκφράζουν μία αποικιοκρατική αισθητική που είναι εξοργιστική και διχαστική. Ας ασχοληθούν με το 6% των νεοναζί της Χρυσής Αυγής στην Αθήνα.

    Δικό μου σχόλιο. Έξοχο σχόλιο και ευκαιρία για να επανέλθει η συζήτηση στην ουσία. Αλλά μπα…

    12. Tagarakis Christos – αντιχριστιανισμός – φαίνεται από τα λεγόμενά σου. Ορθοδοξία. Χρησιμοποιείς με εσφαλμένο τρόπο τα λεγόμενά μου. Άλλο όσοι δηλώνουν Χριστιανοί και άλλο όσοι είναι.

    Δικό μου σχόλιο. Ο imago προφανώς πέτυχε να φέρει τον Ταγαράκη σε θέση άμυνας, λέγοντας το αυτονόητο. Μη νομίζετε. Είναι τέχνη να φέρνεις τον αντίπαλό σου σε θέση άμυνας όταν ουσιαστικά ισχυρίζεται το αυτονόητο.

    13. Nικολαος Μπαλτατζης – δεν συμφωνώ με ανώνυμους. Τι είσαι τελικά; δώσε μία ταυτότητα; όλο μιλάς για ολέθριους μηχανισμούς που έχουν σχέση με τον Χριστιανισμό, αλλά όχι για παράδειγμα για το Πολυτεχνείο, τους καλοβολεμένους που κερδοσκοπούν και τους δημοσιογράφους πχ της ΕΤ3 που πανηγυρίζουν για τον Μπουτάρη χωρίς να λένε ότι τον ψήφισε το 25% του λαού. Η κατάληξη ως κράτος είναι αποτέλεσμα ενεργειών των υποπροιόντων του συναφιού σου.

    Δικό μου σχόλιο. Μεγάλο μπέρδεμα εδώ. Αδυναμία να κατατάξει τον imago σε κάτι συγκεκριμένο, ρίχνοντας βολές στον αέρα και στο τέλος τον κατηγορεί για ενέργειες του συναφιού του. Σα να βάζει αυτογκόλ…

    14. imago – [πληρωμένη απάντηση] – είσαι μοιρολάτρης, καθησύχασε τη συνείδησή σου. Εγώ ερμηνεύω την επιτυχία των νεοταξιτών ως δική μας αποτυχία. Να κάνουμε αυτοκριτική ως πρώτο βήμα και όχι αναθεματισμούς και ορθοδοξολουμπενολαικές κατάρες.

    15. Tagarakis Christos – από τις εκφράσεις φαίνεται η ποιότητά σου. Προτιμότερο να βρεις συνομιληστές στα καφενεία. Φυσικό να σε ενοχλεί η Ορθοδοξία. Ελπίζω να βρεις κάποτε την Αλήθεια.

    16. imago – Η αλήθεια είναι ότι δοξάζοντας τον Θεό από το πρωί ως το βράδυ δεν αποτρέπεις κάποιον σαν τον Καμίνη ή Μπουτάρη να γίνει δήμαρχος. Άντε να προσευχηθείς.

    17. Ανώνυμος – επιτέλους ένας σοβαρός άνθρωπος στη δημαρχία.

    Τελικό δικό μου σχόλιο.

    Η συζήτηση είναι έκδηλη των εγγενών προβλημάτων να ακολουθήσει σοβαρός διάλογος γύρω από ένα φλέγον θέμα. Μονοπωλείται από 2 ανθρώπους γύρω από την αντιδιαμετρική οπτική τους σχετικά με τη θρησκεία. Από τα σχόλιά μου είναι φανερό ότι αποδίδω τη μεγαλύτερη ευθύνη στον έναν από τους δύο που οδήγησε εκεί πολυ γρήγορα τη συζήτηση, χωρίς να προκληθεί καθόλου ως τότε. Είναι φανερό ότι αυτό ουσιαστικά θέλει να συζητάει. Να κοντράρει τα περί Ορθοδοξίας. Όσο κι αν εμφανίζεται ότι και γι’ αυτόν ο Μπουτάρης είναι νεοταξίτης και δήθεν αναζητά μία “αυτοκριτική” που θα συμπεράνει γιατί κέρδισε, πέρα από τα θέματα πίστης, ουσιαστικά τον ενδιαφέρει απλώς και μόνο να επιτίθεται σε όσους εκφράζουν δημόσια την πίστη τους. Διότι ειδάλλως θα είχε κάνει μία νύξη, θα έλεγε τι φταίει. Όχι μόνο προσωπικές επιθέσεις. Μέσα σ’ αυτό το σκληρό περιβάλλον, όλα τα εύστοχα σχόλια (πχ του Στέργιου) πέρασαν στο ντούκου. Αλλά και όσα θα μπορούσαν να έρθουν απωθήθηκαν. Δεν θα ήταν καλύτερο να αγνοούνται τα εμπρηστικά σχόλια από το να αγνοούνται τα ουσιώδη;
    Για παράδειγμα εγώ σ’ αυτή τη συζήτηση της “αυτοκριτικής” θα έλεγα για παράδειγμα ότι κέρδισε ένας άνθρωπος που είχε την επίσημη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, της Δημ. Αριστεράς, των Οικολόγων και της Μπακογιάννη. Το ΛΑΟΣ πήρε ουδέτερη θέση με τον Στεργίου σε θέση Πιλάτου και με τουλάχιστον 1000 άκυρα ψηφοδέλτια του Γκιουλέκα να γράφουν πάνω “ΛΑΟΣ” στον δεύτερο γύρο. Ο Παπαθεμελής ως σοβαρός δεν αναμίχθηκε καθόλου θεωρώντας ότι οι ψήφοι του θα πάνε ούτως ή άλλως στον Γκιουλέκα. Θα έπρεπε όπως να είναι αποδεκτό ότι ο Γκιουλέκας ήτανε ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ό,τι καλύτερο μπορούσε να κατεβάσει η ΝΔ για τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Δεν ήταν δυνατόν να έχει καλύτερο υποψήφιο. Όμως πλήρωσε πρώτον το βάρος της προηγούμενης διοίκησης 24 ετών της ίδιας παράταξης που κούρασε και δεύτερον ότι είχε απέναντι έναν ΣΤΡΑΤΟ συμμαχίας του συνόλου των πολιτικών δυνάμεων όπως εξήγησα, ενώ οι δικοί του επέδειξαν εφησυχασμό. Και παρόλ’ αυτά έχασε με 300 ψήφους διαφορά, ένα μικρό ποσοστό ψήφων του ΛΑΟΣ που κατέληξαν στα άκυρα στον δεύτερο γύρο. Ελέξτε το. Γι’ αυτό λοιπόν μη φέρεστε σαν να κέρδισε ο Μπουτάρης με 80%. Με 50.2% κέρδισε.

  19. @ Στέργιος 21/11/2010 – 18:51

    1) Πώς ξέρομε ότι το περιστατικό όντως συνέβη; Επειδή το λέει ο Μπουτάρης;

    2) Πώς ξέρεις ότι ο περαστικός ήταν Αθηναίος και όχι Χιώτης; Έδειξε ταυτότητα;

    Άρα, τα παράπονα, είναι εντελώς αβάσιμα, αφού παίρνεις σαν δεδομένα πράγματα που δεν ξέρεις.

    3) Αντί να συστήνεις στον «Αθηναίο διερχόμενο» να ανησυχεί για το 6% της Χ.Α., δεν θα ήταν καλύτερο να κοιτάξεις γιατί πήρε η Χ.Α, το ποσοστό αυτό, που σε ορισμένες περιοχές έφτασε το 20% (!!); Έχεις ζήσει στον Άγιο Παντελεήμονα, ή έστω περάσει από κει, για να αναφέρω μία από τις πιο «βεβαρυμένες» συνοικίες, ώστε να είσαι σε θέσει να γνωρίζεις την κατάσταση που επικρατεί; Αφού κανείς δεν έδωσε σημασία, οι άνθρωποι κατέφυγαν στους μόνους που τους έχουν συμπαρασταθεί, την Χ.Α.

    Το σχόλιό σου αποπνέει τρομερή επιπολαιότητα.

  20. ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    Είναι δυνατόν την ώρα που περικόπτουν μισθούς και συντάξεις, που απολύουν κόσμο και καλλιεργούν κλίμα πτώχευσης της χώρας, να δαπανούν υπέρογκα ποσά για τη νέα κάρτα του πολίτη;

  21. αξιότιμε κε. Καινούριος,
    εγώ προσωπικά θα απογοητευόμουνα ακόμη και στην περίπτωση στην οποία ο Μπουτάρης έχανε με 300 ψήφους.
    Η Δεξιά έχει ένα μεγάλο πρόβλημα:

    Δεν εμπνέει την κοινωνία!

    Για αυτό πάμε από κατραπακιά σε κατραπακιά.
    Από την άλλη, έχεις κάποιους ανκεδιήγητους στην παράταξή μας, οι οποίοι νομίζουνε, ότι η εμμονή σε παραδοσιακά πρότυπα προσέλκυσης και διατήρησης ψηφοφόρων αποτελεί λύση. Αυτό με ξενερώνει.
    Στην πραγματικότητα ο Μπουτάρης θα είχε άλλη τόση πιθανότητα να εκλεγεί δήμαρχος, όση και ο Παπανδρέου πρωθυπουργός.
    Ο ανθελληνισμός των είναι τόσο απύθμενος όσο και εμφανής και όμως τους ψήφισαν.
    Όταν χάνεις εκλογές από τέτοιους ανθρώπους, τους οποίους οποιοσδήποτε πολιτικός με στοιχειώδη ρητορική ικανότητα θα ήθελε για αντιπάλους, οφείλεις να κάμεις σοβαρή αυτοκριτική και όχι να περιορίζεσαι σε αόριστες αναφορές στις δήθεν ανύπαρκτες ηθικές αξίες και πολιτικές αρετές των ψηφοφόρων!

  22. Δεν κατάλαβες ότι δεν σε θεωρώ αξιόπιστο συνομιλητή; Ξαναδιάβασε τη σύνοψή μου.

    Ποια δεξιά δεν πείθει; Του Καρατζαφέρη που έστειλε τους ψηφοφόρους του ομαδικά στα άκυρα; Της Ντόρας που έστειλε τους δικούς της στον Μπουτάρη; Ή μήπως των δυσαρεστημένων (και δικαίως, ως ένα βαθμό) δεξιών από τη διοίκηση του Δήμου που ξεκίνησε με τον Κούβελα και τελείωσε με τον Παπαγεωργόπουλο; Ο μόνος που δεν φταίει είναι ο Γκιουλέκας. Να σου θυμίσω ότι η ΝΔ πήρε στον Δήμο 30% στις εκλογές πριν από 12 μήνες. Γιατί το θεωρείς δεδομένο ότι έπρεπε να πάρει άνετα τον Δήμο, χωρίς να βασίζεται σε μη δεξιές ψήφους και χωρίς το κόστος της προηγούμενης διοίκησης; Και γιατί, εν τέλει, υιοθετείς πλήρως το στρατευμένο σκεπτικό της αριστεράς συνολικά ότι ήτανε μία μάχη πολιτισμού και ιδεών μεταξύ δεξιάς και αριστεράς; Ειδικά τώρα που χάθηκε; Και ειδικά για τον Δήμο; Γιατί, για παράδειγμα, δεν θεωρείς το ίδιο για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τόσους νομούς και ψηφοφόρους 10 φορές περισσότερους από όσους ο Δήμος μόνο της Θεσσαλονίκης;

    Είναι φανεροί οι λόγοι. Δε νοιάζεσαι ούτε για τη δεξιά, ούτε για τη Θεσσαλονίκη. Το μόνο που σε νοιάζει είναι να καταγγείλεις την θρησκευτικότητα. Γι’ αυτό και οι επιθέσεις πιο πάνω. Αυτό και μόνο σε νοιάζει. Και απάντησες δήθεν επί της ουσίας, μόνο σε μένα, επειδή σε ξεμπρόστιασα και απέδειξα την ατζέντα σου. Εσύ είσαι που τα γυρίζεις όλα στον Χριστιανισμό και επιτίθεσαι στους συνομιλητές σου χωρίς να προκληθείς.

    Κατάλαβέ το. Έχεις καταντήσει αναξιόπιστος.

  23. “Δεν κατάλαβες ότι δεν σε θεωρώ αξιόπιστο συνομιλητή;”

    Σόρρυ λοιπόν, δεν πρόκειται να σε ξαναενοχλήσω!

  24. Ωραία απάντηση! Σε ξεμπρόστιασα ότι προκαλείς και δεν σέβεσαι τους συνομιλητές σου, σε ξεμπρόστιασα ότι θέτεις με εμμονή τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των συνομιλητών σου χωρίς να προκληθείς με “κρυφή” ατζέντα μία επίθεση στον Χριστιανισμό, σου απάντησα και για την ουσία και εσύ σε όλα λες μονάχα ότι δεν θα με ξαναενοχλήσεις! Γαργάρα τα υπόλοιπα. Η γαργἀρα προς απάντηση όλων και πλήρης επιβεβαίωσή μου.

    Η θα σέβεσαι τους γύρω σου και τις πεποιθήσεις τους ή θα σε αγνοούν όλοι.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *