Ποιοι αβαντάρουν τη Χρυσή Αυγή;

Στη Δημοκρατία όλες οι φωνές μπορούν και πρέπει να ακούγονται. Αυτό είναι δεδομένο.

Δεδομένο όμως πρέπει να είναι, για τον ίδιο ακριβώς λόγο, η στήριξη ενός μέσου σε μία από αυτές τις φωνές.

Ο καθένας έχει την άποψή του για τη «Χρυσή Αυγή». Απέραντη θλίψη όμως προκαλεί η υποστήριξη και η αβάντα στη Χρυσή Αυγή από ένα κατά τα άλλα αξιόπιστο μέσο στο χώρο των εκδόσεων, αλλά και στο διαδίκτυο.

Η αναφορά γίνεται για το περιοδικό Στρατηγική και το διαδικτυακό του αδελφάκι, το defencenet.gr. Δείτε τα παρακάτω πρόσφατα αποσπάσματα από το defencenet.gr, μόνο τις τελευταίες ημέρες!

  • 4 Μαρτίου 2012. «το εθνικό κόμμα της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ»
  • 14 Μαρτίου 2012 «το εθνικό κόμμα της “Χρυσής Αυγής”». Στο ίδιο και συμβουλές: Η “Χρυσή Αυγή”, ένα κόμμα που ακόμα και σήμερα προσπαθεί να “ενηλικιωθεί”, περνώντας από την φάση του πολιτικού σχηματισμού διαμαρτυρίας, σε ένα κόμμα ευρύτερης αποδοχής (και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αμβλύνει ορισμένες πολιτικές του θέσεις), εν τούτοις οι ψηφοφόροι όπως δείχνουν και τα πανελλαδικές δημοσκοπήσεις, επιβραβεύουν την “καθαρότητα” και την πρακτικότητα των θέσεων της
  • 14 Μαρτίου 2012 « του εθνικού κόμματος της “Χρυσής Αυγής”» 
  • 22 Μαρτίου 2012. Αναμετάδοση συνέντευξης του προέδρου της Χρυσής Αυγής
  • 22 Μαρτίου 2012. «το εθνικό κόμμα της Χρυσής Αυγής»
  • 22 Μαρτίου 2012. Υπεράσπιση της Χρυσής Αυγής από το site στην επίθεση εναντίον της από τον Γ. Καρατζαφέρη και τον Γ. Παπακωνσταντίνου
  • 23 Μαρτίου 2012. «το εθνικό κόμμα της Χρυσής Αυγής»

Η αναπαραγωγή των δελτίων τύπου και διαφόρων δηλώσεων της Χρυσής Αυγής γίνεται σε καθημερινή βάση. Η αναζήτηση με τον όρο «Χρυσή Αυγή» μέσω του google δίνει 1940 αναρτήσεις/άρθρα!

Αν η – Νεοναζιστικών καταβολών – «Χρυσή Αυγή» είναι κατά το defencenet.gr «εθνικό κόμμα», τα άλλα κόμματα τι είναι; αντεθνικά;

Μάλιστα, το μόνο κόμμα που μονίμως δίπλα στο όνομά του έχει κάποιον χαρακτηρισμό. Και αυτός είναι ότι πρόκειται για «εθνικό κόμμα»!

Ντροπή για την εκδοτική ομάδα της Στρατηγικής και το defencenet.gr.

ΑΣ.

(353) αναγνώσεις

22 comments

  1. Απολαύστε τους νοσταλγούς του Χίτλερ, του σφαγέα των Ελλήνων και όλης της Ευρώπης. Οι Νεοναζί το παίζουν σήμερα Έλληνες πατριώτες.

    Περιοδικό “ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ” [Ιούν.-Ιούλ. 2005]

    Δεν γιορτάζουμε, γιατί ο κόσμος χωρίς τον Χίτλερ είναι απάνθρωπος. Ενώ με τον Χίτλερ θα έσφυζε από ανθρωπιά και καλοσύνη..

    Πάμε και μερικές φωτοτυπίες από έντυπα της Χρυσής Αυγής

    antepithesi-%2323-ioun-2005-b1

    efm_XA_8.8.2007_B

    periodiko-xa.23_ian1987_B

    period-xa-%23104_mai-ioun-2002-%2812%29

    efm_XA_8.8.2007_B2

  2. Κι ἐγὼ στὴν ἀρχὴ ἐξοργίσθηκα. Ἀλλὰ μετά, σκέφθηκα μήπως πέφτω στὴν παγῖδα τῶν νεο-Ναζί. Διότι, ὅταν κανένας σκεφθεῖ ψύχραιμα καὶ ψάξει λίγο νὰ μάθει, θὰ καταλάβει ὅτι ἠ τακτική τους εἶναι νὰ ἐξεγείρουν τὸ θυμικὸ τοῦ ἀνθρώπου καὶ νὰ ἀποκοιμήσουν τὸν νοῦ του. Ἀλλιῶς, δὲν ἔχουν καμμία τύχη.
    Συνεπῶς, ὅταν κάποιο μέσο ἐνημερώσεως τοὺς προβάλλει, δύο μποροῦν νὰ συμβοῦν. Πρῶτον, νὰ βάλουν μόνοι τους τρικλοποδιά στὸν ἐαυτό τους καί, δεύτερον, νὰ ἐξεγείρουν ἀντίδραση ἀπὸ ἄλλα μέσα ἐνημερώσεως, ὅπως τὸ «Ἀντίβαρο». Ἐνῶ, ἀντιθέτως, ἡ φίμωση τοὺς ἐξυπηρετεῖ, τόσο διότι τοὺς ἐμφανίζει ὡς ἀδίκως καταπιεζομένους, ὅσο καὶ διότι δὲν τοὺς ἀναγκάζει νὰ διαθέσουν χρόνο καί κόπο γιὰ νὰ προετοιμασθοῦν. Ὁ διάλογος, λοιπόν, εἶναι τὸ καλύτερο μέσον γιὰ νὰ καταπολεμῶνται οἱ ἑκάστοτε ἀκραῖοι.
    Μόνον ποὺ καὶ ὅσοι τοὺς καταπολεμοῦν πρέπει νὰ προσέρχονται ὁπλισμένοι μὲ κάτι πιὸ φρέσκο ἀπὸ δημοσιεύματα τοῦ 1987 …

  3. κε Σταλίδη, αντιλαμβάνομαι την πικρία σας, αλλά μην ξεχνάτε πως ο χαρακτηρισμός ενός κόμματος ως “εθνικού” όχι μόνο δεν το ωφελεί, αλλά αντιθέτως παραπέμπει σε μονοκομματικά ολοκληρωτικά καθεστώτα, όπου κυριαρχεί άνευ ετέρου το κόμμα του έθνους, του λαού, του θεού ή όποιου άλλου προσχήματος επιλέγουν οι εκάστοτε αρτηριοσκληρωτικοί φονταμενταλιστές. Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και οι εκπρόσωποί του προτιμούν άλλους χαρακτηρισμούς αντί του συγκεκριμένου. Κατά τα λοιπά, ο διαχειριστής κάποιου ιστοχώρου ή ο εκδότης ενός περιοδικού σε τόσο κρίσιμη περίοδο πρέπει να καταβάλει υπεράνθρωπη προσπάθεια ώστε να θυσιάσει την προσωπική του άποψη στο βωμό της δέουσας αξιοπιστίας και αντικειμενικότητας. Δυστυχώς, δεν τα καταφέρνουν όλοι.
    Πάντως, θεωρώ ότι οι επιτυχέστεροι αβανταδόροι της Χρυσής Αυγής είναι ακριβώς εκείνοι που στο άκουσμά της και μόνο διαρρηγνύουν μετά βδελυγμίας τα ιμάτιά τους. Με την πολυετή απαράδεκτη αδιαφορία τους στο φλέγον ζήτημα της λαθρομετανάστευσης ώθησαν τον κόσμο στα δίχτυα της απόγνωσης και από εκεί στο φιλόξενο κλουβί του πλησιέστερου αλιευτικού. Όσοι καταφεύγουν σε αυτήν την επιλογή δεν είναι όψιμοι νεο-ναζί, όπως μερικοί βολικά προσπαθούν να τους χαρακτηρίσουν, αλλά άνθρωποι απελπισμένοι, που απειλούνται χωρίς να βρίσκουν καμία ανταπόκριση από το κράτος ή τα υπόλοιπα κόμματα. Εκείνοι που συνέτειναν στη διόγκωση του προβλήματος δεν δικαιούνται να μέμφονται τους απελπισμένους, παρά μόνο εάν έχουν να προτείνουν κάτι συγκεκριμένο. Αλλιώς, κρείττον σιγάν, καθώς οι όψιμες κατηγορίες τους επί άσχετων ιδεολογικών θεμάτων όχι μόνο κανέναν δεν πείθουν, αλλά αντιθέτως σπρώχνουν περισσότερους μακριά τους προς τα δίχτυα.

  4. Νομίζω ότι ο Φιλανθρωπηνός έχει δίκιο. Πόσοι διαβάζουν «Στρατηγική» και defencenet.gr. ; Αλίμονο στην Χ.Α. αν περίμενε να αβανταριστεί από κει. Οι καλύτεροι αβανταδόροι της είναι αυτοί που τόσα χρόνια, στο όνομα μιας κακώς εννοουμένης «προοδευτικότητας», φώναζαν κάτω τα σύνορα κι έκαναν τους «αντιρατσιτές» κήρυκες, ενώ οι λαθρομετανάστες υποβάθμιζαν την ζωή μας. Ποιος έστειλε την Χ.Α. στον Δήμο Αθηναίων; Οι κάτοικοι συνοικιών όπως ο Άγιος Παντελεήμων, οι οποίοι δεν βρήκαν ανταπόκριση στο πρόβλημά τους από το κράτος, είδαν όμως την Χ.Α. να προστρέχει όποτε το πρόβλημα οξυνόταν.

    Αξίζει να διαβάσει κανείς στο χθεσινό «ΒΗΜΑ» το άρθρο Der Spiegel: Αθήνα, πόλη υπό κατάρρευση και συγκεκριμένα αυτό το κομμάτι:

    __________________________________

    Ωστόσο, μάλλον δεν είναι έτσι. Δίπλα στο ταμείο του υπάρχει κολλημένο ένα τηλέφωνο ανάγκης, όπως λέει ο ιδιοκτήτης ενός σουβλατζίδικου. Όταν νιώθει ότι απειλείται, τηλεφωνεί και εκείνοι έρχονται. Με μηχανές, ρόπαλα, τις περισσότερες φορές με καλυμμένα τα πρόσωπά τους. Ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, σε αντίθεση με την αστυνομία.

    Ποιοι; «Τα μέλη της Χρυσής Αυγής», λέει ο άνδρας. Ο αριθμός των ομάδων άμυνας των πολιτών και των πρωτοβουλιών στο κέντρο της Αθήνας αυξήθηκε τους περασμένους μήνες. Οι κάτοικοι οργανώνονται πλέον μόνοι τους. Πρόσφατα μια ομάδα σε μια γειτονιά ξήλωσε τον τηλεφωνικό θάλαμο στην πλατεία μπροστά στις πολυκατοικίες της, για να μη στήνονται εκεί ουρά οι μετανάστες για να τηλεφωνήσουν.

    Πολλοί κάτοικοι νιώθουν εγκαταλειμμένοι στην τύχη τους από το κράτος, από τον Δήμο, από την αστυνομία. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου περισσότεροι του 90% των ιδιοκτητών καταστημάτων και ταβερνών του κέντρου πιστεύουν ότι η γειτονιά τους «δεν είναι ασφαλής». Περισσότεροι του 50% λένε ότι τους επιτέθηκαν ή τους λήστεψαν. Τα ξενοδοχεία κλείνουν ή προσλαμβάνουν ιδιωτικούς φρουρούς.

    Πριν από ένα χρόνο η Πηνελόπη Αγαθού ίδρυσε την οργάνωση ΕΠΟΙΖΩ, «για περισσότερη ποιότητα ζωής», όπως λέει το καταστατικό. Η οργάνωση έχει 110 μέλη, «μόνο μορφωμένους ανθρώπους», όπως τονίζει. Η γηραιά κυρία με την καρδούλα στο ανκορά πουλόβερ και τα προσεκτικά σφιγμένα χείλη ζει στην Πλατεία Αμερικής, που, όπως λέει, στην πραγματικότητα έπρεπε να λέγεται Πλατεία Αφρικής.

    «Όλα ήταν μαύρα», λέει η Αγαθού και κοιτάζει έξω από το παράθυρο. Οι Αφρικανοί κάθονταν στην πόρτα της και έτρωγαν, κοιμούνταν, ουρούσαν. Δεν είναι ρατσίστρια – λέει – τακτικά δίνει τον οβολό της στη UNICEF. Αλλά: «Για μας αυτοί οι άνθρωποι αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία».

    Εχει αρχίσει πλέον ο προεκλογικός αγώνας στην Αθήνα και η αστυνομία ξαφνικά έχει πιο συχνή παρουσία. Πολλοί λαθρομετανάστες δεν τολμούν πλέον να βγουν στον δρόμο. Η Πλατεία Αμερικής είναι τώρα λιγότερο μαύρη από πριν.

    ___________________________

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Άφησαν την Χ.Α. να υποκαταστήσει την αστυνομία και τώρα τρέχουν και δεν φθάνουν. Αυτοί είναι οι αβανταδόροι της Χ.Α.

  5. Δεν διαφωνώ με τα σχόλια κανενός.

    Πρώτα πρώτα η Χρυσή Αυγή δεν ανεβαίνει σήμερα. Το 2010 έλαβε 5.3% στον Δήμο Αθηναίων, δηλαδή στην Α Περιφέρεια Αθηνών. Τα καμπανάκια χτύπησαν νωρίς. Αντιλαμβάνομαι ότι η άνοδος της Χρυσής Αυγής οφείλεται στην εγκληματική αδράνεια του πολιτικού συστήματος να αντιμετωπίσει ένα φλέγον κοινωνικό πρόβλημα. Οφείλεται στην εγκληματική αποτυχία των κομμάτων να αντιμετωπίσουν πρακτικά καθημερινά προβλήματα. Όλων των υπαρχόντων -κατεστημένων- κομμάτων.

    Όμως αυτό είναι ερμηνεία, δεν είναι δικαιολογία. Βρίσκω αδιανόητο να διανύει κανείς όλο το πολιτικό φάσμα και να φτάνει στην Χρυσή Αυγή για να εκφραστεί. Και αυτό υποδηλώνει την αποτυχία _και_ των νέων σχηματισμών.

    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει στην προσεχή προεκλογική περίοδο να καταδειχθούν οι νεοναζιστικές ιδεολογικές καταβολές της Χρυσής Αυγής. Και αυτό θα το κάνω δημόσια και επώνυμα μέσω του Αντίβαρου. Εν γνώσει μου -πλέον- ότι ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό των αναγνωστών του στρέφεται εκλογικά προς τα εκεί. (Κι αυτό είναι διπλά θλιβερό).

    («πολεμοφόδια» πιο πρόσφατα από το 1987, ευπρόσδεκτα)

    Ανδρέας Σ.

    ΥΓ. Όσο για το συγκεκριμένο σάϊτ, έχω να πω το εξής: την αξιοπιστία του τη χάνει κανείς μία φορά. Από κει και πέρα, χρειάζεται όλον τον χρόνο του κόσμου για να την ξαναχτίσει.

  6. Αγαπητέ Ανδρέα,

    “Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει στην προσεχή προεκλογική περίοδο να καταδειχθούν οι νεοναζιστικές ιδεολογικές καταβολές της Χρυσής Αυγής.”

    Και τι θα βγει μ’ αυτό; Νομίζεις ότι ενδιαφέρει κανέναν από τους ψηφοφόρους που σού είπα; Αυτοί κοιτάζουν ποιος τους παραστέκεται και τίποτε άλλο.

    “(εφόδια πιο πρόσφατα από το 1987 ευπρόσδεκτα)”

    Τι εφόδια εννοείς; Για τις καταβολές της ΧΑ;

    Για το site μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτε ως προς την άνοδο της ΧΑ, όσο το κράτος αδιαφορεί. Θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι τα ίδια είχαν γίνει και με τον ΛΑ.Ο.Σ. Όταν μπήκε το 2007 στην Βουλή, άρχισε μία απίστευτη συζήτηση για το λαθρομεταναστευτικό στην ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ (τα δύο αριστερά κόμματα έτσι κι αλλιώς εμφανίζονται υπέρ, γενόμενα οι καλύτεροι αβανταδόροι της ακροδεξιάς), η οποία κράτησε κάμποσο καιρό και μετά το θέμα ξεχάστηκε. Ο κόσμος διαισθάνεται ότι αυτά που γίνονται τώρα (στρατόπεδα κλπ) είναι απλώς προεκλογικά πυροτεχνήματα και ότι όλα θα ξεχαστούν λίγο μετά τις εκλογές. Η μόνη, που εμπράκτως έχει αποδείξει ότι δεν τους ξεχνά, είναι η Χρυσή Αυγή, γι αυτό και θα την ψηφίσουν, αδιαφορώντας για το αν είναι νεοναζιστές ή ο,τιδήποτε άλλο. Εύχομαι να κάνω λάθος.

  7. κε Σταλίδη, οι καταβολές του εν λόγω χώρου ουδόλως ενδιαφέρουν, όπως ορθά παρατηρεί ο Πατριώτης. Εάν θλίβεσθε, όπως όλοι μας, για την απόγνωση του κόσμου, ο τρόπος είναι ένας : να πληγεί η ρίζα της. Άς δεσμευθούν, λοιπόν, τα υπόλοιπα αστικά κόμματα, παλαιά ή καινοφανή, σε συγκεκριμένες ενέργειες αντιμετώπισης του φλέγοντος ζητήματος. Με μισόλογα, κλείσιμο ματιού στους διεθνιστές, διακηρύξεις κοπανιστού αέρα και αμπελοφιλοσοφίες κανένα πρόβλημα δεν λύνεται. Το αγκίστρι, φίλτατε, τραβάει το ψάρι εξαιτίας του δολώματος και όχι εξαιτίας του υλικού κατασκευής. Χωρίς δόλωμα, ψάρι δεν θα πιαστεί είτε είναι φτιαγμένο από χρυσό είτε από λαμαρίνα. Εάν δεν υπάρχει πρόθεση απομάκρυνσης του δολώματος, ή έστω διασποράς του, τα υπόλοιπα είναι μάταιος κόπος.

  8. Τι θα βγει; Τι πάει να πει «τι θα βγει;»; Θα βγει ότι ο κόσμος θα ξέρει ποιους ψηφίζει.

    Πρόσεξε κάτι. Είναι άλλο θέμα η τροποποίηση της πολιτικής ατζέντας και η ένταξη σ’ αυτή του υπαρκτού και φλέγοντος μεταναστευτικού ζητήματος, και άλλο θέμα η ανάδειξη των Νεοναζί στο πολιτικό προσκήνιο. Εδώ εκκολάπτεπται το αυγό του φιδιού. Το ότι επιλέγει κάποιος να τροποποιήσει την πολιτική ατζέντα αναλόγως ψηφίζοντας τους ιδεολογικούς απόγονους του Χίτλερ και τους εναπομείναντες θεωρητικούς της «Αρίας Φυλής», μπορεί να είναι μία ένδειξη κατάντιας του πολιτικού μας συστήματος, όμως δεν παύει να αποτελεί κοινωνική ωρολογιακή βόμβα.

    Άραγε συμμετέχουν στις εκδηλώσεις μνήμης στο Δίστομο ή στα Καλάβρυτα; Δεν δικαιούται να μάθει ο εν δυνάμει ψηφοφόρος τους τον λόγο της απουσίας; Να μία απλή ερώτηση!

    Πριν από 5 χρόνια, στις 25 Μαρτίου 2007, όταν εδώ στο Αντίβαρο βρισκόμασταν σε οργασμό δράσης για το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού ήδη από τον Φθινόπωρο του 2006, η Χρυσή Αυγή πήγαινε στις εκδηλώσεις της εθνικής εορτής και έκαιγε βιβλία Ιστορίας. Νομίζετε ότι βοήθησε ή εμπόδισε τον (επιτυχή τελικά) σκοπό της πρωτοβουλίας (η προβολή αυτών των ενεργειών); Την ίδια περίοδο, ο Ιός με το γνωστό του ύφος «τσουβαλιάσματος» συμπεριελάμβανε και τη Χρυσή Αυγή σε όσους αντιδρούσαν τότε στο θέμα εκείνο. Νομίζετε ότι η στάση της Χρυσής Αυγής βοήθησε ή εμπόδισε την εξυπηρέτηση του στόχου της απόσυρσης του βιβλίου;

    Το να έχει κάποιος άνθρωπος ή ένας φορέας τέλος πάντων, κοινή θεματολογία με τη Χρυσή Αυγή (το μεταναστευτικό, το βιβλίο Ιστορίας, κοκ) δεν τους κάνει απαραίτητα συμμάχους. Διότι μπορεί κάλλιστα ο ένας να υπονομεύει τον άλλον. Και όταν ο στόχος του ενός είναι μία απλή ατομική ψυχολογική εκτόνωση, ο στόχος του άλλου μπορεί να είναι μία μνημειώδης νίκη κατά των εθνομηδενιστών, τότε παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτή η υπονόμευση. Μεγάλο και κρίσιμο.

    Εκτενή ρατσιστικά φαινόμενα δεν έχουμε στην Ελλάδα. Ούτε όμως θέλουμε να αποκτήσουμε. Η λύση του μεταναστευτικού δεν είναι να μαζεύονται ακροδεξιοί κουκουλοφόροι και να πλακώνουν στο ξύλο τους μετανάστες. Έχουμε αρκετά προβλήματα με τους αριστερούς κουκουλοφόρους στο κέντρο των Αθηνών. Δεν χρειαζόμαστε και ακροδεξιούς.

    Ανδρέας.

    ΥΓ. Έγραψα την απάντησή μου για τον Πατριώτη, αλλά βλέπω ότι ταιριάζει και για τον Φιλανθρωπηνό

  9. “Θα βγει ότι ο κόσμος θα ξέρει ποιους ψηφίζει”, λες. Μα ο κόσμος ξέρει ποιους ψηφίζει: Αυτούς που προστρέχουν στο συγκεκριμένο του πρόβλημα. Όλα τα άλλα, περί ναζισμού κλπ., δεν τον ενδιαφέρουν. Άλλωστε, η Χ.Α. δεν χρησιμοποιεί πια την έντονη εθνικοσοσιαλιστική ρητορική του παρελθόντος.

    “Άραγε συμμετέχουν στις εκδηλώσεις μνήμης στο Δίστομο ή στα Καλάβρυτα;”

    Απ’ όσο ξέρω ναι και είναι και οι μόνοι πια που κάνουν εκδηλώσεις στον Γράμμο και τον Βίτσι. Όλα αυτά, όμως, δεν ενδιαφέρουν τον πληττόμενο από την λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα, που του έχουν υποβαθμίσει την ζωή. Τι την ενδιαφέρει την κα. Δείνα και τον κο. Τάδε, τι λέει για τον Ες ο Χρυσαυγίτης, άμα ξέρει ότι δεν μπορεί να πάει με ασφάλεια στο σπίτι του, ή ότι υπάρχουν περιοχές (κυρίως των Αθηνών), που έχουν καταντήσει άβατο ακόμη και τι μεσημβρινές ώρες; Ίσως, λέω ίσως, ζώντας στην Αγγλία, βλέπεις με διαφορετικό μάτι τα πράγματα απ’ ό,τι τα βλέπει ο κάτοικος του Αγίου Παντελεήμονα, που αναγκάζεται να πουλήσει το σπίτι του και να φύγει για κάποια άλλη γειτονιά, μετατρεπόμενος σε μετανάστη μέσα στην ίδια του την πόλη. Διότι εκεί έχουν φτάσει τα πράγματα, δυστυχώς, με ευθύνη των ανευθύνων που μας κυβερνούν τόσα χρόνια. Εκεί που οι κυβερνώντες κωφεύουν και η αστυνομία αδιαφορεί, τολμά η ΧΑ και αυτό είναι το μόνο που ενδιαφέρει την συγκεκριμένη μερίδα των ψηφοφόρων, η οποία οσημέραι μεγαλώνει, διότι το πρόβλημα των λαθρομεταναστών οξύνεται. Σε μία Ελλάδα μαστιζόμενη από ανεργία, εισέρχονται κάθε χρόνο περίπου 150.000 λαθρομετανάστες. Πώς θα ζήσουν όλοι αυτοί; μα φυσικά από την παρανομία. Ναρκωτικά, πορνεία, κλοπές και δεν συμμαζεύεται. Ο ντόπιος νιώθει στριμωγμένος με την πλάτη στον τοίχο.

    Δεν μπορώ να ξέρω αν η ΧΑ βοήθησε στον αγώνα για το βιβλίο της Ρεπούση. Αυτός ο αγώνας δεν αφορούσε μια πλατιά μάζα ανθρώπων, όπως την αφορά η λαθρομετανάστευση και τα εξ αυτής πηγάζοντα δεινά. Είναι εντελώς διαφορετικό το θέμα και δεν πρέπει να το συγκρίνεις. Προσπάθησε να δεις τι θέλουμε να σου πούμε ο Φιλανθρωπηνός κι εγώ και τότε θα καταλάβεις πού πατά και ανεβαίνει η ΧΑ.

    Συμφωνώ ότι δεν χρειαζόμαστε ρατσιστικά φαινόμενα και ούτε έχουμε. Δεν είναι θέμα ρατσισμού το να μην θέλει ο άλλος έξω από το σπίτι του λαθρομετανάστες κατασκηνωμένους. Δεν είναι θέμα ρατσισμού να μην θέλει κανείς να κλειδαμπαρώνεται τα βράδια, λόγω λαθρομεταναστών (κυρίως, όχι μόνο). Είναι καθαρά θέμα αυτοσυντήρησης και όποιος το χαρακτηρίζει ρατσιστικό, κάνει το ίσιο λάθος με τους συριζαίους και την λοιπή θολοκουλτουριάρικη μαρίδα.

    Δεν ξέρω πώς αλλιώς μπορώ να σου δώσω να καταλάβεις την ουσία του προβλήματος.

  10. “Άραγε συμμετέχουν στις εκδηλώσεις μνήμης στο Δίστομο ή στα Καλάβρυτα;”

    “Απ’ όσο ξέρω ναι”.

    Θέλω να διορθώσω την παραπάνω απάντησή μου, για λόγους τάξεως και μόνο. Όπως μόλις διαβάζω, Καμμένος και Καρατζαφέρης τους κατηγορούν ότι δεν πάνε.

    Αυτό δεν αλλάζει τίποτε στην ουσία του παραπάνω σχολίου μου. Απλώς διορθώνω μία λανθασμένη μου απάντηση. Είχα την εντύπωση ότι πήγαιναν.

  11. Δεν εννοώ ότι «δεν βοήθησαν» στο συγκεκριμένο θέμα. Το θέμα εκείνο είναι παρελθόν πια. Εννοώ κάτι πολύ-πολύ γενικότερο και διαχρονικότερο:

    Οι ακραίες αντιδράσεις για ένα θέμα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι το υπονομεύουν. Διότι αποτελούν όχημα στην απαξίωσή του.

    Είχες λάθος εντύπωση και βιάστηκες να απαντήσεις, ίσως επειδή αγνοείς (ή δεν υπολογίζεις) τον ιδεολογικό βραχίονα της Χρυσής Αυγής. Δεν το ήξερα ότι την κατηγορούν! Εικασία έκανα. Βλέπω ότι αποδεικνύεται εύστοχη και επιβεβαιώνει τις επιφυλάξεις.

    Οι θαυμαστές του Χίτλερ δεν τιμούν τους Έλληνες νεκρούς από τον Ναζισμό. Δεν είναι κάτι προς γνώσιν των ψηφοφόρων τους;

    Ανδρέας.

  12. Συμφωνώ για τι ακραίες αντιδράσεις. Ξέρω τον ιδεολογικό βραχίονα της ΧΑ, αλλά είχα την εντύπωση ότι προσπαθούν να τα συνταιριάξουν όλα. Προφανώς, το μπέρδεψα με τα Ίμια, στις εκδηλώσεις των οποίων είναι πάντα παρόντες, όπως και σε διάφορες άλλες. Στο Γράμμο και το Βίτσι, νομίζω ότι πάνε πια μόνον αυτοί, αφού οι υπόλοιποι δεν θέλουν να συμμετέχουν, μπας και χάσουν καμιά αριστερή ψήφο.

    Όπως και να ‘χει το πράγμα, εφ’ όσον το κακό με τους λαθρομετανάστες συνεχίζεται, αυτοί θα επωφελούνται και θα έχουν πορεία ανοδική. Στις ερχόμενες εθνικές εκλογές, πιστεύω ότι θα ξεπεράσουν το μέτρο του 3% και θα μπουν στην Βουλή. Οψόμεθα.

  13. Αγαπητέ Ανδρέα, όταν κάποιος άγνωστος εισβάλει στον χώρο σου απειλητικά, τότε οφείλεις να απευθυνθείς στα ορ(κ)ισμένα όργανα της τάξης. Σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνονται με διάφορες προφάσεις, ζητάς βοήθεια από όποιον προστρέξει. Εκείνη τη στιγμή ουδείς έχει την πολυτέλεια να ζητήσει ποινικό μητρώο, πιστοποιητικό φρονημάτων ή πολιτική ατζέντα. Στη ζούγκλα, όπου αφθονούν τα φίδια και τα άγρια θηρία, προέχει η επιβίωση, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Επειδή είναι αδιανόητη ζούγκλα “αποστειρωμένη”, αντί να κυνηγάμε φίδια και χίμαιρες, ορθό είναι να εξαλείφονται πλήρως οι όροι επιβίωσής τους, ήτοι οι συνοικίες να επιστρέψουν στην κανονική τους κατάσταση. Εφόσον αποδεχόμεθα και προωθούμε τη ζούγκλα, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε και τα φίδια και τ’ αυγά τους με ό,τι άλλο ευδοκιμεί σε τέτοιες συνθήκες. Αλλιώς ματαιοπονούμε κινδυνεύοντας να χάσουμε τ’ αυγά (τα κανονικά) και τα πασχάλια.

  14. Ασχετη η σύγκριση που κάνεις. Δεν προκύπτει από κάπου και απορώ που το ξαναγράφεις. Μια που το κάνεις όμως απαντώ: έστω ότι κάποιοι τρίτοι δεν συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που λες για τον λόγο που λες, δηλαδή “να μη χάσουν αριστερές ψήφους”, η ΧΑ γιατί δεν συμμετέχει σ΄αυτες που ρωτάω εγώ ; για να μη δυσαρεστήσει ποιον; τον Χίτλερ ;

  15. “Ασχετη η σύγκριση που κάνεις. Δεν προκύπτει από κάπου και απορώ που το ξαναγράφεις.”

    Δεν έκανα καμμία σύγκριση. Ανέφερα απλώς γεγονότα. Το γιατί η ΧΑ δεν συμμετέχει στο Δίστομο και τα Καλάβρυτα, νομίζω ότι είναι προφανές. Άλλωστε, οι ίδιοι, λένε ότι τούς συκοφαντούν, αλλά σαφή απάντηση στο ερώτημα δεν δίνουν. Αφού αυτοί δεν δίνουν, πώς να σού δώσω εγώ; Άλλωστε, νομίζω ότι σου έγραψα ότι δεν μού είναι άγνωστος ο ιδεολογικός προσανατολισμός τους.

  16. Ωραία. Mπορεί λοιπόν να καταλογιστεί ως «πατριωτικό» ή «εθνικό» ένα κόμμα με τον συγκεκριμένο ιδεολογικό προσανατολισμό; Μπορεί να παντρευτεί η υποστήριξη στο Χιτλερικό καθεστώς (δες κι αυτό http://www.antibaro.gr/forum/3885) με τον «ελληνική πατριωτισμό»; Μπορεί να αιτιολογηθεί η τίμηση των νεκρών της μίας πλευράς του εμφυλίου πολέμου, αλλά όχι η τίμηση των νεκρών από το Ναζιστικό καθεστώς, για χάρη ιδεολογικής καθαρότητας;

    Λοιπόν. Όχι. Η Χρυσή Αυγή είναι ένα νεοναζιστικό κόμμα, ένα επικίνυδνο κόμμα, το οποίο θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Ο κόσμος ο οποίος το προσεγγίζει εκλογικά είναι υποκείμενο μίας πλάνης με το όνομα «μεταναστευτικό». Όπως έγραψα πιο πάνω, άλλο θέμα η ένταξη του υπαρκτού και φλέγοντος αυτού ζητήματος στην ατζέντα και άλλο θέμα η στήριξη σε ένα νεοναζιστικό κόμμα, σε ένα κόμμα ανθρώπων οι οποίοι υμνούν τον Χίτλερ και για χάρη του δεν τιμούν τα γυναικόπαιδα που αφανίστηκαν από το Χιτλερικό καθεστώς.

    Αυτά τα πράγματα πρέπει να τα γνωρίζουν οι εν δυνάμει ψηφοφόροι της.

    Ανδρέας Σ.

  17. “Ο κόσμος ο οποίος το προσεγγίζει εκλογικά είναι υποκείμενο μίας πλάνης με το όνομα «μεταναστευτικό».”

    Ο κόσμος τους πλησιάζει, διότι αυτοί τον βοηθούν έμπρακτα, εκεί που το κράτος αδιαφορεί. Αυτό είναι όλο και τα υπόλοιπα δεν ενδιαφέρουν, κατά την γνώμη μου, αυτούς που τους πλησιάζουν.

    Όπως είδα στον σύνδεσμο που παρέθεσες, υπάρχει και βίντεο του ανεκδιήγητου εκείνου τύπου, ο οποίος έχει το ιστολόγιο hellas-orthodoxy.blogspot.com Πριν κανέναν χρόνο, τους έλεγε ναζί, σατανιστές και τώρα τους αβαντάρει κι αυτός! 🙂 Τρικυμία εν κρανίω. Ο τύπος μπορεί να είναι γελοίο υποκείμενο, όμως ξέρεις πόσοι τον διαβάζουν; Και να ‘ταν μόνον αυτός.

    Ανδρέα, νομίζω ότι δεν διαφωνούμε επί της ουσίας της … ουσίας της ΧΑ, αλλά μόνο για το ότι αυτή της η “ουσία” δεν ενδιαφέρει τον πολύ κόσμο και εννοώ φυσικά αυτούς που πλήττονται από την λαθρομετανάστευση, ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα.

    Εσύ καλά κάνεις και προσπαθείς να διαφωτίσεις, αλλά δεν ξέρω πόσους θα επηρεάσεις. Ευχαριστώ για τον ενδιαφέροντα διάλογο.

  18. Και ιεράρχης … χρυσαυγήτης; Τίποτε απίθανο πια! Ο συγκεκριμένος είναι γνωστός για τον αντισημιτισμό του.

  19. Ὑπάρχει καὶ ἡ γελοιοποίησις. ὄχι, φυσικά, γιὰ τοὺς ἡλικιωμένους πού, ὑποτίθεται, βοηθᾶ ἡ «Χρυσῆ Αὐγή», ἀλλὰ γιὰ τοὺς νέους τοὺς ὁποίους θέλγει ἡ βία καί, ἰδιαιτέρως, ἡ νεοναζιστικὴ βία. Ἔχει γιὰ ὅλους, διανοουμένους καὶ ἱεράρχες, δυστυχῶς.

  20. Άραγε συμμετέχουν στις εκδηλώσεις μνήμης στο Δίστομο ή στα Καλάβρυτα; Δεν δικαιούται να μάθει ο εν δυνάμει ψηφοφόρος τους τον λόγο της απουσίας; Να μία απλή ερώτηση!

    Ανδρέα, ίσως σ’ ενδιαφέρει.

    Τα στοιχεία διασταύρωσα από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΣ.

  21. Γιὰ νὰ ἔχουμε τὰ πραγματικὰ στοιχεῖα πρὸ ὀφθαλμῶν :

    Ἑλλάς – ἐπικράτεια_______6,97%_________440.894

    Ἀχαΐα – Νομὸς___________6,32%__________11.910
    Καλάβρυτα – Δῆμος_______6,44%____________635
    Καλάβρυτα – πόλις________5,85%____________282

    Βοιωτία – Νομὸς__________8,18%___________6.234
    Δίστομο – Δῆμος__________5,96%____________335
    Δίστομο – πόλις___________3,48%_____________79

    Κυκλάδων – Νομὸς_________6,32%__________4.638
    Ἄνδρου – Δῆμος__________12,80%____________846
    Ἄνδρου – πόλις___________10,40%____________294

    Κατὰ πῶς φαίνεται, οἱ ὑποψήφιοι τῆς «Χρυσῆς Αὐγῆς» ὑποσχέθηκαν στοὺς Ἀνδριῶτες ὅτι θὰ δείρουν ὅποιον πάει νὰ περιφρουρήσει ἀπεργία τῶν ναυτικῶν. Αὐτὸ ἔπιασε, φαίνεται, τόπο, διότι τὸ νησὶ ταλαιπωρεῖται ἀπὸ τὶς ἀπεργίες τῶν ναυτικῶν.
    Αὐτὸ δίδει δύο μηνύματα :
    Πρῶτον, ἡ κατάχρηση τῶν κινητοποιήσεων φέρνει ἀντίδραση ἀντιστοίχου ποιότητος.
    Δεύτερον, οἱ ψηφοφόροι ἐξακολουθοῦν νὰ πωλοῦν τὶς ψήφους τους γιὰ ἰδιοτελές τους ὄφελος καὶ ὄχι πρὸς ὄφελος τοῦ συνόλου. Κάτι παρόμοιο μὲ τὸ ΠΑΣΟΚ τοῦ 1981 ποὺ ἔφτιαξε χιλιάδες μικρὰ δημόσια ἔργα καὶ παραμέλησε τὴν κυρία ὑποδομὴ τῆς χώρας (ὑπουργὸς ὁ Ἄκης). Πολύ καλή πολιτικὴ στρατηγικὴ γιὰ ἰδιοτελῆ λαό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *