Ποιοι κηρυττουν στα Τζαμια

Δεν συμφωνώ με τους καλοπροαίρετους, αλλά ανήσυχους, Χριστιανούς, που αρνούνται την κατασκευή νόμιμου τεμένους για τους Μουσουλμάνους της Αττικής. Όπως έχουμε την απαίτηση να λειτουργούν Ορθόδοξοι Ναοί σε μουσουλμανικές χώρες έτσι και εμείς οφείλουμε να παρέχουμε εμπράκτως τη θρησκευτική ελευθερία σε αλλοθρήσκους, εάν ζουν νομίμως (το υπογραμμίζω) στη χώρα μας. Ας μην ξεχνούμε ότι τρία Ορθόδοξα Πρεσβυγενή Πατριαρχεία εδρεύουν σε μουσουλμανικές χώρες. Το Οικουμενικό στην Τουρκία, της Αλεξανδρείας στην Αίγυπτο, το Αντιοχείας στη Συρία. Το δε Πατριαρχείο Ιεροσολύμων εδρεύει σε περιοχή που διεκδικείται και από το Ισραήλ και από τη μουσουλμανική Ιορδανία, ενώ έχει ποίμνιο και στα Παλαιστινιακά εδάφη όπου πλειοψηφούν οι Μουσουλμάνοι.

Ούτε, όμως, συμφωνώ με τον ενθουσιασμό των υποστηρικτών του τεμένους ότι έτσι θα κλείσουν τα πολλά παράνομα τζαμιά που λειτουργούν και θα γίνουν φανερές όλες οι δραστηριότητες των ομάδων που πιστεύουν στο Ισλάμ ή το χρησιμοποιούν για αλλότριους σκοπούς. Ας μην αυταπατώμεθα. Τα παράνομα τζαμιά θα συνεχίσουν να υπάρχουν,  όπως και οι παράνομες δραστηριότητες φανατικών δήθεν χοτζάδων και ιμάμηδων. Άλλωστε η Αττική είναι τεράστια και με ένα τέμενος στον Ελαιώνα δεν εξυπηρετούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι. Τα παράνομα δίκτυα θα παραμείνουν ως πρόβλημα, διότι δεν ενδιαφέρονται για την αγνή πίστη των απλών ανθρώπων. Ενδιαφέρονται για τη διάδοση του φανατισμού, πιθανόν και της τρομοκρατίας.

Γι’ αυτό πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν είναι αν στα 100 τζαμιά, που έχουμε, προστεθεί άλλο ένα. Το κρίσιμο ερώτημα είναι ποιοι κηρύττουν, ποιοι διδάσκουν το Ισλάμ και στα νόμιμα και στα παράνομα τεμένη. Η Γερμανία και το Βέλγιο απαγορεύουν σε οποιονδήποτε Μουσουλμάνο να διδάσκει ως ιμάμης, αν δεν έχει υπηκοότητα ευρωπαϊκής χώρας και αν δεν μετέχει της ευρωπαϊκής παιδείας, ώστε να αποφεύγονται οι ιμάμηδες που μεταφέρουν τον φανατισμό κατευθυνόμενοι από ακραίες ισλαμικές χώρες. Η Ιταλία κατά καιρούς έχει απελάσει ιμάμηδες που δεν σεβάσθηκαν τους νόμους και τον πολιτισμό της. Σεβαστό το Ισλάμ, αλλά να γνωρίζουμε ότι δεν είναι σε όλες τις εκφάνσεις του συμβατό με την Ευρώπη.

Επιπλέον στο νόμιμο τζαμί πρέπει να αποφευχθούν μιναρέδες και ογκώδεις κατασκευές που θα προκαλούν την ιστορική μας συνείδηση και θα αντιβαίνουν προς την πολιτιστική ταυτότητα της Αθήνας. Είμαστε φιλόξενοι, αλλά όχι αφελείς.

Κ.Χ. 10.4.2013

(1001) αναγνώσεις

One comment

  1. Ἀγαπητὲ κύριε Χολέβα, ἔχω σοβαρὲς ἀντιρρήσεις γιὰ τὴν κατασκευὴ τοῦ τεμένους. Ἀντιρρήσεις ποὺ πηγάζουν ἀπὸ τὴν ἀνικανότητα τοῦ κράτους νὰ ὑπερασπιστεῖ τοὺς ἕλληνες πολίτες. Τὸ τέμενος εἶναι μόνον ἡ ἀρχή γιὰ τὴν μετατροπὴ σταδιακῶς τῆς χῶρας μας σὲ δορυφόρο κράτος τῆς Τουρκίας. Τὰ κράτη ποὺ ἀναφέρατε ἔχουν ἱκανότερους πολιτικοὺς καὶ ἀποτελεσματικότερες κρατικὲς ὑπηρεσίες. Ἡμεῖς ἔχουμε ἀμφισβητούμενου πατριωτικοῦ φρονήματος ἡγέτες καὶ ἀνύπαρκτες κρατικὲς ὑπηρεσίες. Ἀντιλαμβάνεται λοιπὸν καὶ ὁ πλέον ἀφελὴς ποὺ ὁδηγούμαστε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *