Wednesday 27 March 2024
Αντίβαρο
Γιώργος Δελαστίκ

Οργανο του Ισραήλ ο Χριστόφιας!


Ολέθριες συνέπειες για την πορεία του Κυπριακού θα έχει αναπότρεπτα η απόφαση του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια να δράσει αντικειμενικά ως όργανο του αιμοσταγούς κράτους – τρομοκράτη του Ισραήλ εναντίον της Παλαιστίνης!

Ο Δ. Χριστόφιας υιοθέτησε κατάπτυστη στάση, αποφασίζοντας να απαγορεύσει την επιβίβαση σε πλοίο ακτιβιστών που κατευθύνεται προς τη Λωρίδα της Γάζας μιας ομάδας Ελλήνων και ξένων βουλευτών που βρίσκονταν στην Κύπρο ακριβώς για να επιβιβαστούν στο πλοίο, το οποίο συμμετέχει σε στολίσκο που μεταφέρει ανθρωπιστικό υλικό στους πολιορκημένους Παλαιστίνιους.

Πρόκειται για τους Ελληνες βουλευτές Οδυσσέα Βουδούρη του ΠΑΣΟΚ και Τάσο Κουράκη του ΣΥΡΙΖΑ, τον ευρωβουλευτή του ΑΚΕΛ (δηλαδή του κόμματος του Κύπριου προέδρου!) Κυριάκο Τριανταφυλλίδη, έναν Σουηδό, τρεις Ιρλανδούς και έναν Βούλγαρο βουλευτή.


Σημεία και τέρατα έκανε η κυπριακή κυβέρνηση, στέλνοντας ελικόπτερα να υπερίπτανται απειλητικά των πλοίων της αποστολής αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους και παρατάσσοντας, κατά τις πληροφορίες των ακτιβιστών, ένοπλους (!) λιμενοφύλακες για να τους τρομοκρατήσουν και να μην επιτρέψουν την επιβίβαση στο σκάφος των βουλευτών.


Η πρώτη, πολιτικά καταστροφική συνέπεια της στάσης του Δ. Χριστόφια ήταν ότι ορισμένοι ξένοι βουλευτές πήγαν στην κατεχόμενη Αμμόχωστο και επιβιβάστηκαν από εκεί στα πλοία του «Στόλου της Ελευθερίας»! Επιπροσθέτως, αξιοποιώντας το αντικυπριακό κλίμα που δικαίως προκλήθηκε από τη στάση της κυβέρνησης Χριστόφια, ένα ακόμη πλοίο της αποστολής αλληλεγγύης που μετέφερε και Γερμανούς ακτιβιστές και πολιτικούς κατέπλευσε στην Αμμόχωστο, όταν παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα.


Οι πολιτικές επιπτώσεις της στάσης του Δ. Χριστόφια δεν περιορίζονται όμως στις προαναφερθείσες ζημίες που δεν είναι καθόλου αμελητέες. Υπάρχουν όμως και πολύ σοβαρότερες αρνητικές συνέπειες.


Η πρώτη είναι η αποξένωση της Κύπρου από τους Αραβες και τον ισλαμικό κόσμο σε ένα τόσο κρίσιμο θέμα όπως είναι αυτό της Παλαιστίνης όπου η πίεση της αραβικής και μουσουλμανικής κοινής γνώμης είναι τεράστια – τέτοια που αναγκάζει και τα πιο φιλοδυτικά αραβικά καθεστώτα να τηρούν ανυποχώρητη στάση.


Είναι τραγική η σύγκριση ανάμεσα στον Ερντογάν που καταγγέλλει στο Νταβός, μπροστά στις κάμερες της τηλεόρασης για να τον δει όλος ο κόσμος, τους Ισραηλινούς σφαγείς των Παλαιστινίων στη Γάζα παρουσία του προέδρου του Ισραήλ, και στον Χριστόφια, ο οποίος απαγορεύει σε βουλευτές από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ευρώπη απλώς να επιβιβαστούν σε ένα πλοίο αλληλεγγύης για να πλησιάσουν ακόμη και με κίνδυνο της ζωής τους την πολιορκημένη Γάζα!


Μια πράξη ακόμη πιο επαίσχυντη καθώς η κυβέρνηση Χριστόφια στερεί όσο περνάει από το χέρι της τους εκατοντάδες ακτιβιστές που συμμετέχουν στην αποστολή από την παρουσία των βουλευτών, η οποία οπωσδήποτε δρα προστατευτικά, κάνοντας τους Ισραηλινούς σφαγείς να διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακραία μέτρα εναντίον των ανθρώπων που συμμετέχουν στην αποστολή αλληλεγγύης.


Κάνοντας τη σύγκριση της στάσης Ερντογάν και της στάσης Χριστόφια, υπάρχει Αραβας ή μουσουλμάνος που να μην ταχθεί χίλιες φορές υπέρ του Ερντογάν; Νομίζει ο Κύπριος πρόεδρος ότι αυτό θα αργήσει πολύ να επηρεάσει τη στάση των Αράβων στο θέμα της αναγνώρισης του παράνομου κατοχικού καθεστώτος στο τουρκοκρατούμενο τμήμα της Κύπρου; Γιατί οι Αραβες να δείξουν αλληλεγγύη σε μια κυπριακή κυβέρνηση που δρα αντικειμενικά ως όργανο του Ισραήλ;


Η δεύτερη συνέπεια της στάσης του Δ. Χριστόφια είναι ότι μετατρέπει σε εχθρούς της κυπριακής κυβέρνησης όλους τους προοδευτικούς και αριστερούς ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, οι οποίοι επί δεκαετίες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της διεθνούς υποστήριξης προς τα δίκαια της Κυπριακής Δημοκρατίας.


Ολοι αυτοί όμως αισθάνονται έσχατη απέχθεια προς κάθε κυβέρνηση που συνεργάζεται με το αιμοσταγές Ισραήλ – πόσω μάλλον όταν αυτή η συνεργασία στρέφεται εναντίον των Παλαιστινίων! Η Λευκωσία κατατάσσεται πλέον σε αυτή την κατηγορία κυβερνήσεων. Οπως θα διαπιστώσει, το πολιτικό αντίτιμο που θα καταβάλει θα είναι πολύ βαρύ. Κρίμα…


ΚΥΠΡΟΣ
Οργιάζει η Μοσάντ
«ΑΠΟΙΚΙΑ» των ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών έχει καταστεί εδώ και πολλά χρόνια η Κυπριακή Δημοκρατία. Δεκαετίες ολόκληρες, η απαίσιας φήμης Μοσάντ οργιάζει κυριολεκτικά στο νησί και ελέγχει τα πάντα. Αλλεπάλληλοι Κύπριοι πρόεδροι έχουν εκχωρήσει στις ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες τόσες και τέτοιες αρμοδιότητες πάνω στην Κύπρο που ο κόσμος θα κοκκίνιζε από ντροπή, αν δημοσιοποιούνταν ευρέως. Δεν είναι ο Δ. Χριστόφιας ο πρώτος Κύπριος πρόεδρος που μετέτρεψε την Κύπρο σε ιδιόμορφο προτεκτοράτο του Τελ Αβίβ. Μέχρι τώρα όμως τηρούνταν τα προσχήματα ότι οι εξουσίες της Μοσάντ στην Κύπρο περιορίζονταν στην ασφάλεια του Ισραήλ. Τώρα και η… πολιτική της Λευκωσίας χαράζεται στο Ισραήλ;




http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=13834979

.

31 comments

imago 31 May 2010 at 20:22

Είναι όμως επίσης παράδοξο, οι λεγόμενοι “ακτιβιστές” να ξεκινανε από τα κατεχόμενα καθοδηγούμενοι από τούρκους για να πάνε στην Παλαιστίνη και να απαιτήσουνε τον σεβασμό ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Reply
Π.Τσίρος 31 May 2010 at 20:35

Ολέθριες συνέπειες
αιμοσταγούς κράτους
τρομοκράτη του Ισραήλ
κατάπτυστη στάση
Σημεία και τέρατα
καταστροφική συνέπεια
τραγική η σύγκριση
κοκκίνιζε από ντροπή
πράξη ακόμη πιο επαίσχυντη
έσχατη απέχθεια

το άρθρο είναι αντικειμενικό !!

Reply
imago 31 May 2010 at 20:39

Ελάτε τώρα, αφήστε τα αστεία φίλοι. Κάμετε σαν να ζούμε σε έναν κόσμο, στον οποίο λείπουνε τα κριτήρια για να μετρήσουμε ένα έγκλημα.

Reply
Kalamvokidou Alexandra 1 June 2010 at 09:43

Ναι είναι παράδοξο και μου δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για τα κίνητρα όλων των εμπλεκόμενων νεόκοπων “ακτιβιστών” και “προστατών”.
Αλλά και για τις “σχέσεις” μας με τους γείτονες. Αναρωτιέμαι τι γίνεται πάλι εν αγνοία μας. Πως βρεθήκαμε στο “ίδιο καράβι”; Πόσους θέλουν να εμπλέξουν και γιατί σε περίεργες ιστορίες; Η δική τους πολιτική είναι σταθερή για τις δικές μας θέσεις και κινήσεις ανησυχώ.

Reply
Γιάννης3 1 June 2010 at 13:23

Κάπου έπρεπε να αγκυροβολήσει το καράβι, ειδικά όταν παρουσιάσε το ένα από τα δύο πρόβλημα και κάπου έπρεπε να επιβιβαστούν οι βουλευτές και άλλοι ακτιβιστές. Πού δηλαδή; Στο μέσον της θάλασσας;

Εντυπωσιακά μονόφθαλμη η τακτική Χριστόφια. Και να έλεγε κανείς ότι κερδίζει έτσι την εύνοια των Αμερικανών για την επόμενη λύση του Κυπριακού που θα προταθεί, θα έλεγε κανείς ότι πάει κι έρχεται. Αλλά τίποτα. Πάλι τα ίδια με το 2004 θα μας φέρουν για πρόταση λύσης. Πάλι τις Τουρκικές αξιώσεις θα λάβουν στα υπόψη.

Και ξέρετε γιατί; Γιατί οι μεγάλες δυνάμεις σέβονται περισσότερο αυτούς που διατηρούν μία αξιοπρέπεια και μία συνέπεια στις πράξεις τους. Οι υποτελείς τους θα είναι πάντα υποτελείς τους. Όσοι όμως ορθώνουν το ανάστημά τους παρά τις διαφωνίες θα κερδίζουν τον σεβασμό τους.

Μηδέν εις το πηλίκιον που έλεγε και ο νυν πρωθυπουργός μας.

Reply
Ανώνυμος 1 June 2010 at 15:46

>ως όργανο του αιμοσταγούς κράτους – τρομοκράτη του Ισραήλ εναντίον της Παλαιστίνης< O Δελαστίκ πετά λόγια του αέρα, ως μη όφειλε, υποκινούμενος από την ΝΑΡίτικη αντίληψη των πραγμάτων. Ως έμπειρος δημοσιογράφος, όμως, καλά θα έκανε να πληροφορηθεί κάποια πράγματα, για να μην παραπληροφορεί τους αναγνώστες του. Άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός! (1)

Άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός! (2)

Reply
imago 1 June 2010 at 21:04

Δεν κατάλαβα φίλτατε, οι βουλευτές και “ακτιβιστές” επιβιβάστηκαν στα κατεχόμενα;

Reply
Ανώνυμος 2 June 2010 at 08:29

Ναι, από τα Kατεχόμενα. Η Κυπριακή Δημοκρατία, καλώς ποιούσα, δεν θέλησε να επιτρέψει σε Τούρκους “ακτιβιστές” την επιβίβαση από δικό της λιμάνι.

Reply
ΚΡΙΜΑ 2 June 2010 at 10:08

Κ. Δελαστίκ κρίμα…κρίμα που ένας έγκριτος και οξύνους δημοσιογράφος εκφράζεται με ατεκμηρίωτους αφορισμούς ως ακτιβιστής που αγνοεί βασικές παραμέτρους ασκήσεως εξωτερικής πολιτικής. Μήπως η Κύπρος κέρδισε κάτι από αυτήν την ιστορία? μήπως ματαιώθηκε ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα κατεχόμενα? όχι μάλιστα στα λόγια αλλά με νόμο? για ψαχτε το! ακόμη και να μη το γνωρίζατε, η πείρα σας θα οδηγούσε σε λιγότερο συναισθηματική προσέγγιση των πραγμάτων.

Κρίμα κ. Δελαστίκ γιατί η ατεκμηρίωτη καταστροφολογία για το “ανεπανόρθωτο πλήγμα” στις σχέσεις Κύπρου -αραβικού κόσμου θυμίζει έντονα την καταστροφολογία που σωστά αντικρούατε για τις “τραγικές επιπτώσεις” του “ΟΧΙ” στο σχέδιο Ανάν…

Reply
Γιάννης3 2 June 2010 at 11:10

Αδυνατώ να παρακολουθήσω την υποστήριξη στο λίαν πρόσφατο έγκλημα του κράτους-τσαμπουκά του Ισραήλ μέσω της κριτικής στον Δελαστίκ από μέρος των σχολιαστών.

Το Ισραήλ με τις πράξεις του είναι ο τραμπούκος της γειτονιάς. Δεν σέβεται ποτέ κανέναν νόμο, καμία ιστορία, κανένα διεθνές δίκαιο, κάνει ό,τι του γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό επειδή έχει την ανοχή των ΗΠΑ στις οποίες έχει μεγάλη επιρροή.

Reply
imago 2 June 2010 at 11:33

“Το Ισραήλ με τις πράξεις του είναι ο τραμπούκος της γειτονιάς. Δεν σέβεται ποτέ κανέναν νόμο, καμία ιστορία, κανένα διεθνές δίκαιο, κάνει ό,τι του γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό επειδή έχει την ανοχή των ΗΠΑ στις οποίες έχει μεγάλη επιρροή.”

και για να το τονίσουμε αυτό, πήγαμε εκεί με τους…φίλους μας τούρκους, οι οποίοι δεν έχουνε δίαταράξει ποτέ την ειρήνη στην περιοχή με απειλές πολέμου, έχουνε τηρήσει στο ακέραιο το διεθνές δίκαιο και φυσικά δεν κάμουνε ό,τι γουστάρουνε χωρίς να δίνουνε λογαριασμό σε κανένα και ειδικά στην χώρα την εθνική κυριαρχία της οποίας αμφισβητούνε…

Reply
Ανώνυμος 2 June 2010 at 11:47

Ας ξεκαθαρισουμε λοιπον, πως οσοι ειναι εναντιον του Ισραηλ τωρα ειναι ειτε φιλοτουρκοι ειτε χρησιμοι ηλιθιοι. Ανοιγει μια χρηση ευκαιρια στην ελληνικη διπλωματια και εχουμε τον καθε Δελαστικ να μας πρηζει με την αραβικη φιλια. Σαν αυτη του Νασερ το 1956!

Reply
Γιάννης3 2 June 2010 at 14:36

Δηλαδή βρε imago εσένα ποια είναι η γνώμη σου; Ότι επειδή πήγανε δικοί μας ακτιβιστές μαζί με Τούρκους ακτιβιστές καλά έκανε το Ισραήλ και τους εκτέλεσε εν ψυχρώ και σε διεθνή ύδατα; Θα μας τρελλάνεις τελείως πια! Για σένα ό,τι κάνει οποιοσδήποτε Τούρκος (δεξιός, αριστερός, Κεμαλιστής, Ισλαμιστής κτλ) εσύ θα πρέπει υποχρεωτικά να παίρνεις την αντίθετη θέση και όποιος τυχόν συμβαίνει να συμφωνεί θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι φιλότουρκος; Ετεροκαθορίζεσαι;

Reply
Γιάννης3 2 June 2010 at 14:42

Και για σένα Ανώνυμε ποια είναι η χρυσή ευκαιρία που ανοίγει σήμερα; Να γίνουμε υπαρχηγός του Ισραήλ στην περιοχή; Του Ισραήλ που σήμερα όλοι το βρίζουν; Και να υπερασπιζόμαστε, μόνοι στον κόσμο, τους αιμοσταγείς βαρβαρισμούς του, την κατάφωρη παραβίαση κάθε έννοιας διεθνούς δικαίου; Τον ανελέητο τσαμπουκά του να βγαίνει με πολυβόλα των κομμάντος του για να εξολοθρεύσει σε διεθνή ύδατα οπλισμένους με κατσαρόλες και καρέκλες;

Και μετά πώς θα μιλήσουμε για “δίκαιη λύση” στο Κυπριακό; Πώς θα αποτανθούμε στο Διεθνές Δίκαιο;

Ειλικρινά απορώ με τον ακατανόητο φιλο-εβραϊσμό ορισμένων εδώ μέσα.

Άντε, πάτε με τον Χριστόφια να προετοιμάσετε το ΝΑΙ στο Σχέδιο Ανάν νο. 2 και αφήστε μας ήσυχους. Πολεμήστε έτσι την Τουρκία.

Reply
imago 2 June 2010 at 16:13

“Για σένα ό,τι κάνει οποιοσδήποτε Τούρκος (δεξιός, αριστερός, Κεμαλιστής, Ισλαμιστής κτλ) εσύ θα πρέπει υποχρεωτικά να παίρνεις την αντίθετη θέση”

έχουμε τις εμπειρίες μας βλέπεις…

Reply
Ανώνυμος 2 June 2010 at 17:10

Γιαννη 3, τελεις υπο συγχυση και χρησιμοποιεις φρασεις που δεν ειπα. Ουτε επιχειρηματολογησα υπερ του Χριστοφια, ουτε υπερ του σχεδιου Ανναν. Οσον αφορα για το διεθνες δικαιο το γραφω προσωπικα εκει που δεν παιρνει. Και οπως ειπε και ο Ιμαγκο εχουμε τις εμπειριες μας. Αλλωστε ο καθενας μπορει να βλεπει ως εθνικοαπελευθερωτικη οργανωση της Χαμας (οι παλαιστηνιοι δεν εχουν ακριβως την ιδια αποψη), τους αραβες φιλους μας (δεν πληρωνουμε φτηνοτερο πετρελαιο), το Ισραηλ φονια και την Τουρκια ως μια φιλειρηνικη δυναμη που δρα για το καλο των κακομοιρων μουσουλμανων οπως ο UCK στο Κοσσοβο. Προτιμω να μην δινω δεκαρα για την τυχη των παλαιστηνιων, αλλα να δινω πολλες για την τυχη του Αιγαιου και της Κυπρου. Και αν χρειαστει για αυτο να γινει ανθρωπιστικο ολοκαυτωμα στην Γαζα για να σωθει η Κυπρος, ας γινει! Ρεαλπολιτικ λεγεται αυτο.

Reply
Ανώνυμος 3 June 2010 at 07:37

@ Γιάννης3

Αν και οι παραπάνω συνομιλητές κατέστησαν σαφές ότι τελείς υπό σύγχυση, προφανώς διότι δεν είσαι ενημερωμένος (διάβασες τους συνδέσμους που έδωσα 01/06/2010 – 17:46;), θέλω να μου πεις, γιατί θα πρέπει εγώ σε μία τουρκοϊσραηλινή διένεξη, διότι ουσιαστικά περί αυτού πρόκειται, να πάρω το μέρος της Τουρκίας;

Ποιος είναι ο τραμπούκος της περιοχής; Το Ισραήλ, που ζητά να μείνει στα εδάφη του και να διατηρήσει το κράτος του, ή η Τουρκία που ονειρεύεται … νεοωθομανικά και την επιθετικότητα της οποίας πληρώνουν ψοφοδεή κράτη σαν το δικό μας, όχι όμως και κράτη που σέβονται τον εαυτό τους και προασπίζουν τα κυριαρχικά τους δικαιώματα, όπως το Ισραήλ; Εμάς απειλεί η Τουρκία με πόλεμο, αν ασκήσουμε το νόμιμο δικαίωμά μας να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 ν.μ., διότι ξέρει ότι είμαστε χέστες. Βλέπεις να απειλεί με πόλεμο το Ισραήλ; Όχι. Γιατί; Αυτό δεν είναι ο ορισμός του νταή, του ψευτόμαγκα και τσαμπουκά;

Γιατί, λοιπόν, “μασάς” φιλοτουρκική προπαγάνδα του ελεεινού αθηναϊκού κρατιδίου και δη της αριστεράς;

Ο Δελαστίκ ήταν κάποτε αντικειμενικότερος (ολότελα δεν ήταν ποτέ) και τον εκτιμούσα. Όχι πια. Με τις αριστερές αγκυλώσεις του και εμμονές, όπως αυτήν της ανύπαρκτης ελληνοαραβικής φιλίας έχει ξεφύγει από την σοβαρότητα.

Η Ελλάδα πρέπει να (αντιπαθώ αυτά τα “πρέπει να”, διότι έχουν φυσικό ακόλουθο το “ποιος;”) ασκήσει πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική και η πολιτική γίνεται με βάση τα εθνικά συμφέροντα και όχι με συναισθηματισμούς. Το συμφέρον μας στην χρονική αυτή περίοδο είναι να συνεργαστούμε με το Ισραήλ και όχι τους “φιλότουρκους” Άραβες και Παλαιστίνιους και προπαντός να μείνουμε μακριά από συρράξεις που δεν μα αφορούν. Αν κάποιοι “ειρηνιστάδες” σε διατεταγμένη υπηρεσία θέλουν να σιγοντάρουν τους τραμπουκισμούς της Τουρκίας, αυτό είναι δική τους δουλειά, δεν πρέπει όμως ουδόλως να επηρεάζει την εξωτερική μας πολιτική.

Κλείνοντας, θα επισημάνω ότι ήταν φοβερό λάθος της κυβέρνησης να διακόψει την εν εξελίξει ελληνοϊσραηλινή στρατιωτική άσκηση και να ακυρώσει την επίσκεψη στην Αθήνα του Ισραηλινού Α/ΓΕΑ. ΛΑΘΟΣ, ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ, όσο και αυτός που το διέπραξε, ενεργώντας εν θερμώ και χωρίς καν να έχει την σωστή πληροφόρηση περί τίνος επρόκειτο. Ερασιτεχνισμοί και λαθος χειρισμοί πληρώνονται και δυστυχώς η Ελλάδα πληρώνει συνεχώς, παντού και πάντα.

Reply
Γ. Π. 3 June 2010 at 08:32

@ Ανώνυμος

<<Προτιμω να μην δινω δεκαρα για την τυχη των παλαιστηνιων, αλλα να δινω πολλες για την τυχη του Αιγαιου και της Κυπρου. Και αν χρειαστει για αυτο να γινει ανθρωπιστικο ολοκαυτωμα στην Γαζα για να σωθει η Κυπρος, ας γινει! Ρεαλπολιτικ λεγεται αυτο.>>

Εθνικισμός μάλλον (και επιεικώς) λέγεται αυτό.
Σε αντιδιαστολή φυσικά με τον υγιή πατριωτισμό.

Αν οι αντιλήψεις αυτές ήταν οι κυρίαρχες στο
Αντίβαρο τότε οι διάφοροι υποστηρικτές του περιβόητου
βιβλίου ιστορίας θα είχαν δίκιο σε ό,τι του
προσάπτουν.

Reply
Ανώνυμος 3 June 2010 at 09:53

Οχι ΓΠ λεγεται Ρεαλπολιτικ. Επιθετικος εθνικισμος θα ηταν αν εκστρατευα εναντια της Παλαιστηνης. Εφοσον οι διεθνεις συγκυριες με βολευουν θα υπερασπιστω το αδικο για το δικο μου δικαιο. Εκτος και αν κατα εσας η πολιτικη ειναι μερος εκφρασης ανθρωπισμου, ωραιων συναισθηματων κλπ. Σκεφτειτε πως η Ελλαδα δεν απελευθερωθηκε με ανθρωπισμο αλλα με φωτια και τσεκουρι. Δικαιουται ο καθενας βεβαια να εχει αυταπατες, αλλα δεν θυμαμαι την νυχτα των Ιμιων καποια αραβικη χωρα η τον Αραφατ να σκιζεται για εμας οπως εσεις για εκεινους τωρα.

Reply
Ανώνυμος 3 June 2010 at 10:11

Τελευταιε ανωνυμε που εχεις και κοινη λογικη. Πολυ ορθα επισημαινεις το ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ λαθος της ακυρωσης της κοινης ασκησης Ελλαδος-Ισραηλ. Οι ιστορικοι του μελλοντος θα τραβανε τα μαλλια τους, με την γελοιοτητα του ελληνικου πολιτικου προσωπικου. Αρνουμαι να πιστεψω την προδοσια, αλλα δεχομαι αβιαστα την γελοιοτητα. Δρουτσας και Γιωργακης γλοιωδεις και γελοιοι.

Reply
Γιάννης3 3 June 2010 at 10:37

Απαντώ

1. Ιμαγκο. Το ειρωνικό σχόλιο “έχουμε τις εμπειρίες μας” δεν το κατάλαβα ειλικρινά. Το επιχείρημά μου ήταν ότι ΚΑΚΩΣ ταυτίζεις τον οποιονδήποτε Τούρκο με την Τουρκία και ΚΑΚΩΣ ταυτίζεις τον οποιονδήποτε Έλληνα με την Ελλάδα. Σ’ αυτό εσύ απάντησες με το ακατανόητο μήνυμα σου, τουλάχιστον για μένα.

2. Ανώνυμε 1. Δεν είμαι σε καμία σύγχυση, μάλλον εσύ είσαι. Διότι ΔΕΝ χρησιμοποίησα φράσεις που δεν είπες. Δεν κατάλαβες τι είπα. Έγραψα επι λέξη “Άντε, πάτε με τον Χριστόφια να προετοιμάσετε το ΝΑΙ στο Σχέδιο Ανάν νο. 2 και αφήστε μας ήσυχους. Πολεμήστε έτσι την Τουρκία”. Το “Άντε” σημαίνει, με αυτά που λέτε πιο πάνω, και το “πάτε” σημαίνει πηγαίνετε, δηλαδή μιλάω για το επόμενο βήμα. Δηλαδή λέω: με την στήριξη στην πολιτική Χριστόφια για το καραβάκι, το επόμενο βήμα θα είναι να πάτε με τον Χριστόφια και στα υπόλοιπα. Διότι για τον Χριστόφια η άρνησή του αυτή σχετίζεται με το Κυπριακό. Μήπως και για σας; Αυτό ουσιαστικά αναρωτήθηκα. Χαίρομαι που το αποσαφηνίζεις έστω και άκομψα.

3. Ανώνυμε 2. Ξεκινάς με ένα λάθος στη συλλογιστική σου. Εδώ ΔΕΝ πρόκειται για διένεξη Τουρκίας-Ισραήλ. Δεν έχεις καταλάβει τι έγινε. Εδώ δεν έχουμε ένα διμερές πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύρραξη. Εδώ έχουμε κάτι άλλο. Έχουμε μία ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ βοήθεια στην οποία συμμετέχουν ενεργοί ακτιβιστές από διάφορες χώρες, οι οποίοι ΔΕΝ εκπροσωπούν την χώρα τους ή κάποια συλλογικότητα αλλά μόνο τον εαυτό τους, άρα είναι άσχετο από ποια χώρα προέρχονται, και επιθυμούν να μεταβούν στην Λωρίδα της Γάζας την οποία έχει αποκλείσει το Ισραήλ. Αυτό συζητούμε. Και εβρισκόμενοι σε ΔΙΕΘΝΗ ύδατα, το Ισραήλ μπουκάρει και καθαρίζει μερικούς από αυτούς. Αυτό δεν είναι διμερές θέμα, είναι μία κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου.

Προς Ιμάγκο. Ναι, τέτοια πράξη και όμοιά της δεν έχει κάνει ποτέ η Τουρκία, ενώ έχει κάνει πολλάκις το Ισραήλ. Όμως εδώ δεν συγκρίνουμε ποιος είναι “χειρότερος”.
Προς Ανώνυμο 2. Ακριβώς επειδή η Τουρκία μας απειλεί με πόλεμο και εμείς απαντάμε και ζητάμε το δίκιο μας με βάση το διεθνές δίκαιο (όχι όμως με τον τσαμπουκά μας), ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ να υιοθετήσουμε την Τουρκική πολιτική στο Ισραηλινό και να δώσουμε άφεση αμαρτιών στα (χειρότερα) εγκλήματα του Ισραήλ απέναντι στους Παλαιστινίους. Διότι χάνουμε όλο μας το δίκιο, χάνουμε όλα μας τα επιχειρήματα. Μετά τι θα μας μείνει; Τα όπλα;

Reply
Ορθόδοξος 3 June 2010 at 10:55

Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους για αυτό τον όμορφο χώρο.

Reply
imago 3 June 2010 at 11:34

“Ναι, τέτοια πράξη και όμοιά της δεν έχει κάνει ποτέ η Τουρκία, ενώ έχει κάνει πολλάκις το Ισραήλ.”

Θα συγκρατήσω την οργή μου και δεν θα σου αποδώσω χαρακτηρισμούς, αλλά θα σε παρακαλέσω να μην ξαναασχοληθείς είτε με εμένα είτε με τα γραφόμενά μου. Είναι η τελευταία φορά που σου απευθύνομαι.

@Γ.Π.

“Αν οι αντιλήψεις αυτές ήταν οι κυρίαρχες στο
Αντίβαρο τότε οι διάφοροι υποστηρικτές του περιβόητου
βιβλίου ιστορίας θα είχαν δίκιο σε ό,τι του
προσάπτουν.”

Οι διάφοροι υποστηρικτές του βιβλίου, πριν σηκώσουνε το δάκτυλο και δείξουνε άλλους για να τους κρίνουνε ας κοιτάξουνε πρώτα να εφαρμόσουνε στους εαυτούς των τις ηθικές αξίες, όταν παρουσιάζουνε τα γεγονότα στην Σμύρνη ως συνωστισμό, την εξιστόρησή των δε ως προσπάθεια διαιώνισης του μίσους. Ποιά η ηθική των, όταν είναι πρόθυμοι (πολλοί δε με το αζημίωτο) να ξεχάσουνε και να διαγράψουνε τα εκατομμύρια των αγρίως δολοφονημένων Ελλήνων της Μ.Α. στο όνομα μιας δήθεν συμφιλίωσης των λαών, αλλά κάθε χρόνο το θεωρούνε απαραίτητο να υπενθυμίζουνε τα πέντε δέκα θύματα της χούντας των συνταγματαρχών για να διαιωνίζεται το ενδοελληνικό μίσος;

Reply
Γιάννης3 3 June 2010 at 13:31

Εμένα θα μου επιτρέψεις να περιγράψω πώς αντιμετωπίζεις τον διάλογο εδώ.

Είσαι σαν κομμάντος. Έρχεσαι, πετάς τις βόμβες σου, δηλαδή ατάκες άσχετες με το θέμα και φεύγεις.

Μου λες να μην ασχοληθώ με τα λεγόμενά σου. Μα δεν ασχολείσαι ούτε εσύ ο ίδιος.

Ποτέ δεν εξηγείς, ποτέ δεν υπερασπίζεσαι καν αυτά που γράφεις.
Πάντα στρέφεις τη συζύτηση σε κάτι διαφορετικό αφήνοτας αναπάντητα όλα τα προηγούμενα. Δείχνεις τη μεγαλύτερη ασέβεια στον διάλογο που μπορεί να δείξει κανείς.

Και όσοι έχω δει, εμού συμπεριλαμβανομένου, δέχονται να παίξουν το παιχνίδι σου.

Ε το παίζω ακόμη μία φορά.

Θέλεις να αγνοήσεις τα προηγούμενα και να μην απαντήσεις; Ωραία.

Εγώ όμως θα μου επιτρέψεις να εξηγήσω αυτό που σου προκάλεσε “οργή” όπως λες.

Ναι, η Τουρκία δεν μπουκάρει στα διεθνή ύδατα να σκοτώσει εν ψυχρώ δεκάδες αμάχους

Ναι, η Τουρκία δεν αρέσκεται στο να ρίχνει πυραύλους και να ισοπεδώνει ολόκληρες πόλεις σκοτώνοντας χιλιάδες αμάχους αδιακρίτως, επειδή -λέει- κυνηγάει έναν ή δύο.

Και όλα αυτά επί 6 ολόκληρες δεκαετίες, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Όμως και πάλι μας βάζεις στην παγίδα του συμψηφισμού. Εδώ όπως είπα δεν έχουμε να κάνουμε ούτε με σύγκριση, ούτε με σύγκρουση Τουρκίας-Ισραήλ. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα συγκεκριμένο γεγονός. Αλλά η ακατανόητη Σημιτο-λατρεία σε εμποδίζει να το δεις με κριτική σκοπιά και αυτό.

Reply
Ανώνυμος 3 June 2010 at 13:58

Γιαννη3 εισαι ανω των 18 ετων?

Reply
Μιχάλης Σ. Βάρδας 6 June 2010 at 01:02

H διένεξη Τουρκίας – Ισραήλ έχει μεγάλες γεωπολιτικές διαστάσεις και δεν έχουν καμμία αξία οι
ποικίλλες απόψεις που κατεγράφησαν από τους αναγνώστες/σχολιαστές , γιά το ποιός είναι φιλότουρκος
και ποιός είναι φιλοϊσραηλινός . Η Ελλάδα πρέπει να σταθμίσει το εθνικό της συμφέρον και αυτό
μάλλον είναι προς την πλευρά του Ισραήλ . Οι συνεχείς και κλιμακούμενες απειλές της Τουρκίας κατά
της Χώρας μας, η κατοχή της μισής Κύπρου, το casus belli, οι καθημερινές υπερπτήσεις τουρκικών
μαχητικών αεροσκαφών, η πολυσχιδής δράση του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή, οι διωγμοί του
Ελληνικού στοιχείου από την Κωνσταντινούπολη, την Ίμβρο και την Τένεδο, η αναγνώριση και σταθερή
υποστήριξη των ψευτομακεδόνων των Σκοπίων, η ανάπτυξη τουρκικών ναυτικών μονάδων στα αλβανικά
χωρικά ύδατα , είναι μερικές σαφείς επιθετικές πράξεις της Τουρκίας κατά της πατρίδας μας , οι δε
ελληνοτουρκικές διαφορές και συγκρούσεις έχουν ιστορία 1000 ετών και δεν υπάρχει καμμία ένδειξη
ότι αυτές πρόκειται σήμερα ή αύριο να διευθετηθούν. Η Ελλάδα δεν έχει άλλη επιλογή από την υποστή
ριξη των όποιων εχθρών ή αντιπάλων της Τουρκίας. Θα ήταν ευκταίο η επιλογή αυτή να είναι η ομόδοξη,
εθνικιστική και φιλόδοξη Ρωσσική Ομοσπονδία, όμως οι ατυχείς χειρισμοί και η έκδηλη αδυναμία της
κυβέρνησης Καραμανλή και η φιλοαμερικανική – άνευ όρων – κυβέρνηση Παπανδρέου έχουν απομακρύνει
πολύ μιά τέτοια προοπτική. Μαζύ δε με αυτήν έχουν ακυρωθεί οι συμφωνίες α) του αγωγού πετρελαίου
Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης β) του αγωγού φυσικού αερίου Southstream II και γ) της προμήθεια των 420
ρωσσικών τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης ΒΜΡ .

Reply
imago 6 June 2010 at 14:31

Το πρόβλημα με εμάς φίλτατε είναι ότι η Ελλάς ΔΕΝ έχει εθνικά συμφέροντα αλλά εθνικά “δίκαια” στην βάση του “σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων” και του “διεθνούς δικαίου”. Αφού όμως ούτε τα ανθρώπινα δικαιώματα, ούτε το διεθνές δίκαιο, δεν αποτελούνε σημείο αναφοράς της εξωτερικής πολιτικής των άλλων κρατών και ειδικά των γειτόνων μας, καταλήγουμε να είμαστε μονίμως τα κορόϊδα της παρέας.

Reply
Γιώργος Βλάχος 6 June 2010 at 17:18

Ως προς το ηθικό μέρος της όλης υποθέσεως το κράτος του Ισραήλ έχει πέρα για πέρα ΑΔΙΚΟ. Αλλά:

1) Όχι να έρχεται η Τουρκία δια στόματος Ερντογάν να μας μιλαει για “κρατική τρομοκρατία εκ μέρους του Ισραήλ”! Έλεος!!! Το θράσος έχει και τα όριά του.
Δηλαδή η πολιτική της Τουρκίας έναντι των Κούρδων, των Κυπρίων, των Αλεβιτών και άλλων πόσο διαφορετική από αυτή του Ισραήλ έναντι των Παλαιστινίων έχει υπάρξει όλα αυτά τα χρόνια;

2) Είμαστε σίγουροι ότι όλοι αυτοί οι “ακτιβιστές” που επέβαιναν στα συγκεκριμένα πλοία είχαν φιλειρηνικές προθέσεις; Γιατί οι τουρκαλάδες με τα λοστάρια (τα είδαμε στην τηλεόραση) και τα μαχαίρια πιο πολύ για Γκρίζους Λύκους μου φέρνουν. Και εγώ προσωπικά δεν μπορώ να αισθανθώ θλίψη για τον χαμό μερικών Γκρίζων Λύκων.

3) Η όλη ιστορία φαίνεται πως εξυπηρετεί τους νεο-οθωμανικούς μεγαλοϊδεατισμούς της γείτονος και “συμμάχου” (τρομάρα μας).

4) Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Χριστόφιας είναι όργανο του Ισραήλ επειδή απέτρεψε τον απόπλου των πλοιαρίων από την ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ Κερύνεια.

5) Η Ελλάς κύριοι δεν κινδυνεύει από το κράτος που λέγεται Ισραήλ, αλλά από το κράτος που λέγεται Τουρκία.

6) Όσο άδικο και αν έχουν οι Εβραίοι, δεν μπορεί παρά να θαυμάσει κανείς την αποφασιστικότητα με την οποία προασπίζουν το εθνικό τους συμφέρον (όπως το εννοούν αυτοί βέβαια). Αν δε γίνουν οι συγκρίσεις με την δική μας ψοφοδεή στάση μόνο μελαγχολία σε πιάνει.

Reply
imago 6 June 2010 at 20:44

αξιότιμε κε. Βλάχο,

όλη η ουσία βρίσκεται στο 3), και ο Δελαστίκ φαίνεται ότι επικροτεί την ενορχήστρωσή μας (όπως και της Κύπρου) στα σχέδια της άγκυρας.
Ποιός έχει δίκαιο ή άδικο είναι μια συζήτηση η οποία για εμάς τους Έλληνες έχει μόνο ακαδημαϊκή σημασία.

Reply
Γιάννης3 11 June 2010 at 12:16

Ανώνυμε, 45. Τι κερδίζω;

Εσύ θα μας πεις τίποτα ή θα αποτολμήσεις να απαντήσεις σε κάτι ή μόνο θα ρίχνεις τη μπάλλα στην κερκίδα;

Reply
alexhs 20 June 2011 at 22:13

Μπράβο στο Χριστόφια.
Εγώ ώς οπαδός του ΔΗΣΥ τον συγχαίρω.
Αρκετά με τους ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ όπου καταπιέζουν τούς πολίτες τους.
Καιρός η μικρή Κύπρος να συμπράξει με το Ισραήλ.
Μόνο το Ισραήλ μπορεί να μας προστατεψει από τους Τούρκους μιας και η αγαπημένη μας Ελλάδα, δυστυχώς δεν μπορεί.

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.