Saturday 27 April 2024
Αντίβαρο
Εκκλησία Κυριάκος Κατσιμάνης Μεταναστευτικό

Με την ευκαιρία της μετάβασης του Πάπα Φραγκίσκου στη Λέσβο

Γράφει ο Κυριάκος Κατσιμάνης.

papas-fragkiskos

Ένας λόγος που τελικά πρέπει να ακουστεί

_______________________________________


Η σύντομη μετάβαση του Πάπα Φραγκίσκου στη Λέσβο μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο και τον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα θα δώσει ασφαλώς το έναυσμα για μια σειρά λόγων και προσφωνήσεων που θα επικεντρωθούν, μεταξύ άλλων: α) στην ανθρωπιά των Ελλήνων, οι οποίοι έσωσαν την πολιτιστική τιμή της ανάλγητης και  έγκλειστης στα τείχη της Ευρώπης και β) στην έκφραση αμέριστης συμπάθειας προς τους αναξιοπαθούντας πρόσφυγες και μετανάστες. Για τις αφόρητες, όμως, πιέσεις που υφίσταται ο ελληνικός πληθυσμός εξαιτίας του μεταναστευτικού θα ακουστούν ελάχιστα ή δεν θα ακουστεί τίποτα. Το μεγάλο αυτό κενό πιστεύω ότι θα καλυφθεί σε κάποιο βαθμό από το κείμενο που ακολουθεί.

Αγιότατε,

Ο ελληνικός λαός σάς υποδέχεται σήμερα με συναισθήματα υπερηφάνειας, αγαλλίασης και ευφροσύνης . Είναι η δεύτερη φορά κατά την οποία επισκέπτεται την Ελλάδα προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας μετά την πρώτη επίσκεψη του προκατόχου σας  Ιωάννη  Παύλου του Β΄, που συναντήθηκε με το μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο το 2001 στην Αθήνα. Και είναι διάχυτη η ελπίδα ότι με την επίσκεψή σας αυτή θα σημειωθεί ακόμη ένα, έστω και μικρό, βήμα προς την κατεύθυνση της αμοιβαίας προσέγγισης των εκκλησιών του Χριστού και της υπέρβασης των μεταξύ τους αντιθέσεων. Παρά την ακλόνητη προσήλωσή του στην Ορθοδοξία, με την οποία συνυφαίνεται η ίδια η ιστορική του υπόσταση, ο μέσος Έλληνας δεν είναι σήμερα και πολύ διατεθειμένος να σταθεί σε διαμάχες για δόγματα και σε αντεγκλήσεις για πρωτοκαθεδρίες. Μολονότι αναγνωρίζει πως υπήρξαν σοβαροί ιστορικοί λόγοι που προκάλεσαν την εμφάνισή τους, περιμένει και εύχεται στην πολυτάραχη, αλλοπρόσαλλη και παρανοϊκή εποχή μας οι διάφοροι θρησκευτικοί ταγοί,  που τυχαίνει μάλιστα να είναι και χριστιανοί, να ενώσουν επιτέλους τις δυνάμεις τους με σκοπό την προώθηση της ειρήνης και του ανθρωπισμού.

Με αυτά τα δεδομένα, η σημερινή επίσκεψή σας εμπεριέχει έναν υψηλό συμβολισμό: εκπέμπει προς κάθε κατεύθυνση το ηχηρό μήνυμα της συμπαράστασης και την αλληλεγγύης προς τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, που υποχρεώθηκαν να  εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους και γι’ αυτό ζητούν όχι μόνο την ηθική συμπαράσταση αλλά και την έμπρακτη βοήθεια των συνανθρώπων τους.

Στον ιερό αυτό σκοπό οι Έλληνες στρατεύτηκαν από την πρώτη στιγμή με ένθεο ζήλο. Και δεν στάθηκαν καθόλου σε μια σειρά εύλογα και τελικώς αναπάντητα ερωτήματα, όπως τα παρακάτω:

  1. Πώς εξηγείται άραγε το ότι οι πρόσφυγες και οι μετανάστες δεν διανοούνται καν να εγκατασταθούν με κάθε ασφάλεια στις ομόγλωσσες και ομόδοξες (μουσουλμανικές) χώρες που γεωγραφικά γειτνιάζουν με τις πατρίδες τους, αλλά προτιμούν την οδύσσεια της μετάβασης στην απομακρυσμένη, αλλόγλωσση και ετερόδοξη (χριστιανική) Ευρώπη;
  2. Πώς εξηγείται άραγε το ότι μουσουλμανικές χώρες όπως η Σαουδαραβία, που κολυμπούν κυριολεκτικά σε πακτωλούς πετροδολαρίων και διαθέτουν εκατομμύρια υποδειγματικά εξοπλισμένες σκηνές, απορρίπτουν διαρρήδην κάθε ιδέα να δεχτούν στα εδάφη τους αναξιοπαθούντας μουσουλμάνους αδελφούς τους και προτιμούν να τους κατευθύνουν μαζικά στην Ευρώπη των «απίστων», προσφερόμενες μάλιστα να ανεγείρουν εκεί με δική τους δαπάνη μερικές εκατοντάδες τζαμιά;
  3. Πώς εξηγείται άραγε το ότι μουσουλμανικές χώρες όπως η Σαουδαραβία, και πάλι, ενώ έχουν ουσιαστικά ποινικοποιήσει την άσκηση θρησκευτικών δικαιωμάτων ακόμη και σε κλειστούς ιδιωτικούς χώρους εκ μέρους των ελάχιστων εγκατεστημένων σε αυτές αλλόδοξων «απίστων», την ίδια στιγμή ενδιαφέρονται και απαιτούν οι μουσουλμάνοι ομόδοξοί τους στην Ευρώπη να έχουν τους δικούς τους επίσημους χώρους λατρείας και να ασκούν ακώλυτα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα; Και πώς συμβαίνει η χριστιανική Ευρώπη αλλά και η ίδια η Αγία Έδρα όχι μόνο να μην επισημαίνουν και να μην καταγγέλλουν την εξόφθαλμη αυτή αντίφαση, αλλά και να έχουν δεχτεί χωρίς την παραμικρή διαμαρτυρία τον ορισμό Σαουδάραβα διπλωμάτη ως επικεφαλής της Συμβουλευτικής Επιτροπής για τα ανθρώπινα δικαιώματα (!) που τελεί υπό τν αιγίδα του ΟΗΕ;…

4, Πώς εξηγείται άραγε το ότι, ενώ ανέκαθεν υπήρχαν κοινωνικές ανισότητες, οικονομική εξαθλίωση και πόλεμοι στις χώρες του τρίτου κόσμου, το ανθρώπινο τσουνάμι που κινείται σταθερά και απαρέγκλιτα προς τη γνωστή και συγκεκριμένη κατεύθυνση έχει ξεσπάσει ειδικά τα τελευταία χρόνια; Ποιοι χρηματοδοτούν, ποιοι υποκινούν, ποιοι ενορχηστρώνουν και ποιοι χρησιμοποιούν αυτή την πρωτοφανή πλημμυρίδα των λαών, που τείνει να σαρώσει στο διάβα της την Ευρώπη; Και κυρίως ποιες ανομολόγητες επιδιώξεις κρύβονται πίσω από  αυτές τις στοχευόμενες μεταναστευτικές ροές;

 Οι Έλληνες, Αγιότατε, παραθεώρησαν και αντιπαρήλθαν παρόμοια βασανιστικά ερωτήματα όσο και αν νιώθουν ότι προσβάλλει τελικά τη νοημοσύνη τους η «αιδήμων» άρνηση να δοθεί σε αυτά μια εύλογη απάντηση από αρμόδια διεθνή χείλη … Ανεξάρτητα, λοιπόν, από την όποια ανησυχία βιώνουν διαισθητικά, ο απολογισμός της γενναιοφροσύνης των Ελλήνων είναι χαρακτηριστικός. Το Λιμενικό Σώμα  εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο έχει πάψει να φρουρεί τα θαλάσσια σύνορα της χώρας μας και έχει μετατραπεί σε υπηρεσία υποδοχής και διάσωσης προσφύγων και μεταναστών. Η Εκκλησία, οι δήμοι, οι κάθε λογής οργανώσεις και οι ποικιλώνυμοι φορείς έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για την εξασφάλιση τροφής, ειδών ένδυσης και υγειονομικού υλικού στους ενδεείς φιλοξενουμένους μας, ενώ πολυάριθμοι ιδιώτες έχουν ανοίξει ακόμη και τα σπίτια τους για να τους προσφέρουν μικρής ή μεγαλύτερης διάρκειας φιλοξενία. Παράλληλα, δημόσια κτήρια, στρατώνες, αθλητικές εγκαταστάσεις, τόποι παραθερισμού και μαθητικές κατασκηνώσεις έχουν διατεθεί για τη δημιουργία χώρων υποδοχής τους. Η Ελλάδα με τις ανοιχτές πληγές και τα τεράστια οικονομικά προβλήματά της έχει τεθεί στην υπηρεσία των αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μας που εξακολουθούν να συρρέουν σ’ αυτήν κατά κύματα.

Το ατύχημα είναι πως οι εύθραυστες ισορροπίες επί του προκειμένου έχουν προ πολλού ανατραπεί. Οι ανέκαθεν φιλόξενοι Έλληνες ήταν πρόθυμοι και ενδεχομένως ικανοί να υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν έναν διαχειρίσιμο αριθμό προσφύγων και μεταναστών. Δυστυχώς όμως οδηγήθηκαν  πολύ πέρα από τα όρια και τις δυνατότητές τους, όταν κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν την ακατάσχετη και μαζική αυτή «έξοδο των λαών» που κατευθύνονται στην Ελλάδα ιδιαίτερα μετά το άνοιγμα των θαλάσσιων συνόρων μας, στο οποίο με πρωτόγνωρη απερισκεψία προχωρήσαμε εμείς οι ίδιοι! Ο τεράστιος αριθμός των προσφύγων / μεταναστών σε συνδυασμό με τις πράξεις και τις παραλείψεις των ιθυνόντων και την απουσία του ελληνικού κράτους τείνουν να οδηγήσουν τη χώρα σε πλήρη διάλυση. Τα σχετικά παραδείγματα είναι πολυάριθμα.

Το μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι, οι σιδηρόδρομοι που μας ενώνουν με την Ευρώπη και πολύ συχνά μεγάλες οδικές αρτηρίες τελούν υπό κατάληψη από τους αλλοδαπούς. Στην Ειδωμένη  έχει στηθεί μια μεγαλοπρεπής «φαβέλα» — για την ακρίβεια ένα «βαλκανικό Καλαί»– που αποτελεί νάρκη στα θεμέλια όχι μόνο της τοπικής κοινωνίας αλλά και ολόκληρης της χώρας. Οι ένοικοί της συμπεριφέρονται πλέον σαν ένα ανεξέλεγκτο ασκέρι αναρχικών, που προκαλούν ακόμη και διπλωματικά επεισόδια εξαιτίας των επιθέσεών τους εναντίον του συνοριακού τείχους της FYROM. Στη συγκεκριμένη περιοχή αλλά και στον Πειραιά οι πρόσφυγες / μετανάστες, δασκαλεμένοι και υποκινούμενοι από ορισμένους ανεξέλεγκτους και «αγνώστων λοιπών στοιχείων» εξτρεμιστές γυρολόγους, εξεγείρονται, προβαίνουν σε διαρπαγές και λεηλασίες, ενοχλούνται από τα εθνικά και θρησκευτικά σύμβολα της χώρας που τους φιλοξενεί απαιτώντας τη  απομάκρυνσή τους και εμπαίζουν ανενδοίαστα το προσωπικό της Αστυνομίας ή του Λιμενικού αψηφώντας ταυτόχρονα τις υποδείξεις του. Επιπλέον, επιλέγουν αυθαίρετα τους χώρους και σχεδόν υπαγορεύουν τους όρους της φιλοξενίας τους, όταν δεν συμπλέκονται μεταξύ τους με πρωτοφανή αγριότητα. Εξάλλου μια καινούργια και πολλά υποσχόμενη Ειδωμένη μάς προκύπτει στο Ελληνικό, σε μια περιοχή-φιλέτο (υποτίθεται…) του ελληνικού τουρισμού, όπου οι περαστικοί μπορούν να απολαύσουν τριτοκοσμικές σκηνές απείρου κάλλους με στημένα τσαντίρια, σκόρπια σκουπίδια  και απλωμένα ρούχα, ενώ από το σούρουπο και μετά, σύμφωνα με  συγκλίνουσες πληροφορίες, οι κλοπές, οι βιασμοί και τα μαχαιρώματα είναι στην ημερησία διάταξη.

Γενικότερα, οι πρόσφυγες / μετανάστες, πιεζόμενοι ασφαλώς από τις άθλιες συνθήκες διαβίωσής τους αλλά και κάνοντας κατάχρηση της ασυλίας που απολαμβάνουν σε ένα ανύπαρκτο κράτος, μεταλλάσσονται με αυξανόμενο ρυθμό σε ένα είδος επιθετικής και συχνά καταπιεστικής μειοψηφίας, που η παρουσία της γίνεται ολοένα και περισσότερο επαχθής για τις τοπικές κοινωνίες, πολλές από τις οποίες βρίσκονται σε κατάσταση αναβρασμού ή και εξέγερσης. Ισχυροί βραχίονές και δυναμικά ερείσματά της παραπάνω μειοψηφίας είναι οι αναρχοαλληλέγγυοι, καθώς και οι αναρίθμητες και ασύδοτες ΜΗ.ΚΥ.Ο., που οι πηγές χρηματοδότησής τους είναι σκοτεινές και οι επιδιώξεις τους ύποπτες. Ιδιαίτερα αρνητικός εξάλλου είναι και ο ρόλος των αποχαλινωμένων media, τα οποία, με την επιλεκτική παρουσίαση των γεγονότων και τη μεθοδευμένη φιλομεταναστευτική πλύση εγκεφάλου, παραλύουν τις ψυχικές αντιστάσεις του ελληνικού λαού και συσκοτίζουν την ευθυκρισία του απέναντι στη ζοφερή κατάσταση που διαμορφώνεται σταδιακά. Προσθέστε σε όλα αυτά την προκλητική ανοχή των ελληνικών αρχών απέναντι στις εκτροπές του αλλοδαπού στοιχείου και, ταυτόχρονα, την αποφασιστική αν όχι και βίαιη εκ μέρους τους αντιμετώπιση των διαμαρτυριών των γηγενών και θα αντιληφθείτε ότι δεν απέχουμε και πολύ από την ώρα, κατά την οποία οι φιλοξενούμενοί  μας θα αποτελέσουν το κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής επικράτειας, ενώ οι φιμωμένοι από την πολιτική ορθότητα Έλληνες  θα καταντήσουν σταδιακά υποτελείς.

 Αυτά όλα σημαίνουν, Αγιότατε, ότι η έκφραση συμπάθειας εκ μέρους σας προς τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, η οποία  επιβάλλεται ασφαλώς να ακουστεί, εφόσον οι τελευταίοι εξακολουθούν να παραμένουν στην ουσία ευπαθείς και αναξιοπαθούσες ανθρώπινες ομάδες, θα ισοδυναμεί περισσότερο  με παραβίαση «θυρών ανεωγμένων». Θα πρόκειται, ειδικότερα, για ενέργεια στην οποία έχουν ήδη προβεί και εξακολουθούν να προβαίνουν κατά κόρον οι πάντες. Αν λοιπόν, καθώς πιστεύω, ενδιαφέρεστε να προσφέρετε κάτι ουσιαστικό στους πρόσφυγες και τους μετανάστες, θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε το κύρος σας, ώστε να τους βοηθήσετε να συνειδητοποιήσουν τις παρακάτω δύο αυτονόητες αλήθειες, ότι δηλαδή:

  1. Στη χώρα αυτή δεν τους έφερε η Ελληνική Πολιτεία, αλλά ήρθαν με δική τους απόφαση και αποτελούν αποκλειστικά και μόνο φιλοξενουμένους. Επομένως δεν είναι ούτε κατακτητές ούτε επικυρίαρχοι, όπως ίσως ορισμένοι επιτήδειοι πασχίζουν να τους κάνουν να πιστέψουν. Και
  2. Πρώτιστη υποχρέωση κάθε φιλοξενουμένου είναι να σεβαστεί απόλυτα και ανεπιφύλακτα τους νόμους, τους κανόνες, τη θρησκεία, την κουλτούρα και τα κάθε λογής σύμβολα (εθνικά, λατρευτικά κτλ.) της χώρας που τον φιλοξενεί. Και, ακόμη, να μην ενοχλήσει, να μη βλάψει, να μην προκαλέσει και να μην προσβάλει με οποιοδήποτε τρόπο έστω και κατ’ ελάχιστο το γηγενή πληθυσμό.

Από το άλλο μέρος, αυτοί που χρειάζονται περισσότερο από οποιουσδήποτε άλλους την έμπρακτη συμπάθειά σας, Αγιότατε, είναι οι βαρύτατα χειμαζόμενοι σήμερα Έλληνες. Πριν οδηγηθούν από τις εξελίξεις στα άκρα και υποχρεωθούν να πάρουν το νόμο στα χέρια τους, προσευχηθείτε για την αποφυγή των επερχόμενων δεινών και προπάντων μιλήστε στους αρμοδίους, ώστε το ελληνικό κράτος να βγει επί τέλους από τη χειμερία νάρκη του και να ενεργοποιηθεί επιτελώντας το υπέρτατο και αυτονόητο χρέος του, που δεν είναι άλλο από την εξυπηρέτηση κατ’ απόλυτη προτεραιότητα των συμφερόντων του ελληνικού λαού.

Παράλληλα, θα σας ζητούσα ευσεβάστως να καταστήσετε urbi et orbi σαφή, μετά την αναχώρησή σας, την ανάγκη για άμεση βοήθεια της Ελλάδας και ανακούφισή της από την αφόρητη πίεση που υφίσταται εξαιτίας του μεταναστευτικού. Όμως, προσοχή, Αγιότατε! Δεν μιλάμε για οικονομική ενίσχυση με σκοπό τη δημιουργία και λειτουργία καινούργιων “hot spots”, δηλαδή παράλληλων μικρών κοινωνιών, που διασπούν την κοινωνική συνοχή και αλλοιώνουν δραματικά την εθνολογική σύνθεση του ελληνικού πληθυσμού.! Μιλάμε για σοβαρή διεθνή συστράτευση με σκοπό την περιφρούρηση των θαλάσσιων συνόρων της χώρας μας και αποφασιστική επαναπροώθηση όσων δεν έχουν σοβαρούς λόγους να κατακλύζουν τη Ελλάδα. Όχι άλλες «χαμένες πατρίδες» για τους Έλληνες, Αγιότατε! Ο εποικισμός της Ελλάδας πρέπει να σταματήσει οριστικά και αμετάκλητα, γιατί συνιστά έγκλημα κατά του πολιτισμού και της ιστορίας.

Επιβάλλεται να συνειδητοποιηθεί από τα διεθνή κέντρα αποφάσεων πως η ιστορική αποστολή της Ελλάδας δεν είναι με κανέναν τρόπο να καταντήσει αποθήκη ψυχών (για τους αλλοδαπούς) και νεκροταφείο ονείρων (για τους γηγενείς). Η ιστορική αποστολή της Ελλάδας είναι, Αγιότατε, παράλληλα με την έμπρακτη επίδειξη ανθρωπισμού στους αναξιοπαθούντας, να εξακολουθήσει να ανήκει στους Έλληνες, ώστε να διαιωνιστεί η εθνική συνείδησή τους και να επιβιώσει στο διηνεκές του χρόνου η πολιτιστική τους ιδιοπροσωπία. Επομένως, βοήθεια προς την Ελλάδα δεν σημαίνει τριάκοντα αργύρια με αντάλλαγμα τη μετάλλαξή της σε ένα ουδετεροεθνές πολυπολιτισμικό μόρφωμα. Σημαίνει, αντίθετα, διασφάλιση και  κατοχύρωση της τρισχιλιετούς ιστορικής της παρουσίας! Με αυτές ακριβώς τις σκέψεις σάς αποχαιρετώ επαναλαμβάνοντας τους πασίγνωστους στίχους του νομπελίστα ποιητή μας: «Μη παρακαλώ σας μη / λησμονάτε τη χώρα μου»!

Παρακαλώ, δεχτείτε, Αγιότατε, το βαθύ σεβασμό μου για το πάνσεπτο εκκλησιαστικό σας αξίωμα και τα θερμά συγχαρητήριά μου για το ανθρωπιστικό έργο σας.

Αθήνα, 12 Απριλίου 2016

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΤΣΙΜΑΝΗΣ

 

21 comments

Eλοτανος 14 April 2016 at 21:34

Κυριε Κατσιμανη

Ελπιζω να συμφωνησετε ότι δεν υπαρχουν πολλες εκκλησιες του Χριστου, παρα μια μονο η Ανατολικη Ορθοδοξη Εκκλησια. Η “υπερβαση των μεταξυ τους αντιθεσεων” είναι μια πολιτικα ορθη διατυπωση και γνωριζω την θεση σας περι πολιτικης ορθοτητος από προηγουμενο αρθρο σας. Οποιος ετεροδοξος θελει να γινει μελος της Ορθοδοξης εκκλησιας, δηλαδη του σωματος του Χριστου, θα το καταφερει μονο με μετανοια εν ταπεινωσει και όχι με ανταλλαγη αποψεων.

Οσον αφορα τις ερωτησεις σας, νομιζω οι απαντησεις είναι προφανεις και λεπτομερως αναλυμενες από τον κυριο Σαββα Καλεντεριδη.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 14 April 2016 at 23:15

Πρόκειται γιὰ τὴν γνωστὴ ἀπόπειρα νὰ ψηφοθηρήσῃ ἡ «Χρυσῆ Αὐγὴ» μὲ τὴν σκόπιμη σύγχυση μεταξὺ μεταναστῶν καὶ προσφύγων. Ὁ συγγράψας άποφεύγει νὰ ἀναφέρῃ ὅτι σήμερα στὴν Ἐλλάδα βρίσκονται πολύ λιγότεροι ξένοι ἀπὸ ὅτι τὰ τελευταῖα χρόνια τῆς δανεικῆς εὐημερίας. Πολλὲς χιλιάδες ἀπὸ τοὺς ξένους πού βρίσκονταν στὴν Ἑλλάδα τὰ ἔτη 2007-2009 σήμερα ἔχουν φύγει, διότι δὲν ἔχει πλέον ἡ Ἑλλάδα μεροκάματο γι’αὐτούς. Φυσικά, ἡ ἔξοδος ἔβλαψε τὴν «Χρυσῆ Αὐγή». Αὐτὴν τὴν ζημία προσπαθεῖ νὰ καλύψῃ ἡ «Χρυσῆ Αὐγή», βαφτίζοντας τοὺς πρόσφυγες μετανάστες. Εὐτυχῶς ἡ συγκεκριμένη ἀνάρτηση περιέχει κραυγαλέες ἀντιφάσεις, ὁπότε ἀκυροῖ ἑαυτήν. Διαλέγω, ὡς ρητορικὴ κορύφωση τὸν μοσχομυριστὸ μπακαλιάρο «νεκραταφεῖο ὀνείρων», προφανῶς τοῦ ἑνὸς ὀνείρου ποὺ καθιστᾶ ὅλα τὰ ἄλλα ὄνειρα πραγματοποιήσιμα, τῆς ἀενάου καὶ ἀνεμποδίστου εἰσροῆς, ὄχι προσφύγων, ἀλλὰ δανεικῶν καὶ ἀγυρίστων. Ὡς σουρρεαλιστικὴ κορύφωση, ἐπιλέγω τὴν ἀπαίτηση νὰ προστατεύσουν τρίτοι τὴν Ἑλλάδα, διότι ἡ ἴδια εἶναι σκορποχῶρι, ἀλλὰ καὶ τὴν Ἰσόκυρο ἀπαίτηση νὰ εἶναι οἱ, ἀνίκανοι νὰ προστατεύσουν τὴν Ἑλλάδα, Ἕλληνες κυρίαρχοι στὸν τόπο τους. Πῶς συμβιβάζεται ἡ ἀνεπάρκεια μὲ τὴν κυριαρχί … ια ;

Reply
NF 15 April 2016 at 02:17

Ο Παπας ειναι ενας συμπαθεστατος παππους, αλλα οταν τον ειδα να πλενει και να φιλαει τα ποδια των βρωμοποδαραδων λαθροεισβολεων δεν ηξερα αν πρεπει να κλαψω ή μα γελασω.

Ο Γιβων κατηγορησε τη Χριστιανικη Εκκλησια οτι εφερε τεραστια ευθυνη για την αλωση της ρωμαιικης αυτοκρατοριας απο τους βαρβαρους, διοτι με τα ηλιθια ειρηνιστικα της κηρυγματα υπονομευε τις στρατιωτικες προσπαθειες των Ρωμαιων.Αντι να καλεσει τους πολιτες να υπερασπιστουν την πατριδα απεναντι στους βαρβαρους, τους ελεγε να γυρνανε και το αλλο μαγουλο.

Τουλαχιστον οι Ρωμαοι το παλεψαν ρε πουστη μου. Αντισταθηκαν καπως με στρατηγους οπως ο Αετιος. Δεν επεσαν εντελως αμαχητι στις βαρβαρικες ορδες οπως εμεις……

Reply
ΠΑΝΑΓ.ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ 15 April 2016 at 09:38

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΨΑΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ,ΚΑΙ ΚΡΕΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ.

Reply
leon11gr 15 April 2016 at 14:54

Το άρθρο σας θίγει πολλά θέματα μαζί γι’ αυτό και υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις απαντήσεις των σχολιαστών. Θα’ θελα απλώς να επισημάνω ότι οι δογματικές διαφορές σουνιτών-σιητών-αλεβιτών (Σύροι) κτλ τους έχουν οδηγήσει σε πολύ μεγάλες αντιθέσεις μεταξύ τους, ενδεχομένως και μεγαλύτερες έναντι των χριστιανών. Γι’ αυτό και δεν στρέφονται προς τα λοιπά μουσουλμανικά κράτη.

Reply
Kostas A. Dimopoulos 15 April 2016 at 23:28

Δυστυχώς ο αρθρογράφος έχει απόλυτο δίκιο.

Και δεν είναι χρυσαυγίτικο το να διαφυλάξει το Κράτος με κάθε μέσο που διαθέτει:
1. Τον απόλυτο έλεγχο των συνόρων του
2. Την ασφάλεια των Πολιτών του
3. Την έννομη τάξη
4. Την απόλυτη ελευθερία κίνησης ανθρώπων και αγαθών εντός της Επικράτειας
5. Το δικαίωμα της επιλογής του αν, πόσους και ποιους θα φιλοξενήσει και για πόσο.

Κάποτε ήταν λαθρομετανάστες. Τώρα λέμε πρόσφυγες τους Αφγανούς που αλληλομαχαιρώθηκαν χθες στον Πειραιά…

Αν δεν σοβαρευτούμε, δεν θα μας πάρει κανείς στα σοβαρά όσες στολές παραλλαγής και να φορέσουμε!!!

@ leon11gr

Πιθανόν να οφείλεται και στον Άσσαντ αυτό.

Reply
Θεόδωρος Ορέστης 18 April 2016 at 10:45

Αν ο κ. Γεωργανάς έκανε τον κόπο να διενεργήσει μια “αυτοψία” στους χώρους υποδοχής, διακομιδής και εγκατάστασης των “προσφύγων” θα διαπίστωνε με την βοήθεια των ανθρωπολογικών και άλλων γνώσεων που σίγουρα διαθέτει ότι μεγάλο ποσοστό αυτών των “προσφύγων” είναι λαθρομετανάστες από χώρες διάφορες της Συρίας.
Επίσης, ο κ. Γεωργανάς θα πρέπει να “ξεσκονίσει” λίγο τις γνώσεις του στο διεθνές δίκαιο και να διαβάσει τα σχετικά με την άσκηση imperium από το εκάστοτε κράτος, βασική έκφανση του οποίου είναι το δικαίωμα να καθορίζει ποιοι, πόσοι, πώς και για πόσο θα εισέρχονται στην επικράτειά του.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 18 April 2016 at 11:10

Ἀσφαλῶς καί στοὺς ὅποιους χώρους ὑποδοχῆς ὅσων εἰσέρχονται στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ ὁδοὺς ἄλλες ἀπὸ τὶς ὁρισμένες ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ κράτος ὑπάρχουν καὶ πρόσφυγες καὶ λαθρομετανάστες. Τὴν «Χρυσῆ Αὐγὴ» συμφέρει νὰ ἰσχυρίζεται ὅτι οἱ πρόσφυγες καὶ οἱ λαθρομετανάστες εἶναι τὸ ἴδιο πρᾶγμα. Γιατί ; Μὰ διότι ὁ ἀριθμὸς τῶν λαθρομεταναστῶν στὴν Ἑλλάδα ἔχει μειωθῆ κατακορύφως τὰ τελευταῖα χρόνια καί, μαζί, ἡ ἀπήχησις τῆς «Χρυσῆς Αὐγῆς». Θέλει, λοιπόν, νὰ ἐμφανίσῃ ἡ «Χρυσῆ Αὐγή», ὅσο τὸ δυνατὸν περισσοτέρους ξένους μέσα στὴν χώρα. Μὲ ὅλη τὴν βοήθεια τῶν σκουπιδοκανάλων, οἱ ἀριθμοὶ δὲν τῆς βγαίνουν, οὔτε οἱ ἐντυπώσεις. Ὄχι μόνον μειώθηκε ραγδαῖα ὁ ἀριθμὸς τῶν λαθρομεταναστῶν λόγῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, ἀλλὰ δὲν εἶναι καὶ ὀρατοί στοὺς δρόμους καὶ στὶς πλατεῖες, ἐκεῖ ποὺ ἔκαναν ὅλη ‘μέρα δωρεὰν διαφήμιση στὴν «Χρυσῆ Αὐγή». Διότι, χάρη στὴν κυβέρνηση Σαμαρᾶ-Βενιζέλου, σήμερα ὑπάρχουν ἐλεγχόμενοι χῶροι ὅπου παραμένουν.
Τέλος, ναί, κράτος εἰναι ἀκόμη ἡ Ἑλλάδα καί, γιὰ τὸν λόγο αὐτό, τὸν λόγο γιὰ τὸ πόσοι θὰ παραμείνουν σ’ αὐτὸ καὶ πόσοι θὰ ἐκδιωχθοῦν ἔχει ἡ ἐκλεγμένη κυβέρνησις καὶ ὄχι τὸ παρακράτος μὲ τὶς μαῦρες μπλοῦζες οὔτε οἱ ἐκρόσωποι προβολῆς τους, αὐτόκλητοι ἢ καὶ ἀθέλητοι. Σὲ κάθε περίπτωση, ἂν ἡ «Χρυσῆ Αὐγὴ» δὲν ἤθελε τὴν ὅποια αὐξημένη είσροὴ λαθρομεταναστῶν ἐπέτρεψε ἀνοήτως ἡ κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δὲν εἶχε παρὰ νὰ ψηφίσῃ Σταῦρο Δήμα στὴν ἐκλογὴ τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας, ἀντὶ νὰ συμπαραταχθῇ μὲ τὸν ΣΥΡΙΖΑ (ὅπως συμπαρατάχθηκε και σὲ πολλὰ ἄλλα θέματα, μὲ πρωτεργάτη τῆς κουμπαριᾶς τὴν Ζωὴ (τὴν τρελλὴ) Κωνσταντοπούλου)).

Reply
Πατριώτης 18 April 2016 at 13:02

Καλογραμμένο άρθρο, το οποίο απλώς εκθέτει την πραγματικότητα και ζητά τα αυτονόητα.

Reply
Kostas A. Dimopoulos 18 April 2016 at 23:22

Πάντως σύμφωνα με σχετικό άρθρο του ΟΗΕ, δεν χαρακτηρίζονται ως πρόσφυγες, κ. Γεωργάνα.

Πόλεμος σε όμορη χώρα, δεν διεξάγεται, ούτε πέρασαν τα σύνορα από Τελωνειακό σταθμό ακολουθώντας τις νόμιμες διαδικασίες.

Αν δεν τους βλέπετε στην Αθήνα, περάστε από Πειραιά, Ασπρόπυργο κλπ.

Αφήστε τη χρυσή αυγή εκεί που είναι…όπως είχε ειπωθεί σε κάποια ταινία, “…το μόνο που βλέπω από τον διάβολο, είναι η επιθυμία πολλών να τον δουν…”

Reply
thpr 19 April 2016 at 14:19

# Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας

“… διότι ὁ ἀριθμὸς τῶν λαθρομεταναστῶν στὴν Ἑλλάδα ἔχει μειωθῆ κατακορύφως τὰ τελευταῖα χρόνια …

απο που προκύπτει ότι μειώθηκαν ;

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 19 April 2016 at 19:10

Ἀπὸ τὸ ὅτι δὲν τοὺς βλέπει κανείς σέ μεγάλους ἀριθμούς, οὔτε σὲ κεντρικὰ σημεῖα τῶν πόλεων, οὔτε στὰ μέρη ὅπου συνήθιζαν νὰ συγκεντρώνονται, γιὰ παράδειγμα, στὴν ὁδὸν Γερανίου στὸν Ὁμόνοια ἢ στὶς παρόδους τῆς ὁδοῦ Πατησίων, ἢ στὴν Κυψέλη, ἢ στὶς εἰσόδους τῶν ἐπαρχιακῶν πόλεων καὶ κωμοπόλεων, ὅπου περίμεναν, μόλις ἐρχόταν ἡ ἄνοιξη γιὰ νὰ βροῦν ἐποχιακὸ μεροκάματο. Καί, φυσικά, εἶναι λογικό, ἀφοῦ δὲν ὑπάρχει αὐτὸ τὸ μεροκάματο, ἰδίως μὲ τὰ capital controls.
Ἰσχύει ὅτι γιὰ νὰ χαρακτηρισθοῦν πρόσφυγες, πρέπει νὰ προέρχωνται ἀπὸ ἐπικράτεια ὅπου γίνεται πόλεμος, γενοκτονία κλπ. ἢ νὰ τοὺς ἔχῃ δώσει ἰδιότητα πρόσφυγος ἡ ἐπικράτεια στὴν ὁποία κατέφυγαν πρῶτα. Πάντως, γεγονὸς εἶναι ὅτι ἀπὸ σχεδὸν ἕνα ἑκατομμύριο πού πέρασαν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα τὸν τελευταῖον ἑνάμισυ χρόνο, μόνον ἑβδομῆντα χιλιάδες, κατὰ μέγιστον, ἔχουν ἐγκλωβισθῆ ἐδῶ. Προφανῶς δὲν εἶχαν στόχο νὰ εἰσβάλουν εἰδικῶς στὴν Ἑλλάδα. Καί, τελικῶς, βρίσκονται τώρα, οἱ συντριπτικῶς περισσότεροι, σὲ σημεῖα ὅπου θέλει τὸ κράτος μας νὰ βρίσκωνται καὶ ὄχι ὅπου τοὺς καπνίσῃ.

Reply
Πατριώτης 20 April 2016 at 13:11

Κύριε Γεωργάνα,

Απ’ αυτά που γράφετε, είναι εμφανές ότι δεν αναφέρεσθε σε λαθρομετανάστες, γενικώς, αλλά στους εκ των υστέρων νομιμοποιηθέντες, που εσφαλμένως ονομάζουν “νομίμους”.

Όντως, η κρίση ανάγκασε αρχικά αρκετούς να εγκαταλείψουν την χώρα και να επιστρέψουν στην πατρίδα των (κυρίως Βαλκάνιους), αλλά πολλοί γύρισαν ξανά στην Ελλάδα. Για τούς λάθρα διαβιούντες, δεν μπορούμε να ξέρομε, αν είναι λιγότεροι, ίδιοι, ή περισσότεροι, διότι δεν τούς ξέρομε.

Το κριτήριο ότι έφυγαν, επειδή εσείς δεν τούς βλέπετε σε κάποια σημεία των Αθηνών, είναι εντελώς ανασφαλές, διότι και υποκειμενικό είναι και το κέντρο τής πρωτεύουσας δεν είναι η Ελλάδα.

Τέλος, μετά την επιχείρηση “Ξένιος Ζευς”, που απλώς έδιωξε κάποιους λαθραίους από το κέντρο τής Αθήνας (γι’ αυτό σάς λέω ότι τι κριτήριό σας είναι λάθος), οι λαθρομετανάστες εξακολουθούν να βρίσκονται “ὅπου τοὺς καπνίσῃ”, όπως γράφετε, διότι κανείς δεν μπορεί να περιορίσει άτομα που δεν ξέρει.

Τέλος, όλοι επικεντρώνονται και μιλούν (αναφέρομαι και στα ΜΜΕ) για το ένα εκατομμύριο προσφύγων/μεταναστών τού τελευταίου 18μήνου, χρησιμοποιώντας πια τον όρο “προσφυγικό”, λες και δεν υπάρχουν τα 2-3 (;) εκατομμύρια λαθρομεταναστών, που εισέβαλαν στην Ελλάδα, εδώ και 25 χρόνια σε δύο φάσεις: 1990-2003 Βαλκάνιοι Ρώσοι και λοιποί από πρώην Αν. Ευρώπη και 2003 και μετά Αφροασιάτες.

Η Σύμβαση τής Γενεύης 1951, άρθρο 1, ορίζει τον πρόσφυγα ως εξής: “Είναι ένα άτομο που βρίσκεται εκτός της χώρας καταγωγής του ή του τόπου κατοικίας του, έχει δικαιολογημένο φόβο δίωξης για λόγους φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, συμμετοχής σε ορισμένη κοινωνική ομάδα ή λόγω πολιτικών πεποιθήσεων και εξαιτίας αυτού του φόβου δίωξης αδυνατεί ή δεν επιθυμεί να απολαμβάνει την προστασία αυτής της χώρας ή
την επιστροφή σ’ αυτήν”
(εδώ).

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 20 April 2016 at 15:02

Λάθος ! Γιατί 2-3 ἑκατομμύρια μόνον ; Μὲ τὴν συνήθη στὸν Ἑλληνάρα, δῆθεν «πατριώτη», δυσπιστία καὶ κακοπιστία, μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ 20-30 ἑκατομμύρια. Γιατί ὄχι ; Καὶ νὰ κρύβονται σὲ τεράστια ὑπόγεια καταφύγια, πού ἔχει κτίσει γι’ αὐτοὺς σὲ ἀπομονωμένα μέρη τῆς Ἑλλάδος ἡ Γερμανοσιωνιστικὴ συνωμοσία, μὲ τὴν συνενοχή, βεβαίως, βεβαίως, τῳν Γερμανοπροδοτικῶν ντόπιων Τσολάκογλου. Ἐκεῖ κρύβουν οἱ ντόπιες προδοτικὲς ἐλὶτ καὶ τὰ 600 δισεκατομμύρια τοῦ Ἀρτέμη Σώρρα. Πού, ὅμως, θὰ τὰ ἀνακαλύψῃ, χάρη στὶς εὐλογίες τοῦ «Ἀρχιεπισκόπου τῆς Αὐτοκρατορίας τῆς Ρωμανίας, ποὺ τὸν συνοδεύει στὶς δημόσιες ἐμφανίσεις του.

Reply
Πατριώτης 20 April 2016 at 15:12

Δεν καταλαβαίνω το ύφος τής απάντησης και την προσωπική επίθεση. Τι θέλετε, τελικά, να πείτε;

Reply
Πατριώτης 20 April 2016 at 15:33

“Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις της ΕΥΠ, οι αλλοδαποί που ζουν νόμιμα και παράνομα στην Ελλάδα τον παρόντα χρόνο ανέρχονται σε περίπου 2,5 εκατομμύρια”
(«Ο άγνωστος πόλεμος στο Αιγαίο», του Γ. Μαρνέλλου – Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία 21/10/2007.) Αυτό ίσχυε πριν εννέα περίπου χρόνια. Έκτοτε, ο αριθμός των λαθρομεταναστών ασφαλώς δεν έχει μειωθεί. Αν όμως εσείς έχετε κάποια στοιχεία να παρουσιάσετε…

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 21 April 2016 at 11:29

Ἡ Ἀπογραφὴ Πληθυσμοῦ- Κατοικιῶν τοῦ 2011 λέει ὅτι οἱ ἀλλοδαποὶ ποὺ ζοῦσαν στὴν Ἐλλάδα, νομίμως καὶ παρανόμως, τὸ 2011 ἦταν περίπου 920.000. Ἰδοὺ καὶ ἡ ἀνακοίνωσις τῆς Στατιστικῆς Ὑπηρεσίας :
http://www.statistics.gr/documents/20181/1210503/A1602_SAM01_DT_DC_00_2011_03_F_GR.pdf/e1ac0b1c-8372-4886-acb8-d00a5a68aabe
Ὑπάρχει κάποια ἀπόσταση ἀπὸ τὰ 2-3 ἑκατομμύρια. Δὲν ἀποκλείεται ἡ ἀνακοίνωση τῆς ΕΥΠ νὰ ἀφοροῦσε αὐτοὺς ποὺ εἶχαν περάσει άπὸ τὴν Ἑλλάδα. Καὶ πράγματι, ὅποιον Ἀφγανὸ συναντήσῃς στὴν ὑπόλοιπη Εὐρώπη, ξέρει ὁπωσδήποτε μερικὲς Ἑλληνικὲς λέξεις. Διότι πολλοὶ ἀλλοδαποὶ εἶχαν βολευτῇ μὲ δουλειὲς ποὺ οἱ πελατειακῶς παρασιτοῦντες Ἕλληνες δὲν καταδὲχονταν. Ἀλλά, ἀπὸ τὴν μιὰ μεριὰ τὸ κέντρα κρατήσεως, ἀπὸ τὴν ἄλλη ἡ ἀστυνόμευση τῶν δημοσίων χώρων μὲ σφραγῖδα Σαμαρᾶ καὶ Δένδια, ἦλθαν καὶ τὰ capital controls καὶ δὲν ἔμεινε περιθώριο γιὰ ἀλλοδαποὺς στὴν Ἐλλάδα.
Τὸ κασσαβέτι γιὰ τὴν μείωση τῶν ἀλλοδαπῶν τὸ καταλαβαίνω μόνον ὡς παράπονο τῆς «Χρυσῆς Αὐγῆς» γιὰ τὴν σκληρή της τύχη. Ἀπὸ τὴν μιὰ μεριὰ νὰ ὑπάρχῃ ἡ ὀργὴ τῶν πολιτῶν γιὰ τὴν κρίση, ἀλλὰ νὰ μὴν ὑπάρχουν πιὰ τόσοι ἀλλοδαποὶ γιὰ νὰ τοὺς δείξῃ ὡς ὑπαιτίους τῆς κρίσεως.

Reply
Πατριώτης 21 April 2016 at 13:00

Πού γίνεται διάκριση μεταξύ νομίμων και παρανόμων; Είναι δυνατόν η ΕΛΣΤΑΤ να καταγράψει λαθρομετανάστες, όταν αυτοί ασφαλώς δεν δηλώνονται, για ευνοήτους λόγους; Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τον αριθμό των παρανόμως διαβούντων εν Ελλάδι. Η ΕΥΠ, ως καθ’ ύλην αρμοδία, είναι η πλέον αξιόπιστος πηγή, για τον κατά προσέγγισιν υπολογισμό των και η ανακοίνωσή της είναι απολύτως σαφής.

“Η ἀστυνόμευση τῶν δημοσίων χώρων μὲ σφραγῖδα Σαμαρᾶ καὶ Δένδια” είναι m;ono για γέλια. Εξηγώ παραπάνω το γιατί. Τα δε capital controls αφορούν σ’ αυτούς που κάνουν εμβάσματα, δηλ. τούς λεγομένους “νομίμους”. Οι λαθρομετανάστες δεν κάνουν συναλλαγές με τράπεζες.

Reply
Κυριάκος Κατσιμάνης 21 April 2016 at 13:05

Χρειάζεται ηρωισμός για να συλλάβει κανείς τον ειρμό της σκέψης του κ. Γεωργάνα πίσω από την ακατάσχετη και ασυνάρτητη ασχετολογία του. Πρώτα πρώτα, πιστεύει ότι ανακάλυψε την Αμερική επιμένοντας στη διάκριση μεταξύ προσφύγων και μεταναστών, ενώ αγνοεί την αναμφισβήτητη αλήθεια ότι η μεταξύ τους αναλογία έχει τους τελευταίους μήνες ανατραπεί πλήρως, με αποτέλεσμα οι μετανάστες να αντιπροσωπεύουν το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό (γύρω στο 70% περίπου) των εγκλωβισμένων στη χώρα μας αλλοδαπών.

Άλλωστε, στην Ειδομένη και στον Πειραιά, ειδικότερα, η διάκριση των προσφύγων από τους μετανάστες θα είχε σημασία μόνο εφόσον εκεί λειτουργούσε το κράτος και επέβαλλε στοιχειωδώς την τάξη. Από τη στιγμή όμως, κατά την οποία το κράτος έχει καταλυθεί ή απλώς απουσιάζει με αποτέλεσμα τα έκτροπα και το χάος, η διάκριση των προσφύγων (Σύρων) από τους μετανάστες (Αφγανούς, Πακιστανούς, Μαροκινούς κτλ.) ούτε εύκολη είναι ούτε και θα είχε το παραμικρό νόημα. Έτσι και αλλιώς, εκείνοι που επωφελούνται από το γενικευμένο μπάχαλο και αλωνίζουν είναι οι αναρχοαλληλέγγυοι, οι οποίοι όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται, αλλά και δεν θέλουν με τίποτα να διαχωρίσουν «την ήρα από το στάρι».

Ισχυρίζεται ακόμη ο κ. Γεωργάνας ότι «Πολλὲς χιλιάδες ἀπὸ τοὺς ξένους πού βρίσκονταν στὴν Ἑλλάδα τὰ ἔτη 2007-2009 σήμερα ἔχουν φύγει». Και ότι «σήμερα στην Ἐλλάδα βρίσκονται πολύ λιγότεροι ξένοι ἀπὸ ὅτι τὰ τελευταῖα χρόνια τῆς δανεικῆς εὐημερίας».— Πολύ ωραίο για να είναι αληθινό. Κρίμα που δεν πρόσθεσε για την επίρρωση των λεγομένων του το αμίμητο εκεί-νο…«Λιάζονται και εξαφανίζονται»! Μπορεί πολλές χιλιάδες να έχουν πράγματι φύγει, αλλά μας έχουν προκύψει στο μεταξύ κάποιες άλλες χιλιάδες και μάλιστα πολύ περισσότερες. Αλήθεια, τα «hot spots» πότε ξεφύτρωσαν και εξακολουθούν να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια σε ολόκληρη σχεδόν την ε-πικράτεια; Το απομακρυσμένο –και άσχετο με το θέμα μας– 2007-2009 ή μήπως την σήμερον ημέραν; Ο σχολιογράφος δείχνει να μην έχει αντιληφθεί ότι η χώρα τείνει να μεταβληθεί σε έναν απέραντο καταυλισμό. Και ότι εντός από την Κω, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, την Ειδομένη και τον Πειραιά έχουμε κατ’ αυτάς και το Ελληνικό με τους όμορους δήμους να εκπέμπουν κραυγή από-γνωσης λόγω της εγκατάστασης χιλιάδων αλλοδαπών στο χώρο του παλαιού αεροδρομίου. Αυτά όλα ο κ. Γεωργάνας ούτε τα είδε ούτε τα άκουσε. Και μάλιστα ως αυτόκλητος κήνσορας επιτίθεται με υπερβάλλοντα ζήλο και ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς σε όσους τα επισημαίνουν και τα αναδεικνύουν. Ζει μήπως σε άλλο κόσμο ή απλώς νομίζει ότι… έχουμε ακόμη πρωταπριλιά;

Συνεχίζει, λοιπόν, ακάθεκτος: (Και έχουν φύγει οι αλλοδαποί) «διότι δὲν ἔχει πλέον ἡ Ἑλλάδα μεροκάματο γι’αὐτούς». — Τώρα μάλιστα, νιώσαμε ασφαλείς! Αντί να απαιτήσουμε τη λήψη μέτρων για τη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων μας και να δημιουργήσουμε στην ανάγκη μερικές Αμυγδαλέζες, επικαλούμαστε εμμέσως την αρχή «ουδέν κακόν αμιγές καλού» για να εφησυχάσουμε. Είναι σαν να υπονοούμε το εξής: «Κακή και ψυχρή η ανεργία, αλλά, εδώ που τα λέμε, μας απήλλαξε από μερικές χιλιάδες αλλοδαπούς». Πάλι καλά που δεν προεξέτεινε ο κ,. Γεωργάνας το συλλογισμό του και δεν ευχήθηκε …ένα 50% ανεργίας με την ελπίδα ότι έτσι θα αποτραπεί οριστικά ο εποικισμός και η μουσουλμανοποίηση της Ελλάδας! Προφανώς δεν το έκανε, γιατί κατά βάθος ξέρει πολύ καλά, μολονότι δεν το ομολογεί expressis verbis, κάτι πολύ απλό: ότι δηλαδή τα πλήθη που εγκλωβίζονται σήμερα στη χώρα μας και μας μένουν «αμανάτι» δεν έρχονται για το ελληνικό «μεροκάματο», αλλά προσβλέπουν στον (κατά φαντασίαν;) παράδεισο της Ευρώπης…

Κατά τα άλλα, πολύ εύστοχο το παράθεμα που μας μετέφερε ο κ. Kosras A. Dimopoulos:“…το μόνο που βλέπω από τον διάβολο, είναι η επιθυμία πολλών να τον δουν…”

Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Αν χρειαστεί, θα τα ξαναπούμε

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 21 April 2016 at 15:24

Ἀποφασίστε, ἀντὶ νὰ ἀπεραντολογῆτε : Εἶναι περισσότεροι σήμερα στὴν Ἑλλάδα οἱ λαθρομετανάστες ἀπ’ ὅτι τὸ 2007-2009 ; Καὶ γιατί εἶναι περισσότεροι ἢ λιγότεροι ; Ἡ θεωρία ὅτι «δὲν ξέρουμε, ἀλλὰ καλὸ θὰ ἧταν νὰ ξοδέψουμε μερικὰ ἑκατομμύρια γιὰ νὰ μάθουμε, καί, ταὐτοχρόνως, μερικὰ ἀκόμη ἑκατομμύρια σὲ ἔκτακτα ἀστυνομικὰ μέτρα, ἔτσι γιὰ νὰ ἔχῃ ἡ «Χρυσῆ Αὐγὴ» δωρεὰν διαφήμιση» σὲ ἐποχὴ κρίσεως εἶναι εὔκολη δημοκοπία.
Μήπως θὰ εἴχατε τὴν καλωσύνη, ἀφοῦ δὲν σᾶς ἀρέσει ἡ μέθοδος τῆς Στατιστικῆς Ὑπηρεσίας, παρ’ ὅτι ἀκολουθεῖ παραδεδεγμένα διεθνῆ πρότυπα ὥστε νὰ καταγράφῃ καὶ τὸν μὴ νόμιμο πληθυσμό, νὰ δώσετε σάρωση ἢ σύνδεσμο στὸ σχετικὸ δημοσίευμα τῆς πρὸ ἑννεαετίας «Κυριακάτικης Ἐλευθεροτυπίας», ὥστε νὰ δοῦμε ἐὰν τὸ νόημά του εἶναι πράγματι αὐτὸ πού μᾶς μετεφέρατε ; Ἂν προσέξατε, δὲν ἀμφισβήτησα τὴν ὕπαρξη τοῦ δημοσιεύματος, ἀλλὰ μόνον τὴν ἀνάγνωσή του. Ἀποκλείεται ἡ ΕΥΠ νὰ μήν ἔχῃ δικαιολογήσει κάπως τὴν τεράστια διαφορὰ ἀνάμεσα στὴν δική της ἐκτίμηση καὶ τὰ εὑρήματα τῶν ἀπογραφῶν.
Τέλος, ἕνα δεῖγμα τῆς εὐρύτητος πνεύματος τῶν «Χρυσαυγιτῶν» εἶναι ἡ ἐξυπνάδα ὅτι δῆθεν τὰ capital controls δὲν ἀποθαρρύνουν τοὺς λαθρομετανάστες. Ὑποτίθεται ὅτι οἱ λαθρομετανάστες βρίσκονται στὴν Ἑλλάδα γιὰ νὰ κερδίσουν χρήματα, προφανῶς μετρητά, προσφέροντας μαύρη ἐργασία στοὺς ἐντοπίους. Ὅταν οἱ ἐντόπιοι ἔχουν δελτίο στὰ μετρητὰ καὶ συναλλάσσονται μὲ λογιστικὸ χρῆμα, πῶς θὰ δώσουν μετρητὰ στοὺς λαθρομετανάστες ; Ἀπὸ ποῦ ; Ἀπὸ τὰ στρώματα, ὅπου τὰ κρύβουν γιὰ μιὰν ἔκτακτη ἀνάγκη ;
Ἡ ὅλη φασαρία γιὰ τὴν λαθρομετανάστευση, ὅπως προκύπτει εὔκολα καὶ ἀπὸ τὸ δυσκόλως ἀποκρυπτόμενο ὕφος ἀδυνάμου ἀπελπισίας τῶν ἐκπροσώπων, δὲν εἶναι παρὰ ἐκστρατεία δημοσίων σχέσεων τῆς «Χρυσῆς Αὐγῆς». Δυστυχῶς, ἡ πραγματικότης τῆς πῆρε τὴν μπουκιὰ ἀπὸ τὸ στόμα …

Reply
Χωρίς ΟΝΟΜΑ 10 May 2016 at 07:20

Κύριε Γεωργανά, έλεος! Φτάνει πιά. Κάντε μια ανάπαυλα, δεν χρειάζεται να μιλάτε συνεχώς και να απαντάτε σε όλους και για όλα. Έχετε κουράσει. Κι αν δεν σας το λένε από το Αντίβαρο σας το λέμε εμείς. Μέχρι τώρα λέγαμε το γνωστό “όχι άλλο νταλάρα” για τον γνωστό μαϊντανό του ελληνικό τραγουδιού. Από σήμερα θα λέμε “όχι άλλο γεωργανά” για τον παγκοσμίως άγνωστο μαϊντανό της ελληνικής …μπλογκόσφαιρας, ή πώς στο καλό λέγεται.

Κύριε Σταλίδη, επειγόντως quota στις αναρτήσεις του “γεωργανά”. Σας παρακαλώ, υποφέρουμε …

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.