Η «εξαιρετικά επείγουσα» εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας περί θεματικής εβδομάδας για την «έμφυλη ταυτότητα»

Επισυνάπτεται η εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας 23 Δεκεμβρίου 2016 για ενημέρωση και διάλογο.

Download (PDF, 283KB)

Μέσα σ’ όλα βλέπουμε και τη Ρεπούσεια γλώσσα–λόξιγκα. Δείτε δύο δείγματα.

(1283) αναγνώσεις

9 comments

  1. Ένσταση: (α) “τους γονείς”, αντί του ορθού “τους/τις γονείς”
    (β) “ο Σύλλογος Διδασκόντων”, αντί του ορθού “Διδασκόντων/σκουσών”.
    και μία απορία: Πώς τους λένε, ποιοι είναι, τι είναι, όλοι αυτοί που συντάσσουν αυτές τις, εξαιρετικά επείγουσες (!) εγκυκλίους;

  2. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ.

  3. “Πώς τους λένε, ποιοι είναι, τι είναι, όλοι αυτοί που συντάσσουν αυτές τις, εξαιρετικά επείγουσες (!) εγκυκλίους;”

    Είναι δήθεν προοδευτικοί, γνωστοί ως υπερασπιστές τού πολιτικώς ορθού. Είναι αυτοί που αποδομούν τα έμφυλα στερεότυπα. Περισσότερα εδώ:

    Τὰ ἄφυλα παιδιά

  4. Τις πταίει;;;
    Ποιος δέχτηκε και άφησε την κατάσταση να φτάσει εδώ;;;
    Δυστυχώς δεν έχει τελειώσει ακόμα η αριστερή μας πρόοδος, ανάπτυξη και έξοδος από τον συντηρητισμό….
    Ο φασισμός της “δημοκρατίας” τους!!!!

  5. Εδώ πραγματικά πιάνει τόπο το: “δουλειά δεν έχει…”

  6. Η γλώσσα και η κοινή λογική μπαίνουν για τα καλά στο γύψο.
    Η αφασία και η αλαλία των μαθητών προωθούνται με γοργούς και…ελπιδοφόρους ρυθμούς.
    Η πολιτική ορθότητα είναι εδώ και…τώρα δικαιώνεται!
    Υστερόγραφο:@ Παναγ. Κοκκαλίδη, εκτιμώ την αισιοδοξία σας, αλλά τις αντιδράσεις που περιμένετε δεν πρόκειται να τις δείτε. Τουλάχιστον προς την κατεύθυνση που εύχεστε…

  7. [Υπό αυτήν την έννοια, η εστίαση της Θεματικής Εβδομάδας στους παραπάνω βασικούς άξονες αντλεί από την ευρύτερη σημασία που αποκτά για τους/τις μαθητές/τριες αυτής της ηλικίας, η κατάρριψη μύθων που συνδέονται με τη χρήση των ουσιών ή/και την υιοθέτηση «εξαρτητικών» συμπεριφορών..]
    Τί ἐννοεῖ ο ποιητής; Ὅτι δὲν ὑπάρχουν ναρκωτικά, ἐξαρτήσεις καί αντίστοιχες συμπεριφορές; Τί διαολο, εἶναι ἐπικίνδυνοι ἤ ούτε συντακτικό δέν ξέρουν;

  8. Τέλος πάντων δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα στο μαθητές/τριες, περισσότερο για πλεονασμός φαίνεται που επαναλαμβάνεται όλη την ώρα και κουραστικό.
    Καλό είναι να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή και στα ναρκωτικά, δικά μας παιδιά είναι.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *