Sunday 21 April 2024
Αντίβαρο
Πολιτική & Κοινωνία

Δεν άρεσε ο πίνακας «H Eλλάς ευγνωμονούσα» στον Παπανδρέου και τον αφαίρεσε από το Μαξίμου!!

Δείτε πώς έκανε το γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου ο Παπανδρέου

Και δείτε πώς παρέλαβε το γραφείο του

Η τελευταία φορά που εθεάθη ο πίνακας ήταν όταν συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά

Η πρώτη φωτογραφία είναι παρμένη από την πρόσφατη συνέντευξη του Γ.Α.Παπανδρέου στον Π. Καψή του Βήματος

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=324981&dt=11/04/2010

Αντιγράφουμε το σχόλιο της ΘΑΛΕΙΑΣ από το φόρουμ του ΡΕΣΑΛΤΟ, με τον πίνακα που ο Παπανδρέου έκρυψε!!

Οι δόλιοι πολιτικοί μασκαράδες


Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878), «H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858),
λάδι σε μουσαμά, 215 x 157

Όποιος δεν ξέρει από πού ήρθε, πώς μπορεί να διαπιστώσει πού πάει;

Το βασικό έργο των επιδοτούμενων σύγχρονων δωσίλογων συνίσταται σε τούτο: Να σβήσουν τους ιστορικούς δρόμους του «από πού ήρθαμε» για να μη διαπιστώσουμε το «πού πάμε». Για να βαδίζουμε, δηλαδή, με τα μάτια κλειστά, ώστε να ΜΗΝ διακρίνουμε τον γκρεμό του αφανισμού μας στον οποίο μας οδηγούν οι ιεροεξεταστές της Νέας Τάξης και τα εγχώρια «τσιράκια» τους.

Αυτά, τα «τσιράκια» των δωσίλογων (πολιτικά, δημοσιογραφικά, πανεπιστημιακά κ.λπ) μοχθούν νυχθημερόν να σβήσουν την ιστορία, αλλά και κάθε σύμβολο της πραγματικής Μόρφωσης: Τα σύμβολα της ταυτότητάς μας και της μαζικής μνήμης, τις μαρτυρίες αυτού που είμαστε, τη θρησκευτική μας παράδοση και τα δημιουργήματα της καλλιτεχνικής μας παραγωγής…

Η κυβέρνηση Παπανδρέου,
οι αμερικανόθρεφτοι συμβουλάτορές του και ο ίδιος με υπερβάλλοντα ζήλο, αποτελούν τις πιο μοχθηρές γκριμάτσες της εθνομηδενιστικής ισοπέδωσης.

Αυτό, όμως, το ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα επικάλυψης και εξαφάνισης του πίνακα… ξεπερνάει σε δολιότητα και θηριωδία κάθε διεστραμμένο εγκέφαλο.

Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας και το Λαμπρακιστάν εξαφανίζουν κυριολεκτικά ένα πίνακα σύμβολο ιστορικής μνήμης και της εθνικής μας ταυτότητας.

Ο άνθρωπος που μπερδεύει το πηλίκον με πηλήκιον εξαφανίζει, με τη δολιότητα του πλαστογράφου, ένα σύμβολο ιστορικής μνήμης και καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Στην πλαστογραφία και στην απάτη είναι αριστοτέχνες.

Ο πίνακας του Θεοδώρου Βρυζάκη (1858) έπρεπε να εξαφανιστεί γιατί είχε πολλαπλούς εθνικούς συμβολισμούς.

Διαβάζουμε από τη Μαριλένα Ζ. Κασιμάτη, στο «Αφανείς και ήρωες στη νεοελληνική ζωγραφική του 19ου αιώνα»:

«Με το «Η Ελλάς ευγνωμονούσα» ή «Υπέρ Πατρίδος το Παν» έχουμε το πρώτο πραγματικά ιστορικό με αλληγορική διάσταση έργο της νεοελληνικής ζωγραφικής.

Η δραματουργία της πολυπρόσωπης σύνθεσης κατάγεται από τη μεταβυζαντινή ζωγραφική και ειδικά από την Παναγία του ισχυρού μανδύα. Η Παναγία έχει απλωμένο τον μανδύα της κάτω από τον οποίο βρίσκουν προστασία οι πιστοί.

Εδώ τη θέση της παίρνει η αλληγορία της Ελλάδας, μια αρχαιοπρεπώς ενδεδυμένη και στεφανωμένη νέα γυναίκα που μόλις έχει αποτινάξει τις αλυσίδες από τα πόδια της.

Η ιστορική υπόμνηση είναι σαφής. Τα ανοιχτά χέρια ορίζουν συμβολικά μαζί με τα βουνά τον πλατύ ορίζοντα. Ο κορμός μόλις αφήνει να διαφανεί τμήμα ενός δωρικού ναού.

Η αξία του έργου αυτού ως ιστορικού ντοκουμέντου θεμελιώνεται από τις πιστοποιήσιμες ταυτότητες των ατόμων που βρίσκονται συγκεντρωμένοι σαν πιστοί γύρω από τη νέα Ελλάδα. Η προσπάθεια ταύτισης δεν παρουσιάζει δυσκολίες γιατί υπάρχει ένα ερμηνευτικό κλειδί, και αυτό δεν είναι άλλο από τις ευρύτατα διαδεδομένες λιθογραφίες των αγωνιστών και φιλελλήνων που εξέδωσε σε τεύχη ο στρατιωτικός Karl Krazeisen στο Μόναχο -όπου κατοικούσε μόνιμα
ο Βρυζάκης- μετά το 1828.

Ενδεικτικά αναφέρω τους Καραϊσκάκη και Μιαούλη.
Η αυθεντικότητα των απεικονιζόμενων, στόχος αναμφισβήτητος του Βρυζάκη, κατατάσσει το έργο αυτό στις απαρχές της πρόθεσης για ανάδειξη του ατόμου-ήρωα μέσα από το σύνολο.

Λιγότερο ιδεαλιστικά, περισσότερο διδακτικά τα μικρά αυτά πορτρέτα αναδίδουν ένα άρωμα σεμνότητας και βαθιάς ανθρώπινης πίστης στην πατρίδα.

Προφανώς δεν έχουμε να κάνουμε με υπεράνθρωπους ήρωες. Μόνη ηρωίδα η Ελλάδα.»

Πόσο ακόμα πρέπει να αντέξουμε την ταπείνωση και την υπομονή;

Πηγή: http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4379

Εντωμεταξύ, ενδιαφέρον έχει και η εξής παράγραφος που δημοσιεύθηκε πάλι στο Βήμα τις ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ που το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές

Για να είμαστε δίκαιοι, δίνουμε και την πηγή από όπου πήρε το ΡΕΣΑΛΤΟ τις πληροφορίες. Είναι το ιστολόγιο ΤΑΧΑΛΙΑ http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_954.html

ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ, οι διαστάσεις του ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ πίνακα είναι πράγματι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. Ο πίνακας στη συνέντευξη με τον Καψή φαίνεται να έχει μεγαλύτερη την οριζόντια διάστση από όσο την κάθετη. Τι να έβαλε στη θέση του παλιού πίνακα; Πότε θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια;;;;

.

7 comments

Ανώνυμος 13 April 2010 at 11:47

Να γιατί πάει κατά διαόλου η χώρα! Είναι που βγήκε ο πίνακας από το γραφείο του Γιωργάκη.
Συγχαρητήρια παιδιά για άλλη μια σοβαρότατη αποκάλυψη που μας προσφέρετε.
Λευτεριά στον αδικημένο πίνακα του Γιωργάκη!

Reply
Γιάννης3 13 April 2010 at 12:06

Ανώνυμε το πρόβλημά σου είναι τα κριτήρια με τα οποία κρίνεις τους λόγους για τους οποίους “πάει κατά διαόλου η χώρα”.

Αν τα κριτήριά σου είναι το επιτόκιο δανεισμού, ε τότε ναι. Δεν πα να βάλει και την Αμερικανική σημαία στο Μεγάλο Μαξίμου; Στο κάτω κάτω Αμερικανός υπήκοος είναι. Καμία διαφορά στο επιτόκιο δανεισμού της χώρας.

Όμως τα κριτήρια άλλων ανθρώπων δεν είναι μόνο τα επιτόκια. Είναι κι άλλα πράγματα.

Reply
Ανώνυμος 15 April 2010 at 17:26

kapoioi simvolismoi einai variteroi kai apo tis variteres prakseis proigoumene anonime,oi antrhropi edo exoun dikio,mia praksi pou miazei “elipovaris” se sena alla deixnei para polla distixos,kaimeni patrida

Reply
Eleftherios 16 April 2010 at 15:10

Πολύ φθηνή επίθεση κατά του εν λόγω προσώπου από τον
συγγραφέα του άρθρου. Ετσι υποβιβάζεται το κύρος
του Αντιβάρου ενώ δημιουργεί συναισθήματα συμπάθειας προς το εν λογω πρόσωπο.

Αντιθέτως, κάποιος θα έπρεπε να εξετάσει εάν οι παρακάτω
δύο όρκοι αλληλοαναιρούνται

MEPOΣ TPITO – Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
TMHMA Γ΄ – Bουλή
KEΦAΛAIO TPITO – Kαθήκοντα και δικαιώματα των βουλευτών
‘Αρθρο 59 – (Όρκος)
1. Oι βουλευτές πριν αναλάβουν τα καθήκοντά τους δίνουν στο Bουλευτήριο και σε δημόσια συνεδρίαση τον ακόλουθο όρκο:
«Oρκίζομαι στο όνομα της Aγίας και Oμοούσιας και Aδιαίρετης Tριάδας να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου».

ΚΑΙ

“I pledge allegiance to the flag of the United States of America, and to the republic for which it stands, one nation under God, indivisible, with liberty and justice for all.”

Θα ξυπνήσετε καμμία μέρα από τον λήθαργο?

Reply
Πατριώτης 16 April 2010 at 16:18

Γιάννη,

Πρέπει να εκσυγχρονιζόμεθα, αν θέλουμε να πάμε μπροστά. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στην θέση του καλυφθέντος παλαιομοδίτικου πίνακα (μάλλον θα τον βγάλουν εντελώς), θα αναρτηθεί άλλος, ωραιότατος, απεικονίζων την εθνικήν μας πλέον καλλιτέχνιδα κ. Τζούλια Αλεξανδράτου, ώστε να συμβολίζει και το τι ακριβώς είναι σήμερον η Ελλάς.

Reply
Paris Koutroumanos 5 July 2010 at 11:51

Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση ενός video σχετικό με το θέμα εδώ: http://goo.gl/x8Mi

Reply
Sovarologoume? 28 October 2010 at 12:55

Gia auto pigainame kala me tous Papandreou/Mitsotaki/Simiti/Karamanli????
Tou enepnee o pinakas kai koitagane to kalo twn Ellinwn!
Twra pou efyge o pinakas… ti tha apoginoume??????????

Kalo na episimainetai, alla den leei tipota parapanw apo tin aisthitiki tou kathenos, sto opoio exei dikaiwma.
An pali valei kamia asxeti monternia, tote kraxte ton!
🙂

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.