Sunday 21 April 2024
Αντίβαρο
Ανδρέας Σταλίδης Πολιτική επικαιρότητα

Περί πολιτικής βίας κατά του Μπουτάρη. (ή «ο Μπουτάρης λαγός»)

Γράφει ο Ανδρέας Σταλίδης.
(Αντιγραφή από ανάρτηση στο facebook)

Διαπιστώνω μία ασυμμετρία μεταξύ καταδίκης της πολιτικής βίας κατά Μπουτάρη και καταδίκης της πολιτικής βίας σε άλλες περιπτώσεις.

Ενδεικτικά αναφέρω περιστατικά πολιτικής βίας.

1. Πρετεντέρης στα Εξάρχεια το 2007
2. Χατζηδάκης (αιμόφυρτος) το 2011
3. Παπούλιας στη Θεσσαλονίκη το 2011
4. Γεωργιάδης στη Νέα Φιλαδέλφεια το 2012 (συν 16 φορές κάψιμο του βιβλιοπωλείου του)
5. Κουμουτσάκος (αιμόφυρτος) έξω από τη Βουλή το 2015
6. Βαρουφάκης στα Εξάρχεια το 2015
7. Άγγελος Συρίγος στα πανεπιστήμια, μία φορά το εξάμηνο
8. Εβδομαδιαία δράση του Ρουβίκωνα
9. Μηνιαία δράση μπαχαλάκηδων / αναρχικών στο κέντρο των Αθηνών από το 1980 περίπου.
10. Μπουτάρης στη Θεσσαλονίκη το 2018.

Ελπίζω να συμφωνείτε στην ασυμμετρία αυτή. Εφόσον είναι έτσι, προχωρώ.

Αυτή η ασυμμετρία με κάνει να ΜΗΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ ότι όσοι διαμαρτύρονται σήμερα για την πολιτική βία και τον τραμπουκισμό κατά του Μπουτάρη, έχουν πράγματι στο στόχαστρό τους την πολιτική βία και τον τραμπουκισμό. Αν τα είχαν αυτά, θα προκαλούσαν τον ίδιο σάλο σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ορισμένες από τις οποίες ήταν πολύ χειρότερες από πλευράς φυσικής βίας (ειδικά το 2 και 5).

Δεν πείθομαι λοιπόν.

Άρα, υπάρχει άλλος λόγος που ξεσηκώθηκε το σύμπαν.

Εικάζω ότι αυτός ο λόγος είναι ότι ο Μπουτάρης αποτελεί έναν ΛΑΓΟ των απόψεών τους. Δηλαδή ο Μπουτάρης αντλεί το θράσος του ύφους με το οποίο πολιτεύεται εν γνώσει αυτής της στήριξης που του παρέχει πολύς κόσμος στον χώρο του τύπου και της πολιτικής.

Ο Μπουτάρης δεν λογαριάζει κανέναν και λέει δημόσια πράγματα που οι ίδιοι ντρέπονται να πουν με την ίδια σαφήνεια και ωμότητα. Λαγός, πώς αλλιώς να το πω. Τεστάρει τα νερά και τις αντοχές της ελληνικής κοινωνίας πάνω στα συγκεκριμένα ζητήματα.

Παραδείγματα δηλώσεών του που τεκμηριώνουν ότι είναι λαγός

1. «Χέστηκα αν ο Κεμάλ σκότωσε ή δεν σκότωσε Έλληνες ή άλλου. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι οι Τούρκοι τον αγαπάνε. Όπως εμείς πηγαίνουμε στην Αγιά Σοφιά, εμένα με ενδιαφέρει να έρχονται να δουν το σπίτι του που έγινε μουσείο».

2. «Το να λέμε ότι η Μακεδονία είναι ελληνική, είναι επιθετική ενέργεια. Δεν είναι ελληνική, πώς να το κάνουμε. Αυτά τα λένε ηλίθιοι και αμόρφωτοι. Είναι σάχλα».

3. Αν συμφωνήσουμε σε κάποιο όνομα, θα πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς το όνομα του αεροδρομίου Μακεδονία και του σταθμού των λεωφορείων. Οι τουρίστες μπερδεύονται και νομίζουν ότι βρίσκονται στη Μακεδονία, δηλαδή στα Σκόπια.

4. Δεν θα ήθελα να είναι ο Μέγας Αλέξανδρος στην Αμφίπολη.

5. Θα επαναλάβω το πρώτο σημείο περί Κεμάλ, λέγοντας ότι αυτή η φράση είναι η επιτομή του «νεοφιλελευθερισμού» (με την έννοια που χρησιμοποιείται συχνά ο όρος), σε τέτοιο βαθμό που και οι θιασώτες του ακόμα θα έμεναν άφωνοι. Ο λόγος είναι ότι για μια χούφτα τουρίστες θα πρέπει να θυσιάσουμε τη μνήμη, να ξεχάσουμε τους προγόνους και την ταυτότητά μας και να ηρωοποιήσουμε τον σφαγέα των παππούδων μας, αφού τον έχουν ηρωοποιήσει οι Τούρκοι. Κριτήριο αξιολόγησης ενός πολιτικού, είναι πόσο τον αγαπάει ο λαός του και πόσα έσοδα μπορεί να μας προσφέρει. Όχι οι πράξεις του. Το απώγειο του ευτελισμού, δηλαδή.

Όλα αυτά τα «εθνομηδενιστικά» είναι πράγματα ακραία, που δεν τολμάει να τα πει άλλος με τόσο μεγάλη σαφήνεια ή θράσος, όμως βρίσκονται στην ίδια κατεύθυνση αν και ίσως όχι στον ίδιο βαθμό, σε όσα πιστεύουν κατά βάθος αρκετοί. Λαγός λοιπόν με τα όλα του.

Ένας επιπλέον λόγος που με οδηγεί σ’ αυτό το συμπέρασμα, είναι ότι ο ίδιος ο Μπουτάρης έχει πολύ συχνά καταστεί ηθικός αυτουργός σε παρακίνηση βίας.

1. Έχει δηλώσει για τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ ότι «πρέπει να φάει ξύλο».

2. Έχει δηλώσει για τον Παναγιώτη Καμμένο «Τον χοντρό δεν τον πάω – αν τον δω κρεμασμένο, δεν θα κόψω το σκοινί»

Κανένα σχόλιο δεν ψιθυρίστηκε για την λεκτική αυτή πολιτική βία από τον ίδιο. Λες και ζει σε καθεστώς πλήρους ασυλίας ή ότι έχει το ακαταλόγιστο.

Λαγός ή αναλώσιμος ή χρήσιμος ηλίθιος. Αυτός είναι ο λόγος της ασυμμετρίας. Να καταστεί, ως θύμα, συμπαθής, ώστε να συνεχίσει στο ίδιο βιολί. Τα άλλα θύματα δεν προσφέρονταν για κάτι τέτοιο. Άρπαξαν την ευκαιρία, από 3 ανεγκέφαλους που νόμιζαν ότι προσπαθώντας να τον χτυπήσουν θα του κλείσουν το στόμα, ενώ πέτυχαν το αντίστροφο. Και αμαύρωσαν την εκδήλωση της Μνήμης στην Γενοκτονία των Ποντίων. Χρήσιμοι ηλίθοι και αυτοί, αναμφίβολα.

Η πολιτική βία, όπως και γενικότερα η βία, είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα γενικώς και αδιακρίτως. Χωρίς υποσημειώσεις ή αστερίσκους, χωρίς «αλλά» και αιτιολοήσεις.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει ταυτόχρονα να είναι οριζόντια η καταδίκη της. Όποιο και να είναι το θύμα ή ο θύτης. Όταν δεν είναι οριζόντια και είναι μονομερής, έχουμε και το δικαίωμα, αλλά και την υποχρέωση να το διαπιστώνουμε.

5 comments

Α.Κ.ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ 23 May 2018 at 16:46

Πολύ σωστά.

Reply
Ελευθέριος 23 May 2018 at 22:08

Χώρια που βγήκαν κάποιοι ηλίθιοι δημοσιογράφοι να παραλληλίσουν το επεισόδιο στον Μπουτάρη με τη δολοφονία του Λαμπράκη!
Ο ένας ολυμπιονίκης, παλήκαρος μέχρι κει πάνω, αγωνιστής της δημοκρατίας και πάνω απ’όλα πατριώτης, που δεν τόλμησαν να τον αγγίξουν οι μπάτσοι όταν κόντρα στην κρατική απαγόρεψη, έκανε μόνος του την πορεία ειρήνης από τον Μαραθώνα στην Αθήνα κι αποφάσισαν να τον κτυπήσουν πισώπλατα, νύχτα, κινητοποιώντας ολόκληρο μηχανισμό του παρακράτους.
Ο άλλος κρασάς καλός, όχι κλέφτης όπως ο προκάτοχός του, αλλά για Δήμαρχος δεν κάνει, δεν είναι άρχοντας, κατήντησε ένα ραμολί κι επιπλέον δεν καταλαβαίνει ότι είναι καιρός του να τα μαζεύει και να φεύγει ησύχως πριν τον πάρουν με τις πέτρες! Τι θα γίνει δηλαδή βρε Μπουτάρη, αν θα στερούμασταν τους επισκέπτες του Κεμάλ και την ίδια τη γελοία σου μορφή από τη θέση του πρώτου άρχοντα της πόλης, τρομάρα σου; Xέστηκε μεγαλοπρεπώς η Φατμέ στο Γενί τζαμί!

Reply
admin 24 May 2018 at 09:09

Δεύτερο μέρος και συνέχεια της ανάρτησης

=================

Παράδειγμα της ασυμμετρίας που έγραφα τις προάλλες : δεν είναι μόνο ο σάλος στα ΜΜΕ και ΜΚΔ (Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης). Να, οργανώθηκε μέσα σε 2 ημέρες και διαδήλωση υπέρ του Μπουτάρη. Δεν λέω. Καλώς οργανώθηκε. Η βία και ο τραμπουκισμός δεν είναι ΠΟΤΕ η απάντηση. Σαφές.

Το ερώτημα είναι γιατί δεν έγινε ούτε το ένα εκατοστό από όλα αυτά για τους προαναφερθέντες, για προηγούμενα θύματα πολιτικής βίας; τίποτα τότε. Ούτε ένας για Χατζηδάκη, Κουμουτσάκο, Πρετεντέρη, Γεωργιάδη, Βαρουφάκη. Γιατί δεν είναι οριζόντια η καταδίκη της βίας;

Και προσέξτε κάτι. Για τον Μπουτάρη χρέωναν χωρίς στοιχεία, χωρίς γνώση των δραστών, την βία που ασκήθηκε στην ακροδεξιά. Τελικά επρόκειτο για έναν Γεωργιανό χωρίς λευκό ποινικό μητρώο (είδε φως φασαρίας και μπήκε) και δύο άσχετους πιτσιρικάδες. Η αστυνομία βεβαίωσε ότι δεν έχουν σχέση με ακροδεξιά οργάνωση. Στην περίπτωση του Κουμουτσάκου, διαπιστώθηκε ότι ο δράστης ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής. Ούτε αυτό δεν τους έκανε να ξεσηκώσουν σάλο.

Εδώ λοιπόν φαίνονται οι προτεραιότητες.

Δεν είναι η πολιτική βία που έρχεται πρώτη.

Δεν είναι ούτε η ακροδεξιά βία, όταν τεκμηριώνεται από την ταυτότητα των θυτών.

Είναι η ταυτότητα του θύματος. Είναι ο Μπουτάρης. Είναι το ότι είναι “λαγός”, ο δήθεν τρελός του χωριού που τα λέει χύμα.

Παράδειγμα για να γίνει κατανοητό:

Αν υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε στον Ισημερινό και το “σύστημα” θέλει να μας πάει λίγο πιο βόρεια, πχ στην Αίγυπτο, έρχεται ο Μπουτάρης αυθορμήτως και μας λέει ότι πρέπει να πάμε στον Βόρειο Πόλο!

Μπορεί εμείς όλοι να το βρίσκουμε εξωφρενικό από τον Ισημερινό να μετακινηθούμε στον Βόρειο Πόλο (=”Χέστηκα αν και πόσους Έλληνες έσφαξε ο Κεμάλ, εμένα με νοιάζει που τον αγαπάνε οι Τούρκοι και αυτό μπορεί να μας φέρει τουρίστες”, “είναι επιθετική ενέργεια να λέμε ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Μόνο ηλίθιοι και αμόρφωτοι λέμε αυτή τη σάχλα”, “θα πρέπει να σκεφτούμε άλλο όνομα για το αεροδρόμιο Μακεδονία και τον σταθμό των λεωφορείων, διότι μπερδεύονται οι τουρίστες’),

αλλά ακούγοντάς τον μπορεί να πλησιάσουμε στον στόχο που είναι να φτάσουμε τουλάχιστον ως την Αίγυπτο ( πχ = “καλοί οι Οθωμανοί στο παρελθόν, συνωστισμός στην Σμύρνη -ίσως δεν είναι τυχαίο ότι στους 400 που μαζεύτηκαν υπέρ Μπουτάρη επανεμφανίστηκε και η Ρεπούση – , μήπως ο Ερντογάν είναι μια κάποια λύση, win-win η συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, κάτσε φρόνιμα με την ΑΟΖ της Κύπρου, δώσε και λίγα χωρικά ύδατα στην Τουρκία, δώσε και λίγα Ίμια, λίγο Ανθρωποφάγο, λίγο Καστελόριζο, λίγο Φαρμακονήσι, δώσε και τη Μακεδονία, μην ασχολείσαι με την Ιστορία”).

Αυτή είναι η Αίγυπτος. Ο Ισημερινός είναι ακροδεξιά, εθνικισμός, φύγε σου λέμε. Κουνήσου βόρεια. Ο Μπουτάρης έχει φτάσει στον Βόρειο Πόλο. Κάνε ένα βήμα κι εσύ, έστω το 10-20%.

Reply
Λευτέρης 24 May 2018 at 11:49

Εχετε* δώσει βήμα και έδρανο στο πολιτικο σκέλος μίας τρομοκρατικής ομάδος της οποίας η ιδεολογια ήταν εκτός νόμου έως το 1975 λόγω των σφαγών που υπέστησαν οι Ελληνες και πολλοί άλλοι λαοί από τους φορείς της.

Η ΝΔ μαζί με τους μαρξιστές του ΠΑΣΟΚ επέβαλαν την πλήρη λήθη στον Ελληνικό λαό σε σχέση με την αιματηρή δράση αυτής της ομάδος.

Καλές οι αναλύσεις όταν απευθύνονται σε άτομα που εγεννήθησαν εχθές και δέν έχουν γνώση για οτιδήποτε άλλο παρά μόνο την μαρξιστική ιδεολογία που διαχέεται στους διαδρόμους των «πανεπιστημίων» και τις αίθουσες των δημοσίων σχολείων.

φωνὴ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ

*Εχετε δώσει = οι ψηφοφόροι και οι προηγούμενη γενεά, όχι το αντιβαρο

Reply
Ακρίτας 26 May 2018 at 00:57

Ο Ευριπίδης στο έργο «Ίων» αναρωτιέται μέσω του ήρωα «πώς είναι δίκαιο, εσείς οι θεοί που βάλατε τους νόμους στους θνητούς, οι ίδιοι εσείς να κάνετε ανομίες; »
Και εγώ αναρωτιέμαι πώς να ξεφύγει από την ανομία ο θνητός όταν εκείνος που επιβάλλει κανόνες είναι ο πρώτος άνομος;
Η βία στον Μπουτάρη ήταν το αιτιατό και όχι η αιτία.
Την αιτία λοιπόν να την ψάξεις στον Μπουτάρη όπου με τις δηλώσεις και τις πράξεις του δυναμιτίζει το κλίμα. Πριν από την σωματική βία, είχαμε βομβαρδισμό λεκτικής βίας.
Όταν καταδικάζεις το αιτιατό, να καταδικάζεις και την αιτία.

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.