ΣΚΑΙ 1821 – Αντίκρουση από Αντίβαρο – Αγία Λαύρα 25η Μαρτίου


Το Αντίβαρο (www.antibaro.gr) αντικρούει την δήθεν απομυθοποίηση της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Στο
βίντεο αυτό παρατίθενται 22 ντοκουμέντα από Έλληνες και ξένους της
εποχής της Ελληνικής Επανάστασης που επιβεβαιώνουν τη σύναξη στην Αγία
Λαύρα κατά την εκκίνηση της Επανάστασης, υπό τον Παλαιών Πατρών Γερμανό.

Η ημερομηνία του γεγονότος δεν είναι ακριβής. Οι πηγές την καθορίζουν μεταξύ 8 και 23 Μαρτίου 1821. Όμως το γεγονός έλαβε χώρα.

Επίσης, η ημερομηνία είχε οριστεί πολύ νωρίτερα, ώστε να συμπέσει με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

Ντοκουμέντα για όλα αυτά θα δείτε στο βίντεο.

Ευχαριστίες

Το
υλικό συγκεντρώθηκε από συνεργάτες του Αντίβαρου και από αρθρογραφία
που έχει δημοσιευθεί στο αφιέρωμα στην Ελληνική Επανάσταση του 1821 στη
διεύθυνση

http://www.antibaro.gr/fakelos/1821

Πιο
συγκεκριμένα, αντλήθηκε από άρθρα των εξής συνεργατών: Κωνσταντίνου
Χολέβα, Χρήστου Κορκόβελου, Γιώργου Κεκαυμένου, Διονύση Καραχάλιου
(χωρίς να το γνωρίζουν οι δύο τελευταίοι).

Επίσης, υλικό αντλήθηκε και από το ιστολόγιο του Κακοφωνίξ (http://cacofonix-cacofonix.blogspot.com­/).

Τέλος, θα ευχαριστήσουμε το http://books.google.com που με τα αναρίθμητα βιβλία που έχει ψηφιοποιήσει προσφέρει ένα απ΄ ευθείας παράθυρο στις πηγές της εποχής και δεν χρειάζεται να βασιζόμαστε στους ερμηνευτές (κατά το δοκούν) των πηγών.

Αυτό το βίντεο είναι το πρώτο μέρος της αντίκρουσης της σειράς από το Αντίβαρο.

Θα ακολουθήσουν και άλλα βίντεο εν καιρώ.

ΥΓ. Κατεβάστε την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ με τα ντοκουμέντα αντίκρουσης που παρουσιάζονται στο βίντεο. Η παρουσίαση περιλαμβάνει επιπλέον στοιχεία.

ΥΓ2. Δείτε και τη ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗ του Αντίβαρου για τη Τουρκοκρατία, το κρυφό σχολειό και άλλα

.

(4183) αναγνώσεις

25 comments

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ Ε.Σ.Ρ. ΚΑΙ ΤΟ Ε.Ε.Τ.Τ. ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΥΣ ΤΟΥ
    ΣΚΑΪ, ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ!!!

  2. Γιατί νὰ ἐπέμβει ;
    Εἷναι φανερὸ ὂτι βλάπτουν οἱ ἴδιοι τὴν ἀξιοπιστία τους πολύ περισσότερο … Καὶ τὴν ἐπαγγελματική τους ἀκεραιότητα καὶ φήμη. Νὰ ξέρετε ὅτι, ὅπως ἦλθαν τὰ πράγματα, μόνον οἱ ἴδιοι ἔχουν συμφέρον νὰ ἐπέμβουν οἱ ἀρχές. Καὶ ἂν ἐπέμβουν, θὰ τὸ κάνουν ὑποκινούμενες άπὸ τοὺς συντελεστὲς τῆς σειρᾶς. Πολύ θὰ τοὺς βόλευε νὰ σταματοῦσε ὁ ἐξευτελισμός τους τώρα. Δὲν τσιμπᾶμε ! Τοὺς ἀφηνουμε νὰ ρεζιλευθοῦν ὡς τὸ τέλος.

  3. Επιτέλους ακούγονται οι πηγές κόντρα στην ιστορική προπαγάνδα.
    Μπράβο !!!!

  4. Μπράβο Αντίβαρο! Πού καλή δουλειά.
    Ας διαδώσουμε όλοι όσο μπορούμε το βιντεάκι στην blogόσφαιρα.

  5. Μπράβο για την προσπάθεια αντίκρουσης της σειράς του Σκάι.
    Ατίθετα με τους προηγούμενους σχολιαστές, θέλω να συνεχιστεί η σειρά, ώστε και να φανεί όλο και περισσότερο η γύμνια του μεταμοντέρνου υπερσχετικισμού όπως εκφράζεται από το σενάριο που έχει γραφτεί από τους συντελεστές της.

  6. Η ιστορία για το 1821 του ΣΚΑΙ πρέπει να ακολουθήσει το παραδειγμα του σταθμού και να γίνει η πιο οικολογική ιστορία που γραφτηκε ποτέ.

    Παιδιά βάλτε όλοι ένα χέρι να στείλουμε την ιστορία του Βερέμη εκεί που της αξίζει,
    στον κάδο ανακύκλωσης!

    Σκέψου οικολογικά, σκέψου ελληνικά…

  7. Μπράβο στο Αντίβαρο και στον Κακοφωνίξ. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι ευσυνείδητοι, με γνώση της ιστορίας και της παράδοσης και ερευνητικό πνεύμα (σε αντίθεση με τους προχειρολόγους νεροκουβαλητές της εθνοαποδόμησης) για να διασώζεται η αλήθεια. Θα το διαδώσω όπως μπορώ.

  8. Συγχαρητήρια. Τέλεια κατατοπιστικό τό βίντεο.
    Ἐλπίζουμε καί σέ συνέχεια, ὥστε νά σταματήσουν νά μᾶς παραμυθιάζουν οἱ τουρκολάγνοι.
    Μπράβο στό ἀντίβαρο γιά ἄλλη μιά φορά.

  9. Για την εξαιρετική δουλειά σας, την αντίκρουση της εθνομηδενιστικής τηλεοπτικής προπαγάνδας, με σοβαρότητα και τεκμηρίωση…
    Μας χαρίσατε κάτι πολύ όμορφο και σπουδαίο.
    Καλή συνέχεια… Μας καλομάθατε!

  10. Συγχαρητήρια! Πολύ καλή δουλειά η αντίκρουση της θρασύτατης προπαγάνδας. Περιμένουμε τη συνέχεια. Ο Θεός να σας έχει καλά!

  11. Πού το πάνε οι εθνομηδενιστές και προβοκάτορες του Σκάι με το … «1821, η γέννηση ενός έθνους»;
    Για εμάς.. η Ελλάδα είναι η «κιβωτός» του αιώνιου ελληνισμού.
    Γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων είναι οι σύγχρονοι Έλληνες.
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/02/1821.html

  12. Η σειρά αυτή πρέπει από την μία να αγνοηθεί από το τηλεοπτικό κοινό και ταυτοχρόνως να αποδομηθεί πλήρως από τους ειδικούς ιστορικούς, με ατράνταχτα στοιχεία όπως αυτά που το Αντίβαρο, για ακόμη μία φορά μπροστάρης στον αγώνα υπερ της Πατρίδας, παρουσιάζει και θα παρουσιάσει.

    Πολύ θέλω να δω ποιά θα είναι η τηλεθέαση που θα της δώσουν. Κανονικά μόνο οι διάφοροι τουρκο-αλβανο-σλαβο κλπ τριτοκοσμικοί ίσως κάτσουν να την δουν, ποιός φυσιολογικός Έλληνας να ενδιαφερθεί για τέτοια σκουπίδια; Αφού υπάρχουν και το Iron Chef, το Χ-Factor, Top-Model, και ένα σωρό άλλες “αξιόλογες προσπάθειες” που συναγωνίζονται επάξια το “πόνημα” του ΣΚΑΙ.

    Μην μασάτε, το ελληνικό ένστικτο είναι πολύ πιό ανθεκτικό απ’ όσο νομίζουν αυτοί που -ματαίως- προσπαθούν να μας (παρα)μορφώσουν. Και στο κάτω κάτω ΔΕΝ πρόκειται για Ιστορία αλλά για μία (συγκεκριμένης ιδεοληπτικής αγκύλωσης) ερμηνεία της ιστορίας. Δεν έχω παρακολουθήσει ούτε λεπτό και έχω επισταμένως αποφύγει όλες τις μέχρι στιγμής “καρα-στημένες” συνεντεύξεις που έχουν δώσει η φράξια “Βερέμης – Τ(σ)ατσόπουλος και ΣΙΑ” στο “κανάλι τους”.

    Αλλά -διορθώστε με αν κάνω λάθος- δεν μπορώ να φανταστώ έναν καθηγητή Πανεπιστημίου (ασχέτως το πώς έγινε) όπως ο Βερέμης να αυτο-ξεφτιλίζεται δημοσίως, ισχυριζόμενος ότι η εκπομπή αυτή αποδίδει και αναλύει τα ιστορικά γεγονότα με βάση την μέχρι σήμερα γενικώς αποδεκτή εκδοχή της. Όσο για τον άλλο, τον νάνο, τον Πετράκη, όταν επιτέλους καταφέρει και πάρει κάποιο πτυχίο από τις διάφορες σχολές που δοκίμασε αλλά δεν τελείωσε, τότε αν έχουμε χρόνο θα κάτσουμε να τον ακούσουμε.

    Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει συμΠατριώτες, και αυτό όχι επειδή το λέει εκείνο το τραγουδάκι-εμβατήριο που -και αυτό λοιδωρείται από τους προοδευτικούς- αλλά επειδή πέραν πάσης αμφιβολίας το έχουμε αποδείξει, εμείς οι ίδιοι, οι Έλληνες, από τα αρχαία χρόνια, μέχρι σήμερα.

  13. Συγχαρητήρια στο Αντίβαρο.

    Πόσο πορωμένος με τις ιδεοληψίες του μπορεί να είναι κάποιος
    ιστορικός(?)-καθηγητής πανεπιστημίου(?) ώστε να προωθεί τόσο αβάσιμους ανθελληνικούς μύθους.

    Τελικά οι εθνοαποδομητές αυτοαποδομούνται
    …με λίγη βοήθεια από το αντίβαρο φυσικά.

  14. Ευχαριστώ από καρδιάς τους σχολιαστές για τα καλά τους λόγια. Και εδώ και στα σχόλια του youtube, όπου το πρώτο και μετά το ανανεωμένο βίντεο έχουν ξεπεράσει σε 3 εικοσιτετράωρα τις 5000 προβολές. Η επιμέλεια των βίντεο είναι κοπιώδης, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει σίγουρα τον κόπο. Ήδη ετοιμάζονται τα επόμενα βίντεο.

    Ανδρέας.

  15. Το περιστατικό της ομιλίας και της ευλογίας προς τον επαναστατημένο λαό συνέβη στην Πάτρα, στην πλατεία Αγ. Γεωργίου, και σ’ αυτήν παρίσταντο μόνο οι ηγέτες της επανάστασης στην περιοχή Πατρών. Βλ:
    -Σφυροέρας, Γερμανός, Παλαιών Πατρών, Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάνικα, 16, σ.439α.
    -Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, 12, σ. 82
    Ακόμη και το κείμενο μιλά για συγκέντρωση στις 20 Μαρτίου, δηλαδή πριν απο΄την επανάσταση και με σκοπό την προετοιμασία για τον ξεσηκωμό. Η Πάτρα εξεγέρθηκε στις 22/23 Μαρτίου και λίγο αργότερα έφτασε ο Γερμανός για να αναλάβει την ηγεσία της.
    Στην εν λόγω σειρά υπάρχουν λάθη, αλλά όταν γίνεται τόσος ντόρος για το αν ο Γερμανός ευλόγησε τον επαναστατημένο λαό στην Πάτρα και όχι στα Καλάβρυτα, ψάχνουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος…

  16. ΣΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ Ο Π.Π. ΓΕΡΝΑΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ;
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο Π.Π. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΕΝΕΡΓΑ (ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ 1825), ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕ ΚΑΛΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
    Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ!!
    ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ;;
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΤΑ ΤΗΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΥΡΟΤΕΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΩΤΙΑΔΗ.

  17. Τα γεγονότα είναι ότι ο ΠΠ Γερμανό ευλόγησε τον επαναστατημένο λαό στην Πάτρα. Υπήρξε συγκέτρωση αλλά πριν τις 25 στην Λαύρα, καπετανέων και προυχόντων, αλλά όχι δοξολογία και επίσημη κύρηξη της επανάστασης, τουλάχιστον όπως παρουσιάζεται. Ιστορικός πυρήνας στην ιστορία υπάρχει, ομως αυτό δε σημαίνει ότι αυτή καθ’ εαυτή η ιστορία είναι γεγονός.
    Σχετικά με την Φιλική εταιρεία. Οι περισσότεροι ιεράρχες ήταν γνώστες, αλλά ελάχιστοι μετείχαν. Ο γραμματέας του Γργορίου Ε’ ήταν φιλικός, και ο Γρηγόριος αφόρισε την εξέγερση. Η Εκκλησία ενδιαφερόταν να διαφυλάξει το Ορθόδοξο ποίμνιο και αυτές οι ενέργειες ήταν αναγκαίες για να αποτραπεί γενική σφαγή των Χριστιανών. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι διάδοχος του Γρηγορίου ήταν ο βουλγαρικής καταγωγής Ευγένιος Β’ ο εκ Πισιδίας (βλ. Γεδεών, Πατριαρχικοί πίνακες, 602-603). Άλλωστε όπως χρόνια αργότερα έγραψε ο Μέγας Ιωακείμ Γ’ ο Μεγαλοπρεπής Το Πατριαρχείο μεριμνούσε για τους Ρωμηούς (δηλ. του Χριστιανούς Ορθοδόξους, πιστούς της Μητρός Εκκλησίας) που εκτείνονταν από το Δούναβη μέχρι τη Μεσοποταμία. Αν ταυτίζονταν με τα συμφέροντα του Ελληνικού κράτους όλοι αυτοί οι πληθυσμοί ή θα έπρεπε να μεταναστεύσουν στο ελεύθερο τμήμα ή να επιλέξουν μεταξύ σφαγής και εξισλαμισμού. Δεν πρέπει να κρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα τον τρόπο σκέψης και δράσης των ανθρώπων του 1800.

  18. ως Δρ. οθωμανολογίας ( ιστορίας και πολιτισμού της περιόδου αυτής ), τουρκομαθής, προσωπικός φίλος του ερευνητή των οθωμανικών αρχείων κ. Sukru Ilitzak, καθηγητών τουρκικών πανεπιστημίων κ.λ.π, αλλά και υπό την τιμητική ιδιότητα απογόνου αγωνιστών και φιλικού, συμβούλου ιστορικών θεμάτων του Ομίλου απογόνων αγωνιστών του 1821 ( http://www.apogonoi1821.gr ) έχων το βάρος της αντικρούσεως της εκπομπής του ΣΚΑΙ ( βλ. άρθρα μου : Τα ημαρτημένα, 1,2,3,4,5), δικηγόρος Ελλάδος και εξωτερικού, με προσωπική έρευνα σε αδημοσίευτα χ.φ αρχεία και με επίγνωση θεμάτων εκτός της γνωστής κοινής βιβλιογραφίας, σας ενημερώνω για τα εξής, αναφορικά με την αγ. Λαύρα ( εν συντομία ):
    Στ’ απομνημονεύματα του Π.Π.Γερμανού, ( ο οποίος μιλάει σε τρίτο πρόσωπο για τον εαυτό του ), σελ. 25-30 των εκδόσεων ΔΡΟΜΕΥΣ 1996, αναφέρεται στη σελ. 28 στιχ.22 : “..όθεν μερισθέντες ανεχώρησαν εκ της Λαύρας, ο μεν Π.Π. ο Κερνίκης και Ανδρέας Ζαήμης δια τα Νεζερά, ο δε Ασημάκης Ζαήμης και Φωτήλας δια την Κερπινήν, ο δε Σωτήριος Χαραλάμπης και Σωτήριος Θεοχαρόπουλος δια Ζαρούχλαν..”.
    Οπως αναφέρει ο Π.Π.Γερμανός κληθείς από Πάτρα να μεταβεί στην Τριπολιτσά μέσω Καλαβρύτων – Μαζεϊκων – Λεβιδίου ( αρχές Μαρτίου 1821 ), το απέφυγε για να μην εγκλωβιστεί εκεί και παρέμεινε στη μονή αγ. Λαύρας ( 4 χλμ. από Καλάβρυτα ) παριστάνων τον άρρωστο, από 08 έως και 18 Μαρτίου 1821. Δηλαδή ήταν για περίπου 10 ημέρες στην αγ. Λαύρα. Στις 17 Μαρτίου ( εορτή του αγ. Αλεξίου ) πανηγυρίζει η μονή ( μέχρι σήμερα ), λόγω της Κάρας του αγ. Αλεξίου που ευρίσκεται εκεί ,δωρεά των Παλαιολόγων ( υπάρχει και πύργος τους στα Καλάβρυτα), και επ΄ ευκαιρία της εορτής είχε μαζευτεί πλήθος προσκυνητών. Εγινε εορταστική δοξολογία , λόγω αγ. Αλεξίου, ο Π.Π.Γερμανός ( ως φιλικός ), αλλά και ο Κερνίκης/ Καλαβρύτων Προκόπιος έβγαλαν λόγο ποιμαντικό ( βλ. απομνημονεύματα Θεοδώρου Ρηγόπουλου γραμματέα του Πάνου Κολοκοτρώνη ) και “πιθανόν” έγινε η ορκωμοσία. Ο Π.Π.Γερμανός δεν αναφέρει λεπτομέρειες της δοξολογίας αφενός γιατί δεν συνειδοτοποιούσε πως την στιγμή εκείνη έκανε κάτι “συμβολικό” που αργότερα θα γινόταν η ενωτική πράξη του έθνους (δ/γμα Οθωνα 1838 ), αφετέρου οι δοξολογίες και οι ορκωμοσίες ήταν πολύ κοινότυπα την εποχή εκείνη , γινόντουσαν συνεχώς σε χωριά,εκκλησίες κ.λ.π και δεν υπήρχε λόγος λεπτομερούς αναφοράς τους ( σημ. Ο Π.Π.Γερμανός απεβίωσε ενώ ο Ιμπραήμ έκαιγε τον Μοριά και δεν ολοκλήρωσε τα κείμενά του με λεπτομέρειες ). Αναφέρουν όμως τη δοξολογία χ.φ άλλων αγωνιστών ( π.χ του φιλικού εκ Τσορωτά Ιωαν. Τσερνοτόπουλου ).
    Επίσης στο αρχείο αγωνιστών του 1821 ( εθνική βιβλιοθήκη ) στα κυτία ( κουτιά ) Νο 140, α.α 01954, 52/03722, 105/06833, 30/01045 κ.λ.π αναφέρονται τα ονόματα αγωνιστών όπως Θ. Μπουλιαρίτης, Δρούγκας Γεώργιος, Κωστόπουλος Σπυρίδων κ.λ.π με πιστοποιητικά που αναφέρουν ότι έλαβαν μέρος στη μάχη των Καλαβρύτων ( 21.03.1821 ) και προηγουμένως στα “γεγονότα” ( 17.03.1821 ) της Λαύρας.
    Αυτά ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς. Ομοίως ο όμιλος απογόνων αγωνιστών 1821 έχει πάμπολλα αδημοσίευτα έγγραφα που επιβεβαιώνουν τα ανωτέρω και η εκπομπή του ΣΚΑΙ αγνόησε άν και της τα προσφέραμε. Προφανώς γιατί είχε προειλημμένη απόφαση αποδομήσεως ..!!
    Επομένως αγ. Λαύρα υπήρξε και ο Π.Π.Γερμανός ήταν εκεί 08-18.03.2011. Μπορεί να μην έκανε ορκωμοσία όπως στον ρομαντικό πίνακα του Βρυζάκη, αλλά κάτι έγινε εκεί, όπως έγινε και στην Αρεόπολη ( 17.03.1821 ), στα Καλάβρυτα ( 21.03.1821 ) στην Καλαμάτα ( 22.03.1821 ), στο Αίγιο την Πάτρα ( 23-25.03.1821 ) κ.λ.π , την δε 25η Μαρτίου 1821 επεδόθη η διακήρυξις της ανεξαρτησίας στα προξενεία των ξένων δυνάμεων σε Καλαμάτα και Πάτρα, η οποία διακήρυξη δημοσιεύτηκε στα γαλλικά στην εφημερίδα le costitutionnel Παρισίων τον Ιούνιο του 1821 όπου εκεί αναφέρεται η αγ. Λαύρα. Ολα αυτά τα επιμέρους γεγονότα και με την σύμφωνη γνώμη των ζώντων αγωνιστών και της εκκλησίας, ο Οθων ( 1838 )τα συγκέντωσε στην 25η Μαρτίου ως εθνική επέτειο. Κάτι που κάνουν όλοι οι λαοί ( π.χ Αμερικανοί και Γάλλοι για 4 και 14 Ιουλίου αντιστοίχως ).
    Τα πράγματα είναι απλά. Δύσκολα τα κάνουν οι όψιμοι ερευνητές του 20ου και 21ου αιώνα, όπως του ΣΚΑΙ που εντέχνως αποκρύβουν ή αγνοούν τις χ.φ πηγές , έρευνες κ.λ.π
    Για τα υπόλοιπα παραπέμπω στα άρθρα μου και στο παρόν ( Αντίβαρο ) ,αλλά και στο σάιτ του ομίλου απογόνων αγωνιστών 1821. Εάν δεν υπήρξε αγ. Λαύρα και η εκκλησία απλώς ήθελε να υφαρπάξει το γέρας της επανάστασης, τότε γιατί αυτή η εμμονή με το συγκεκριμένο μοναστήρι και όχι με κάποιο άλλο, π.χ Πατρινό, ή Αιγιώτικο, ή Καλαματιανό , ή Αρκαδικό ; Εξάλλου εκτός των χ.φ κ.λ.π όλα τα δημοτικά τραγούδια και η προφορική παράδοση μιλούν για αγ. Λαύρα. Ξέρετε αυτά δεν αποδομούνται εύκολα γιατί πολύ απλά είναι αληθινά. Οτι και να λένε εμείς έχουμε τα χ.φ !!!
    Με εκτίμηση,
    Δημ. Σταθακόπουλος

  19. έτσι ακριβώς…η πλάκα είναι ότι εδώ στο εξωτερικό ο μεταμοντερνισμός/metamodernist superelativism έχει απαξιωθεί (σε μεγάλη μερίδα της ακαδημαϊκής κοινότητας) σαν αυτό που πραγματικά είναι: “παιχνίδι” με λέξεις και έννοιες…στην ελλάδα αυτή η προσέγγιση στην ανάλυση δεδομένων υιοθετείται εδώ και λίγα μόλις χρόνια – και θεωρείται και νεωτερισμός !!!

  20. Το κακό νομίζω δεν είναι τόσο αυτοί (βερεμης , προτοσαλτη…) ας δεχτούμε ότι είναι
    μεμονωμένες περιπτώσεις γιατί αν είναι γενικευμένο φαινόμενο καήκαμε…

    Το κακό είναι ότι υπάρχει κόσμος που τους πιστεύει, δέχεται αυτά που λένε
    ανεπιφύλακτα, χωρίς ίχνος διάθεσης προσωπικής έρευνας, και μένουν στην ατυχή
    σύγκριση της εκπομπής με τα σχολικά (απαράδεκτα) βιβλία .

    Δεν μπορούν καν να δεχτούν ότι η γνώμη κάποιου ο οποίος έχει ήδη
    αποδείξει ότι έχει μία “δική του” άποψη για κάποιο ιστορικό γεγονός,
    θα έχει μία διαφορετική και αντικειμενική για κάποιο άλλο.

    Έπειτα από αντιπαράθεση που είχα με μορφωμένα άτομα σχετικά με την εκπομπή,
    δυστυχώς ενισχύεται η άποψή ότι δεν υπάρχει κοινή λογική, και ότι είμαστε
    απλά ένας όχλος με ψυχολογία μάζας που άγεται και φέρεται από άτομα
    που εξυπηρετούν σκοπούς για τους οποίους δεν έχουμε πλήρη εικόνα.

    Ακόμα χειρότερο είναι ότι η ψυχολογία της μάζας είναι σαφώς τεκμηριωμένη,
    και τις δοκιμές/αλλαγές/πλύσεις εγκεφάλου τις κάνουν πάντα σε μικρές δόσεις
    και περνούν απαρατήρητες και φαινομενικά ανώδυνες.
    (χρόνια τώρα προβάλλουν τουρκικες σειρές).

    Τι άλλο θα δούμε. Και έπεται συνέχεια…

  21. Αν κάποτε οι Έλληνες καταφέρουν και επιτρέψουν στους εαυτούς τους να επιστρέψουν στην αντιμετώπιση της καθημερινότητάς τους με βάση την κοινή λογική, το αυτονόητο και το ενιαίο, κοινό συμφέρον, οι “κύριοι” αυτοί, Βερέμης, Τσατσόπουλος και ΣΙΑ, προφανώς θα πεινάσουν διότι δεν θα βρίσκουν να δουλέψουν πουθενά (με δεδομένο ότι το αντικείμενό τους είναι η παρουσίαση του ψεύδους ως αληθοφανής πραγματικότητα). Μέχρι τότε όμως αυτοί καλά τρώνε από το υστέρημα του Ελληνικού Λαού και το χειρότερο είναι ότι αφήνουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν τα βρομερά ανοσιουργήματά τους τα οποία παρασύρουν τους αδαείς (και αφελείς) συμπολίτες μας.Είναι απλώς σημεία των καιρών και αυτά, πλήν όμως θα κάνουν λιγότερο (και ευκολότερα επιδιορθώσιμο) κακό αν εμείς επενδύσουμε στην σοβαρή και απο-ιδεολογικοποιημένη μελέτη της ιστορίας μας την οποία “περάσουμε” στα παιδιά και τα εγγόνια

  22. Ήθελα να ρωτήσω κάτι: Πώς υποστηρίζουν κάποιοι τη συνέχεια του Ελληνισμού (δηλ. από τους Αρχαίους Έλληνες) τόσο φανατικά, όταν είναι γνωστό οτι: α. τον 9ο αι. κατέκλυσαν τον Ελλαδικό χώρο, οι Σλάβοι, οι οποίοι εγκαταστάθηκαν παντού (ως και την Κρήτη) και φυσικά αναμίχθηκαν με τους ντόπιους Ρωμιούς – Έλληνες, β. κατά τη διάρκεια των 4 αιώνων της Τουρκοκρατίας, είναι σίγουρο οτι έγιναν επιμειξίες (και βιασμοί) Οθωμανών και ντόπιων Ελλήνων, γ. Κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, πολύ Αλβανοί μετακινήθηκαν και κατοίκησαν μέσα στον ελλαδικό χωρο. Είναι οι γνωστοί Αρβανίτες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *