Το καπέλωμα του αιώνα από τον ΣΥΡΙΖΑ (Κουράκης)

Τάσος Κουράκης: «Ο ΣΥΡΙΖΑ τυχαίνει, και αυτή τη φορά, να είναι η πολιτική του έκφραση» (του κόσμου που διαμαρτύρεται για την ανεξαρτησία του κλπ)

Το καπέλωμα του αιώνα από τον ΣΥΡΙΖΑ, επισήμως από τον βουλευτή του Τάσο Κουράκη.

Απόσπασμα από το δελτίο ειδήσεων του ΜΕΓΚΑ 28 Οκτωβρίου 2011

(704) αναγνώσεις

16 comments

  1. Mὰ τὴν ἀλήθεια, μετράω αὐτὴ τὴν στιγμὴ “φίλους καὶ ἐχθρούς΄΄, “ἥρωες καὶ δοσίλογους΄΄, ἔχοντας σὰν σημεῖο ἀναφορὰς τὰ σχόλια τοῦ καθενὸς γιὰ τὰ συμβάντα στὴν προχθεσινὴ παρέλαση.

    Ἔχω ἀπομυθοποιήσει πολὺ κόσμο: τί Γιανναράδες, κάτι Μητροπολίτες, κάτι καλλιτέχνες…μιλάμε γιὰ πολὺ κόσμο σε λέω!!!

    Καὶ ἐκεῖ ποὺ κατηγοροῦσα τὸν ΣΥΡΙΖΑ, χρόνια πολλά, γιὰ ἐκούσια ἀποδομητικὴ στάση καὶ συμπεριφορά, νά σου ποὺ εἶμαι ἔτοιμος νὰ τοὺς ψηφίσω, διότι εἶναι Η ΜΟΝΗ πολιτικὴ παράταξη, στὴν Βουλή, ποὺ εἶπε τὰ πράγματα μὲ τ’ ὄνομά τους! Κάτι πατριδοκάπηλοι φασίστες κ.λπ. ἔδειξαν, μὲ τὴν στάση τους, ποιὰ ἀφεντικὰ ὑπηρετοῦν…

  2. πήγαινε μία βόλτα στο σάιτ των αναρχικών/κουκουλοφόρων στο indymedia και μετά μια βόλτα στα σάιτς του ΣΥΡΙΖΑ και ψήφισε μετά ό,τι γουστάρεις

  3. Ἔχω ἀπομυθοποιήσει πολὺ κόσμο: τί Γιανναράδες, κάτι Μητροπολίτες, κάτι καλλιτέχνες…μιλάμε γιὰ πολὺ κόσμο σε λέω!!!

    Όταν απομυθοποιήσεις τον εαυτό σου, θα έχεις αρχίσει να ωριμάζεις.

  4. Συριζαιαοι και Σπιθες ειναι οι πιο υγιεις λαϊκες πατριωτικες αντιμνημονιακες δυναμεις αυτη τη στιγμη στη χωρα. Οι μεν απ’τα αριστερα κι οι δε απο τα δεξια, και εμπρος για ενα νεο ΕΑΜ. Αλλο το “καπελωμα” κι αλλο η ηγεσια

  5. Ἒ ἀφοῦ αὐτὲς εἶναι οἱ πιὸ ὑγιεῖς, τότε οἱ κάθε λογῆς δοσίλογοι μποροῦν νὰ κοιμοῦνται ἥσυχοι. Ἐκτὸς ἅν ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἢ ἡ ΣΠΙΘΑ σχίσουν κανένα καλτσὸν καὶ τότε ποιός τοὺς ἀκούει …

  6. Μεγαλοφυες το επιχειρημα σου. Πολυ βαθεια σκεψη και συναρπαστικη λογικη.

    Και κατι ακομα: ειναι τουλαχιστον γελοιο να γραφεις στη δημοτικη με πολυτονικο.

  7. Μπορεῖ κανένας νὰ εἶναι ἀγράμματος σὲ ὅλες τὶς ἱστορικὲς μορφὲς τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης. Ἀλλὰ δὲν εἶναι ἀπολύτως ἀναγκαῖο νὰ διαφημίζει τὴν ἀμάθειά του. Ἡ δημοτικὴ ἔχει ἐξ ἴσου ἀνάγκη τοὺς τόνους καὶ τὰ πνεύματα ὅπως καὶ ὅλες οἱ ἄλλες ἱστορικὲς μορφὲς τῆς Ἑλληνικῆς. Αὐτὸ εἶναι προφανὲς σὲ ὅποιον ἔχει στοιχειωδῶς ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ ζήτημα.
    Ἐπὶ τῆς οὐσίας, ἡ ἐπαναστατικότητα ποὺ ἐξαντλεῖται στὸ σύστημα τονισμοῦ εἶναι προφανῶς κίβδηλη.

  8. Α μαλιστα. Για να υπερασπιστεις το πολυτονικο γραφεις στρωτες προτασεις (το παιδεψες πολυ;) ενω το προηγουμενο σχολιο ηταν σε προφορικο υφος. Τολμισες μαλιστα να χρησιμοποιησεις κ ξενη λεξη! Καλσον! O mon Dieu

    Το πολυτονικο καταργηθηκε, οι τονοι και τα πνευματα δεν προφερονται, οσοι υποστηριζουν το πολυτονικο το κανουν απο ιδεολογικα κινητρα οχι γλωσσικα, αφου δεν χρησιμευει σε τιποτα. Αν χρησιμευε θα το κρατουσαμε. Η γλωσσα εξελισσεται. Προχωραει και παει και την πλάθουν οι ανθρωποι. Οσοι περισσοτεροι τη μιλουν τοσο πιο πλουσια είναι.

    Τεσπα δε θελω τσαμπουκαδες (cabuk, τουρκικο, σημαινει γοργος) αλλα μου φαινεται αστεια η δημοτικη με πολυτονικο. Αληθεια, πως το κανεις; Υπαρχει προγραμμα; Κανεις Copy και το περνας απο το προγραμμα ή βαζεις την περισπωμενη μονος σου με shift+κατι;

  9. Το διαβάσαμε κι αυτό. Η πιο “υγιής δύναμη” είναι αυτή που απερίφραστα λέει ότι αποτελεί την πολιτική έκφραση των αγανακτισμένων και διαμαρτυρομένων.
    Μα ακούσαμε και το άλλο. Ότι ένα εθνομηδενιστικό κόμμα αποκαλείται επιπλέον και πατριωτικό. Πατριωτικό ποιας πατρίδας; μιλήστε βρε παιδιά μ’ αυτούς για πατρίδα, ακούστε τι έχουν να σας πούνε και μετά χαρακτηρίστε τους όπως θέλετε. Έλεος.

  10. Οι δηθεν υπερπατριωτες και ελληναραδες που θαυμαζατε σας πουλησαν. Ο,τι εκαναν και στην Κατοχη. Ο Γλεζος κατεβαζε τη σημαια κι αυτοι κυνηγουσαν το Γλεζο.
    Για τις θεσεις του ΣΥΝ στα εθνικα θεματα υπαρχει η ιστοσελιδα του στο ιντερνετ. Αυτα τα “ρωτηστε και τι θα σας πουν” τα λενε στα καφενεια.
    Οι Σπιθες ειναι παληκαρια και δεν σηκωνω κουβεντα.

  11. Ἅμα δὲν σηκώνεις κουβέντα, τί γυρεύεις ἐδῶ σὲ ἱστοχῶρο συζητήσεων ; Κι αὐτό, ἀφοῦ διακηρύξεις ὅτι δεν σοῦ ἀρέσουν οἱ «τσαμπουκάδες» ;
    Τὸ κακό μὲ τὴν ἀμάθεια εἶναι ὅτι προσπαθεῖ νὰ συμπληρώσει τὶς ἐλλείψεις της μὲ τὴν βιαιότητα. Ἀλλὰ ἐδῶ δὲν εἶναι πεζοδρόμιο γιὰ νὰ μετροῦν οἱ πέτρες καὶ οἱ μολότωφ. Ἐδῶ, ὅποιος πέφτει σὲ προφανεῖς ἀντιφάσεις, βγάζει ἁπλῶς γέλιο. Ἂς εἶναι, χρειάζονται καὶ οἱ διασκεδαστές.

    ΥΓ Ψάξε νὰ δεῖς τὶ ἔχει ‘πεῖ ὁ Γλέζος στὴν κάμερα γιὰ τὸ πῶς μπόρεσε νὰ διαφύγει ἀφοῦ κατέβασε, μαζὶ μὲ τὸ Σάντα, τὴν σημαία. Σαφῶς τὸν βοήθησε ἀστυφύλακας στὸν δρόμο καὶ οἱ ἀστυφύλακες τῶν γραφείων ποὺ ἀποπροσανατόλισαν ἀργότερα τὶς ἔρευνες τῶν Ναζήδων. Ἐπίσης ὀμολογεῖ ὅτι κανεὶς δὲν τὸν ἐνόχλησε κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Κατοχῆς. Ἄλλο ὅτι μπορεῖ οἱ σύντροφοί του νὰ σκότωσαν ἀργότερα τοὺς «δοσιλόγους» ἀστυφύλακες ποὺ τὸν ἔσωσαν.

  12. H ψυχροπολεμικη αντιδραστικη προπαγανδα του ’50 σε μεταμοντερνα εκδοση. Τα “κονσερβοκουτια” αντικαθιστουνται απο “πετρες και μολοτωφ”.
    Βαλε και μια δοση political correct, καθως και λιγη απο τη μεταφυσικη αλα “Εκρεμμες του Φουκω”, και εχεις την ελληνικη βερσιόν του νεοσυντηριτισμού. Ολα αμερικανικης κατασκευης και προελευσης, και τοτε και τωρα.
    Δεν βγαινει ακρη αφου προκειται για ιδεολογικες αγκυλωσεις και τελικα δεν ειναι παρα υπερασπιση υλικων συμφεροντων.

    Οι αστυφυλακες που βοηθησαν ή καναν τα στραβα ματια για τον Γλεζο και αλλους αγωνιστες αργότερα, το καναν με το φοβο της τιμωριας και δειχνει περισσοτερο την απηχηση της αντιστασης παρα το αντιστασιακο πνευμα της χωροφυλακής.
    Το κλασικο βιβλιο Πολιτης Β’ Κατηγοριας του Βαλιούλη τοποθετει τη ριζα της μεταπολεμικης αντιδρασης στον αντιβενιζελισμο. Εχει και πολλα ενδιαφεροντα για την αντισταση στην βουλγαροκρατουμενη Αν. Μακεδονια και Θρακη και για τη δραση των συνεργατων των κατακτητων. Και αλλα πολλα βιβλια φυσικα.

  13. Σὲ διόρισε ὁ Γλέζος δραγουμάνο του ; Ὁ ἴδιος τὸ λέει καθαρὰ στὴν τηλεόραση ὅτι ὁ ἀστυφύλακας ποὺ συνάντησε, ἀφοῦ κατέβασε τὴν σημαία, ἤξερε πολύ καλὰ ὅτι δὲν εἶχε δικαίωμα νὰ κυκλοφορεῖ ὁ Γλέζος τὴν ὥρα ἐκείνη ἔξω. Ἀλλὰ του ὑπέδειξε πῶς νὰ ξεφύγει καὶ τί νὰ ‘πεῖ καὶ παρακάτω. Τὰ ἴδια εἶπε καὶ γιὰ τὰ μετέπειτα παραμύθια ποὺ εἶπαν οἱ Ἕλληνες ἀστυφύλακες γιὰ δῆθεν ὕποπτο αὐτοκίνητο κάτω ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη, γιὰ Γερμανοὺς ἀντιφρονοῦντες κλπ ἐνῶ εἶχαν στὰ χέρια τους πλήρη δακτυλικὰ ἀποτυπώματα ποὺ εἶχαν ἀφήσει οἱ Γλέζος καὶ Σάντας, ὥστε νὰ μὴν ἐνοχοποιηθεῖ ἡ φρουρά. Φόβο ἀντεκδικήσεων δὲν εἶχαν οἱ κατοχικὲς ἀρχὲς, ἀφοῦ οἱ Γερμανοὶ εἶχαν μπεῖ στὴν Ἀθήνα μόνον ἕνα μῆνα πρίν. Πράξη ἀντιστάσεως δέν εἶχε διαπιστωθεῖ μέχρι τότε. Ἀλλὰ καὶ μετά, ὅταν φούντωσε ὁ ἐμφύλιος πόλεμος μέσα στὴν κατοχή καὶ τὰ πρόσωπα τῶν δραστῶν ἦταν κοινὸ μυστικό, κανεὶς δὲν τοὺς κατέδωσε. Αὐτὰ εἶπε ὁ Γλέζος ἐκθειάζοντας ρητῶς τὴν τότε ὁμοψυχία καὶ ὐπάρχουν μαγνητοσκοπημένα.
    Εἶναι, ὅμως, φυσικὸ γιὰ κάποιον ποὺ εἶναι ὁ ἴδιος δουλοπρεπὴς νὰ θεωρεῖ καὶ τοὺς ἄλλους δουλοπρεπεῖς, ἀνικάνους, δηλαδή, γιὰ ὑψηλὲς πράξεις ὅταν δὲν ἐπικρέμαται ἡ ἀπειλὴ τῆς βίας. Δέν εἶναι βέβαια περίεργο γιὰ κάποιον πού πίσω ἀπὸ κάθε πράξη βλέπει ἀποκλειστικῶς ὐλικὰ συμφέροντα. Τὸ ἀντιφατικὸ εἶναι ὅτι ὁ φορεὺς αὐτῶν τῶν νοημάτων θεωρεῖ ταυτοχρόνως ἑαυτὸν ἀνώτερο αὐτῶν τῶν ταπεινῶν καὶ ἐπιγείων ὑλικῶν συμφερόντων, τὰ ὁποῖα ἀπὸ τὸ ὕψος τῆς μεγαλοφροσύνης του περιφρονεῖ.

  14. Ωχ, καλα. Χωροφυλακες, δουλοπρεπειες, υλικα συμφεροντα… Κουλουβαχατα (αραβικη λεξη).

  15. Α μαλιστα. Συνεχιζεις. Και μαλιστα με προσωπικη επιθεση. Συγχυσις (sic), παχυλη αγνοια, παραλογισμος, αντιφασεις του νου. Τεσσερις υβρεις σε 3 σειρες. Ηθος και πολιτισμος, οχι αστεια.
    Και σε τριτο προσωπο μαλιστα, για να δειχνει υπερανω. Εχει ψωμι η υποθεση, θα μας παει μακρια.

    Θα επανελθω αυριο για τους “χωροφυλακες”, “δουλοπρεπειες” και “συμφεροντα”. Ειναι αργα, παω για υπνο.

  16. Ἡ σύγχυσις ὐπάρχει πράγματι, ἐντὸς τῆς κεφαλῆς ὁρισμένων. Μέρος τῆς ἀξίας τῶν ἱστοτόπων συζητήσεων εἶναι νὰ διαβάζει κανεὶς σὲ ποιὰ παχυλή ἄγνοια καὶ σὲ ποιὸ βάθος παραλογισμοῦ καὶ ἀντιφάσεων κινεῖται ὁ νοῦς πολλῶν, κατὰ τὰ ἐξωτερικῶς φαινόμενα, ὐγιῶν ἀνθρώπων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *