Προσκύνημα οργής στο Σύνταγμα για την αυτοκτονία του 77χρονου

Εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώνονται στην πλατεία Συντάγματος, όπου αυτοκτόνησε ο 77χρονος συνταξιούχος. Διαβάστε τους λόγους που τον οδήγησαν στο απονενοημένο διάβημα (Pics+Vids)

Πολίτες συγκεντρώνονται στην πλατεία Συντάγματος, στο σημείο όπου άφησε την τελευταία του πνοή ο 77χρονος αυτόχειρας, συνταξιούχος φαρμακοποιός.

Οι συγκεντρωμένοι αφήνουν λουλούδια στο σημείο και φώναξαν συνθήματα όπως “Φτάνει πια”  και “ποιος θα είναι ο επόμενος”, καθώς και “αυτό δεν είναι αυτοκτονία, αλλά δολοφονία”.

 

Αυτή τη στιγμή στην πλατεία Συντάγματος βρίσκονται περίπου 200 άτομα, ωστόσο η προσέλευση πολιτών συνεχίζεται.

Παράλληλα διοργανώνονται μέσω διαδικτύου συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στο Facebook έχουν δημιουργηθεί σελίδες με τίτλο “Όλοι στο Σύνταγμα, να μην συνηθίσουμε το θάνατο” και “Όλοι στην Καμάρα, να μην συνηθίσουμε το θάνατο”.

Οι “Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας” οργανώνουν το απόγευμα την 34η Μοτοπορεία τους στον νομό Αττικής και την αφιερώνουv στον 77χρονο.

“Καταγγέλλουμε με την σημερινή μας Μοτοπορεία όλους αυτούς που ποδοπάτησαν το Σύνταγμα της Ελλάδος και κατακρεούργησαν κάθε δομικό συστατικό της δημοκρατίας που δήθεν υπηρετούν.

Καταγγέλλουμε όλους αυτούς που όπλισαν το χέρι του αυτόχειρα αδελφού μας σήμερα. Με την σημερινή πορεία μας στέλνουμε το μήνυμα σε όλους τους συμπολίτες μας για όλους αυτούς που έχασαν την ζωή τους και την ψυχή τους” αναφέρουν.

Σημείο συνάντησης των μοτοσυκλετιστών θα είναι το πάρκινγκ θεάτρου Λυκαβηττού.

Διαβάστε τι δήλωσε στο NEWS 247 το μέλος του ΕΒΕΑ Φώτης Ν. Αλεξόπουλος, για την αυτοκτονία του 77χρονου.

 

“Δεν μου αφήνουν άλλη επιλογή”

Η αδυναμία του να ανταποκριθεί στα χρέη,  λόγω της οικονομικής κρίσης οδήγησε τον 77χρονο άνδρα, να δώσει τέλος στη ζωή του.

“Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου. Και επειδή δεν μπορώ να βρω το δίκιο  μου, δεν μπορώ να βρω άλλον αγώνα αντίδρασης εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για τη διατροφή μου”, ανέφερε στο ιδιόγραφο σημείωμα, που βρέθηκε επάνω του, ο 77χρονος που έβαλε τέλος στη ζωή του με μία σφαίρα στο κεφάλι.

Το τραγικό και πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε λίγα λεπτά πριν τις 9 σήμερα το πρωί, στην “καρδιά” της Αθήνας, στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος κι ενώ στο σημείο βρισκόταν πολύς κόσμος.

 

Ο αυτόχειρας κατέβηκε τα σκαλάκια που οδηγούν στην πλατεία και κατευθύνθηκε στο σημείο που βρίσκεται πριν την έξοδο του μετρό και τράβηξε την σκανδάλη.

Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.

Ποιος ήταν ο 77χρονος

Άνδρες της αστυνομίας έψαξαν τις τσέπες του άνδρα, για να εξακριβώσουν την ταυτότητά του, ενώ περισυνελέγη και το περίστροφο, με το οποίο έβαλε τέλος στη ζωή του.

Από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες προκύπτει, ότι ο 77χρονος ήταν συνταξιούχος φαρμακοποιός, παντρεμένος, πατέρας μίας κόρης και κατοικούσε στην περιοχή των Αμπελοκήπων. Η σύζυγός του ήταν επίσης συνταξιούχος.

Ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής, Κώστας Λουράντος, ανέφερε πως ο 77χρονος ήταν παλιά φαρμακοποιός και μέλος του Συλλόγου μέχρι το 1994.

Τότε πούλησε το φαρμακείο που διατηρούσε στη περιοχή των Αμπελοκήπων σε άλλο συνάδελφό του.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο αυτόχειρας έπασχε από σοβαρή ασθένεια και η κόρη του εργαζόταν σε πολιτικό γραφείο.

Το καλοκαίρι συμμετείχε στις κινητοποιήσεις των “Αγανακτισμένων” στο Σύνταγμα και μιλούσε διαρκώς για τις επιπτώσεις από την οικονομική κρίση και τα μέτρα της κυβέρνησης ενώ αναρωτιόνταν γιατί η νεολαία παραμένει αδρανής και δεν ξεσηκώνεται. Σύμφωνα επίσης με πληροφορίες ήταν μέλος του κινήματος “Δεν πληρώνω” και είχε μάλιστα κρεμάσει τη σχετική σημαία στο μπαλκόνι του.

Την Τρίτη, ο συνταξιούχος ο οποίος είναι χωρισμένος πολλά χρόνια και η κόρη του διαμένει σε άλλη περιοχή, πλήρωσε το ενοίκιο και τα κοινόχρηστα στην διαχειρίστρια της πολυκατοικίας όπου διέμενε και μάλιστα όταν τον ρώτησε για ποιο λόγο τα εξοφλεί από τώρα φέρεται να της απάντησε  ότι αύριο (την Τετάρτη) θα έμπαινε στο νοσοκομείο.

“Καλό ταξίδι άνθρωπε”

Στο σημείο βρίσκονται από την πρώτη στιγμή άνδρες της ΕΚΑΒ και της Αστυνομίας,  που έχουν αποκλείσει την περιοχή, ενώ ασθενοφόρο παρέλαβε τη σορό του, η οποία μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό και από εκεί στο Νεκροτομείο Αθηνών.

Κατά τη μεταφορά της σορού του 77χρονου άνδρα, κάποιοι από τους παρευρισκόμενους χειροκρότησαν, φωνάζοντας “καλό ταξίδι άνθρωπε”, ενώ άλλοι φώναξαν “όταν κλείνουν τα σπίτια του κόσμου, εκεί φτάνεις”.

 

“Δεν θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου”

Δύο αυτόπτες μάρτυρες που κάθονταν στο παγκάκι εκείνη τη στιγμή, έχουν ήδη οδηγηθεί στην Ασφάλεια για κατάθεση.

Ένας εκ των αυτοπτών μαρτύρων φέρεται να δήλωσε πως δευτερόλεπτα πριν τραβήξει τη σκανδάλη, ο 77χρονος είπε: “Δεν θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου”.

Δείτε το βίντεο με την μαρτυρία λαχειοπώλη, από την πλατεία Συντάγματος.

 

 

 

(292) αναγνώσεις

24 comments

  1. Χριστιανικώτατος ὁ τίτλος … Εὖγε στὸν συντάξαντα καὶ στὸν ἀσκέπτως ἀντιγράψαντα.
    Καὶ καλὰ νὰ σπεύσουν οἱ κάθε λογῆς θηρευτὲς τῆς δημοσιότητος νὰ ἐκμεταλλευθοῦν τὴν τρέλλα τοῦ ἀνθρώπου αὐτοῦ. ἄλλοι γιὰ τὸ ‘μεροκάματο (μέσα μαζικῆς ἐξηλιθιώσεως) κι ἄλλοι γιὰ τὴν ἰδία προβολή (συνδικαλιστὲς καὶ πολιτικοὶ παράγοντες). Τὸ βέβαιον εἶναι ὅτι δὲν τοὺς νοιάζει μία οὔτε γιὰ τὸν συγκεκριμένο, οὔτε γιὰ κανέναν ἄλλο. Ἀφορμὴ ζητοῦν νὰ τοὺς προσέξουν. Τὸ αἷμα πουλᾶ.
    Γιὰ νὰ ‘δοῦμε, ὅμως, τὶ ἔγραψε ὁ ἴδιος ὁ αὐτόχειρ :
    Πρῶτον, κανεὶς δὲν φέρεται νὰ αὐτοκτόνησε ἐπὶ κατοχικῆς κυβερνήσεως Τσολάκογλου ἐπειδὴ πεινοῦσε. Ἀντιθέτως, χιλιάδες πέθαναν ἀπὸ τὴν πραγματικὴ πεῖνα. Κατὰ κανόνα, ἡ αὐτοκτονία καὶ ἄλλα ψυχικὰ νοσήματα συνδέονται μὲ τὴν ἀπογοήτευση ἐπειδὴ ἕνας τρόπος ζωῆς, στὸν ὁποῖο προσβλέπουμε, δὲν εἶναι ἐφικτός.
    Δεύτερον, ὀ αὐτόχειρ ἰσχυρίζεται ὅτι δὲν ἤθελε ν’ ἀφήσει χρέη στὰ παιδιά του. Μὰ τὰ χρέη πρέπει νὰ τὰ εἶχε φορτώσει μέχρι τώρα. Καὶ νὰ ἤθελαν τὰ παιδιά του νὰ δανεισθοῦν γιὰ νὰ μὴν πεινάσει, κανεὶς δὲν θὰ τὰ δάνειζε. Τὸ πιθανώτερο, ὅμως, εἶναι ὅτι μὲ τὰ παιδιά του, ὅπως καὶ μὲ τήν πρώην σύζυγο, ἦταν σὲ κάποια ἀπόσταση. Καὶ αὐτὸ ἐξηγεῖ τὴν δική του αὐτοκτονία καθὼς καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ἑκατοντάδες χιλιάδες, ποὺ βρίσκονται σὲ χειρότερη κατάσταση, δὲν αὐτοκτονοῦν, ἀλλὰ ἀγωνίζονται. Ἀπὸ τὸ μόνο πραγματικὸ χρέος, τὸ χρέος νὰ ζήσουμε τὴν λίγη ἢ πολλὴ ζωὴ ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ δὲν μποροῦμε νὰ ξεφύγουμε.

  2. Αλίμονο αν άφηνε ασχολίαστο το θέμα ο ΓΙΓας του “Αντίβαρου”, το οποίο έχει καταντήσει τσιφλίκι του και μάλιστα χωρίς να γράψει τις συνήθεις εμετικές αηδίες του, επανάληψη των όσων ξερατών έλεγαν οι πολιτικάντηδες χθες βράδυ.

    2000 άνθρωποι έχουν αυτοκτονήσει από την αρχή της οικονομικής κρίσης, διότι δεν τους υπενθύμισε ο ΓΙΓας ότι επί Τσολάκογλου ήμασταν χειρότερα. Έχει και η αθλιότητα τα όριά της, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να τα έχει.

    Τέτοια σκουπίδια καλό θα ήταν να έλειπαν από δω μέσα.

  3. Βλέπω μὲ χαρὰ ὂτι φιλοξενοῦμε καὶ ἐπαγγελματίες συκοφάντες ἐδῶ μέσα. Χαρὰ διότι ἀποκαλύπτουν ἀφ’ ἑαυτῶν τὸ πραγματικὸ ποιόν τους. Ἐπειδὴ δὲν ἔχουν τὰ κότσια οὔτε νὰ συζητήσουν σὲ ἐλεύθερο διάλογο, οὔτε νὰ ἐπιχειρηματολογήσουν ἐδῶ μέσα, οὔτε νὰ βγάλουν τὴν κουκούλα τῆς ἀνωνυμίας, μεταφέρουν τὴν δυσοσμία τους καὶ σὲ ἄλλο ἱστοτόπο. Αὐτὴ εἶναι ἡ μοῖρα τῶν δειλῶν καὶ τῶν ὑπούλων. Αὐτὴ καὶ ἡ μοῖρα τῶν διανοητικῶς καὶ διαλεκτικῶς ὐστερούντων. Ἀνωνύμως, χωρὶς νὰ συζητήσουν, βρίζουν καὶ λασπολογοῦν. Αὐτὴ καὶ τῶν φθονερῶν, οἱ ὀποῖοι, ἐπειδὴ γράφουν οἱ ἴδιοι ἀστήρικτα, θέλουν νὰ φιμώσουν ὅποιον ἔχει τὴν κακὴ τύχη νὰ γράφει συγκροτημένα. Ὄχι, ὅμως, τῶν Ἑλλήνων …
    Ἂν ἔχει κανένας ἀντίλογο σὲ ὅσα ἐπωνύμως γράφω, μποροῦσε καὶ μπορεῖ νὰ γράψει τὶς ἀντιρρήσεις του ἐδῶ. Ἐλεύθερα εἶναι. Ἀλλὰ χρειάζεται καὶ διανοητικὴ καὶ ἀνατομικὴ ἀκεραιότητα, τῶν ὁποίων, ὅπως φαίνεται, μερικοί αὐτοαποκαλούμενοι πατριῶται δεινῶς στεροῦνται.

  4. κε Γεώργιε Γεωργανά, το σχόλιό σας “Δεύτερον, ὀ αὐτόχειρ ἰσχυρίζεται ὅτι δὲν ἤθελε ν’ ἀφήσει χρέη στὰ παιδιά του. Μὰ τὰ χρέη πρέπει νὰ τὰ εἶχε φορτώσει μέχρι τώρα. Καὶ νὰ ἤθελαν τὰ παιδιά του νὰ δανεισθοῦν γιὰ νὰ μὴν πεινάσει, κανεὶς δὲν θὰ τὰ δάνειζε. Τὸ πιθανώτερο, ὅμως, εἶναι ὅτι μὲ τὰ παιδιά του, ὅπως καὶ μὲ τήν πρώην σύζυγο, ἦταν σὲ κάποια ἀπόσταση. Καὶ αὐτὸ ἐξηγεῖ τὴν δική του αὐτοκτονία καθὼς καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ἑκατοντάδες χιλιάδες, ποὺ βρίσκονται σὲ χειρότερη κατάσταση, δὲν αὐτοκτονοῦν, ἀλλὰ ἀγωνίζονται. Ἀπὸ τὸ μόνο πραγματικὸ χρέος, τὸ χρέος νὰ ζήσουμε τὴν λίγη ἢ πολλὴ ζωὴ ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ δὲν μποροῦμε νὰ ξεφύγουμε.” είναι ακατανόητο, ανάλγητο και αντιαισθητικό: και βέβαια η οικονομική αποτυχία ενός πατέρα μπορεί να επιβαρύνει οικονομικά τα παιδιά του με δανεικά όχι πάντοτε απαραίτητα από τράπεζες! Είμαι δικηγόρος με πείρα των συναλλαγών και γνωρίζω πολύ καλά τι σάς λέγω. Βεβαίως και είμαι εναντίον της αυτοκτονίας για πολλούς λόγους, αλλά δεν μπορείτε να προσβάλλετε έτσι βάναυσα τους αυτοκτονήσαντες με υποθέσεις και συμπεράσματα περί δήθεν αποστάσεως από την γυναίκα και τα παιδιά του! Καλύτερη θα ήταν η σιωπή για τους χιλιάδες συμπολίτες μας που έθεσαν τέλος στην ζωή τους υπό το βάρος της ατομικής τους και συλλογικής μας αποτυχίας!

  5. Θεόδωρε Ορέστη, ο άτυχος πατέρας, όπως και τόσοι άλλοι, δεν είχε την τύχη να λέγεται … “Jack the knife”, ώστε να έχει δια παντός διασφαλίσει τα βλαστάρια του. Εξ ου και το θράσος, η αναλγησία, η κακογουστιά και μεγαλοστομία του παραπάνω, ο οποίος δεν μπορεί να καταλάβει το δράμα που παίζεται, διότι είναι ξένος προς αυτό. Ως εκ τούτου, δεν μπορεί και να βουλώσει, έστω για μια φορά, το απύλωτο στόμα του.

  6. Αναγκάστηκα να διακόψω, Θεόδωρε Ορέστη και δεν ολοκλήρωσα την παρατήρησή μου, ότι ο ανωτέρω είναι καθ’ έξιν υβριστής, ζωντανών και νεκρών.

    Όπως θα δεις εδώ, υβρίζει συλλήβδην τους απογόνους των θυμάτων των Καλαβρύτων, αποκαλώντας τους “αργόμισθους” και “ακαμάτηδες”, που περίμεναν να τους τρέφουν οι εργατικοί Γερμανοί, τους οποίους προφανώς λατρεύει, με τις αποζημιώσεις. Είχα ελπίσει ότι ήταν μία ατυχής στιγμή, αλλά εδώ αποδεικνύεται ότι ο περί ου ο λόγος ρίχνει βρισίδι επί δικαίων και αδίκων, επί ανθρώπων που καν δεν γνωρίζει.

    Βρίζει τον μακαρίτη δικηγόρο Σταμούλη, ισχυριζόμενος ότι έχει στοιχεία για την φαυλότητά του.

    Επειδή βλέπω ότι συνεχίζει τον ίδιο χαβά, ο οποίος πράγματι δείχνει το ποιόν του, θα προωθήσω τα παραπάνω απαράδεκτα όπου δει, κι ας κάνει καλά στα δικαστήρια με τους “ακαμάτηδες” που βρίζει και την κόρη του μακαρίτη Σταμούλη.

    Πιστεύω ότι το “Αντίβαρο” δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από τέτοιους ελεεινούς σαν βήμα υβρεολογίας και λάσπης και ας το λάβετε οι διαχειριστές υπ’ όψιν. Λυπάμαι, αλλά σαν παλιός χρήστης, ένας από τους παλιότερους ίσως, θεωρώ την εξέλιξη αυτή εξαιρετικά αρνητική για την εικόνα του σοβαρού αυτού ηλεκτρονικού περιοδικού, που αγαπήσαμε και αγαπάμε.

  7. Σεβαστὲς οἱ ἀπόψεις ὅσων ἐκφράζονται εὐπρεπῶς.
    Ὅσοι δὲν ἔχουν ἀπόψεις γιά το ζήτημα, ἀλλὰ ἐνδιαφέρονται μόνον νὰ λασπολογήσουν, μποροῦν φυσικὰ νὰ συνεχίσουν νὰ προσφέρουν τὸ ἀπολαυστικὸ ἀνάγνωσμα τῆς ἱερᾶς ὀργῆς τους στοὺς πλέον ψυχραίμους. Ἡ δωρεὰν διασκέδαση εἶναι καὶ ἡ καλύτερη, ἰδίως στὴν παρούσα οἰκονομικὴ στενότητα. Ἐκεῖνο, ὅμως, ποὺ φαίνεται νὰ τοὺς τσούζει, δὲν πρόκειται, ἐλπίζω, νὰ φιμωθεῖ απὸ τὶς ὕβρεις οὔτε ἀπὸ τὶς ἀπρέπειες. Τὸ κατ’ ἐμέ, θὰ προσπαθῶ, ὅσο μπορῶ, νὰ τοὺς ἀπαντῶ στὸ ἀντίστοιχο ὕφος.
    Ἀσφαλῶς, κανεὶς δὲν προσβάλλεται ἁπὸ ὑποθέσεις (ρητῶς προβαλλόμενες ὡς ὑποθέσεις καὶ ὄχι ὡς πληροφορίες) ὁποιουδήποτε ἄλλου, ἰδίως ὅταν ἔχει πεθάνει. Ὅποιος ἐπιλέγει νὰ πεθάνει ἀπὸ τὸ χέρι του μὲ τρόπο ποὺ θὰ ἐπισύρει τὴν προβολή, ἀσφαλῶς δὲν μπορεῖ νὰ ἐπιδιώκει τὴν ἀφάνεια και τὴν σιωπὴ τῶν περιλειπομένων. Οὔτε μπορεῖ νὰ θεωρηθεῖ ἄξιος σεβασμοῦ ὅποιος φωνάζει άπὸ τὶς στέγες : «Σεβασθεῖτε με, προσέξτε με !». Ἰδίως ὅταν, ἐξ ἐπαγγέλματος, ἔχει πρόσβαση σὲ πολλές ἀθόρυβες μεθόδους τερματισμοῦ τῆς ζωῆς του. Ὁ αὐτόχειρ, λοιπόν, ἐπεδίωξε νὰ ἀρθρώσει πολιτικὸ λόγο καί, ἀντιστοίχως, ὁ λόγος αὐτὸς δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ εἶναι δημόσιος καὶ ἐλεύθερος. Ἀναγκαστικῶς μάλιστα, θὰ εἶναι ἐνοχλητικὸς γιὰ πολλούς.

  8. Τὸ παρὸν νῆμα προσφέρει τὴν εὐκαιρία νὰ μάθει κανεὶς πῶς λειτουργοῦν οἱ κουκουλοφόροι ἀνώνυμοι ψευδολόγοι τοῦ διαδικτύου. Ὅταν διαπιστώνουν ὅτι ὁ λόγος τους γιὰ τὸ ἑκάστοτε τιθέμενο ζήτημα, ὄχι μόνον δὲν πείθει οὔτε αὐτοὺς τοὺς ἰδίους, ἀλλὰ καὶ τοὺς καθιστᾶ καταγελάστους, καταφεύγουν ἀλληλοδιαδόχως στὰ ἑξῆς :
    Πρῶτον, φουσκωμένα, ὁργισμένα καὶ πονεμένα λόγια. Προσπαθοῦν νὰ ἀποκοιμίσουν τὸ λογικὸ καὶ νὰ τύψουν τὸ συναίσθημα τοῦ ἀναγνώστου.
    Δεύτερον, ἀλλαγὴ τοῦ θέματος. Ὅταν τὸ θέμα εἶναι τὰ σοβιετικὰ γκουλάγκ, ὁ ψευδολόγος γράφει γι’ αὐτὰ ποὺ ἔκαναν οἱ Ἀμερικάνοι στοὺς μαύρους.
    Τρίτον, μεταφορὰ τοῦ θέματος σὲ ἄλλο φόρουμ, ὅπου ἐλπίζουν ὅτι οἱ ἀναγνῶστες δὲν γνωρίζουν ἀκόμη ἐπαρκῶς τὰ ποιὸν τοῦ ψευδολόγου.
    Τέταρτον, γιὰ ὅσους ἐπιμένουν νὰ ἀντιλέγουν ἐπωνύμως, ἐπιστρατεύεται ἡ ἀναζήτηση σκελετῶν στὰ διαδικτυακά τους ντουλάπια. Ὅταν καὶ αὐτὴ ἡ ἀναζήτηση δὲν ἀποφέρει τίποτε μεμπτόν, πηγαίνουν στὸ
    Πέμπτον, τὴν καταλάσπωση συγγενῶν τοῦ ἀπειθάρχου σχολιαστοῦ. Μόνον ποὺ κι ἐδῶ φαίνεται ἡ γυμνότητά τους. Ἀκολούθησα τοὺς συνδέσμους ποὺ παραθέτει ὁ αὐτοδιορισμένος κουκουλοφόρος καταδότης καὶ διάβασα μὲ ὑπομονὴ τὸ μακροσκελὲς καὶ φερόμενο ὡς φοβερὸ καὶ τρομερὸ κατηγορητήριο. Έ, λοιπόν, ἐκεῖνο ποὺ προέκυψε εἶναι ὅτι ἕνας ἀκέραιος ἄνθρωπος μπορεῖ μὲ εὐγένεια καὶ σοβαρότητα νὰ καθυποτάξει καὶ νὰ ἀποστομώσει ἀκόμη καὶ θρασεῖς ἐπαγγελματίες ψευδολόγους, ὂπως οἱ βουλευτὲς Παφίλης καὶ Τζαβάρας. Καὶ πῶς θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἀλλιῶς, ὂταν ἐπιχειρεῖ κανεὶς νὰ λασπώσει ἄνθρωπο ποὺ ὑπολογίζει ὅτι ἡ τροφή ποὺ τὸν εὐχαριστεῖ σὲ ποιότητα καὶ ποσότητα κοστίζει λιγώτερο ἀπὸ ἕνα εὐρὼ τὴν ἡμέρα ; Κρίνουν, βλέπετε, οἱ διαρρηγνύοντες τὰ ἱμάτιά τους ὑποκριτὲς τὴν ὀλιγάρκεια τῶν ἄλλων μὲ βάση τὴν δική τους βουλιμία.

  9. Τὸ μόνο ποὺ δὲν ζητᾶ ἡ ὁμιλήτρια εἶναι σεβασμός.
    Θὰ τὸ ξέχασε μέσα στὸν βαθύ πόνο της, φαίνεται. Πάντως, μπόρεσε νὰ συντάξει μιά ἀπὸ τὶς ἐκθέσεις ἰδεῶν ποὺ ἀναγκάζονταν νὰ ἀπομνημονεύουν οἱ ὑποψήφιοι γιὰ τὶς εἰσαγωγικὲς ἐξετάσεις στὸ πανεπιστήμιο πρὸ 30ετίας. Μπόλικες μεγαλοστομίες, ἀλλὰ ἀπὸ γνήσια συγκίνηση, μηδέν.
    Σέ κάθε περίπτωση, οἱ λίγες πληροφορίες πού μᾶς δίνει εἶναι ἐνδιαφέρουσες. Ὁ αὐτόχειρ φαίνεται ὅτι ἀγανακτοῦσε γιὰ τὴν μάστιγα τοῦ καπιταλισμοῦ, ἀλλὰ δὲν ἀπαξιοῦσε κιόλας νὰ εἰπράττει τά πολύ πραγματικὰ κέρδη ποὺ προσέφερε τὸ κλειστό του ἐπάγγελμα σὲ ὅσους συνεργάζονταν ἁρμονικῶς μὲ τὶς αἱμοδιψεῖς φαρμακευτικὲς ἑταιρεῖες.
    Πάντως, συμφωνῶ μὲ τὴν ὁμιλήτρια. Χρειαζόμαστε ἐξέγερση γιὰ νὰ ἀποτινάξουμε τὸν ζυγὸ ἰδεῶν σὰν κι αὐτὲς ποὺ ἑξέφρασε. Ἀρκετὰ τὶς πληρώσαμε καὶ τὶς πληρώνουμε. Δὲν ἀποκλείεται ὁ αὐτόχειρ αὐτὸ νὰ κατάλαβε. Ἴσως νὰ εἶδε τὸν ἑαυτό του σὰν τὸν Οἰδίποδα ποὺ βγάζει τὰ μάτια του γιὰ νὰ μὴν βλέπει τὸ κακὸ ποὺ προκάλεσε, ἄθελά του, στὴν πόλη του.

  10. εφόσον λοιπόν δεν δύναται να υπάρχει έστω ελάχιστος σεβασμός τότε προτείνω ελαχίστη ντροπή

  11. Τήν ἐλαχίστη ντροπὴ τὴν προτείνετε στοὺς συναναγνῶστες καὶ ὡς πρὸς κάποιον ποὺ αὐτοκτονεῖ πίνοντας ἀλκοοὸλ ἢ παίρνοντας ναρκωτικὰ ἣ ὁδηγῶντας ἐπικίνδυνα ἢ συμπεριφερόμενος μὲ ὁποιονδήποτε ἄλλον αὐτοκαταστροφικὸ τρόπο ;
    Περίεργο δέν εἶναι νὰ δηλώνει κάποιος ὅτι αἰσθάνεται ντροπὴ γιὰ τὴν αὐτοκαταστροφικὴ συμπεριφορὰ κάποιου ἄλλου ;

  12. Το απόλυτα περίεργο είναι η σύνδεση του αυτοκαταστροφικού ατόμου με τον 77χρ Χριστούλα – έχει όνομα ο Άνθρωπος. Μερικα από τα περίεργα εδώ θα έπρεπε να είναι – 1. Η εξόφληση των κοινόχρηστων !!? 2. Σημείωμα με πολιτική αναφορά!!. 3. Επιλογή της πλατειάς Συντάγματος ως Αυλαία Τέλους!!
    “Καλό ταξίδι Ανθρωπε”

  13. Είναι Θυσία η Αυτοκτονία;
    Είναι το μήνυμα, ο λόγος η αιτία που διαχωρίζουν κι τελικά καθορίζουν την αυτοκτονία από την θυσία. Ειδάλλως κάποιος θα μπορούσε να πει ότι κι ο Χριστός αυτοκτόνησε; Κι η θυσία είναι για τον άνθρωπο πράξη ηρωισμού!

  14. Ο καθένας μπορεί να αντιλαμβάνεται την αυτοκτονία του άτυχου Δημήτρη Χριστούλα αναλόγως των θρησκευτικών, πολιτικών, ή άλλων πεποιθήσεών του. Όμως, όπως κι εγώ πιστεύω, η αυτοκτονία αυτή, η οποία έγινε εγνωσμένως δημοσίως, σκοπό είχε να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα, όπως ακριβώς και οι αυτοπυρπολήσεις των μοναχών στην Βιρμανία (Μιανμάρ), παλαιότερα στο Βιετνάμ και αυτή του Κώστα Γεωργάκη (19/9/70), που είχε συγκλονίσει τότε την ευρωπαϊκή (τουλάχιστον) κοινή γνώμη, στρέφοντάς την κατά του καθεστώτος των Απριλιανών Συνταγματαρχών.

    Ενδιαφέρουσα, όπως λένε (δεν την διάβασα ακόμη), η συνέντευξη της κόρης του μακαρίτη, Έμμυς, στα “Επίκαιρα” που κυκλοφόρησαν χθες. Για την επιλογή αυτή του πατέρα της, αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι “είναι απολύτως συμβολική. Ο συμβολισμός προσθέτει επιπλέον διαστάσεις στο γεγονός, ενώ ταυτόχρονα το μετατρέπει σε ανοιχτό θέαμα για το μέλλον” και ότι “«Με την έννοια αυτή ο Δημήτρης Χριστούλας διερράγη μπροστά στην Βουλή, δακτυλοδείχνοντας όλους αυτούς που τη μετέτρεψαν σε επικυρωτικό σώμα έξωθεν και άνωθεν εντολών». Περισσότερα εδώ. Ίσως αξίζει να μείνει στο σχόλιό μου αυτό και η φράση της «Κυβέρνηση και διάσημα παπαγαλάκια επιδόθηκαν σε αγώνα δρόμου ώστε να υποβιβάσουν μία πολιτική πράξη σε πράξη ταπεινή, ώστε να υπονομεύσουν το ιδεολογικό της περιεχόμενο, ώστε να τη μετατρέψουν σε ένα ακόμα τραγικό τηλεοπτικό γεγονός. Δεν τα κατάφεραν» , την οποία θεωρώ πέρα για πέρα αληθινή.

  15. Πατριώτη (εμένα δεν με ενοχλεί η ανωνυμία) συμφωνώ με την τοποθέτηση σου Αυτή ακριβώς είναι κι η δική μου αίσθηση για τον Δημήτριο Χριστούλια ! Ήταν μια ξεκάθαρη πράξη Ηρωισμού κι αυτοθυσίας! Η τελευταία παράγραφος που παραθέτεις τα λέει όλα!
    Επίσης υπάρχει κι η σύνδεση σε άλλο σημείο στο Αντιβαρο που δείχνει πόσο ταρακούνησε (φόβισε) το καθεστώς http://www.antibaro.gr/node/3924#comment-9772

  16. ΠΝΓ, δεν ξέρω αν αυτό είναι ηρωισμός και αυτοθυσία, οι όροι μπορούν να ποικίλλουν. Σίγουρο πάντως είναι ότι ήθελε να στείλει μήνυμα, όπως και ο δάσκαλος, άσχετα αν αυτός δεν το έκανε δημοσίως. Στο παραπάνω σχόλιό μου (20/04/2012 – 11:23) υπάρχουν παραδείγματα τέτοια.

    Το να προσπαθούν κάποια παπαγαλάκια του συστήματος να τους βγάλουν όλους τρελούς, είναι τόσο φυσικό, όσο και άθλιο. Αλλά αυτή είναι η βρωμερή τους δουλειά. Το κακό είναι ότι ξάφνου “τρελάθηκαν” και οι Ιταλοί.

  17. κ. ΠΝΓ, μόλις τώρα είδα το παρόν σχόλιό σας, όπου με χαρακτηρίζετε “καθεστωτικό”. (Αρθρογραφώ και σχολιάζω πάντα με το ίδιο ψευδώνυμο στο “Αντίφωνο” και σε κάποια ιστολόγια. Βρήκατε εκεί ή εδώ κάτι που να στοιχειοθετεί αυτή την ταξινόμησή σας; Από πού το συμπεραίνετε;)
    Φαίνεται πως όταν δεν έχετε επιχειρήματα προσπαθείτε ν’ ανακαλύψετε “σκελετούς” στις ντουλάπες των αντιπάλων σας, συκοφαντώντας τους, όπως γράφει συσχολιαστής.

    Κλείσατε τον μεταξύ μας διάλογο στο “άλλο σημείο”, όπου επιχειρηματολογούσατε, ενώ παράλληλα είχατε ανοίξει άλλον εδώ, όπου απλώς λασπολογείτε εναντίον μου!

    Οποία “δημοκρατική” και “αντιδογματική” συμπεριφορά!

  18. Με όλον τον σεβασμό προς όλους ανεξάρτητος πεποιθήσεων κι απόψεων, συν-αναγνώστες η σχολιαστές η πρόθεσης μου ήταν είναι κι θα είναι να αποφεύγω χαρακτηρισμούς κι ανέξοδη λασπολογία! Εάν προσέξετε δε 1. Τα σχόλια μου προϋπήρχαν σε αυτή την ενότητα πριν τους σχολιασμούς μου στην άλλη ενότητα του Αντίβαρου. 2. Εσείς δε δεν σχολιάζατε σε αυτήν την ενότητα. Όσον αφόρα τον χαρακτηρισμό «καθεστωτικό» ΕΡΩΤΩ πως στο καλό καταφέρατε να κάνετε προβείτε σε τέτοια αναγωγή;;;; Αγαπητέ κ. Theo Λυπάμαι ειλικρινά για την οποία παρερμηνεία

  19. Ρωτάτε: “Όσον αφόρα τον χαρακτηρισμό «καθεστωτικό» ΕΡΩΤΩ πως στο καλό καταφέρατε να κάνετε προβείτε σε τέτοια αναγωγή;;;;”

    Μα, παραπάνω γράφετε: “Επίσης υπάρχει κι η σύνδεση σε άλλο σημείο στο Αντιβαρο που δείχνει πόσο ταρακούνησε (φόβισε) το καθεστώς http://www.antibaro.gr/node/3924#comment-9772“.
    Από τα 7 σχόλια που απομένουν σ’ αυτό το σημείο αν αφαιρέσει κανείς τα 5 δικά σας, τα 6 είναι δικά μου και το 1 της κ. Μουρούτη. Ποιος είναι εδώ εκπρόσωπος του καθεστώτος;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *