Η πολιτική ορθότητα είναι η μοντέρνα εκδοχή της Ιεράς Εξέτασης

Προς Έλληνες αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων: πώς θα αντέξετε να λείπει η συναθλήτριά σας κι εσείς να είστε εκεί; εσείς γνωρίζετε ότι δεν αξίζει τέτοιας μεταχείρισης. Απειλείστε με αποχώρηση αν δεν ανακληθεί η ανάκληση. Είναι η μόνη λύση.

 

Η πολιτική ορθότητα είναι η λογοκρισία του αιώνα. Και ασφαλώς εκπορεύεται από την εθνομηδενιστική αριστερά, η οποία μετοίκησε και αυτονομήθηκε σε ιδιόκτητο. Να ανακληθεί πάραυτα η ανάκληση της πρωταθλήτριας του τριπλούν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

 

Η κοπέλα ζήτησε και συγγνώμη. Έκανε μία δήλωση η ΔΗΜΑΡ που λέει «να καθίσει τώρα να δει τους Ολυμπιακούς από την τηλεόραση και ας κάνει μετά αστειάκια». Μία ώρα μετά, ο κύριος «δείξε μου το εκατομύριό σου, να σου πω ποιος είσαι» την αποκλείει από τους Ολυμπιακούς, σαν να είναι τσιφλίκι. Τόσα χρόνια ιδρώτα και αίματος, πάνε στον βρόντο για ένα αστειάκι της σειράς. Ναι, ο αποκλεισμός είναι ΑΔΙΚΟΣ. Άδικος τον αδίκων. Πέρυσι, ένας άλλος (για «αστείο», ισχυρίστηκε μετά), έγραψε στο facebook ότι «ο Κολοκοτρώνης είχε γκόμενο». Και όχι απλώς δεν θεωρήθηκε ρατσιστικό, αλλά προβιβάστηκε σε τιμητή των πάντων. Υποθέτω σήμερα θα παίρνει δεκάδες προσκλήσεις σε πάνελ για να απαγγείλει το κατηγορητήριο κατά της αθλήτριας! Ουαί υμίν…

Είναι πολύ βαρύς ο πέλεκυς του αποκλεισμού με διαδικασία εξπρές από μία αμφιλεγόμενη κεφαλή της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, κατόπιν αιτήματος πολιτικού αρχηγού, ο οποίος περιθάλπει στους κόλπους του και παραχωρεί την αρμοδιότητα του τομέα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ στην επιχειρηματία όσμωσης του εθνομηδενισμού στα σχολεία. Πολύ βαρύς για να γίνει αποδεκτός.

Η άποψή μου είναι ότι η φράση «συνωστίζονται στο λιμάνι» ενέχει μεγαλύτερο ρατσισμό από το «σπιτικό φαγητό» των κουνουπιών.

 

Εκ των υστέρων, βγάζει η Ολυμπιακή Επιτροπή Πολιτικής Ορθότητας ανακοίνωση: «Το Αρχηγείο της ελληνικής Αποστολής στο Λονδίνο, ενημερώνει τους αθλητές της ολυμπιακής μας ομάδας ότι δεν επιτρέπεται να προβαίνουν σε δηλώσεις, σε οποιοδήποτε ΜΜΕ ή μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που δε αφορούν αθλητικά θέματα και στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

http://www.skai.gr/news/sports/article/209038/londino-2012-i-eoe-apagoreuse-tis-diloseis-pou-den-aforoun-se-athlitika-themata-/

Δηλαδή αν βγουν ομόφωνα οι Έλληνες αθλητές και πουν «συμπαραστέκομαι στη Βούλα Παπαχρήστου και στον άδικο αποκλεισμό της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ζητούμε τη συμμετοχή της στους Αγώνες», θα βγουν τα Ιεροεξεταστικά μαλάκια (γνωστή συνομοταξία ζώων) και θα πουν “αυτό δεν αφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες, φάε κι εσύ έναν αποκλεισμό”;
Μέσα σε ελάχιστες ώρες, δημιουργήθηκε μία σελίδα συμπαράστασης στη Βούλα Παπαχρήστου στο facebook με 6 χιλιάδες μέλη ήδη!
ΑΣ.

(528) αναγνώσεις

22 comments

  1. Για μeνα το χειροτερο δεν ειναι ο αποκλεισμος της κοπέλλας για ενα χαζοαστειο..Οταν λεμε ανεκδοτα για Πόντιους, Σκοτσεζους , Εβραίους(αυτα τα βγαζουν οι ιδιοι οι Εβραιοι) ειμαστε ρατσιστες?
    Το χειροτερο ειναι ότι εχουμε φτασει σε τετοιο βαθμό ανυποληψιας στο εξωτερικο ώστε γαι να μην μας πουν κακιά κουβέντα, ξυλωσαμε την κοπέλλα.Τετοια ειναι η καταντια μας….

  2. Ὑπάρχει διαφορὰ μεταξὺ «πολιτικῆς ὀρθότητος» καὶ ἀγῶνος κατὰ τοῦ ρατσισμοῦ, δηλαδὴ τοῦ ἐθνοφυλετισμοῦ. Οἱ Ἑλληνικές καὶ Χριστιανικές μας ἀξίες εἶναι ἐνάντιες στὴν πρῶτη καὶ σύμφωνες μὲ τὸν δεύτερο.
    Καὶ ἐναντίον τῆς ἀνοησίας καὶ ἐπιπολαιότητος εἶναι οἱ Ἑλληνικές μας ἀξίες, ἂν δεχθοῦμε ὅτι ἡ συγκεκριμένη ἀθλήτρια ἔχει καταστεῖ νοητικῶς ἀσθενὴς ἀπὸ τὴν ξεθεωτικὴ προπόνηση.

  3. Πῶς θὰ μᾶς φαινόταν, ἅν ἒνας Γερμανὸς ἀθλητὴς δημοσίευε στὸ Twitter κείμενο πού ἔγραφε ὂτι οἱ Ἕλληνες ἔρχονται στοὺς Ὁλυμπιακοὺς Ἀγῶνες γιὰ νὰ παρελάσουν πρῶταοι, πρῶτοι μὲ ἔξοδα τῶν Γερμανῶν φορολογουμένων ; Ἢ, νὰ ἐφιστᾶ τὴν προσοχὴ τῶν διοργανωτῶν ὥστε οἱ Ἕλληνες ἀθλητὲς νὰ μὴν κλέψουν τὶς πετσέτες τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Χωριοῦ ; Ἤ, βασιζόμενος στὴν καθαριότητα τῆς χώρας, (καὶ ἐκεῖ ποὺ δὲν ὑπάρχουν μετανάστες) νὰ ζητᾶ νὰ γίνεται ἀμέσως δραστική ἀπολύμανση παντοῦ ὅπου (ἀπο)πατοῦν οἱ Ἕλληνες ;

  4. Θά δεχόμαστε «συγγνώμην» ἀπὸ τέτοιο πρόσωπο, χωρὶς προηγουμένως νὰ ἔχει αὐτὸ ὑποστεῖ κάποια σοβαρή συνέπεια γιὰ τὶς ἀπόψεις ποὺ ἐξέφρασε ;

  5. Θά δεχόμαστε «συγγνώμην» ἀπὸ τέτοιο πρόσωπο, χωρὶς προηγουμένως νὰ ἔχει αὐτὸ ὑποστεῖ προηγουμένως κάποια σοβαρή συνέπεια γιὰ τὶς ἀπόψεις ποὺ (ἔστω ἐπιπολαίως) ἐξέφρασε ;

  6. Πώς θα μας φαινόταν; θα αστειεύεστε βέβαια κ. Γεωργάνα!

    Τέτοια γράφονται και δημοσιεύονται δεκάδες σε καθημερινή βάση. Για να μην πω χιλιάδες, αν συμπεριλάβω και τα λεγόμενα social media. Και τι σημαίνει να «υποστεί σοβαρή συνέπεια»;

    Ο αποκλεισμός από την πρώτη Ολυμπιάδα κάποιου είναι απλώς «σοβαρή συνέπεια»; Μίας αθλήτριας που επί 10 χρόνια, από τα 13 της, αγωνίζεται και προπονείται, ενάντια στον τρόπο ζωής που επιτάσσει το ρεύμα της εποχής; ο κόπος, ο ιδρώτας και το αίμα μίας δεκαετίας να εξανεμίζεται για ένα αστείο; το βρίσκεται δίκαιη συνέπεια της πράξεις;

    Εγώ το βρίσκω ασύμμετρο. Δηλαδή, τρομοκρατικό.

    Και κάτι άλλο. Εφόσον αναφερθήκατε στις Ελληνικές και Χριστιανικές αξίες, δεδομένης της αξίας που έχει το _πρόσωπο_ σ’ αυτές τις αξίες, τη συγγνώμη τη δεχόμαστε από _οποιοδήποτε πρόσωπο_, _όποια πράξη_ και αν τέλεσε (ή κακόγουστο ανέκδοτο είπε). Και από σήριαλ κίλλερ δεχόμαστε τη συγγνώμη, βάσει των αξιών. Άλλο αν δεν μπορούμε να το καταφέρουμε γιατί κι αυτό ένα άθλημα είναι που θέλει πρωταθλητές και όχι τσικό. Ας αφήσουμε λοιπόν τις αξίες σε μία μεριά.

    Ανδρέας.

  7. Δηλαδή, ὅποιος προπονεῖται ἀρκετὰ σκληρὰ δικαιοῦται νὰ λέει ἀτιμωρητί δημοσίως ρατσιστικὰ κακόγουστα ἀστεῖα ; Δὲν ἔχετε ‘δεῖ πόσο γυμνασμένοι εἶναι οἱ Χρυσαυγίτες ; Γιατί τοὺς κακίζατε πρό μηνός ; Κι αὐτοὶ ἀγωνίζονται γιὰ πάνω ἀπὸ δέκα χρόνια καί, μόνον πρὶν λίγο εἶδαν τὸ 0,37% ποὺ ἔπαιρναν στὶς ἐκλογὲς νὰ ἑκανταπλασιάζεται καὶ βάλε.
    Ὅσον γιὰ τὴν συγγνώμην, προηγεῖται αὐτῆς ἔμπρακτος μετάνοια, οἰκειοθελὴς δηλαδή ἀπόσυρση άπὸ τοὺς Ἀγῶνες. Ὅσο τὴν εἴδατε ἐσεῖς, ἄλλο τόσο τὴν εἶδα κι έγώ.
    Γιὰ τὰ σχόλια κατὰ τῶν Ἑλλήνων, περιμένω σύνδεσμο γιὰ τέτοιο σχόλιο άπὸ ἀθλητὴ ποὺ λαμβάνει μέρος στοὺς φετεινοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες.

  8. Δικαίωμά του κάθε Γερμαναρά να πεί ότι θέλει εναντίον μας. Αυτό ονομάζουμε εμείς οι Ελληνες, Ελευθερία του Λόγου (Freedom of Speech). Το οτι κάποιος αισθάνεται άβολα με τον δικό μας τρόπο έκφρασης, αυτό είναι πρόβλημά του, όχι κάτι το οποίο πρέπει να νομοθετηθεί για να εξαλειφθεί. Αυτή η ίδια ελευθερία δίνει το δικαίωμα ανταπάντησης σε αυτόν που έχει θιχθεί.

    Δεν είναι τυχαίο το ότι επί πρωθυπουργίας του εχθρού του Εθνους και της Δημοκρατίας, άρα και της Ελευθερίας του Λόγου, Γ.Α. Παπανδρέου εισήχθει προς ψήφιση ο νομος περί “εχθροπάθειας”. Ακολουθεί σχετική παράγραφος

    “Όποιος με πρόθεση, δημόσια, είτε προφορικά είτε
    διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε
    άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει σε
    βιαιοπραγίες ή μίσος, κατά ομάδας προσώπων ή προσώ-
    που, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα,
    τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή
    εθνοτική καταγωγή ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό,
    κατά τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια
    τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σω-
    ματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται
    με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών έως τριών (3) ε-
    τών και χρηματική ποινή τριών χιλιάδων (3.000) έως δέ-
    κα χιλιάδων (10.000) ευρώ.”

    Λοιπόν, ας λογοδοτήσει η εν λόγω αθλήτρια για τις “εγκληματικές τις πράξεις” οι οποίες “απειλούν την ζωή και την ελευθερία των ανωτέρω προσώπων”, δηλ. των παράνομων αλλοδαπών από την Αφρική.

  9. Ἐμ ἔτσι ἐξηγεῖτε τὴν συγγνώμη ποὺ ζήτησε ; Δηλαδή ἐλπίζει νὰ ἀποφύγει, μὲ τὴν συγγνώμη, τὴν δίωξη καί, πιθανῶς, τὸ πρόστιμο ;

  10. H αθλήτρια δεν έχει κανένα λόγο να ζητήσει συγγνώμη. Θα απαγορεύσουμε τα ανέκδοτα παγκόσμια επειδή συνήθως αναφέρονται σε μια ομάδα ανθρώπων; Να απαγορεύσουμε τότε και τα έργα του Τζον Γουέιν ή την ιστορία του Ηροδότου όπου οι κακοί είναι μονίμως οι Ινδιάνοι και οι Πέρσες.

    Αν κάποιος θέλει να αγνοεί τι είναι και τι δεν είναι ο ρατσισμός (θεωρία εγγενούς, δηλ. βιολογικής, ανωτερότητας κάποιας ή κάποιων φυλών έναντι κάποιας ή κάποιων άλλων και συνακόλουθο συμπέρασμα ότι αυτή ή αυτές οι φυλές ‘δικαιούνται’ ανώτερης θέσης στον κόσμο και μάλιστα εις βάρος των υπολοίπων) πρόβλημά του. Το ανέκδοτο δεν ήταν ρατσιστικό. Κι αν ακόμη η αθλήτρια είχε πει ρατσιστικό ανέκδοτο, αυτό δεν την κάνει ρατσίστρια. Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από το σύνολο του βίου του κι όχι αποσπασματικά κι επιλεκτικά. Ο στιγματισμός του προσώπου από μία αποκλειστικά πράξη του και η αντίληψη ότι πρέπει οπωσδήποτε να υποφέρει για να καθαρθεί είναι δυτικής, και μάλιστα προτεσταντικής προέλευσης, όχι απλά ξένη αλλά αντίθετη στον ορθόδοξο χριστιανισμό.

    Κι αν ακόμη η αθλήτρια ήταν ρατσίστρια, έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να είναι. Όπως είναι δικαίωμα κάποιου να δηλώνει υπέρ της παγκόσμιας διακυβέρνησης, του σοσιαλισμού, του κοινωνικού δαρβινισμού, του ωφελιμισμού, της διάλυσης των εθνικών κρατών και γενικά οποιουδήποτε άσχημου και δυσάρεστου πράγματος υπάρχει. Και φυσικά το δικαίωμα συνεπάγεται απουσία κύρωσης αλλιώς δεν έχει ουσιαστικό περιεχόμενο. Αυτό είναι το νόημα της ελεύθερης έκφρασης, να μπορείς να γίνεσαι δυσάρεστος. Αν μπορείς να μιλάς μόνο όταν αρέσεις σε κάποιους, και μάλιστα σε ορισμένες μειοψηφίες με επιλεκτική μεταχείριση, τότε δεν είσαι ελεύθερος και βέβαια δεν υπάρχει ούτε ισότητα.

    Επίσης η ελευθερία του λόγου έχει νόημα μόνο όταν καλύπτει το δημόσιο λόγο. Είναι αστείο να σου πει το κράτος ‘μην ανησυχείς, μέσα στο σπίτι σου και με τους κολλητούς σου μπορείς να λες ό,τι θες’. Όταν μιλάω δημόσια κι εκτίθεμαι χρειάζομαι τη νομική προστασία του σχετικού δικαιώματος.

    Οι Αμερικανοί βομβαρδίζουν όπου θέλουν εδώ και δεκαετίες στο όνομα της ελευθερίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων, οι Έλληνες πολιτικοί ξεπουλάνε τη χώρα και θριαμβολογούν ότι τη σώζουν, οι ανισότητες παγκόσμια γίνονται κολοσσιαίες και βαφτίζονται πρόοδος, οι δυτικές χώρες έχτισαν το σημερινό συγκριτικό τους πλεονέκτημα χάρη σε αιώνες αποικιοκρατίας χωρίς ποτέ να αποζημιώσουν τις χώρες που κατείχαν, οι Γερμανοί αιματοκύλισαν την Ευρώπη δύο φορές σε τριάντα χρόνια και πήραν πλήρες συγχωροχάρτι αμέσως, οι Τούρκοι κατέσφαξαν αμέτρητους Έλληνες κι Αρμένιους και περηφανεύονται για τα ‘επιτεύγματα’ της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας κι εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να απολογηθεί κάποιος που είπε ανέκδοτο για τους Αφρικανούς;

    Για τη λαθρομετανάστευση, που μετατρέπει τη χώρα σε ένα τριτοκοσμικό συνονθύλευμα μουσουλμανικής ταυτότητας, τεράστιας εγκληματικότητας και χαμηλότατου κοινωνικού, πολιτισμικού και οικονομικού επιπέδου θα πει κανείς τίποτα; Αν πούμε εμείς είμαστε ρατσιστές πάλι, σωστά; Αν όμως κάποιος χλευάζει τους προγόνους μας ή το χριστιανισμό (κι ενώ σε τέτοιες περιπτώσεις πολλές φορές έχει φανεί καθαρή εχθρότητα και εμπάθεια) ή προσπαθεί να διαλύσει την παράδοση και την ταυτότητά μας τότε θεωρείται ‘προοδευτικός’ και τον καλύπτει η ελευθερία έκφρασης.

    Το μέγεθος της δυσαναλογίας στις εκτιμήσεις και στα εφαρμοζόμενα μέτρα, της βλακείας και της δειλίας είναι ασύλληπτο.

    Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο ολοκληρωτισμός που μας απειλεί, γιατί εκεί πάμε αν δεν το έχετε καταλάβει (δείτε τι γίνεται σε ΗΠΑ και Βρετανία και τις διεργασίες για παγκόσμια διακυβέρνηση), δεν καταπολεμιέται με μισόλογα και πολιτικά ορθές φρασούλες. Ή τα λες έξω από τα δόντια ή κάθεσαι να σου φορέσουν το χαλινάρι.
    Ούτε όμως καταπολεμιέται με βρισιές και άναρθρες κραυγές ή με άγνοια της πραγματικότητας και διαστρέβλωση της ιστορίας, του περιεχομένου των θρησκειών και των εθνικών πολιτισμών.

  11. Κι αν ακόμη η αθλήτρια ήταν ρατσίστρια, έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να είναι.

    προφανώς εννοώ, όπως φαίνεται από τη συνολική παράγραφο, στις εκφράσεις της, όχι στις πράξεις. Το διευκρινίζω για να μην παρεξηγηθώ από ‘καλοθελητές’.

  12. Ἀφοῦ ἔσφαλε καὶ ζήτησε συγγνώμην, τὰ παράπονά σας σ’ ἐκείνην …
    Ἀσφαλῶς εἶναι δικαίωμα τοῦ καθ’ ἑνὸς νὰ εἶναι ρατσιστής, ἀλλὰ ὄχι στὸ σπίτι ἄλλου, ἐν προκειμένῳ τῆς Διεθνοῦς Ὀλυμπιακῆς Ἐπιτροπῆς (ΔΟΕ). Ἡ Ἐπιτροπὴ δικαιοῦται νὰ τὴν ἀποκλείσει ἀπὸ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες, βάσει τοῦ καταστατικοῦ της, τὸ ὁποῖο ἀπαγορεύει στὴν Διεθνῆ Ὀλυμπιακὴ Ἐπιτροπὴ νὰ ἀνέχεται φυλετικὲς διακρίσεις καὶ βάσει τὼν σχετικῶν μὲ τὴν ἔκφραση ἀπὸ ἀθλητὲς ἐθνοφυλετικῶν ἀπόψεων στὰ μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως κανόνων ποὺ ἔχει θεσπίσει ἡ ΔΟΕ. Θυμίζω ὅτι ὁ Κεντέρης καὶ ἡ Θάνου ἐπέλεξαν νὰ κριθοῦν ἀπὸ τὶς Ἑλληνικὲς ἀθλητικὲς ἀρχές, ἀντὶ ἀπὸ τὶς διεθνεῖς.
    Ὅσο γιὰ τὴν διαφορὰ λόγων καὶ πράξεων, ὁ Γκαῖμπελς, ἀπ` ὂσο ξέρω, δὲν σκότωσε ποτὲ κανέναν μὲ τὸ χέρι του. Οὔτε ὁ Στάλιν, οὔτε ὁ Μάο, οὔτε ὁ Πόλ Πότ.

  13. Η κοπέλα ζήτησε συγγνώμη μάλλον γιατί τρομοκρατήθηκε από τις αντιδράσεις των ‘προοδευτικών’. Κι αν ακόμη πιστεύει ότι έκανε κάτι κακό αυτό δε σημαίνει ότι έκανε. Η ΕΟΕ δεν εφάρμοσε σωστά το νόμο γιατί η αθλήτρια δεν έκανε καμιά φυλετική διάκριση. Απεναντίας η επιτροπή έχει κάνει διάκριση εις βάρος της αθλήτριας.
    Αυτό που λες για Στάλιν, κ.λ.π. είναι πραγματικά άπαιχτο. Σε ποιους απευθύνεσαι; Η διαταγή να δολοφονηθούν άτομα είναι πράξη. Το να πεις ‘οι Γερμανοί είναι αξιακά ανώτεροι των Ελλήνων’ είναι (ρατσιστικός) λόγος. Κατανοείς τη διαφορά ή θα συνεχίσεις να προσποιείσαι ότι δεν καταλαβαίνεις;

  14. Και για να το κάνω ακόμη πιο σαφές, ο νόμος ελέγχει τη συμπεριφορά κι όχι τη σκέψη. Αυτό είναι βασική αρχή του ποινικού μας δικαίου και του πολιτισμού μας γενικότερα, που βασίζεται στην ατομική ελευθερία. Έχει δικαίωμα κάποιος να επιθυμεί οποιαδήποτε κατάσταση πραγμάτων και να εκφράζει αυτή την επιθυμία, ακόμη κι αν αυτή η κατάσταση συνιστά παραβίαση των δικαιωμάτων των άλλων. Δεν έχει όμως δικαίωμα να προσπαθήσει να υλοποιήσει αυτή την κατάσταση γιατί τότε παραβιάζει το νόμο. Για αυτό και μπορεί κάποιος να εκφράζεται π.χ. υπέρ της απολυταρχίας και κατά της δημοκρατίας, δεν μπορεί όμως να κάνει πραξικόπημα για να την επιβάλει.

  15. μερικές διευκρινήσεις:

    1-αναφέρομαι στη λαθρομετανάστευση γιατί το ανέκδοτο της αθλήτριας μπορεί να ερμηνευτεί και ως καυστικό σχόλιο πάνω στο συγκεκριμένο θλιβερό φαινόμενο. μήπως για αυτό ενόχλησε τόσο;

    2-Οι Αμερικανοί βομβαρδίζουν όπου θέλουν εδώ και δεκαετίες στο όνομα της ελευθερίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων […] κι εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να απολογηθεί κάποιος που είπε ανέκδοτο για τους Αφρικανούς;

    δηλαδή έχουμε χάσει κάθε αίσθηση προτεραιότητας, μέτρου και δικαιοσύνης

    3-Αν όμως κάποιος χλευάζει τους προγόνους μας […] τότε θεωρείται ‘προοδευτικός’ και τον καλύπτει η ελευθερία έκφρασης.

    οπότε στην περίπτωση της αθλήτριας έχουμε επιλεκτική μεταχείριση, κυριολεκτικά έλεγχο φρονημάτων και κατάφωρη παραβίαση της αρχής της ισότητας

  16. Γενικά, αν συνιστά ‘φυλετική διάκριση’ ένα ανέκδοτο για Αφρικανούς τότε οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί φυλετική διάκριση, από το να διαβάζεις μόνο γαλλική φιλολογία (κι όχι π.χ. και κινέζικη) και να ταξιδεύεις μόνο σε ευρωπαϊκές χώρες (κι όχι και σε ασιατικές ή αφρικανικές) μέχρι το να πεις ότι σου αρέσουν περισσότερο οι Αμερικανίδες από τις Γιαπωνέζες γυναίκες ή να γράψεις μια ιστορία όπου ο ήρωας είναι λευκός και ο κακός μαύρος!
    Προφανώς κάποιοι ονειρεύονται έναν τέτοιο εφιαλτικό κόσμο, τέλεια τακτοποιημένο, όπου τίποτα δε θα συμβαίνει χωρίς να έχει προβλεφθεί και ο νόμος θα εξουσιάζει απόλυτα κάθε πτυχή της ανθρώπινης ύπαρξης. Για αυτούς η Γενεύη του Καλβίνου θα ήταν ίσως μια ιδανική πολιτεία.
    Θα μείνουν με την όρεξη και τη μοναξιά τους.

  17. Πέρα λοιπόν από το ότι η δήλωση της αθλήτριας είναι νόμιμη και δεν έχει τίποτα το κακό, και με αφορμή τα παραπάνω, πιστεύω ότι στους ολυμπιακούς θα έπρεπε να πηγαίνουν ακόμη και αθλητές με ρατσιστικές απόψεις. Οι υπόλοιποι αθλητές και οι φίλαθλοι θα τους αξιολογούσαν ανάλογα, θα τους αποδοκίμαζαν και θα τους απομόνωναν. Έτσι μόνο διαφυλάσσεται η ατομική ελευθερία και δίνεται η δυνατότητα στον κόσμο να κρίνει. Αλλιώς να μην πηγαίνουν τότε π.χ. ούτε οι αμετανόητοι σοσιαλιστές ή οι φιλελεύθεροι, αφού ο σοσιαλισμός συνδέεται με τα εκατομμύρια θύματα του στάλιν και των ασιατικών αριστερών καθεστώτων, και ο φιλελευθερισμός με τις γιγάντιες κοινωνικές ανισότητες, τη φτώχεια και την καταστροφή του περιβάλλοντος.
    Δεν μπορεί να εφαρμόζουμε μια κανονιστική αρχή όπου μας αρέσει.

  18. Έτσι μόνο διαφυλάσσεται η ατομική ελευθερία και δίνεται η δυνατότητα στον κόσμο να κρίνει.

    κι επιπλέον προάγεται ουσιαστικά η αρχή της ανεκτικότητας, που σημαίνει να ανέχεσαι όλους τους ανθρώπους, όχι μόνο όσους έχουν υγιείς απόψεις

  19. Ἀφοῦ γράφετε αὐτὰ ποὺ γράφετε, γνωρίζτε καλῶς ὅτι ἡ ἐλευθερία τοῦ λόγου ὑπόκειται σέ περιορισμούς. Δὲν εἶναι ἐλεύθερος κάποιος νὰ φωνάξει ψευδῶς «φωτιὰ» σὲ ἒνα γεμᾶτο θέατρο. Προσέξτε ὅτι ὁ τόπος καὶ ὁ χρόνος θέτουν τοὺς περιορισμούς. Στὸ ἄδειο θέατρο εἶναι ἐλεύθερος νὰ φωνάξει ὅ,τι θέλει.
    Οἱ ἀθλητὲς τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων ὑποκεινται στὴν δικαιοδοσία τῆς Διεθνοῦς Ὀλυμπιακῆς Ἐπιτροπῆς, καθαρῶς ἰδιωτικῆς ἐπιχειρήσεως, ἀνεξαρτήτου ἀπὸ κάθε κράτος καὶ κυβέρνηση, πιθανώτατα διεφθαρμένης καὶ στελεχωμένης μὲ μνημειωδῶς φυγοπόνους ὑπαλλήλους. Στὸν συγκεκριμένο χῶρο, ὅμως, ἀστειάκια δὲν χωροῦν, οὔτε στὸν συγκεκριμένο χρόνο, τὴν παραμονὴ τῆς ἐνάρξεως τῶν ἀγώνων. Μπορεῖτε νὰ ἀγωνισθεῖτε παντοιοτρόπως γιὰ νὰ ἀλλάξουν τὰ ὡς ἄνω κακῶς κείμενα. Μέχρι τότε ὅμως, αὐτὰ ἔχουν τὴν σφραγῖδα τῆς νομιμότητος, ἀδίκου ἴσως, ἀλλὰ νομιμότητος.
    Παρενθετικῶς, καμμία διαταγή ἐξοντώσεως δέν δίδουν ποτὲ οἱ τύραννοι. Τοὺς προλαμβάνουν πάντοτε οἱ πρόθυμοι ὑπηρέτες καὶ κόλακές τους.

  20. Η πολιτικη ορθοτητα (παλαιοτερα φαρισαισμος και τωρα ηθικη βασισμενη στον προτεσταντικο ορθολογισμο) ειναι μια μαχαιρα την οποια οποιοι την λαβουν με αυτην θα απολεσθουν (Ματθ 26:52).

    Οταν καταλαβει η αθλητρια πως δουλευει το συστημα το οποιο θεωρει εγκληματιες οσους αντιλανβανονται τον θεσμο του γαμου αποκλειστικα μεταξυ ανδρος και γυναικος, τοτε θα πρεπει να αποφασισει αν θα βασισθει στην ελληνορθοδοξη παραδοση της η θα παιξει με την μαχαιρα.

    http://radio.foxnews.com/toddstarnes/top-stories/cities-move-to-ban-chick-fil-a-supporters-launch-day-of-support.html

  21. Σε απάντηση του κ. Γεωργάνα ο οποίος βλέπω να έχει πάρει πολύ προσωπικά την υπόθεση, με το τελευταίο του σχόλιο διορθώνει κάπως τα πράγματα αναφέροντας επι λέξει ότι “Οἱ ἀθλητὲς τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων ὑποκεινται στὴν δικαιοδοσία τῆς Διεθνοῦς Ὀλυμπιακῆς Ἐπιτροπῆς, καθαρῶς ἰδιωτικῆς ἐπιχειρήσεως, ἀνεξαρτήτου ἀπὸ κάθε κράτος καὶ κυβέρνηση, πιθανώτατα διεφθαρμένης καὶ στελεχωμένης μὲ μνημειωδῶς φυγοπόνους ὑπαλλήλους”.Αποδέχεται δηλαδή την πλήρη ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση όλων των πανανθρώπινων Ιδεωδών που γέννησε ο Ολυμπισμός, ως ένα υπαρκτό γεγονός. Επομένως και ο δήθεν αντιρατσισμός μόνον σκοπιμότητες (κοινώς κονόμα) εξυπηρετεί για αυτή την “ωραία” και χρυσοφόρα επιχείρηση… Και αλήθεια αυτοί όλοι οι “αντιρατσιστές” τις δεκαπέντε ημέρες των Ολυμπιακών Αγώνων γιατί δεν ζητούν να σταματάνε οι εχθροπραξίες ανά την υφήλιο αλλιώς να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι εμπλεκόμενοι; Μόνο για δεκαπέντε ημέρες;;; Οι υποκριτές…

  22. Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἡ κάθε κυρία Παπαχρήστου ζητᾶ διακαῶς τὸν ἔπαινο τῆς Ὀλυμπιακῆς μαφίας, εἶναι ὑποχρεωμένη νὰ τηρεῖ καὶ τοὺς κανόνες τῆς μαφίας αὐτῆς. Ἡ σιωπή της δείχνει ὅτι ἡ συναλλαγὴ αὐτὴ τὴν ἐνδιαφέρει ἀκόμη, ἀντίθετα ἀπὸ τοὺς περισσοτέρους αὐτοσχεδίους ὑποστηρικτές της.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *