Friday 26 April 2024
Αντίβαρο
Άμυνα & Διπλωματία Παναγιώτης Ήφαιστος

Μήπως κανένα ζεϊμπέκικο ή κουμπαριά θα διώξει τους τραμπούκους του Αιγαίου!

zeimpekiko

 

Οι «τραμπούκοι» της εγχώριας ανάλυσης κατά της Ελληνικής Αποτρεπτικής Στρατηγικής προηγήθηκαν κατά είκοσι χρόνια των τραμπούκων του Αιγαίου. Γιατί περί «επιστημονικού και αναλυτικού τραμπουκισμού» πρόκειται όταν εξυβρίζεις μια αποτρεπτική στρατηγική ως εθνικιστική. Γουλί-γουλί αποδυναμώθηκε, ροκανίστηκε και συρρικνώθηκε πολιτικοστοχαστικά και επιστημονικά την Ελλάδα. Ιδού τα αποτελέσματα εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Οι προβλέψεις δεν είναι εύκολες. Στην βάση μιας αλυσίδας προγενέστερων στάσεων, εν τούτοις, μπορεί να υπάρξει πρόβλεψη ότι κάποιοι σύντομα θα δικαιολογήσουν την περαιτέρω απώλεια αυτών που προσφέρει στην Ελλάδα η διεθνής νομιμότητα. Είναι όσοι στάθηκαν κατά της ένταξης της Κύπρου στην ΕΕ, όσοι θεωρούσαν εθνικισμό την μη υποχώρηση μπροστά στον Σκοπιανό αλυτρωτισμό, όσοι θεωρούσαν την ελληνική αποτρεπτική στρατηγική εθνικιστική ιδιοτροπία, όσοι στράφηκαν κατά του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου Κύπρου – Ελλάδας, όσοι υποστήριξαν με φανατισμό το σχέδιο Αναν, όσοι βρίσκονταν πίσω από τα «βιβλία ιστορίας», όσοι ευνοούν τα μνημόνια, όσοι θεωρούν την Ελλάδα χώρα ιθαγενών και συνειδητά ή ανεπίγνωστα τους εαυτούς τους περίπου εγχώριους πραιτοριανούς των εκάστοτε κατακτητών. “Όσοι” δεν μετάνιωσαν εννοώ. Βέβαια άμα κανείς ξέρει κανένα που να μετάνιωσε και να ζήτησε συγνώμη να μου το πει και εμένα να το ξέρω.

Τώρα, τα πιο πάνω δεν είναι κάποια παραπονιάρικη καταγγελία ή ένδειξη απελπισίας. Είναι μια ψύχραιμη και ορθολογιστική επισήμανση των αιτίων της συμφοράς της νεοελληνικής ιλαροτραγωδίας εάν όχι κωμικοτραγωδίας. Και προειδοποίηση για τα ακόμη χειρότερα που επέρχονται. Χωρίς θεραπεία των αιτίων καμιά ασθένεια δεν θεραπεύεται. Φαίνεται όμως ότι μείναμε από “πολιτικούς ιατρούς” και από “ιατρούς της διεθνούς πολιτικής”. Για τους τελευταίους ισχύει αυτό που ισχύει σε κάθε κράτος. Όταν υπερισχύουν οι “τσαρλατάνοι της ιατρικής της διεθνούς πολιτικής” οι κανονικοί ιατροί της διεθνούς πολιτικής διερωτώνται μήπως παθαίνουμε ότι μας αξίζει. Και περιμένουν.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WbBF5qxIltE#t=41

6 comments

Papyrus52 28 January 2014 at 06:24

Είναι μια στενόχωρη ιστορία, πώς κατάφεραν αυτοί οι περίεργοι άνθρωποι που υβρίζουν και μειώνουν τον ίδιο τους τον τόπο, να μετατρέψουν οποιαδήποτε αναφορά στην συλλογική μας ταυτότητα και στα σύμβολα της (Σημαία, πίστη, Παράδοση) σε ηθικό μειονέκτημα. Και το πιο παράδοξο, ότι μπορούσαν να μιλούν ενάντια στον “Ελληνικό εθνικισμό” όπως έλεγαν, ταυτόχρονα όμως να τάσσονται υπέρ των εθνικισμών όλων των άλλων κρατών (Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία κ.λπ.) εναντίον της Ελλάδας!

Επειδή το άρθρο αυτό αναφέρεται και στους Τούρκους, ήθελα να παραπέμψω σε ένα κείμενο στην ΟΟΔΕ που αναρτήθηκε εχθές, για να βάλει ένα πραγματικό πλαίσιο στο θλιβερό ιστορικό ζήτημα των αλλαξοπατριαρχιών που έκαναν οι Οθωμανοί στην Τουρκοκρατία. Γράφτηκε για να παρουσιάσει την τραγική κατάσταση αυτής της εθνοαποδομητικής νοοτροπίας που φτάνει στο σημείο να μετατρέπει τους Τούρκους σε “κομπάρσους” της Τουρκοκρατίας και να τους αθωώνει, κατηγορώντας για όλα τους χριστιανούς:

Αλλαξοπατριαρχείες στην Τουρκοκρατία με εντολή του Σουλτάνου: Aπαντήσεις σε φιλοοθωμανικές πλαστογραφίες
http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/allaksopatriarxies_1.htm

Μερικά ακόμα κείμενα, με απαντήσεις σε διαδικτυακές και όχι μόνο, συκοφαντίες κατά σημαντικών αξιακών μας στηριγμάτων υπάρχουν στους παρακάτω δεσμούς. Τα κείμενα έχουν τεκμηρίωση και βιβλιογραφία για να μπορεί κάποιος να επιβεβαιώνει όσα γράφονται και να μπορεί να βρίσκει πηγές για να διευρύνει τις γνώσεις του αν θέλει:

Η Ελληνική Σημαία και η East India Company
http://www.oodegr.com/oode/istoria/epanastasi/elliniki_simaia_1.htm

Μονή Βλατάδων και Άλωση της Θεσσαλονίκης (1430): απάντηση στο παραμύθι περί προδοσίας των μοναχών
http://www.oodegr.com/oode/a8eismos/diafwtismos/blatadwn_1.htm

Πολέμησαν οι Ορθόδοξοι Μοναχοί και ποιος ο αριθμός τους;
http://www.oodegr.com/oode/istoria/o8wmanoi/arbeler_allwsi_2.htm

Γεννάδιος και Ανθενωτικοί, απαντήσεις και διευκρινήσεις
http://www.oodegr.com/oode/istoria/o8wmanoi/arbeler_allwsi_1.htm

Είναι κρίμα αν αποδειχθεί ότι χρειαζόταν μια κρίση για να μας κάνει να σκεφτούμε όσα πολύτιμα πετάμε. Αλλά ας είναι και έτσι, από το κακό να βγει και κάτι καλό. Όλοι οι άνθρωποι, οι κοινωνίες χρειάζονται στηρίγματα, παραδείγματα αντίστασης, ηρωικές μορφές, αξίες καλές. Τώρα, όμως (τα τελευταία χρόνια, στο Αντίβαρο, το Άρδην), το σημαντικό είναι ότι η αναφορά σε όλα αυτά επανέρχεται με πιο ουσιαστική μελέτη της ιστορίας και χωρίς περιττές θριαμβολογίες. Αυτό είναι και το σωστό, να μην βρουν πάλι χώρο για να κάνουν το παιχνίδι τους οι αποδομητές.

Reply
Beriev 28 January 2014 at 10:48

Ένα βίντεο, 1000 λέξεις…
Πάντως, αστειευόμενοι, θα μπορούσαμε να πούμε ότι καλά δόθηκε η προφορική εντολή για απομάκρυνση του λιμενικού μας από τη Ζουράφα. Δεν ήταν θέμα “δοσιλογισμού”, απλά το αρχηγείο του λιμενικού ήθελε να προστατέψει το προσωπικό του από βέβαιο πνιγμό από τα απόνερα του τουρκικού σκάφους…

Όλα είναι θέμα ελιτ. Ο Ωνάσης (από τα τελευταία σοβαρά επιχειρηματικά Ελληνικά μυαλά) είχε θορυβήσει τους ξένους.

Αποφασίστηκε λοιπόν από τις “μεγάλες δυνάμεις”, γύρω στη δεκαετία του ’70, η δημιουργία στην Ελλάδα μιας (πνευματικά ψωρό)-“ελίτ” η οποία ανδρώθηκε αρχικά μέσω ξένου μαύρου χρήματος και στη συνέχεια με εξαγορά κρατικών υποδομών, τη ανοχή των “ξένων”.

Αυτό το (πλήρως εξαρτώμενο από το εξωτερικό) καρκίνωμα έφαγε σιγά-σιγά τις σάρκες της χώρας, τη χρεοκόπησε και τώρα (ακολουθώντας πάλι έξωθεν εντολές) προσπαθεί κακήν κακώς να μας θέσει υπό τον πλήρη έλεγχο των Τούρκων.

Σε όλες τις χώρες κουμάντο κάνουν οι ελίτ.
Η χρεοκοπία της χώρας οφείλεται στην χρεοκοπία (ηθική και οικονομική) της ελίτ της.

Ελπίζουμε σύντομα να καταλάβει αυτή η ελιτ ότι δεν την χρειάζονται πλέον οι ξένοι, ότι την έχουν προς “απαλλοτρίωση” όπως και ολόκληρη τη χώρα και να πράξουν τα δέοντα προς το κοινό Ελληνικό συμφέρον.

Reply
Panos 28 January 2014 at 17:56

γράφει στο αρθρίδιο”νεοελληνικής ιλαροτραγωδίας εάν όχι κωμικοτραγωδίας”.

Ο κ. “καθηγητής” θα πρέπει που και που να ανοίγει και κανενα βιβλιο για να μαθει οτι
“ιλαροτραγωδια” και “κωμικοτραγωδια” ειναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.

Εχουμε απαυδισει με την άγνοια της γλωσσας απο τους “διανοούμενους?”.

Ο κ. Ηφαιστος να διαβασει το άρθρο του κ. Νατσιού περι ελληνικής γλωσσας.

Reply
Ifestos 28 January 2014 at 23:02

Τι εξυπνάδες είναι αυτές; Ντροπή Κύριε Ανώνυμε! Όταν δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε παίζουμε με τις λέξεις! Χωρίς να ανοίξω κάποιο λεξικό και παγερά αδιάφορος για το τι λέει ο καθείς στα λεξικά του για αυτονόητα και ξεκάθαρα πράγματα, ας πούμε ότι ρώτησα την περιπτερά μου εδώ δίπλα και μου είπε ότι κωμικός και ιλαρός παραπέμπει σε παρόμοιες ή και συνώνυμες αλλά όχι νοηματικά ακριβώς τις ίδιες λέξεις όπως αστείο, οπερετικό, γελοίο, φαιδρό, κεφάτο, σε χαρωπό, εύθυμο, ιδιαίτερα αστείο τρόπο, κτλ. Μπορούμε εάν αυτό ενοχλεί πολύ, να πάμε κόντρα σε τέτοιες μικροπρεπείς νοοτροπίες και να γίνουμε και γλωσσοπλάστες όπως η γειτόνισσά μου. Μπορούμε ακόμη να κάνουμε και γραμματικά λάθη και να μην μας νοιάζει τι θα πει ο κάθε ανώνυμος γιατί ενδιαφερόμαστε όχι για γραμματικές πασαρέλες αλλά για το νόημα και την ουσία. Η ελληνική γλώσσα, εξάλλου, είναι απέραντη, γεμάτη ιδιομορφίες, εύπλαστη και ευέλικτη. Οι αποχρώσεις της είναι αναρίθμητες και οι συνδυασμοί άπειροι και ο καθείς μας τις απολαμβάνει όπως θέλει. Στην Κύπρο λέμε στους θρασείς, είρωνες και επιθετικούς ότι το ξύδι ωφελεί και ηρεμεί. Και μια περί Κύπρου άμα ακούσετε Κύριε Πάνο κάποιο χωριάτη να μιλά σε κάποιο απομονωμένο βουνό της Πάφου δεν θα καταλάβετε ούτε μια λέξη και θα τον πείτε προπετώς, ίσως, αγράμματο. Είναι εν τούτοις η πιο ζωντανή και χωρίς πολλούς ιστορικούς σταθμούς Ομηρική διάλεκτος. Άσε τις μύριες αποχρώσεις της, τις απολαυστικές στρεβλώσεις της και τις κοροϊδευτικές παραποιήσεις της. Και για να μιλήσουμε σοβαρά τώρα, όταν παρατηρώ συμπλεγματικές συμπεριφορές δεν διστάζω να το πω ρητά. Καθότι συμπλεγματικό είναι όταν κάτω από ένα κείμενο που αφορά την Ελληνική Επικράτεια με πλεονάζουσα προπέτεια κρυμμένη πίσω από ανωνυμία κανείς μουρμουρίζει για πιθανά ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη. Ή κάτι άλλο θέλει να κρύψει. Τις ορθογραφικές και συντακτικές πασαρέλες να τις επιφυλάξετε για τον εαυτό σας και τους φίλους σας και εάν θέλετε να μιλάτε για σημαντικά πράγματα να στέκεστε στην ουσία, παρακαλώ. Όταν δε ειρωνεύεστε με τόσο απρόκλητα εχθρικό και απολίτιστο τρόπο η ανωνυμία είναι μια παντελώς απαράδεκτη στάση που δεν σας τιμά. Ο κόσμος χάνεται και ο Άλλος μας μιλά για ΈΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΌ και πράσινα άλογα. Εάν επανέλθετε να είστε σίγουρα θα σας πω πολλά άλλα, ιδιαίτερα για την αδιάντροπη εισαγγελική προπέτειά σας που διαφθείρει την προσπάθεια να καταστήσουμε το διαδίκτυο Δήμο δημοκρατίας και μέσο επικοινωνιακής ελευθερίας.

Reply
Beriev 29 January 2014 at 01:45

Και καλα ρε “Panos” εδώ χάνεται η πατρίδα σου και κατ’επέκταση και η γλώσσα σου και από όλο το άρθρο και το βιντεάκι το μόνο που σου έκανε εντύπωση ήταν το μέγεθος της συνωνυμίας του “ιλαροτραγωδία” με το “κωμικοτραγωδία”;

Απύθμενο το μέγεθος της νεοελληνικής… και ύστερα λένε οτι δεν κάνουν κουμάντο οι ελιτ αλλά ο “μέγας κριτής” λαός… τραγωδία κανονική…

ΥΓ
Και δε μου λες ρε “Panos”, μέγα μύστη της Ελληνικής γλώσσας:
1) Από πότε οι προτάσεις αρχίζουν με μικρά γράμματα;
2) Από πότε βάζουμε τόνους όπου και όποτε μας κάνει κέφι;
3) Από πότε το “?” ‘εγινε το Ελληνικό ερωτηματικό;

Reply
Γρέγος Ακρίτας 30 January 2014 at 20:47

To Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα έχει δώσει την θέση του στον Αξονα Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας , με την παροχή δε διευκολύνσεων στον Ρωσικό στρατό(Ελλημενισμός Πλοίων, Αεροπορική Βάση Ανδρέας Παπανδρέου- Πάφου) καθώς και με την διαφαινόμενη ένταξη στον Συνεταιρισμό για την Ειρήνη ο οποίος αποτελεί και τον προθάλαμο του ΝΑΤΟ, ως και με τις ήδη υπάρχουσες βρετανικές βάσεις έχουν διασφαλιστεί άπντες οι εμπλεκόμενοι γεωπολιτικοί παράγοντες.
Υπάρχουν παράμετροι κομβικής σημασίας. που πρέπει να επισημανθούν

Πρώτον ο γεωπολιτικός έλεγχος της περιοχής από τη Μαρμαρίδα ώς την Αλεξανδρέττα ο οποίος και διασφαλίζει το τουρκικό δόγμα της τουρκικής λίμνης, που σημαίνει ότι εσαεί το βόρειο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου και δη η περιοχή του Αποστόλου Ανδρέα, ένεκα Τσεϊχάν, έπρεπε και πρέπει να τελεί υπό τουρκικό έλεγχο και κατοχή και σε συνδυασμό με την στρατηγική της Τουρκίας της αποτροπής σύζευξης της Ελληνικής με τη νΚυπριακή ΑΟΖ μέσω του συμπλέγματος Δωδεκανήσων-Καστελόριζου.

Δεύτερον .Η Τουρκία στοχεύει παράλληλα η σταδιακή de facto διχοτόμηση να καταστεί de jure μέσω των εκποιήσεων των ελληνοκυπριακών περιουσιών στα κατεχόμενα με μηχανισμό την «επιτροπή ακίνητης περιουσίας» και την μεταβίβαση της γής που κατέχουν Τουρκοκύπριοι στις ελεύθερες περιοχές στην τουρκική κυβέρνηση.Ο διπλός αυτός στόχος της Τουρκίας αποσκοπεί από τη μια στην τουρκοποίηση του κατεχόμενου τμήματος του νησιού και από την άλλη στην απόκτηση από την ίδια ενός σημαντικού εδάφους γης στις ελεύθερες περιοχές.

Τρίτον.Στόχευση της Τουρκίας είναι η τριχοτόμηση της κυπριακής ΑΟΖ. Μια ζώνη για την Τουρκία και άλλες δυο, μια για κάθε συνιστών κράτος στο πλαίσιο της Ενωμένης Κυπριακής Δημοκρατίας των δυο ιδρυτικών κρατών. συνοδευόμενη με τη διατήρηση του γεωστρατηγικού και γεωπολιτικού ελέγχου της Κύπρου από τη Βρετανία και την Τουρκία μέσω της δικής τους συμμετοχής στο ΝΑΤΟ και της αποστρατιωτικοποίηση της Κύπρου.

Τέταρτον. Απο το μοντέλο-λύσης τύπου Ταΐβάν ή Κοσόβου η Τουρκία επιχειρεί δια της πλαγίας οδού να επαναφέρει λύση τύπου μοντέλο Τσεχοσλοβακίας του βελούδινου εκείνου διαζυγίου το οποίο οδήγησε τους Τσέχους και τους Σλοβάκους στην Ε.Ε. και στην συνεργασία Ετσι το νέο ιδρυτικό κράτος θα αποτελεί ομοσπονδιακό κράτους και μέσω αυτής της λύσης ανοίγει η πόρτα της Ε.Ε. για το κατοχικό ψευδοκράτος. Στη πράξη αυτό θα σημάνει ένα πολιτικό μόρφωμα το οποίο και θα λειτουργεί για να εξυπηρετεί οχι μόνο τα συμφέροντα των δυνάμεων ή της δύναμης που θα το ελέγχει και το όποιο θα αδυνατεί να λειτουργήσει αυτόνομα και αυτεξούσια ως επίσης και θα είναι δέσμιο της λογικής των “εγγυήσεων”.

Εδω είναι το κομβικό σημείο.Εαν η Ελλάδα αποποιηθεί με επίσημη δήλωση της τον οποιοδήποτε μελλοντικό της ρόλο ως “εγγυήτρια” δύναμη στην Κύπρο και με δεδομένο ότι κανένα σύστημα “εγγυήσεων” δεν μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς την εμπλοκή της Αθήνα δύναται να συνομολογηθεί μια επίσημη “Συνθήκη Αμοιβαίας Φιλίας και Συνεργασίας” η οποία και θα κατατε΄θει ως είθισται, στον ΟΗΕ για αρχειοθέτηση Η Συνθήκη αυτή, που θα άπτεται και των αμυντικών σχέσεων των δυό χωρών και θα τις θέτει σε μιά καινούργια βάση, θα καταστήσει εκ των πραγμάτων ανενεργές τις ζυριχικές συνθήκες Συμμαχίας και Εγγυήσεων που λειτούργησαν και λειτουργούν ως πηγή κακού για τη Κύπρο

*Χρησιμοποιήθηκε Υλικό απο άρθρα των Κων Χαραλαμπίδη, Ευρυβιάδη,Γιαλλουρίδη,Στέλγια

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.