Sunday 21 April 2024
Αντίβαρο
Ανδρέας Σταλίδης Μακεδονία Σκοπιανό

Η εθνικιστική κυβέρνηση Τσίπρα

Γράφει ο Ανδρέας Σταλίδης.

Δημοσιεύθηκε στην Εστία, 11 Σεπτεμβρίου 2018.

Περισσότερα από 100 Συλλαλητήρια για το Μακεδονικό έγιναν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό τους τελευταίους 8 μήνες. Σε όλα το κλίμα ήταν πανηγυρικό: μικροί και μεγάλοι τραγουδούσαν ειρηνικά για την Μακεδονία. Υπήρξαν παρατράγουδα σε δύο από αυτά. Η κυβέρνηση αρνήθηκε πρόσβαση στο χωριό Ψαράδες και σταμάτησε τους συγκεντρωμένους 30 χιλιόμετρα μακρυά, στο χωριό Πισοδέρι. Παρά την απόσταση, τους έλουσε με βροχή δακρυγόνων εντελώς απρόκλητα. Η δεύτερη ήταν στην ΔΕΘ. Με επιβεβαιωμένη από δεκάδες βίντεο την ώρα έναρξης των δακρυγόνων στις 7.15μμ, δηλαδή ακριβώς στην έναρξη του Συλλαλητηρίου. Επίσης παντελώς απρόκλητα. Να το πω ωμά: την ώρα που μικροί και μεγάλοι τραγουδούσσαν για τη Μακεδονία, η αστυνομία απάντησε με χημικά.

 

Προφανώς επρόκειτο για ειλημμένη απόφαση με δύο στόχους: 1) να διαλύσουν τον όγκο του συλλαλητηρίου πολύ νωρίς, σχεδόν εν τη γενέσει του, και 2) να επικρατήσουν οι εικόνες που ακολούθησαν με της διαμάχες μεταξύ των οπλισμένων με χημικά 67 διμοιριών ΜΑΤ και των όσων άντεξαν και παρέμειναν στην περιοχή. Πέτυχαν και στα δύο. Επικοινωνιακά, κέρδισαν κατά κράτος. Έτσι, όταν μεταδόθηκαν οι εικόνας του σταθμού Βεργίνα TV με τους 70-80.000 ανθρώπους να πλησιάζουν προς το άγαλμα του Μ. .Αλεξάνδρου, δόθηκε η ευκαιρία σε κυβερνητικά παπαγαλάκια να αμφισβητούν την εικόνα!

 

Ιδού ορισμένες αλήθειες που δεν ανατρέπονται από την επικοινωνιακή επιτυχία της εξουσίας. Πρώτον. Η δεδηλωμένη στήριξη της Συμφωνίας ανέρχεται μόνο στους 145 βουλευτές. Θα πρέπει να υπάρξει είτε απόκλιση από τις σημερινές δημόσιες κομματικές γραμμές, είτε διαδικαστική παραβίαση (πχ μέσω αποχής), ώστε να κυρωθεί από το Κοινοβούλιο.

 

Δεύτερον. Η παραχώρηση μακεδονικότητας δεν αφήνει κανένα περιθώριο χρήσης του όρου αυτού από Έλληνες. Οι σκέτα «Μακεδόνες» δεν θα επιτρέπουν την χρήση του όρου από άλλους. Θα χρησιμοποιούν τις πρόνοιες της Συμφωνίας για μέτρα εναντίον αυτής της χρήσης ως «αλυτρωτισμό εναντίον των Μακεδόνων». Ακόμα και αν δεχθούμε το επιχείρημα φιλοκυβερνητικών ότι η Συμφωνία προβλέπει μόνο τη νομική περιγραφή, την ιθαγένεια δηλαδή, των κατοίκων ως «Μακεδόνων», κάτι που είναι καταφανώς ανυπόστατο, διότι η ιθαγένειά τους θα έπρεπε να είναι «Βόρειοι Μακεδόνες» αλλά ας παραμεριστεί αυτό προς στιγμήν, τότε ποια θα είναι η εθνικότητά τους; Θα είναι έθνος χωρίς εθνικότητα; Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ευθεία παραχώρηση της εθνικότητας των Μακεδόνων. Και εφόσον αυτοί είναι σκέτο Μακεδόνες, εμείς δεν μπορούμε να είμαστε ούτε νότιοι, ούτε τίποτα άλλο Μακεδόνες.

 

Τρίτον. Η Συμφωνία λοιπόν είναι εθνικιστική, με βάση τον ακαδημαϊκό ορισμό του όρου. Η Ελλάδα τερμάτισε την φάση του εθνικισμού το 1922. Τα Σκόπια, ως νεότερο κράτος, διέρχονται από αυτήν την φάση από το 1992 μέχρι σήμερα. Η αριστερή ελληνική κυβέρνηση δρα εθνικιστικά, για λογαριασμό των Σκοπίων, και επιβραβεύει τον εθνικισμό τους, δηλαδή την παρωχημένη για τα σημερινά δεδομένα παιδική ασθένεια αυτήν των εθνών. Ο Ιστορικός του μέλλοντος θα καταγράψει την συμφωνία ως έναν αναίμακτο θρίαμβο του βαλκανικού εθνικισμού.

 

Τέταρτον. Ο ελληνικός λαός σε ποσοστά άνω του 75% δεν πρόκειται ποτέ ούτε να τους θεωρεί «Μακεδόνες», ούτε να μην τιμωρήσει εκλογικά οποιονδήποτε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο την δεχθεί. Είτε άμεσα, είτε μοιρολατρικά, όπως αρχίζει να διαφαίνεται ότι θα κάνει η αντιπολίτευση.

 

 

 

12 comments

Δέλτα 12 September 2018 at 18:03

Εύγε. Δίδετε κι εσείς τα αντιεθνικιστικά, δηλαδή αντεθνικά διαπιστευτήριά σας. Αν ο εθνικισμός είναι παιδική ασθένεια των εθνών, τότε τι ακριβώς συνιστούν οι φιλελευθερισμός κι ο κομμουνισμός; Και σε τελική ανάλυση εσείς τι επιλέγετε; Ποιο είναι το μοντέλο κοινωνικοοικονομικής οργάνωσης που πρεσβεύετε;

Reply
admin 12 September 2018 at 18:41

Αγαπητέ ή αγαπητή Δέλτα, βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Αν πατούσατε πάνω στον σύνδεσμο «φάση του εθνικισμού» θα διαβάζατε το εξής άρθρο με τίτλο «Πατριωτισμός ή Εθνικισμός»

http://www.antibaro.gr/article/18821

Αντιγράφω τις πρώτες παραγράφους

«Πατριωτισμός ή εθνικισμός» ήταν το θέμα μίας εκδήλωσης την περασμένη εβδομάδα που διοργάνωσε το Ποτάμι. Η παρανόηση των εννοιών είναι έκδηλη από την ανάγνωση του τίτλου. Ας τις ξεκαθαρίσουμε.

Ο πατριωτισμός είναι συναίσθημα. Είναι αγάπη για την πατρίδα. Παρομοιάζεται με αυτό που νιώθει κανείς όταν ευχαριστιέται τις ολιγοήμερες διακοπές του σε έναν ξένο τόπο και θέλει να πείσει τους φίλους του να κάνουν το ίδιο. Η μόνιμη (αντί προσωρινής) και η γενικευμένη (αντί ατομικής) σχέση με τον τόπο με τον τόπο, δηλαδή προγόνων και απογόνων ταυτόχρονα ευθυγραμμίζουν τον συναίσθημα αυτό σε σχέση με την πατρίδα αντί για ένα τυχαίο

Κατά τη δόκιμη έννοιά του εθνικισμός είναι μία ιστορική φάση της διαδικασίας συγκρότησης ευρωπαϊκών εθνών-κρατών κατά την περίοδο 18-20ου αιώνα: επιδίωξη ένωσης όλων των ομοεθνών σε μία πολιτική οντότητα.

Πώς μπορεί λοιπόν να συγκριθεί ένα συναίσθημα με μία ιστορική περίοδο; Με την εξαίρεση της Αλβανίας και των Σκοπίων, αποτελεί παρωχημένο παρελθόν στην Ευρώπη. Η σύγκριση είναι εφικτή σήμερα μόνο ως απόρροια γνωστικής γύμνιας.

[Γίνεται η σύγκριση], μόνο με την προϋπόθεση χρήσης μίας αδόκιμης δαιμονοποιημένης έννοιας του εθνικισμού ως λέξη – λάστιχο και όχημα ύβρεων κατά διαφωνούντων. Δυσθεώρητο δε, το εύρος εφαρμογής της: από την χρήση ελληνικής σημαίας σε μία παρέλαση, μέχρι την υϊοθέτηση της εθνικής γραμμής του 1992 περί του όρου Μακεδονία, μολονότι εκφτάστηκε ρητά από το 95% του πολιτικού φάσματος.

Ελπίζω να γίνεται κάπως σαφέστερο ότι χρησιμοποιώ τον όρο με τον δόκιμο ή ακαδημαϊκό ορισμό του όρου, δηλαδή την επιδίωξη ένωσης όλων των ομοεθνών σε μία πολιτική οντότητα. Αυτό το θεωρώ ιστορική πραγματικότητα.

Ο αδόκιμος, δαιμονοποιημένος, συγκεχυμένος όρος «καραμέλα» δεν με ενδιαφέρει. Το μόνο βέβαιο είναι ότι όταν τον χρησιμοποιούν δύο άνθρωποι, εννοούν διαφορετικά πράγματα. Προτιμώ να υπάρχει μία κοινή βάση, την οποία να γνωρίζω, πριν βγάλω επισφαλή συμπεράσματα.

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας που μου έδωσε την ευκαιρία να το αποσαφηνίσω.

Όσο δε για την ερώτησή σας, να σας απαντήσω. Κατ’ εμέ, ο φιλελευθερισμός και κομμουνισμός έχουν μία διαφορά και ένα κοινό. Η διαφορά τους είναι η ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Ο φιλελευθερισμός ιεραρχεί πρώτα την ελευθερία και ο κομμουνισμός την ισότητα. Ποια ελευθερία; την ελευθερία πρόσβασης στην σφαίρα της οικονομίας. Ποια ισότητα; την ισότητα πρόσβασης στην σφαίρα της οικονομίας. Ο μεν ενθαρρύνει τον άνθρωπο να αποκτήσει ελεύθερα με τις ικανότητές του μεγαλύτερο κομμάτι της οικονομικής πίτας. Ο δε ενθαρρύνει μία ίση διανομή της πίτας, ανεξάρτητα από τις ικανότητες του ανθρώπου, αλλά σύμφωνα με τις ανάγκες. Εδώ βλέπουμε ποιο είναι το κοινό του σημείο. Το κοινό τους σημείο είναι ότι θεωρούν ως κέντρο της ζωής την οικονομική σφαίρα.

Εγώ ισαπέχω από τις δύο θεωρίες, διότι διαφωνώ με την κοινή τους θεώρηση. Δεν θεωρώ ότι η οικονομία είναι το κέντρο της ζωής του ανθρώπου. Είναι δύσκολο να απαντήσω στο ερώτημα τι είναι κέντρο της ζωής. Ευκολότερο να πω τι δεν είναι. Για να το απαντήσω υϊοθετώ την λεγόμενη Συντηρητική προσέγγιση των πραγμάτων, κατά την οποία η ιεράρχηση των πραγμάτων, σε αντίθεση και με τον φιλελευθερισμό και με τον κομμουνισμό, είναι ότι πρώτα ιεραρχεί κανείς την φυσική υπόσταση (του συλλογικού υποκειμένου), μετά την ταυτότητα (πάλι του συλλογικού υποκειμένου) και τρίτη σε σειρά – και καταϊδρωμένη- έρχεται η οικονομική ευρωστία (πάλι του συλλογικού υποκειμένου). Δεν ξέρω αν αυτό δίνει ικανοποιητική απάντηση στο τι θεωρείται κέντρο της ζωής. Για μένα δίνει, αλλά δεν μπορώ εύκολα να το περιγράψω. Πάντως, όχι η οικονομία.

Αυτή ακριβώς η συντηρητική ιεράρχηση προτεραιοτήτων, δίνει τόσο μεγάλη σημασία στο εν λόγω ζήτημα, στο Μακεδονικό. Διότι η παρούσα συγκυρία οδηγεί σε απώλεια ταυτότητας για τους Έλληνες, η οποία είναι κατά πολύ μεγαλύτερης και βαθύτερης σημασίας (κατ’ εμέ πάντα) από μία προσωρινή οικονομική δυσπραγία.

Αυτή είναι η γνώμη μου, την οποία προσπαθώ να εκφράσω στην αρθρογραφία μου.

Ανδρέας.

Reply
βασιλειος μακρυπουλιας 12 September 2018 at 23:36

Κύριε Σταλίδη θεωρώ ότι αποτελεί σοβαρή επισήμανση το σημείο εις το οποίο γράφετε: “διότι η ιθαγένειά τους θα έπρεπε να είναι «Βόρειοι Μακεδόνες» αλλά ας παραμεριστεί αυτό προς στιγμήν, τότε ποια θα είναι η εθνικότητά τους; Θα είναι έθνος χωρίς εθνικότητα; “.Διότι μακροπρόθεσμα προωθείται το γνωστό σενάριο της μιάς Μακεδονίας η οποία όμως ανιστόρητα και ψευδεπίγραφα θα εξυπηρετεί σχέδια και γεωπολιτικές επιδιώξεις αυτών που θέλουν ως Μακεδονία να εννοούν Έλληνες και δυστυχώς σλάβους.αυτή όμως η Μακεδονία θα τους εξυπηρετεί.Θεωρώ όμως ότι το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με την Ελληνική κυβέρνηση και τη σκοπιανή (μόνον). Εύχομαι λοιπόν ο ιστορικός του μέλλοντος να αποκαλύψει ότι το όλο θέμα δεν είναι απόρροια βαλκανίων κινήσεων αλλά πολύ μεγαλυτέρων δυνάμεων (τελείως αοράτων και κρυφών).

Reply
Γιῶργος Ἰακώβου 13 September 2018 at 08:59

«ἀναίμακτος θρίαμβος τοῦ βαλκανικοῦ ἐθνκισμοῦ» μέχρι στιγμῆς … Θὰ εἶναι παγκοσμίως πρωτοφανές νὰ μείνῃ ἀναίμακτος.
Ἡ ἐπιχειρουμένη ρύθμιση στὸ ζήτημα τῆς ὀνομασίας τῆς Μακεδονίας δὲν εἶναι ἁπλῶς «ἐθνικιστική». Εἶναι ἐπιθετικῶς ἐθνικιστική, σωβινιστική, ἀλυτρωτικὴ καὶ ἀντι-εὐρωπαϊκή.

« … πρώτα ιεραρχεί κανείς την φυσική υπόσταση (του συλλογικού υποκειμένου), μετά την ταυτότητα (πάλι του συλλογικού υποκειμένου) και τρίτη σε σειρά – και καταϊδρωμένη- έρχεται η οικονομική ευρωστία (πάλι του συλλογικού υποκειμένου) … »
Χωρίς πρόσβαση καὶ κάπως ὀρθολογικὴ καὶ διατηρήσιμη διαχείριση τῶν πάντοτε πεπερασμένων οἰκονομικῶν πόρων, πῶς στὸ καλὸ ὑπάρχει «φυσικὴ ὑπόσταση» ; Αὐτὸ τὸ ἁπλὸ τὸ κατάλαβε ἡ ἀνθρώπινη κοινωνία ἀπὸ τότε ποὺ ὑπάρχει ὡς κοινωνία καὶ ὄχι ὡς ὀρδή. ἀπὸ τότε, δηλαδή, ποὺ ἔλαβε «ταυτότητα». Συνεπῶς, τὸ νὰ ἀντιστρέφῃ κανεὶς τελείως τὴν φυσικὴ ἱεράρχηση τῶν πραγμάτων δὲν εἶναι μὲ τίποτα «συντηρητισμός». Στὴν καλύτερη εἶναι ἀναχωρητισμός, στὴν χειρότερη ντιλετταντισμός, πολιτικὸ μάρκετινγκ.

Ἡ φυσικὴ κατάσταση τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους, ἅπαξ καὶ μπόρεσε νὰ δημιουργήσῃ οἰκονομικὸ πλεόνασμα, εἶναι νὰ ζῇ σὲ αὐστηρῶς ἰεραρχημένη κοινωνία, ὅπου κάποιοι, σχετικῶς λίγοι, ἐπιφορτίζονται μὲ τὴν διαφύλαξη καὶ διαχείριση τοῦ πλεονάσματος καὶ οἱ πολλοὶ τοὺς θρέφουν μὲ τοὺς φόρους πού πληρώνουν, μὲ ἀντάλλαγμα τὴν (πάντοτε σχετικὴ) ἀσφάλεια καὶ σταθερότητα. Ἐνίοτε, οἱ διαχειρισταὶ ἐπιχειροῦν αὔξηση τοῦ πλεονάσματος μὲ ἁρπαγὴ τοῦ πλεονάσματος ἄλλων κοινωνιῶν. Ὅποτε τὸ ἐπιτυγχάνουν (βλέπε Τρωικὸς Πόλεμος), γίνονται ἥρωες καὶ ἡμίθεοι, ὅπως παρατηρεῖ ἤδη ὁ Θουκυδίδης. Ἐξαίρεση στὴν φυσικὴ αὐτὴ κατάσταση τῶν πραγμάτων εἶναι ἡ κλασσικὴ Ἑλλάδα τῆς ἐποχῆς τῶν πόλεων-κρατῶν καὶ (λιγώτερο) ἡ ἀρχαία Ρωμαϊκὴ Δημοκρατία. Καί, βεβαίως, ἡ νεωτερικότης, ποὺ ἄρχισε μὲ τὶς πόλεις-κράτη τῆς Ἰταλίας καὶ τῆς Γερμανίας ἤδη ἀπὸ τα τέλη τοῦ Μεσαιῶνος. Ἡ σύγκρουση φιλελευθερισμοῦ-κομμουνισμοῦ εἶναι ἀκριβῶς ἡ σύγκρουση τῆς νεωτερικότητος, μὲ τὴν μαζικὴ εὐημερία καὶ ὑλικὴ πρόοδο (ἀλλὰ καὶ ἀβεβαιότητα καὶ ἀνασφάλεια) ποὺ φέρνει, μὲ τὴν φυσικὴ ἐπιθυμία, τὴν κληρονομιὰ καὶ τὴν ἀνάμνηση μιᾶς (καὶ τάχα) ἀσφαλοῦς καὶ σίγουρης ἱεραρχημένης κοινωνίας. Εἶναι ἀναμφισβήτητο ὅτι ἡ πρωτοφανὴς στὴν ἱστορία μαζικὴ εὐημερία εἶναι δημιούργημα τῆς νεωτερικότητος, ἡ ὁποία διωχέτευσε τὴν φυσικὴ ἁρπακτικότητα (ἕνα μέρος της) στὴν ὑπηρεσία τῶν ἀναγκῶν τῶν πολλῶν. Εἶναι, ἐπίσης, ἀναμφισβήτητο ὅτι ἡ νεωτερικότης δὲν ἐξαφάνισε τὴν φυσικὴ ἁρπακτικότητα, ποὺ ὑπάρχει στὰ γονίδια τοῦ ἀνθρώπου, καὶ τοὺς ἐξ αὐτῆς κινδύνους. Οὔτε καὶ θὰ μποροῦσε …
Νομίζω μιὰ θεώρηση τῶν πραγμάτων, ὅπως τὴν ἐξέθεσα παραπάνω, δὲν ἀπαντᾷ στὸ ἐρώτημα «λοιπόν, μὲ ποιούς νὰ πᾶμε» ; Μᾶς βοηθᾷ, ὅμως, νὰ καταλάβουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλο χωρὶς τοὺς φερετζέδες τῆς «ἰδεολογίας» καὶ τῆς «ταυτότητας». Οἱ ὁποῖοι φερετζέδες, τοὺς ὁποίους μᾶς φοροῦν ἐξουσιολάγνοι ψωνάρες, δὲν ἔχουν, κατὰ κανόνα, καμμία σχέση μὲ τὴν ἰδεολογία καὶ τὴν ταυτότητα, ἀλλά, συνήθως, τὶς ἀντιστρατεύονται.

Reply
admin 13 September 2018 at 09:02

Αγαπητέ κ. Μακρυπούλια, δεν γνωρίζουμε ότι είναι έτσι (προσωπικά κρατώ επιφυλάξεις, αλλά αυτό είναι δευτερεύον). Ακόμη και έτσι να είναι, το αναμφισβήτητο γεγονός σήμερα είναι ότι τους παραδίδεται εξ ολοκλήρου το όνομα Μακεδόνες. Όχι ως ιθαγένεια/υπηκοότητα, αλλά ως εθνικότητα. Διότι θα πρέπει να έχουν και μία εθνικότητα. Και αυτή θα είναι η ίδια με την ιθαγένεια/υπηκοότητα. Εφόσον τους παραδίδεται η εθνικότητα σκέτο «Μακεδόνες», δεν νοείται να υπάρχει άλλο έθνος ή μέρος έθνους με το ίδιο όνομα, την ίδια ταυτότητα.

Λέω λοιπόν ότι αυτό είναι αρκετό για να απορρίπτουμε εξ ολοκλήρου την συμφωνία ως απαράδεκτη και ως ξεπούλημα. Είτε υπάρχει ευρύτερο σχέδιο, είτε όχι. Αφού είναι αρκετό, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για ευρύτερο σχέδιο, για το οποίο δεν έχουμε κανένα δεδομένο, διότι έτσι μόνο να αποδυναμώσουμε την θέση αυτή μπορούμε και να προσφέρουμε έδαφος αντιρούσεων.

Reply
Γιώργος Ντούνης 13 September 2018 at 12:21

Κύριε Σταλίδη, παρατηρώ τη φωτογραφία που δημοσιεύετε και παρατηρώ τα εξής:
α) ο άνδρας με την κίτρινη μπλούζα και τη σημαία στο αριστερό χέρι κρατά με το δεξί έναν λοστό, και
β) ο άνδρας που φαίνεται να βηματίζει μεταξύ των δύο αστυνομικών ομιλεί σε κάποια ασύρματη συσκευή.
Γνωρίζω ότι έχουν υποβληθεί μηνύσεις απο τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου. Δεν θα έπρεπε να ζητηθεί η ταυτοποίηση των συγκεκριμένων προσώπων και ο ακριβής τους ρόλος;

Reply
Γιῶργος Ἰακώβου 13 September 2018 at 16:16

Καὶ ἡ φωτογραφία μὲ τὸν ξεβράκωτο, ἐπίσης, εἶναι ἔνδειξις τῆς ἀνασφαλείας πού αἰσθάνεται ἡ κυβέρνηση στὸ συγκεκριμένο θέμα. Φυσικά, ἡ ἐνδεικνυμένη ἀντίδρασις εἶναι ἡ συνέχιση μὲ εὐπρέπεια καὶ περιφρούρηση τῶν κινητοποιήσεων. Ἂς μὴν τσιμπήσουμε.

Reply
admin 13 September 2018 at 17:33

Ο δεύτερος μάλλον απλά χρησιμοποιεί το χέρι του για να μην εισπνεύσει τα αέρια. Η φωτογραφία, για όποιον γνωρίζει την περιοχή, είναι στον δρόμο, ακριβώς κάτω από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αρκετά μακρυά από το Βελλίδειο.

Δείτε και εδώ – https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=249352989256077&id=100025441335832&__xts__%5B0%5D=68.ARA67lHSyPGY3vFKrmWKaBatfjiQW4YkYp1l80iIUcSr_kTSMtw7nSVenRItoe4Vfag-30UDhLiWQhvtOq–vavu9BEifiZACqT1rDgeEG-3WPJq68_EXWzBShT2vRtPOPgl6KekshjmR_CzlJ7dpdVtCZnFMs3_8wm7YI4EZ_VzGnIwhTCZ&__tn__=-R

και εδώ

https://www.youtube.com/watch?v=X69K3vTUIH0

και εδώ, σε σχέση με τις εικόνες που δεν είδαμε λόγω των χημικών

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=249186579272718&id=100025441335832&__xts__%5B0%5D=68.ARC-tC-Wik1QzIIOKV8VLKhln55zGe6XWgXXDSqXuWV4UXCCzknFyKSCHUlfPA0XmYcUPJDUDwci7tzk5AuLEDQ-7vGHTFQWCy0IxP2WAubIAecA6uVSBQrRLVw8sA8NWaDyvxLu2XtrOG7LyriGOlyTDRhyhyeefDNFjojN1vbJmCJK_o9W&__tn__=-R

και εδώ για τη συμπεριφορά των ΜΑΤ

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=249169349274441&id=100025441335832&__xts__%5B0%5D=68.ARD8NkYxnFdDRR_StXerGuNNyEB5v6WlI5pfqoV_2ESVMIChnIJiNN7pt7DE62Z0cNvHXK-Ihrnz8MQz8G-UcIpbdq_nOFCLp2PZNCq8lP4-8PCennuaH0CSyYWBoFHLPXptdDUVkXJzUtVQR9XwDqoIaJQQgfrdqq-uBNOYbY1yrJTo441O&__tn__=-R

και τέλος, εδώ, από την ώρα του Συλλαλητηρίου με διάφορες φωττογραφίες κα βίντεο
ι
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=248909572633752&id=100025441335832&__xts__%5B0%5D=68.ARCavH15w4WiDjHBBDBpTgdfhhEBw7LIXB5ocrbC8EGIQjpVi_617j3YdOu6btSrn-8sbbAqwS9nKjNlAmdHEIWPU7B6iHn8xvrRCZrYBfqI4udoLw4uchKemBftvY-5PQkzqs3THF_x32y19bWIShxkuCQ5NDTu9Ylu5QHAkOP53NCYKIr7&__tn__=-R

Reply
Γιῶργος Ἰακώβου 14 September 2018 at 14:59

Γιὰ τὸ ἄλλο, μὲ τὴν τάχα οἰκονομικὴ εὐρωστία, δὲν διάβασα κάποιαν ἀπάντηση. Τὸ ζήτημα δὲν εἶναι ἡ εὐρωστία, ἀλλὰ ἡ ἀνικανότητά μας νὰ αὐτοσυντηρηθοῦμε καὶ νὰ ἀναπαραχθοῦμε χωρὶς νὰ ζητᾶμε ἐλεημασύνη ἀπὸ τὸ πλεόνασμα ἄλλων. Εΐναι ἀξιοζήλευτη «ταυτότητα» αὐτὴ τοῦ μονίμως τρακαδόρου, ζητιάνου, ἐπαίτου, διακονιάρη, τοῦ διαχρονικοῦ ζήτουλα ;

Reply
Γιῶργος Ἰακώβου 16 September 2018 at 17:43

Ξαναρωτῶ :
Εἶναι ἡ διαχρονικὴ ἁρπαγὴ ὑλικῶν οἰκονομικῶν πλεονασμάτων ἄλλων ἀνθρώπων, Ἑλλήνων ἢ ξένων, στοιχεῖο τῆς ταυτότητος καὶ ἱδιοπροσωπείας τοῦ μέσου νεωτέρου Ἕλληνος ἢ ὄχι ;

Reply
Γιῶργος Ἰακώβου 18 September 2018 at 16:24

Ξαναρωτῶ τὸν καὶ τάχα ἐνδιαφερόμενο γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ ταυτότητα καὶ ἰδιοπροσωπεία :
Εἶναι ἡ διαχρονικὴ ἁρπαγὴ ὑλικῶν οἰκονομικῶν πλεονασμάτων ἄλλων ἀνθρώπων, Ἑλλήνων ἢ ξένων, στοιχεῖο τῆς ταυτότητος καὶ ἱδιοπροσωπείας τοῦ μέσου νεωτέρου Ἕλληνος ἢ ὄχι ;

Reply
admin 18 September 2018 at 19:12

Ρωτώ και θα ξαναρωτήσω: Ο ήλιος ανατέλλει από την Δύση ή όχι;

Η εμμονή σας σπάει κόκκαλα κύριε ΓΙΓ. Όχι, η ταυτότητα δεν σχετίζεται ουδόλως με τέτοια στοιχεία. Σχετίζεται με αυτό που γράφει ο Γιανναράς στα βιβλία του «ιεράρχηση προτεραιοτήτων». Διαβάστε 5-6 βιβλία του (όχι άρθρα, και μην αρχίσετε πάλι την κασέτα αυτήν) και ελάτε να συνεχίσουμε. Δεν νοείτε να καταλάβετε ότι δεν είναι περιστρέφονται όλα τα θέματα της γης γύρω από τα πλεονάσματα. Επιτέλους πια. Καλημέρα θα σας πει κάποιος και θα του απαντήσετε για τα ελλείμματα. Πρέπει να είστε φοβερά εκνευριστικός και στρυφνός ως άνθρωπος.

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.