Thursday 25 April 2024
Αντίβαρο
Αθηνά Κατσαφάδου Κοινωνία/Οικονομία

Οργισμένη παρέμβαση της δικηγόρου κ. Αθηνάς ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΥ η οποία είχε συμμετάσχει σε όλες τις καταλήψεις της Νομικής και του Πολυτεχνείου

 Καταγγέλλω την
παραχάραξη και καπηλεία των αγώνων των φοιτητών της Νομικής κατά της Δικτατορίας.

 

Οι αγώνες των φοιτητών
της Νομικής κατά της Δικτατορίας και ο 
«αγώνας»  για τη νομιμοποίηση των
λαθρομεταναστών είναι ό ίδιος!!!

Αυτή τη σύγχυση και
παραπλανητική ταύτιση θέλουν  να στείλουν
ως μήνυμα όλοι αυτοί που υποδυόμενοι την «προοδευτική» πρωτοπορία έσπευσαν να πλαισιώσουν,  να καλύψουν και να οργανώσουν πολιτικά τη
κατάληψη της Νομικής από λαθρομετανάστες.

      Θα έπρεπε να το περιμένουμε ότι θα
έφταναν και μέχρις εδώ. Αφέθηκαν πολλά χρόνια ασύδοτοι να λυμαίνονται κυριολεκτικά
τους πανεπιστημιακούς χώρους με πρόσχημα το « Άσυλο» και τα φοιτητικά
δικαιώματα.               Έγινε ανεκτή
επί χρόνια  η κατάλυση κάθε έννοιας ακαδημαϊκής
ελευθερίας και η εκτροπή σε κάθε είδους παρανομίας και κατάχρησης.
Δημιουργήθηκαν στα Πανεπιστήμια ανήκουστες καταστάσεις και την ευθύνη γι αυτό
δεν την φέρουν, δυστυχώς, μόνον οι ανεύθυνες φοιτητικές παρατάξεις και ομάδες
αλλά κυρίως οι θεωρούμενες ως υπεύθυνες κυβερνήσεις και συγκεκριμένες
πολιτικές δυνάμεις.

       Οι καταστάσεις αυτές δεν έχουν καμία σχέση
ούτε με τους καλώς εννοούμενους φοιτητικούς αγώνες, ούτε με τη Δημοκρατία, ούτε
με τη Παιδεία. Αποτελούν αντιθέτως ύβρη, πρόκληση και ασέβεια προς τον Ελληνικό
Λαό που διαθέτει  πολύτιμους πόρους για
τη δημόσια παιδεία, η οποία οφείλει και πρέπει να στοχεύει την εθνική προκοπή, πρόοδο
και γνώση.

     Πρόκειται
για μια θλιβερή μειοψηφία. Έχει όμως δυστυχώς, προνομιακούς δεσμούς και κάλυψη
από συγκεκριμένους κομματικούς χώρους και «άλλους». Ιδιαίτερα, από έναν
κομματικό  χώρο που πρωτοστάτησε
απροκάλυπτα στα «επαναστατικά Δεκεμβριανά» επεισόδια ανά την Ελλάδα. 

    Και τότε  οι γνωστοί  άγνωστοι, προμαχούντες δήθεν υπέρ των νέων και εκμεταλλευόμενοι την θλιβερή «άψογη»  στάση της τότε Κυβερνήσεως, παρέδωσαν το
κέντρο των Αθηνών και άλλων πόλεων στη βία και τη λεηλασία ημεδαπών και αλλοδαπών.

     Θα
πρέπει να σταλεί στους κυρίους αυτούς και στους καθοδηγητές τους ένα αυστηρό
μήνυμα ότι αρκετά τους έχει ανεχθεί ο Ελληνικός Λαός, που παρακολουθεί άναυδος
σήμερα την προκλητική προσπάθειά τους να παραχαράξουν το νόημα των δημοκρατικών
αγώνων των ελλήνων φοιτητών κατά της Χούντας, και να τους ταυτίσουν  με τους στόχους της παγκοσμιοποίησης, της
εθνικής αλλοτρίωσης, του εθνομηδενισμού και του εποικισμού της χώρας με ανεξέλεγκτα
κύματα λαθρομεταναστών από κάθε γωνιά του πλανήτη.

    Οι αγώνες των φοιτητών της Νομικής κατά της
Δικτατορίας ήταν αγώνες για την ελευθερία, για τη Δημοκρατία, για την Εθνική
Ανεξαρτησία και Κυριαρχία. Για τη πνευματική και κοινωνική πρόοδο. Οι φοιτητές
της Νομικής έψαλλαν τον Εθνικό ύμνο και κρατούσαν περήφανα την Ελληνική Σημαία
ως σύμβολο αγώνων για την ελευθερία και την Εθνική Ανεξαρτησία. Είχαν βαθύτατη
την αίσθηση της συνέχειας  όλων αυτών που
έφυγαν και όλων αυτών που θα έρθουν.

    Η επιχειρούμενη σήμερα ασύστολη καπηλεία
και παραχάραξη των δημοκρατικών αγώνων των φοιτητών της Νομικής αλλά και άλλων
παρομοίων φοιτητικών αγώνων κατά της Δικτατορίας αποτελεί ύβρη στους αγώνες
αυτούς. Γίνεται, προφανώς, εκ του πονηρού. Επιδιώκεται η παραπλάνηση του
ελληνικού λαού, ιδιαίτερα της Νεολαίας, που δεν έζησε αυτά τα γεγονότα.

    Η λαθρομετανάστευση αποτελεί μέγα θέμα και
αν παραμείνει ανέλεγκτη, μπορεί να απειλήσει, ήδη απειλεί, την ίδια την ύπαρξη
της Ελλάδος ως έθνους και ως εθνικού Κράτους. Αυτοί, που ανευθύνως φαντασιώνονται
ότι αυτά δεν έχουν σημασία σήμερα, γιατί δήθεν, πάνω από όλα, είναι ο
«Πλανήτης» , ο «άνθρωπος» και τα «οικουμενικά» 
ατομικά  ανθρώπινα δικαιώματα,  είναι βαθειά νυχτωμένοι. Αναπαράγουν αφελώς τα
ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης και του διεθνισμού της. Ο διεθνισμός της
παγκοσμιοποίησης έχει σχέση με τη παγκόσμια κυριαρχία του χρηματιστικού
κεφαλαίου και όχι βεβαίως με τον διεθνισμό, τη φιλία και την αλληλεγγύη μεταξύ ελευθέρων
και κυρίαρχων ή καταπιεζόμενων και αγωνιζόμενων λαών.

      Η δυστυχία και η φτώχεια στον Τρίτο Κόσμο
δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη λαθρομετανάστευση. Χρειάζονται διεθνείς πολιτικές
και μαζική αναπτυξιακή βοήθεια, στην οποία να συμβάλλει γενναιόδωρα και στο
μέτρο των δυνάμεών της και η Ελλάδα.

      Σε σχέση 
με τη λαθρομετανάστευση η Ελλάδα βρίσκεται από τη γεωγραφία της σε πολύ
δύσκολη θέση, που έγινε, δυστυχώς, δυσκολότερη από την  άκριτη και ανεύθυνη πολιτική ανοχής, με την
οποία αντιμετωπίστηκε η λαθρομετανάστευση τα τελευταία είκοσι  χρόνια. 
Η Ελλάδα αντιμετωπίζει τεράστια εσωτερικά οικονομικά  και κοινωνικά 
προβλήματα, όπως και κρίσιμα εθνικά θέματα, κατά πρώτο λόγο με τη
Τουρκία, που είναι η κύρια πύλη εισόδου των λαθρομεταναστών.  Γίνεται  υλοποίηση του δόγματος Οζάλ, «δεν χρειάζεται
να κάνουμε πόλεμο με την Ελλάδα, αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια
μουσουλμάνων».

      Η Ελλάδα δεν μπορεί επομένως να είναι
ξέφραγο αμπέλι για εκατοντάδες χιλιάδες και εκατομμύρια  λαθρομεταναστών, που όλοι δηλώνουν
συστηματικά, για προφανείς λόγους,  ότι
είναι πρόσφυγες και ζητούν άσυλο. Τα ανοικτά σύνορα δεν εξαντλούν το θέμα. Το
πολλαπλασιάζουν, το γιγαντώνουν και το κάνουν ανεξάντλητο και ανεξέλεγκτο.

      Η κατάληψη της Νομικής από λαθρομετανάστες,
υπό την κάλυψη, οργάνωση και καθοδήγηση των γνωστών Κινήσεων, Ομάδων και προμάχων
δήθεν των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μέγιστη πρόκληση.  Δοκιμάζει τα αισθήματα και την υπομονή του
Ελληνικού ΛΑΟΎ. Αυτού του λαού που βλέπει καθημερινά τη πρωτεύουσά του να
μετατρέπεται σε τριτοκοσμικό γκέτο, και τη χώρα του να μεταμορφώνεται ραγδαία
και να μεταλλάσσεται σε μία άλλη χώρα.

        Ας αντιληφθούν οι ανταποκριτές και οι
απολογητές της παγκοσμιοποίησης ότι ο Ελληνικός Λαός, όσο προοδευτικός, γενναιόδωρος
και φιλόξενος και εάν είναι, δεν θα δεχτεί  την αλλοτρίωση και τον εποικισμό της πατρίδας
του. Δεν θα υποκύψει στον εκβιασμό της ιδεολογικής τρομοκρατίας που ασκείται επιτηδείως
εναντίον του, με την άκριτη, δυστυχώς, συνδρομή πολλών μέσων του τύπου και της
ραδιοτηλεόρασης, ότι κάθε αντίδραση και λογική φωνή κατά της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης,
είναι δήθεν «ρατσισμός», « ξενοφοβία», « ακροδεξιά», «φασισμός» και « Χρυσή
Αυγή».

      Θα πρέπει, επιτέλους, να γίνει αντιληπτό
από τους κυρίους αυτούς, ότι η ακροδεξιά της παγκοσμιοποίησης δεν είναι σήμερα η
παραδοσιακή εθνικιστική ακροδεξιά, που είχε ρόλο καπηλείας της εθνικής ιδέας
για αντικομουνισμό. Η ακροδεξιά της Παγκοσμιοποίησης είναι στην άλλη άκρη του
φάσματος, στους δήθεν μεγάλους «διεθνιστές», «παγκοσμοιοποιητές» και
«οικουμενιστές», γιατί η παγκοσμιοποίηση δεν θέλει και πολεμά την εθνική ιδέα,
την εθνική ταυτότητα και το εθνικό κράτος. Θέλει τον διεθνισμό της
παγκοσμιοποίησης, τον οποίο προβάλλει παραπλανητικά ως δήθεν μονόδρομο της νέας
Εποχής, ως «οικουμενισμό», «ανθρωπισμό», και « πλανητικά  ανθρώπινα δικαιώματα», εξ ού και ο νέος
πατριωτισμός του Γιωργάκη Παπανδρέου.

       Ως μιας απ’ αυτούς που συμμετείχαν στους
αγώνες των φοιτητών της Νομικής και γνωρίζει πολύ καλά ποιο ήταν το πνεύμα και
το νόημα των αγώνων αυτών καταγγέλλω με οργή και αγανάκτηση την επιχειρούμενη
καπηλεία και παραχάραξη των αγώνων αυτών από άτομα, κινήσεις και ομάδες, που
δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς. Που, αντιθέτως, υπηρετούν, συνειδητά ή  ασυνείδητα, τους στόχους της παγκοσμιοποίησης
σε βάρος της Ελλάδος.

            Οι
προσπάθειες αυτές βρίσκονται στους αντίποδες των αγώνων των φοιτητών της Νομικής,
που ήταν  αγώνες για  Ελευθερία, Δημοκρατία και Εθνική Ανεξαρτησία.

 

       Όσον αφορά την κυρία Κούρτοβικ, η οποία
γυρίζει από κανάλι σε κανάλι, απολαμβάνοντας μιας τεράστιας  τηλεοπτικής προβολής, υποστηρίζοντας τους ομοϊδεάτες
της – θλιβερή μειοψηφία  ανάμεσα στον
Ελληνικό λαό αλλά με πλάτες πλανητικών διαστάσεων-   και
διατυμπανίζει τη συμμετοχή της στη κατάληψη της Νομικής το 1973,  θεωρώντας ότι η τότε κατάληψη με τη σημερινή
των λαθρομεταναστών είναι απλώς άλλη μία ίδια  κατάληψη, της τονίζω, ότι σε αυτή τη μικρή,
πανάρχαιη και τραγική χώρα, λίγο ή πολύ, όλοι μας γνωριζόμαστε.  Καλό θα ήταν λοιπόν να θυμηθεί αυτά τα παιδιά
του ’73, τα σκαρφαλωμένα πάνω στη ταράτσα της Νομικής (της θυμίζω ότι εμείς
είμαστε ελληνόπουλα, όχι λαθρομετανάστες), τραγουδούσαμε τον Εθνικό Ύμνο και
δακρύζαμε, τραγουδούσαμε τον Θούριο του Ρήγα και δακρύζαμε. Σηκώναμε την
Ελληνική Σημαία – το ύψιστο σύμβολο μας – και την τιμούσαμε. Δεν την καίγαμε.……………………………………………………….                                                                         
Έτσι δεν είναι κυρία Κούρτοβικ;

         Μετά από
τόσα χρόνια, ελπίζω, να έχετε αντιληφθεί, ότι η Νομική δεν είχε Κουφοντίνες,
συνήγορος των οποίων υπήρξατε. Είχε αγωνιστές που χωρίς κουκούλες διεκδίκησαν
την Εθνική τους  Ελευθερία και τη
Δημοκρατία.

       Ελπίζω στο εξής να είστε περισσότερο
προσεκτική, δεδομένου, ότι υπάρχουν έλληνες πολίτες και δικηγόροι που μπορούν
να υποστηρίζουν τις θέσεις τους χωρίς «πλανητικές» πλάτες. Και αυτοί οι έλληνες
δεν ανέχονται πλέον την παραχάραξη της ιστορίας τους, τη παραχάραξη της
δημοκρατίας τους και της ελευθερίας τους.

         Μην το ξεχάσετε αυτό σας
παρακαλώ,  η ανοχή μας τελείωσε. Από
τούδε και στο εξής θα μας βρίσκετε πάντοτε μπροστά σας. Εμείς είμαστε χωρίς
κουκούλες κυρία μου. Αγαπάμε το Φως, και μισούμε το σκοτάδι.

 

        Αγαπάμε τους νεκρούς μας, τους νεκρούς που
τραγουδούσαμε στη ταράτσα της Νομικής « αυτό το χώμα είναι δικό σας και δικό
μας». Των νεκρών που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας μας. Όχι
της πλανητικής, της δικής σας. Της δικής μας  πατρίδας και της δικής τους πατρίδας, της Ελλάδας.
Και αυτό γίνεται εδώ και χιλιάδες χρόνια και δεν θα σταματήσει ποτέ. Όσο και αν
εσείς και οι όμοιοί σας προσπαθείτε παντοιοτρόπως να κόψετε  της καμπάνας το σχοινί. Να κόψετε τη συνέχεια.
Δεν θα τα καταφέρετε. Είναι πολύ χοντρό το σχοινί αυτό. Και οι νεκροί μας είναι
οι Έλληνες νεκροί, δεν είναι οι Πέρσες, οι ορδές του Αλάριχου, οι Νορμανδοί, οι
Φράγκοι, οι Τούρκοι, οι Γερμανοιταλοί. Εμείς τραγουδάμε τους δικούς μας
νεκρούς. Αυτή η Γή είναι δική τους και δική μας ΜΟΝΟ. Δική τους και δική μας.
Άλλος ανάμεσα δεν χωρεί, και το σχοινί της καμπάνας δεν κόβεται.

 

     Στο πλαίσιο αυτό των χιλιετιών ιστορίας
μας, εσείς δεν υπάρχετε, έχετε αποχωρήσει οικιοθελώς. Καλό σας κατευόδιο. Αυτός
ο Λαός,  αυτή η χώρα,  το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της δεν
σας αφορούν. Εσείς ενδιαφέρεστε μόνο για τη προώθηση και εξάπλωση της
παγκοσμιοποίησης, του σύγχρονου δυνάστη.

     Εμείς, όπου νάναι, θα σημάνουμε και πάλι
τη καμπάνα. Και θα αποτινάξουμε και αυτόν τον νέο δυνάστη. Να είστε σίγουρη.
Kαλό
σας κατευόδιο.

         

 Η κυρία
Αθηνά Κατσαφάδου διετέλεσε Πρόεδρος του Δ.Σ. Δήμου Πειραιά

katsafadou.athina@gmail.com

.

33 comments

imago 7 February 2011 at 23:11

Αξιότιμη κα. Κατσαφάδου,

για να ισχύσει αυτό το δίκαιο το οποίο εκφράζετε στην τελευταία παράγραφο του συγκλονιστικού αυτού κειμένου, θα πρέπει να βρεθούνε και πολίτες αυτής της χώρας, οι οποίοι θα αποφασίσουνε να ενεργήσουνε ελευθέρα τη βουλήση και όχι καθ’ υπόδειξη.
Εκ των σημερινών υποψηφίων προς τούτο υπηκόων, πολλοί δοξάζουνε τον Θεό από το πρωί μέχρι το βράδυ, προσεύχονται να βρεθεί κάποιος “ηγέτης” (κατά προτίμηση παπάς, Αρχιεπίσκοπος, ή δάσκαλος κ.ο.κ.) και προτείνουνε την δημιουργία κρυφών σχολειών. Οι περισσότεροι κοιτάζουνε την δουλειά των. Άλλοι τέλος παλεύουνε με την συνείδησή των, μπας και μπορέσουνε να μεταποιήσουνε την αμφιβολία σε αίτημα αυθεντικότητας και αιτία πολιτικής συνεύρεσης.
Τα δίκαια των λαών δεν κερδίζονται με την απλή καταγραφή των, αλλά από τα πράγματα!

Reply
Ανώνυμος 8 February 2011 at 06:16

Στο κάτω – κάτω της γραφής όλοι αυτοί οι μετανάστες που είναι το αποτέλεσμα του διαίρει και βασίλευε των Η.Π.Α. και απλή συνέχεια της γνωστής πολιτικής, κακώς ζήτησαν άσυλο σε ελληνικό ίδρυμα. Η πρεσβεία των Η.Π.Α. η Βρεττανική πρεσβεία, η γαλλική πρεσβεία είναι εκεί γύρω. Εκεί κανονικά θα έπρεπε να τους υποδεχθούν μετά βαΐων και κλάδων, αφού οι πολιτικές των χωρών αυτών διαμέλισε τις πατρίδες τους. Αλλά μάλλον, ο εύκολος στόχος είναι ό,τιδήποτε παραμένει αγνό.

Reply
Ανώνυμος 8 February 2011 at 07:00

Αργά την έπιασε η οργή την κα.Κατσαφάδου. Τόσες δεκαετίες που το Πολυτεχνείο είναι το άλλοθι για να συντηρείται αυτή η ανωμαλία της κοινής λογικής που λέγεται “πανεπιστημιακό άσυλο” με όλες τις επιμέρους ανωμαλίες που παράγει (καταλήψεις κάθε χρόνο, καταστροφή δημόσιας περιουσίας, ξυλοδαρμοί καθηγητών και φοιτητών, λαθρεμπόριο, εμπόριο ναρκωτικών) πού βρισκόταν; Έπρεπε να φτάσουν όλοι αυτοί που το εκμεταλλεύονται στο κατώφλι της εθνοπροδοσίας, το οποίο και διάβηκαν με χαρά, για να ξυπνήσει η οργή της;
Και γιατί νομίζει ότι η Κούρτοβικ διαστρεβλώνει το νόημα του Πολυτεχνείου, μια χαρα στο πνεύμα είναι. Κατάληψη δημοσίου κτιρίου και στάση κατά του κράτους από ακροαριστερούς, τότε, κατάληψη δημοσίου κτιρίου και στάση κατά του κράτους από ακροαριστερούς+λαθρομετανάστες σήμερα. Τότε υπήρχε στρατιωτική χούντα, σήμερα υπάρχει “οικονομική χούντα” έτσι δεν λένε και πολλοί εξυπνάκηδες τους σιγοντάρουν;
Αρκετά χαϊδέψαμε το παραμύθι για τα “παιδιά” που από το πολύ “πάθος για ελευθερία” έφεραν τον Ιωαννίδη. Γιατί έτσι και σήμερα τα αντίστοιχα “παιδιά” γίνονται τρομοκράτες, τραμπούκοι και προδότες στο όνομα της “ελευθερίας” (του φασισμού τους).
Αν σας ενδιαφέρει πραγματικά η διάσωση του έθνους-κράτους στηρίξτε το ’21, στηρίξτε το ’40, όχι το Πολυτεχνείο και το μύθο του.

Reply
Επισκέπτης 8 February 2011 at 07:58

“Κατάληψη δημοσίου κτιρίου και στάση κατά του κράτους από ακροαριστερούς, τότε, κατάληψη δημοσίου κτιρίου και στάση κατά του κράτους από ακροαριστερούς+λαθρομετανάστες σήμερα.”

α) Η κατάληψη τότε (1973) έγινε από όλο το πολιτικό φάσμα, που αντιστάθηκε στην δικτατορία με σκοπό την ανατροπή της, ασχέτως του αν η αριστερά προσπάθησε να καπελώσει και τον αγώνα αυτόν.

β) “Στάση κατά του κράτους”, τότε, το οποίο είχε καταλάβει μία δράκα επίορκων πραξικοπηματιών και κατ’ αυτών στρεφόταν ο αγώνας. Το σημερινό κράτος δεν κυβερνάται από παρανόμους, αλλά από ψηφισμένους από τον ελληνικό λαό, ο δε “αγώνας” των αριστεριστών (όχι αριστερών), που καθοδηγούσαν τους λαθρομετανάστες, δεν αποσκοπούσε στην ανατροπή της κυβερνήσεως.

Καμμία σχέση, λοιπόν, μεταξύ των δύο. Καλό είναι να ξέρουμε τι γράφουμε.

Reply
Μπόρας 8 February 2011 at 08:38

Κυρία Κατσαφάδου βάλατε τα πράγματα στη θέση τους. Μπράβο σας.
Παρακαλώ τους σχολιαστές να αφήνουν την κριτική επί των θρησκευτικών πεποιθήσεων και του τρόπου / ποσότητας λατρείας έξω από τα σχόλια τους. Η θρησκευτική λατρεία και συνείδηση είναι προσωπική υπόθεση. Δεν πρέπει να γίνεται πεδίο αντιπαράθεσης.

Reply
imago 8 February 2011 at 09:41

Η θρησκευτική λατρεία και συνείδηση, παύουν να είναι προσωπική υπόθεση όταν πολιτικοποιούνται.

Reply
ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ 8 February 2011 at 09:55

Αυτο που με θλιβει και με κανει απαισιοδοξο ειναι η διαχρονικα παντελης απουσια αντιδρασης της σιωπηλης φοιτητικης πλειοψηφιας που αγεται και φερεται απο μια δυναμικη ολιγιστη μειοψηφια γκρουπουσκουλων η οποια δικην ταλιμπαν μαγαριζει καθε ιερο και οσιο. Οσακις αντιδρα δεν ειναι για τα μειζονα αλλα για τα ελλασσονα οπως πχ στην αυξηση των εισιτηριων κατα μισο ευρω που κινητοποιθηκε τοσον αυτη (η σιωπηλη πλειοψηφια) οσο και λοιποι πολιτες ως εαν το μειζον προβλημα της Ελλαδος ειναι το μισο ευρω τη στιγμη που η χωρα αποδομειται ραγδαιως απο την εισβαλουσα ασιατικη λαθρομεταναστευση και την κρατικη μυωπικη αριστεροστροφη κουλτουρα της παγκοσμιοποιησης. Η αυξηση στα εισιτηρια μας μαρανε!.. Απο αυτο κινδυνευει η Πατριδα! Τρομαρα μας!..

Reply
Korelis G. 8 February 2011 at 11:09

Το άρθρο της κ. Αθηνάς Κατσαφάδου εκπορεύεται από τα βιώματά της και γι’ αυτό είναι βαρυσήμαντο και συγκλονιστικό.
Συγχαρητήρια στην κυρία Κατσαφάδου για το άρθρο της και στο Αντίβαρο που το δημοσίευσε.

Reply
Καινούριος 8 February 2011 at 11:12

Μπόρα, μάλλον δεν ξέρεις ότι ο imago σε ό,τι θέμα σχολιάζει ρίχνει τα κακά στη θρησκεία. Μπορείς να τον αγνοείς. Είναι σαν τους τρελλούς του χωριού που έχουν εμμονές.

Reply
Φιλανθρωπηνός 8 February 2011 at 11:58

Καινούριε, δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο ο χαρακτηρισμός σου για τον imago. Δεν είναι σωστό, από όποια πλευρά και να το δεις, να χαρακτηρίζεται κάποιος υποτιμητικά επειδή δεν συμφωνεί μαζί μας. Ο imago εισφέρει την άποψή του, που είναι σεβαστή, έστω και αντίθετη. Η κόσμια ανταλλαγή απόψεων, ακόμη και η αντιπαράθεση, είναι από μόνη της δείγμα πολιτισμού. Γι’ αυτό νομίζω ότι ακόμη και αν δεν συμμετείχε ο Imago, έπρεπε εμείς να τον καλέσουμε.
Όσον αφορά στο κείμενο της κας Κατσαφάδου, με βρίσκει σε γενικές γραμμές σύμφωνο. Επειδή, όμως, στο τέλος αναγράφεται ότι στο παρελθόν είχε κάποιο πολιτικό αξίωμα (Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πειραιά, αν δεν κάνω λάθος), μπαίνω στον πειρασμό να ρωτήσω εάν ανήκε σε κάποιο κόμμα εξουσίας, όπερ και πιθανότερο. Σε περίπτωση καταφατικής απαντήσεως, καλό θα ήταν να διευκρινίσει εάν ακόμη ανήκει στο κόμμα αυτό και εάν μένει ικανοποιημένη από την στάση του στα ζητήματα της λαθρομετανάστευσης, του πανεπιστημιακού μπάχαλου και της επεκτεινόμενης ανομίας. Επίσης, καλός θα ήταν ένας απολογισμός για το κατά πόσο αυτή η γενιά των φοιτητών του ’73 ωφέλησε ή έβλαψε την χώρα γιατί καλοί είναι οι αγώνες, αλλά το αποτέλεσμα μετράει και αυτό εκ των πραγμάτων απεδείχθη ότι δεν ήταν τόσο επιτυχές.

Reply
imago 8 February 2011 at 12:22

Μπόρα, ακούς τί σου λέει ο τράγος;
Μην τυχόν και ασχοληθείς με τα σχόλιά μου γιατί θα σε κατηγορήσει ότι δεν είσαι “καλός” Χριστιανός.

Reply
Kimon 8 February 2011 at 12:30

Εθνική Εορτή 25 η Μαρτίου..10 χρόνια τώρα η ίδια στερεότυπη ερώτηση και απάντηση

-Τι σας είπαν για το 21 παιδί μου στο σχολείο;
-Μας είπαν για το πολυτεχνείο και μας μίλησαν για τον Άρη Βελουχιώτη.

Εθνική Εορτή 28 η Οκτωβρίου..10 χρόνια τώρα η ίδια στερεότυπη ερώτηση και απάντηση.

-Τι σας είπαν για το 40 παιδί μου στο σχολείο;
-Μας είπαν για το πολυτεχνείο και μας μίλησαν για τον Άρη Βελουχιώτη.

“Εθνική Εορτή” 17η Νοεμβρίου..10 χρόνια τώρα η ίδια στερεότυπη ερώτηση και απάντηση.

-Τι σας είπαν για το πολυτεχνείο παιδί μου στο σχολείο;
-Μας είπαν ότι οι αριστεροί ξεσηκώθηκαν εναντίον των Ελλήνων!! φασιστών όπως ο Άρης Βελουχιώτης.

Έλεος πιά σύντροφοι, Έλεος!

Reply
Καινούριος 8 February 2011 at 12:43

imago παρεκτρέπεσαι. Ούτε καλός Χριστιανός είμαι, ούτε κατηγόρησα ποτέ κανέναν για οποιονδήποτε λόγο, ούτε έβρισα καν. Ούτε κι εσένα. Απλά επαναλαμβάνω τα δικά σου λόγια ότι διαπνέεσαι από αντικληρικαλισμό. Μόνος σου το παραδέχθηκες. Το να το υπενθυμίζω με τον τρόπο μου σε άλλους σχολιαστές, κάτι που το έκαναν άλλοι πριν από μένα μάλιστα, δε σου δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς τύπου “τράγος” και άλλα παρόμοια που συχνά εκτοξεύεις. Από την άλλη βέβαια ο εκνευρισμός σου είναι κατανοητός όταν αποκαλύπτονται τα κίνητρά σου. Δυναμιτίζεις όλες τις συζητήσεις. Γιατί; Κρίμα δεν είναι;

Reply
Καινούριος 8 February 2011 at 12:50

Φιλανθρωπηνέ, δεν έβρισα κανέναν. Απλά διαβάζοντας το πρώτο σχόλιο στο άρθρο το βρήκα να διακατέχεται από την έμμονη ιδέα να χτυπήσει ακόμη μία φορά την Εκκλησία και κατά βάθος την ίδια την πίστη. Ο Μπόρας διαπίστωσε το άσχετο του σχολίου με τον τρόπο του. Και υπενθύμισα ότι το ίδιο πράγμα κάνει και σε άλλα άρθρα εδώ ο imago. Ψύχραιμα μιλάω. Ο ίδιος ο imago είπε προ εβδομάδων ότι ναι, εκφράζω αντικληρικαλισμό. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες. Μ’ αυτό εδώ το άρθρο τι σχέση έχει το σχόλιό του; Θίγει και την αξιόλογη συγγραφέα και βάζει φυτίλια. Έκτός αν περιμένει ότι θα λέει τα δικά του και θα περνάνε στον τυχαίο αναγνώστη επειδή κανείς δεν απαντά. Αν θέλει να λέει την άποψή του να την λέει τουλάχιστον επί του θέματος. Όχι αν γίνεται σεισμός στην Ινδία να λέμε ότι φταίει ο παπάς, ο δάσκαλος και η θρησκεία.

Reply
imago 8 February 2011 at 13:08

Φανατικά τυφλωμένε ορθοδοξολουμπενολαϊκέ!
Έχετε τελικά μια καλή, μαφιόζικη κλίκα εδώ μερικοί. Πότε επώνυμα, πότε ανώνυμα, πότε με το γνωστό…επιχείρημα της ορθογραφίας, πότε με το επίσης…γνωστό ύφος του παπαδοδάσκαλου, πότε με την ανατολίτικη πονηριά που έχετε κληρονομήσει από τους πνευματικούς σας προγόνους του πολίτικου κληρικοαριστοκρατικού συνασπισμού με την οποία εκφράζεται αμφιβολίες για το κατά πόσο είναι θεμιτό να γράφονται “ανυπόγραφα” τα σχόλια από μερικούς χρήστες (οι οποίοι όλως περιέργως τυχαίνει να διαφωνούνε μαζί σας), όλο και κάτι θα βρείτε για να καταθέσετε τις πνευματικές σας κουράδες στο ιστολόγιο.
Δεν πειράζει, το Έθνος θα δώσει την μάχη προς πάσα κατέυθυνση και τότε θα χρειαστείτε πραγματικά κρυφά σχολειά για να συνεχίζετε να διαδίδεται τον προτεσταντοφαρισαϊσμό σας!

Reply
imago 8 February 2011 at 14:45

Εν πάσει περιπτώσει, δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας.
Συγχαίρω τον Σταλίδη, αλλά και τους άλλους συντελεστές, για το έργο το οποίο έγινε και δηλώνω ότι αποχωρώ οριστικά από τους διαλόγους αυτής της ιστοσελίδας!

Καλή συνέχεια!

Reply
Επισκέπτης 8 February 2011 at 17:07

Διερωτώμαι μήπως είμαστε πράγματι ηλίθιοι. Φαίνεται ότι μας πήραν πρέφα και οι λαθρομετανάστες και μας δουλεύουν κανονικότατα.

Οι μετανάστες – απεργοί πείνας χρειάζονται τρόφιμα και ρούχα. Η ιταμότητα και το θράσος των απαιτήσεων είναι τουλάχιστον εξοργιστικό. Καμμία βοήθεια και άμεση απέλαση πρέπει να είναι η απάντηση. Η κυβέρνηση, όμως, φαίνεται να μας εμπαίζει.

Reply
Argyris 8 February 2011 at 18:53

>>Εν πάσει περιπτώσει, δεν
Submitted by imago (not verified) on Tue, 08/02/2011 – 16:45.
Εν πάσει περιπτώσει, δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας.
Συγχαίρω τον Σταλίδη, αλλά και τους άλλους συντελεστές, για το έργο το οποίο έγινε και δηλώνω ότι αποχωρώ οριστικά από τους διαλόγους αυτής της ιστοσελίδας!
Καλή συνέχεια!<<
Αγαπητε imago,

Ουτε καν να σκεφτεις πως θα φυγεις οριστικα.

Οι αποψεις και καταπληκτικες αναλυσεις σου χρειαζονται οσο ποτε.

Σε παρακαλω συνεχιζε να μας ενημερωνεις!

Φιλικα, Δημοκριτος

Reply
Γιάννης 8 February 2011 at 19:06

Συγχαρητήρια στην κ.Κατσαφάδου. Μακάρι το άρθρο της να βρει την απήχηση που του αξίζει.

Reply
Ανώνυμος 9 February 2011 at 05:14

Επισκέπτης,

α) Μήπως δεν γνωρίζετε την πολιτική προέλευση των περισσότερων συμμετεχόντων; Λαζαρίδης, Λαλιώτης, Παπαχρήστος, Ανδρουλάκης, Μπίστης, Δαμανάκη, Ρηγοπούλου, Κούρτοβικ κλπ. Αυτοί δεν είναι όλο το πολιτικό φάσμα είναι η άκρα αριστερά της εποχής. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι το ΚΚΕ τότε, αντιλαμβανόμενο πού πάει το πράγμα, τους κατήγγειλε σαν προβοκάτορες, ασχέτως που μετά επί δημοκρατίας καπηλεύτηκε κι αυτό τα γεγονότα για να μην υστερήσει σε εκ των υστέρων επαναστατικότητα.
Η κα.Κατσαφάδου για να νουθετήσει την Κούρτοβικ επικαλείται ότι φώναζαν τότε το “Αυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας”. Μήπως δεν ξέρετε ότι ο εν λόγω στίχος είναι του κομμουνιστή ποιητή Ρίτσου και αναφέρεται στην ανταρσία του ’46-΄49 προσπαθώντας να την δικαιολογήσει και να την εξωραΐσει; Ότι είχαν τάχα κι αυτοί δικαιώματα σε αυτήν την χώρα για να την κάνουν Αλβανία;
Όταν κανείς είναι γαλουχημένος στην στάση και την προδοσία του κράτους του ως κάτι καλό και θεμιτό για την επίτευξη των στόχων του γιατί να μην υποστηριξει και αυτό που έγινε τώρα στη Νομική; Μην κοιτάτε που η Κατσαφάδου και κάποιοι εκ των υπολοίπων ανένηψαν κι ερμήνευσαν διαφορετικά την τότε συμμετοχή τους, διότι αυτοί είναι η εξαίρεση όχι ο κανόνας. Ο κανόνας είναι η Κούρτοβικ κι ό,τι αυτή αντιπροσωπεύει.

β) Η διαφορά μεταξύ επίορκων και ψηφισμένων είναι πολύ λεπτή για τον όχλο. Σήμερα αντίστοιχα επικρατεί η λογική ότι επίορκοι είναι η Βουλή και οι “300” που βέβαια τους εξέλεξαν οι ίδιοι που τα λένε αυτά. “Να καεί το μπουρδέλο η Βουλή” και “κρεμάλες στο Σύνταγμα” είναι αυτά που ονειρεύεται ο όχλος και δεν θα είχε σοβαρή αντίρρηση σε μια νέα δικτατορία ούτε θα θεωρούσε επίορκους αυτούς που θα την επέβαλαν. Όπως, για να τα λέμε όλα, δεν είχε ιδιαίτερη αντίρρηση και στην προηγούμενη, ασχέτως που εκ των υστέρων μας προέκυψαν όλοι αντιχουντικοί και αντιστασιακοί.
Ποια διαφορά υπάρχει λοιπόν στην πράξη όταν επικρατεί αυτό το κλίμα μηδενισμού, απαξίας και γενικευμένης “ανυπακοής”; Απλά κάποιοι ό,τι έσπειραν θερίζουν, ας μη διαμαρτύρονται λοιπόν τώρα για τα αποτελέσματα.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 9 February 2011 at 05:56

Ἡ ζημία δὲν ἔγινε ἀπὸ τοὺς ὁλίγους ἀντιδράσαντας κατὰ τῆς δικτατορίας, ἄλλο ἂν τὸ ἀντιστοιχοῦν στὴν δημόσια ζημία ἰδιωτικὸ κέρδος τὸ καρποῦνται αὐτοὶ ἐπὶ 36 χρόνια. Ἡ ζημία προέρχεται ἀπὸ τὴν ἐπιτυχῆ ἐξαγορὰ τῶν συνειδήσεων τῶν πολλῶν μὲ κίβδηλη οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη. Αὐτὴ ἡ ἐξαγορὰ ἐξακολούθησε ἐπὶ δημοκρατίας μὲ δανεικὰ καὶ μᾶς ἔφελε στὴν χρεωκοπία. Τὸ πρῶτο ποὺ χρειάζεται γιὰ νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὸ τέλμα εἶναι νὰ κατανοήσουμε τὸ μέγεθος τῶν δικῶν μας εὐθυνῶν, Τότε οἱ κάθε λογῆς κάπηλοι καὶ μὴ τῆς Νομικῆς καὶ τοῦ Πολυτεχνείου θὰ μᾶς ἐμφανισθοῦν στὸ πραγματικὸ μεγεθός τους.

Reply
Επισκέπτης 9 February 2011 at 08:28

Ανώνυμε 09/02/2011 – 07:14,

α) Γνωρίζω την προέλευση αρκετών συμμετασχόντων και γι αυτό ισχυρίζομαι ότι ήσαν από όλο το πολιτικό φάσμα. Η παράθεση μερικών ονομάτων δεν αλλάζει την πραγματικότητα. Το γεγονός ότι το ΚΚΕ αρχικά τους κατήγγειλε και στην συνέχεια καπηλεύτηκε τον αγώνα, επιβεβαιώνει την θέση μου. Οι στοίχοι του ποιήματος του Ρίτσου εξέφραζαν την κατάσταση τότε. Άλλο ότι αργότερα η «Γενιά του Πολυτεχνείου» θεώρησε «αυτό το χώμα» μόνο δικό της, εξαργύρωσε τους αγώνες της και μας κάθισε στο σβέρκο, δημιουργώντας το σημερινό έκτρωμα.

β) Και πάλι φαίνεται ότι δεν γίνεται αντιληπτή η διαφορά των δύο καταστάσεων. Η κατάληψη της Νομικής από «αλληλέγγυους»+λαθρομετανάστες, με σκοπό να εκβιάσουν το κράτος να δώσει στους δεύτερους άδεια παραμονής, έστω και αν δεν την δικαιούνται, ουδεμία σχέση έχει με την κατάληψη του Πολυτεχνείου το 1973 με αίτημα την ανατροπή του δικτατορικού καθεστώτος. Με σοφιστείες δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι συνταγματάρχες είχαν καταλάβει την εξουσία δια των όπλων και την διατηρούσαν με στυγνή τρομοκρατία (βασανιστήρια, φυλακίσεις, εξορίες κλπ), ενώ τούτοι εδώ ψηφίστηκαν και διατηρούν την εξουσία με ρουσφέτια και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, εκμαυλισμό του λαού και αποκοίμισή του.

Reply
admin 9 February 2011 at 10:17

Ας μου επιτραπεί μία σύντομη παρέμβαση εκτός θέματος. Σχετικά με τον imago. Πιστεύω ότι η παρουσία του στον σχολιασμό των άρθρων είναι γόνιμη. Θα πρέπει ορισμένες φορές να παραβλέπουμε το, ενδεχομένως, τραχύ ύφος κάποιου και να συζητούμε επί της ουσίας. Και ο imago έχει να προσφέρει επί της ουσίας. Επίσης, ο imago είναι παλαιότατος αναγνώστης και σχολιαστής και έχει συνεισφέρει και στην αρθρογραφία. Εξάλλου διάλογος μόνο με «συμφωνούντες» δεν είναι διάλογος. Είναι συντονισμένο χειροκρότημα. Επίσης, η διαφωνία δίνει ερεθίσματα και τροφή για επιχειρήματα. Αυτό είναι σαφές. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να υπενθυμίσω προς όλες τις πλευρές ότι καλό είναι να μη στεκόμαστε στις λέξεις, αλλά στο νόημα. Κι αν οι λέξεις είναι καμιά φορά οξείες, θα αμβλυνθούν όταν απαντηθούν με ψυχραιμία.

Ανδρέας.

Reply
Φιλανθρωπηνός 9 February 2011 at 11:23

Μπράβο antibaro, η παρέμβασή σου ήταν καίρια και εύστοχη. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 9 February 2011 at 11:50

Κι ἐγὼ συμφωνῶ.

Ὡς πρὸς τὸ «ότι οι συνταγματάρχες είχαν καταλάβει την εξουσία δια των όπλων και την διατηρούσαν με στυγνή τρομοκρατία (βασανιστήρια, φυλακίσεις, εξορίες κλπ)», νομίζω ὅτι ἡ μακροημέρευση τῆς δικτατορίας, ἡ ὁποία ξεπέρασε σὲ διάρκεια κάθε προηγουμένη ἀνώμαλο κατάσταση καὶ τὶς περισσότερες ὁμαλές, ὀφείλεται στὴν ἐλάχιστη προαφανῆ βία, στὴν ἀνάμνηση τῆς προηγηθείσης αὐτῆς ἀναρχίας καί, κυριώτατα, στὴν κίβδηλη, ὅπως ἀποδείχθηκε, οἰκονομικὴ άνὰπτυξη. Ἔλα, ὅμως, ποὺ ὁ λαὸς κακόμαθε στὰ ψέμματα καὶ ἄντε νὰ τὸν ξεμάθει ἡ δημοκρατία.
Εἶναι σαφές καὶ σήμερα παγκοίνως γνωστὸ ὅτι τὸ Πολυτεχνεῖο δὲν δυσαρέστησε καθόλου ὅσους ἐκ τοῦ κύκλου τῶν πραξικοπηματιῶν τοῦ 1967 θεωροῦσαν ὅτι δὲν εἶχαν ἀμειφθεῖ ἐπαρκῶς γιὰ τὴν ὑποστήριξή τους. Αὐτοὶ μερίμνησαν γιὰ τὴν ὂσο τὸ δυνατὸν χειρότερη ἀντιμετώπιση τῆς ἐξεγέρσεως οὔτως ὥστε νὰ ἀποτύχει τὸ πείραμα ὁμαλοποιήσεως τοῦ Μαρκεζίνη.

Reply
Βασίλειος Λιάκος 9 February 2011 at 15:01

Εύγε Κυρία Αθηνά Κατσαφάδου και συγχαρητήρια!

Reply
Επισκέπτης 9 February 2011 at 15:28

@ Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 09/02/2011 – 13:50

>στὴν κίβδηλη, ὅπως ἀποδείχθηκε, οἰκονομικὴ άνὰπτυξη< Mόνο κίβδηλη που δεν θα χαρακτήριζα την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδος επί δικτατορίας. Το οικονομικό τους επίτευγμα, καίτοι είχε μειονεκτήματα (“υπερθέρμανση” της οικονομίας με αποτέλεσμα τον πληθωρισμό), ήταν γνήσιο και είναι ίσως το μόνο θετικό στοιχείο που μπορεί και πρέπει να τους αναγνωρισθεί. Δημιούργησαν πληθώρα θέσεων εργασίας, έκαναν έργα υποδομής, τόσα όσα καμμία άλλη κυβέρνησις στο παρελθόν. Και όλα αυτά, χωρίς τους πακτωλούς χρημάτων από την ΕΟΚ/ΕΕ, που πήραν οι διάδοχοί τους και χωρίς να αυξήσουν το δημόσιο χρέος υπερβολικά. Παρέλαβαν χρέος $ 500 εκατομμ. και παρέδωσαν $ 750 εκατομμ. μετά από επτά χρόνια, με τόσα έργα και χωρίς κοινοτικά ή άλλα “πακέτα”. Απολύτως καμμία σύγκριση της δικής τους οικονομικής πολιτικής με το όργιο σπατάλης και κακοδιοίκησης που ακολούθησε και που σήμερα πληρώνουμε.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 10 February 2011 at 02:21

Δυστυχῶς, ἡ οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη ἐπὶ δικτατορίας ἀπεδείχθη μὴ βιώσιμη. Ἡ ἐπιλογή τους νὰ ὑποκαταστήσουν εἰσαγωγὲς, ἀντὶ νὰ προωθήσουν τὶς ἐξαγωγές, εἶχε ὡς συνέπεια νὰ ἐπενδύσει ἡ χώρα τὶς σχετικῶς λίγες ἀποταμιεύσεις τις σὲ μονάδες παραγωγῆς ποὺ δὲν ἦταν διεθνῶς ἀνταγωνιστικές. Πιθανώτατα καὶ μία δημοκρατικὴ κυβέρνηση νὰ εἶχε κάνει τὸ ἴδιο. Τότε δὲν ὑπῆρχε ἡ σημερινὴ γνώση καὶ πεῖρα. Στοιχηματίσαμε, λοιπόν, καὶ χάσαμε. Στὰ δύο τελευταία χρόνια τῆς ἑπταετίας ὁ πληθωρισμὸς ἐξέφυγε άπὸ τὸν ἔλεγχο τῶν ἀρχῶν. Ἀντίθετα ἀπ` ὅτι συνέβη σὲ πολλὲς ἄλλες χῶρες ποὺ ἔπαθαν τὸ ἴδιο, ἡ διάδοχος δημοκρατία μας δὲν εἶχε τὸ σθένος νὰ συγκρίνει ἑαυτὴν μὲ τὴν οἰκονομικὴ πραγματικότητα. Ἔτσι φθάσαμε ἕως τὴν χρεωκοπία. Καὶ τοῦτο παρὰ τὶς κατὰ καιρούς εὔστοχες παρεμβάσεις. Διότι ὼς πολίτες, μέχρι καὶ σήμερα, δὲν θέλουμε νὰ άναλάβουμε τὶς εὐθύνες μας. Ἐπὶ δικτατορίας, ὀπότε δὲν εἴχαμε, λέγαμε, εὐθύνες καλομάθαμε νὰ ψάχνουμε παντοῦ γιὰ φταῖχτες, ἐκτὸς ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς ἰδίους. Αὐτὴ εἶναι, δυστυχῶς, ἡ κληρονομιὰ τῆς ἑπταετίας 1967-1974.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 10 February 2011 at 02:49

Καὶ κάτι σχετικῶς μὲ τὴν κυρία Κατσαφάδου : Ἀπὸ ἐδῶ http://sitiavendetta.blogspot.com/2010_10_01_archive.html φαίνεται ὅτι ἔχει ὑπογράψει «ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΕΤΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ» γιὰ «να οικοδομηθεί ένα νέο ΕΑΜ, μια νέα Φιλική Εταιρεία, μια νέα Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας». Ὀνειρεύεται, λοιπόν, ξυπνητὴ καὶ δημοσίᾳ κονσερβοκούτια καὶ λαιμητόμους ποὺ θὰ ἀνατρέψουν, ὄχι καμμιὰ χούντα, ἀλλὰ τὴν δημοκρατία … καὶ δὲν εἶναι μόνη της. Αὐτὴ εἶναι ἡ κληρονομιὰ τῆς δικτατορίας. Χωρὶς τὴν δικατατορία, αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ ἄνθρωποι δὲν θα εἶχαν ἀναδειχθεῖ ποτέ.

Reply
Λόγιος 10 February 2011 at 09:43

Μπράβο κυρία Κατσαφάδου!!! Συγχαρητήρια!!!
Είμαι Πειραιώτης και σας γνωρίζω σαν όνομα και σαν επί δεκαετίες στέλεχος και πολιτευτή του πασόκ. Δεδομένου ότι δεν ήμουν ποτέ πασόκ δεν γνώριζα την ιστορία σας και τις γενικότερες θέσεις σας. Η παρεμβασή σας ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Η τοποθέτησή σας αυτή τιμά τον καλό αγώνα των χιλιάδων παιδιών που αγωνίστηκαν γνήσια για λαϊκή κυριαρχία και εθνική ανεξαρτησία, χωρίς να ξέρουν κανέναν ιωαννίδη και χωρίς να επιδιώκουν να αναδείξουν τις δαμανάκηδες, τους λαλιώτηδες και τα λοιπά υποκείμενα που γίνανε κάποιοι στις πλάτες αυτών των παιδιών.

Reply
Ανώνυμος 17 February 2011 at 21:02

Βρε Αντίβαρο, και πάνω που είπα να ανοίξω ένα ποτήρι κρασί.
Το σχόλια του imago δεν αμφιβάλλω ότι είναι, πως να το πω, καλόπιστα. Πάντα ωστόσο τα βρίσκω ψευδομορφωμένα και κατά βάθος ανότητα. Ας πούμε το ‘παύει να είναι προσωπική υπόθεση όταν πολιτικοπείται’ είναι αυτό που οι Αγγλοσάξωνες λένε truism: a statement that is obviously true but says nothing true or interesting. Συγνώμη για το αγγλικό, αν ενόχλησε κάποιους.
Επίσης συγνώμη για ολόκληρο το σχόλιο που είναι επί του προσωπικού και, θα έλεγα, σχεδόν εμπαθές.
Απλά σχολιάζει παντού και με το ίδιο πνεύμα! Ευχαριστώ.

Όσο για το κύριο άρθρο, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα ότι το πρόβλημα με αυτή τη χώρα γενικώς (θα προσέθετα) είναι τι (ΔΕΝ) κάνει το σώμα το λαού, όχι τι τολμά ή φαντασιώνεται ότι κάνει το κάθε περιθώριο.

ΥΓ: ας πούμε το “Φανατικά τυφλωμένε” σχόλιο είναι εντελώς ασυνάρτητο.

Reply
Sterg 18 February 2011 at 09:47

Χωρις να διαφωνησω με την παρεμβαση της κυριας θα ηθελα να την ρωτησω αν γνωριζει τι σημαινε η καταληψη της Νομικης και του Πολυτεχνειου (1973) που επικαλειται ,ποιος την διοργανωσε
και γιατι,τι συνεπειες ειχανε αυτες οι δυο ενεργειες ,που ητανε κατευθυνομενες ,στην Κυπρο και τελος αν ποτε ακουσε το ονομα Γιαγκος Πεζμαζογλου,τι σχεση ειχε αυτος με την ΕΚΙΝ (ελληνοευρωπαικη κινηση νεων) και τι σχεση ειχε η ΕΚΙΝ με την καταληψη Νομικης και Πολυτεχνειου και τι σχεση ειχε αυτος ο περιβοητος “ακαδημαικος” ο γεματος στομφο,με Αγγλικες μυστικες υπηρεσιες.Ευχαριστω.

Reply
elakritas 15 March 2011 at 06:11

Για να σε ενοχλεί η συστράτευση του λαού για να πάρει την τύχη του στα χέρια του για την αναγέννηση της χώρας μάλλον για “τροικανός” και οπαδός του Τζέφρυ μου φαίνεσαι…οπότε καλά κάνεις και φοβάσαι την λαιμητόμο. Καλομελέτα κι έρχεται. Και τότε δεν σας ζώζει κανένα ελικόπτερο!

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.