Wednesday 27 March 2024
Αντίβαρο
Ελληνική πολιτική Κωνσταντίνος Χολέβας

Επί τέλους, κάποιος να ζητήσει συγγνώμην!

Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων

Διαβάζουμε στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι μετά την εφαρμογή του Μνημονίου περί τα 3 εκατομμύρια Ελλήνων βρίσκονται στα όρια της φτώχιας. Ακούμε τον κ. Κ. Σημίτη να παρουσιάζεται ως όψιμος, αλλά δεινός επικριτής του Μνημονίου. Μαθαίνουμε από τον κ. Μ. Χρυσοχοίδη ότι ο ίδιος ψήφισε το επαχθές Μνημόνιο χωρίς να το διαβάσει. Ακούμε τις συνεχείς καταγγελίες στελεχών της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ότι αλλοιώθηκαν κρίσιμα οικονομικά στοιχεία μόνο και μόνο για να οδηγηθούμε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Ακούμε κυβερνητικά στελέχη να παραδέχονται την αποτυχία του Μνημονίου. Και οι αποκαλύψεις καθημερινά συνεχίζονται.

Φυσικά δικαιώνεται ο Αντώνης Σαμαράς που από την αρχή δήλωσε ότι συμφωνεί με τους στόχους, διαφωνεί όμως με τα μέτρα και τις μεθόδους που προβλέπει το περιβόητο Μνημόνιο. Απορώ, όμως, γιατί δεν έχουμε ακούσει ακόμη μία έκφραση συγγνώμης, δεν έχουμε διαβάσει ούτε μία παράγραφο αυτοκριτικής από εκείνους που φανατικά στήριξαν και προπαγάνδισαν το Μνημόνιο. Επί μήνες βλέπαμε δημοσιογράφους, αναλυτές και Πανεπιστημιακούς, λίγους πάντως όχι πολλούς, να παρουσιάζουν ως μάννα εξ ουρανού τα αντιλαϊκά μέτρα του Μνημονίου, τα οποία τελικά αποδείχθηκαν και αναποτελεσματικά. Όλοι αυτοί είναι σήμερα υπερήφανοι; Πιστεύουν ότι ενημέρωσαν σωστά την κοινή γνώμη; Θεωρούν ότι εξεπλήρωσαν με κοινωνική ευαισθησία το ακαδημαϊκό, πολιτικό ή δημοσιογραφικό λειτούργημά τους; Δεν έχουν ούτε καν τη διάθεση να ψελλίσουν μία συγγνώμη;

Την ίδια έλλειψη ευαισθησία είχαμε δει και στην περίπτωση του Σχεδίου Ανάν. Επί μήνες πολιτικοί, δημοσιογράφοι και Πανεπιστημιακοί, πάλι λίγοι αλλά με πρόσβαση στα ΜΜΕ, προσπαθούσαν αν μας πείσουν ότι η τυχόν καταψήφιση του Σχεδίου θα οδηγούσε την Κύπρο σε καταστροφή. Αλλοίωναν την ιστορία για να αποδείξουν πόσο φιλειρηνικοί είναι οι Τούρκοι και οι Τουρκοκύπριοι και ότι χειρότερος από τον Αττίλα είναι ο … ελληνικός εθνικισμός. Εξιδανίκευαν το διχοτομικό σχέδιο και απέκρυπταν τα πάμπολλα ελαττώματά του. Παρουσίαζαν ως άκρα δικαιοσύνη τις αδικίες εις βάρος των Ελληνοκυπρίων που περιελάμβανε. Απέκρυπταν τις οδυνηρές οικονομικές συνέπειες, τις οποίες θα υφίστατο η ελληνική πλευρά. Και όταν η Κύπρος έγινε μέλος της Ε.Ε. μετά την απόρριψη του Σχεδίου, τότε σιώπησαν εκκωφαντικά.

Ούτε και τότε ακούσθηκε μία έκφραση συγγνώμης. Ούτε και όταν δέκα κορυφαίοι νομικοί και διεθνολόγοι από τις ΗΠΑ και την Δυτική Ευρώπη κατέγραψαν με πλήρη τεκμηρίωση τα απαράδεκτα, ρατσιστικά και μη λειτουργικά στοιχεία του Σχεδίου. Μάλιστα παρατηρώ ότι πολλοί από αυτούς που υπέγραφαν ή προπαγάνδιζαν τότε υπέρ του Σχεδίου Ανάν σήμερα πρωτοστατούν στην διαφήμιση και υποστήριξη του Μνημονίου. Φοβούμαι ότι σε μία μικρή αλλά διακριτή κατηγορία διαμορφωτών της κοινής γνώμης υπάρχει μία κουλτούρα υποταγής, μία δυσανεξία προς την εθνική αξιοπρέπεια και την εθνική κυριαρχία. Και εντυπωσιάζομαι με το θράσος τους όταν έρχονται να εμφανισθούν ως σωτήρες του τόπου και ιδρύουν κινήσεις προβληματισμού υπέρ του Μνημονίου. Οι βαρύτατα ατυχήσαντες στις προβλέψεις τους για το Σχέδιο Ανάν έρχονται τώρα να μας πείσουν ότι πρέπει να μη σηκώνουμε κεφάλι ούτε αν αντιδρούμε όταν μιλά η τρόικα ή η οποιαδήποτε τρόϊκα. Τα γραπτά, όμως, μένουν και οι υπογραφές τους υπέρ του διαλυτικού Σχεδίου Ανάν υπάρχουν. Τις βρίσκει ο καθένας. Ποιοι θα μας σώσουν, λοιπόν; Αυτοί που σε ένα καίριο εθνικό θέμα ζητούσαν να υπογράψουμε την καταστροφή του Κυπριακού Ελληνισμού; Οι οπαδοί του Ανάν, του Στρος Καν και του Ερντογάν. Ωχ, αμάν!

Πιστεύω ότι θα ενισχυόταν ο δημοκρατικός διάλογος στη χώρα μας αν κάποιοι αμνήμονες του Μνημονίου και του Ανάν ζητούσαν μία γενναία συγγνώμη.

Κ.Χ. 25.1.2012

17 comments

Kyriakos Papadopoulos 29 January 2012 at 19:09

Ὁ παλιὸς καλὸς Κ. Χολέβας, ποὺ ἄκουγα φανατικὰ στὸ ῥαδιόφωνο! Εὐγε!

Reply
Kyriakos Papadopoulos 29 January 2012 at 19:10

.

Reply
Kyriakos Papadopoulos 29 January 2012 at 19:10

.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 29 January 2012 at 20:27

Γιατί δὲν δίδει τὸ καλὸ παράδειγμα ὁ κύριος Χολέβας ζητῶντας συγγνώμην γιὰ τὶς κατὰ καιροὺς ἐσφαλμένες καὶ διεστραμμένες πληροφορίες ποὺ περιέχουν τὰ γραφόμενά του ; Καταγγέλλει ἄλλους γιὰ ἐσφαλμένες ἀπόψεις, ἀλλὰ ἡ ἀπόπειρα ἐξαπατήσεως ὡς πρὸς πραγματικὰ περιστατικὰ τῆς ἰστορίας εἶναι πολύ σοβαρώτερο ἀτόπημα. Ἀπ’ ὅσο ξέρω, ὁ κύριος Χολέβας δὲν ἔχει τιμήσει τὸ «Ἀντίβαρο», ποὺ προβάλλει ἀνελλιπῶς κάθε γραπτό του, οὔτε μὲ ἕνα σχόλιο.

Reply
Φιλανθρωπηνός 30 January 2012 at 09:07

Ατυχώς, σε ορισμένα πρόσφατα κείμενα του κου Χολέβα αποτυπώνεται μία τάση δικαίωσης του κου Σαμαρά. Σκόπιμο, λοιπόν, θα ήταν να υπενθυμίσουμε στον εξαίρετο αρθρογράφο ότι ο κος Σαμαράς δεν κατέρχεται στον πολιτικό στίβο ως αυτόνομος πολιτικός, όπως στο παρελθόν, αλλά ως ηγέτης της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δηλαδή ενός κόμματος που κυβέρνησε την χώρα επί πέντε και πλέον συναπτά έτη. Ως εκ τούτου, ο καθορισμός των αμνημόνων του σχεδίου Ανάν και του Μνημονίου ως μόνων υπόχρεων συγγνώμης στην πρόσφατη ιστορία της χώρας συνιστά αυθαίρετη ακροβασία που εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την προπαγάνδα μίας πολιτικής παράταξης, και πάντως ουδεμία σχέση έχει με τον δημοκρατικό διάλογο. Ως διαβιών στην χώρα τα τελευταία δέκα τουλάχιστον έτη ενθυμούμαι άριστα τον προκάτοχο του κου Σαμαρά, στην κυβέρνηση του οποίου συμμετείχαν ο ίδιος καθώς και αρκετά επιφανή σημερινά στελέχη του, να ευαγγελίζεται “νοικοκύρεμα και επανίδρυση του κράτους”. Αυτές οι υποσχέσεις πραγματοποιήθηκαν, κε Χολέβα; Και αν ναι, πότε, γιατί εμείς οι κοινοί θνητοί δεν το καταλάβαμε. Γιατί αυτοί που τις αθέτησαν δεν οφείλουν να ζητήσουν γενναία συγγνώμη; Επειδή δεν μας εξυπηρετεί; Με μικροπολιτικές σκοπιμότητες και ιδεοληπτικές εθελοτυφλίες δεν εξυπηρετείται ούτε η δημοκρατία, ούτε η αλήθεια, ούτε το συμφέρον της χώρας, ούτε το λαϊκό περί δικαίου αίσθημα. Κάποιοι το έχουν πλήρως κατανοήσει και γι’ αυτό επέλεξαν την οδό της αφάνειας και της σιωπής. Αυτή η στάση είναι ένδειξη γενναιότητας; Κε Χολέβα, ο καλός νοικοκύρης πρώτα καθαρίζει το σπίτι του και μετά τη γειτονιά.

Reply
Φιλανθρωπηνός 30 January 2012 at 09:23

Ατυχώς, σε ορισμένα πρόσφατα κείμενα του κου Χολέβα αποτυπώνεται μία τάση δικαίωσης του κου Σαμαρά. Σκόπιμο, λοιπόν, θα ήταν να υπενθυμίσουμε στον εξαίρετο αρθρογράφο ότι ο κος Σαμαράς δεν κατέρχεται στον πολιτικό στίβο ως αυτόνομος πολιτικός, όπως στο παρελθόν, αλλά ως ηγέτης της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δηλαδή ενός κόμματος που κυβέρνησε την χώρα επί πέντε και πλέον συναπτά έτη. Ως εκ τούτου, ο επιλεκτικός καθορισμός των αμνημόνων του σχεδίου Ανάν και του Μνημονίου ως μόνων υπόχρεων συγγνώμης στην πρόσφατη ιστορία της χώρας συνιστά αυθαίρετη ακροβασία που εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την προπαγάνδα μίας πολιτικής παράταξης, και πάντως ουδεμία σχέση έχει με τον δημοκρατικό διάλογο. Ως διαβιών στην χώρα τα τελευταία δέκα τουλάχιστον έτη ενθυμούμαι άριστα τον προκάτοχο του κου Σαμαρά, στην κυβέρνηση του οποίου συμμετείχαν ο ίδιος καθώς και αρκετά επιφανή σημερινά στελέχη του, να ευαγγελίζεται “νοικοκύρεμα και επανίδρυση του κράτους”. Αυτές οι υποσχέσεις πραγματοποιήθηκαν, κε Χολέβα; Και αν ναι, πότε, γιατί εμείς οι κοινοί θνητοί δεν το καταλάβαμε. Γιατί αυτοί που τις αθέτησαν δεν οφείλουν να ζητήσουν γενναία συγγνώμη; Επειδή δεν μας εξυπηρετεί; Με μικροπολιτικές σκοπιμότητες και ιδεοληπτικές εθελοτυφλίες δεν ενισχύεται ούτε η δημοκρατία, ούτε η αλήθεια, ούτε το συμφέρον της χώρας, ούτε το λαϊκό αίσθημα. Κάποιοι το έχουν πλήρως κατανοήσει και γι’ αυτό επέλεξαν την οδό της αφάνειας και της σιωπής. Αυτή η στάση εκλαμβάνεται ως ένδειξη γενναιότητας; Κε Χολέβα, ο καλός νοικοκύρης πρώτα καθαρίζει το σπίτι του και μετά αξιώνει να ευπρεπισθεί η γειτονιά.

Reply
Κοζανίτης 30 January 2012 at 09:39

Η ασθενής μνήμη είναι σύνηθες φαινόμενο και δεν μπορεί να αποδοθεί στην κακή προαίρεση. Γι’ αυτό υπενθυμίζω.

25 Απριλίου 2010, λιγότερο από 5 μήνες από την ανάληψη της ηγεσίας της ΝΔ από τον Αντώνη Σαμαρά και λίγες εβδομάδες πριν το επάρατο Μνημόνιο.

Ακριβώς επειδή ο Σαμαράς είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει σημασία να δούμε τι έλεγε τότε, φρέσκος φρέσκος και για την κυβέρνηση Καραμανλή αλλά και για το Μνημόνιο και τα μέτρα που θα επέβαλλε στη χώρα.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=11378945

Συγγνώμη Σαμαρά για τα πεπραγμένα Καραμανλή

Τη χαριστική βολή στο κεντρικό σλόγκαν την κυβέρνησης Καραμανλή (επανίδρυση του κράτους) έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς. Δεν επανιδρύσαμε, διογκώσαμε το κράτος και τον κρατισμό, είπε. Απέδωσε πάντως στον Γ. Παπανδρέου όλη την ευθύνη για την εμπλοκή του ΔΝΤ.

Τη χαριστική βολή στο αλήστου μνήμης, κεντρικό σλόγκαν την διακυβέρνησης Καραμανλή (επανίδρυση του κράτους) έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας σε κομματική συνδιάσκεψη στην Καλαμάτα:

Στην πιο σκληρή αυτοκριτική που έχει ασκήσει μέχρι σήμερα για τα κυβερνητικά πεπραγμένα της Νέας Δημοκρατίας, είπε επί λέξει: «Εμείς δεν μασάμε τα λόγια μας. Η προηγούμενη διακυβέρνηση έκανε σοβαρά σφάλματα, δεν πολέμησε τον κρατισμό, δεν επανίδρυσε το κράτος, δεν έλεγξε το χρέος, δεν αντέστρεψε τη συσσώρευση χρέους, διόγκωσε το κράτος δεν το συρρίκνωσε, το διατήρησε μη λειτουργικό και αντιπαραγωγικό, δεν το άλλαξε , υποτάχθηκε στην λογική του πολιτικού κόστους».

Πρόσθεσε μάλιστα ότι η Νέα Δημοκρατία δεν έκανε ό,τι είχε υποσχεθεί και ότι όφειλε να είχε δράσει στην αρχή της θητείας της όταν είχε άνεση κινήσεων αλλά και τη μεγάλη εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού.

«Για όλα αυτά οφείλουμε να ζητήσουμε συγνώμη από τους οπαδούς μας, από τους ψηφοφόρους μας, από τον ελληνικό λαό. Γιατί δεν κάναμε αυτά που υποσχεθήκαμε. Αλλά δεν θα απολογηθούμε σε εκείνους οι οποίοι εμπόδισαν κάθε προσπάθεια της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς.

Ο κ. Σαμαράς εξαπέλυσε επίθεση και στην κυβέρνηση και προσωπικά στον κ. Γιώργο Παπανδρέου στον οποίο καταλόγισε “μισαλλόδοξη προπαγάνδα εναντίον της Νέας Δημοκρατίας” .

«Λέει ψέματα το ΠΑΣΟΚ όταν υποστηρίζει ότι αναγκάστηκε να προσφύγει στο ΔΝΤ, δεν αναγκάστηκε το επέλεξε και το κατέστησε αναπόφευκτο, έχει απόλυτη ευθύνη για ό,τι έγινε, όπως επίσης έχει απόλυτη ευθύνη για ότι θα συμβεί από εδώ και μπρος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση διέπραξε όλα τα σφάλματα που μπορούσε να κάνει και είπε όλα τα ψέματα που μπορούσε να πει, παρέλαβε μια κρίση ελλείμματος παρόμοια με εκείνη που υπήρχε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και μέσα σε μερικούς μήνες δημιούργησε μια μοναδική σε όλο τον κόσμο κρίση δανεισμού».

Η κρίση δανεισμού έφερε τον ασφυκτικό έλεγχο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και αυτό είναι «αποκλειστικό και θλιβερό κατόρθωμα του ΠΑΣΟΚ», συνέχισε την επίθεσή του ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επανέλαβε την αντίθεσή του στην προοπτική του ΔΝΤ. Εξήγησε ότι «το ΔΝΤ θα μας επιβάλλει νέα μέτρα που δεν τα αντέχει ούτε η οικονομία ούτε η κοινωνία μας. Κι όλα τα εισπρακτικά μέτρα που θα επιβληθούν θα βαθύνουν περισσότερο την ύφεση χωρίς να βελτιώσουν τα δημόσια οικονομικά».

Reply
Φιλανθρωπηνός 30 January 2012 at 13:48

κε Κοζανίτη, ευχαριστώ για την επισήμανση, αλλά στην πραγματική ζωή τα κούφια λόγια είναι εύκολα και περιττά, ενώ η έμπρακτη μεταμέλεια είναι πολύ πιο ευπρόσδεκτη και ουσιαστική. Να υποθέσω ότι εσείς είσθε απολύτως ικανοποιημένος εάν κάποιος που αθετεί ρητές υποσχέσεις που σας έχει δώσει και εξαιτίας τούτου σας προκαλεί ζημία σημαντική και ανεπανόρθωτη, σας ζητήσει μία συγγνώμη (μέσω αντιπροσώπου) και απομακρυνθεί για να συνεχίσει απτόητος, χωρίς να αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αποζημίωσης. Εάν σας αρκεί αυτό σας θαυμάζω, αλλά προσέξτε να μην διαδοθεί ευρέως η ανοχή σας. Το κακό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού δεν συμμερίζεται την μεγαλοψυχία σας και απαιτεί ανεπιφύλακτη ομολογία, ειλικρινή συγγνώμη και πλήρη απόδοση ευθυνών.

Reply
Φιλανθρωπηνός 30 January 2012 at 13:49

κε Κοζανίτη, ευχαριστώ για την επισήμανση, αλλά στην πραγματική ζωή τα κούφια λόγια είναι εύκολα και περιττά, ενώ η έμπρακτη μεταμέλεια είναι πολύ πιο ευπρόσδεκτη και ουσιαστική. Να υποθέσω ότι εσείς είσθε απολύτως ικανοποιημένος εάν κάποιος που αθετεί ρητές υποσχέσεις που σας έχει δώσει και εξαιτίας τούτου σας προκαλεί ζημία σημαντική και ανεπανόρθωτη, σας ζητήσει μία συγγνώμη (μέσω αντιπροσώπου) και απομακρυνθεί για να συνεχίσει απτόητος, χωρίς να αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αποζημίωσης. Εάν σας αρκεί αυτό σας θαυμάζω, αλλά προσέξτε να μην διαδοθεί ευρέως η ανοχή σας. Το κακό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού δεν συμμερίζεται την μεγαλοψυχία σας και απαιτεί ανεπιφύλακτη ομολογία, ειλικρινή συγγνώμη και πλήρη απόδοση ευθυνών.

Reply
Κοζανίτης 30 January 2012 at 17:39

Πολλά υποθέτετε. Λέτε “Να υποθέσω ότι εσείς …. Εάν σας αρκεί αυτό…. ». Μετά συνεχίζετε να υποθέτετε όχι μόνο για μένα, αλλά για την πλειοψηφία του λαού. Λέτε “Το κακό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού δεν συμμερίζεται…. και απαιτεί…”

Κάνετε λάθος στο τι με “ικανοποιεί απολύτως” και τι όχι. Το λάθος που κάνετε αφορά τη λέξη “κάποιος”. Διότι άλλος αθέτησε και άλλος ζήτησε συγγνώμη. Το παραδέχεστε κι εσείς όταν λέτε “μέσω αντιπροσώπου”. Άλλο τα παράπονα στον υπεύθυνο και άλλο στον αντιπρόσωπο. Μην τα συγχέουμε.

Συμφωνώ μαζί σας ότι κάποιος μας χρωστάει μία συγγνώμη για την επανίδρυση που υποσχέθηκε αλλά δεν υλοποίησε. Όχι όμως ο Σαμαράς. Και επειδή «ενθυμείστε άριστα» τα προηγούμενα δέκα έτη, θα θυμάστε ότι ο Σαμαράς μετείχε μόνο για 8 μήνες στην κυβέρνηση Καραμανλή από Ιανουάριο ως Σεπτέμβριο του 2009 στο Υπουργείο Πολιτισμού. Μπορεί να χρεωθεί ο ίδιος τη μη υλοποίηση της επανίδρυσης δε νομίζω.

Εκτιμώ ότι μέσα στα πλαίσια του πολιτικού συστήματος έκανε ό,τι ήταν δυνατόν να αποστασιοποιηθεί από την προηγούμενη διακυβέρνηση. Αντίστοιχες δηλώσεις έκανε τουλάχιστον 3 φορές. Χαρακτήρισε εγκληματική την απογραφή του 2004. Σήμερα βρίσκεται εκτός κόμματος σχεδόν το σύνολο των επιφανών στελεχών της προηγούμενης περιόδου (Μπακογιάννη, Σουφλιάς, Βουλγαράκης, Μεϊμαράκης, Αλογοσκούφης, Χατζηγάκης και άλλοι). Το ότι χρησιμοποιούνται σε θέσεις κλειδιά δύο παλαιά στελέχη (Αβραμόπουλος και Δήμας) δεν οφείλεται στη σχέση τους με τον τότε πρωθυπουργό, αλλά στο ότι ο πρώτος είναι σχετικά άκακος και ο δεύτερος τότε θήτευε στην ΕΕ ως επίτροπος περιβάλλοντος, και μάλιστα από τους πιο επιτυχημένους έχοντας έρθει δις σε πολύ μεγάλη κόντρα με τον αρμόδιο Έλληνα υπουργό, τον Σουφλιά για θέματα περιβάλλοντος. Θα το θυμάστε. Το ότι χρησιμοποιούνται ορισμένα αντιπαθητικά στελέχη σήμερα στην σκιώδη κυβέρνηση (Σπηλιωτόπουλος και 1-2 ακόμη) οφείλεται αφ’ ενός στο ότι δεν προκάλεσαν με την στάση τους και αφ’ ετέρου στο ότι ο Σαμαράς κληρονόμησε μία κοινοβουλευτική ομάδα. Δεν την επέλεξε.

Κοιτάμε όμως μπροστά. Όχι στο πριν το 2009. Και ο Χολέβας έχει δίκιο στην επισήμανσή του για τον Σαμαρά. Η κριτική του Σαμαρά στο Μνημόνιο από τον πρώτο μήνα κι όλας το 2010 που επιβλήθηκε έχει υιοθετηθεί κατά 100% έναν χρόνο αργότερα από όλους τους διεθνείς αναλυτές στο γιατί απέτυχε. Σήμερα εμφανίζονται οι όψιμοι αντιμνημονιακοί ή αδιάβαστοι. Όταν το 2010 μόνο ο Σαμαράς το διάβασε, διαφώνησε και παρουσίασε δύο φορές τις εναλλακτικές του προτάσεις στο Ζάππειο. Δεν ακολουθήθηκαν.

Reply
Φιλανθρωπηνός 31 January 2012 at 09:20

κε Κοζανίτη, ειλικρινά χαίρομαι διότι διακρίνω τη συμφωνία σας στην αρχική μου ένσταση, ότι δηλαδή πέραν των αμνημόνων του Μνημονίου και του Αανάν υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που οφείλουν να ζητήσουν συγγνώμη και δεν το πράττουν. Επειδή τουλάχιστον ένας εξ αυτών, ο ηγέτης, είναι ακόμη ενταγμένος σε κάποιο κόμμα εξουσίας, αναμένω βάσιμα ότι ο νυν αρχηγός του κόμματος θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να τον βγάλει από την προκλητική νιρβάνα.
Όσον αφορά στα αιτήματα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, εάν εσείς θεωρείτε ότι δεν είναι αυτά που ανέφερα, ευχαρίστως να ακούσω την άποψή σας. Φυσικά, θα μπορέσετε να τα εντοπίσετε καλύτερα όταν εγκαταλείψετε το διαστημόπλοιο της κομματικής πρόσδεσης και το πρίσμα του πολιτικού οφέλους.
Όσον αφορά στην ουσία της οφειλόμενης συγγνώμης, φοβάμαι ότι εκεί διαφωνούμε παντελώς, καθώς εσείς αρκείσθε σε προσχηματικές κουβεντούλες, ενώ εγώ θεωρώ ότι πρέπει να συνοδεύεται από ανάληψη ευθύνης, συνοδευόμενη τουλάχιστον από παραίτηση, αποχώρηση από τον πολιτικό στίβο και αναζήτηση ποινικών και αστικών ευθυνών. Σας ερωτώ, λοιπόν : εάν άπαντες οι αμνήμονες του Μνημονίου ζητήσουν αύριο γονυπετείς συγγνώμη, όπως απαιτεί ο κος Χολέβας και το συμφέρον του καταρρέοντος κόμματός τους (ορισμένοι έχουν αρχίσει δειλά να το πράττουν), θεωρείτε ότι ο ελληνικός λαός πρέπει να τους εμπιστευθεί και πάλι την διακυβέρνηση της χώρας;

Reply
Κοζανίτης 31 January 2012 at 09:58

Δεν μπορώ να σας καταλάβω. Μιλάτε αόριστα και επιδίδεστε σε χαρακτηρισμούς. Γιατί φοβάστε να μιλήσετε με ονόματα; Από ποιον περιμένετε να παραιτηθεί και να αποχωρήσει από τον πολιτικό στίβο; Από τον Καραμανλή; Από άλλους; Ποιους άλλους; Από τον Σαμαρά; Δε μιλάτε καθαρά. Πείτε ονόματα. Ποινικές και αστικές ευθύνες θα πρέπει να αναζητηθούν σε ποιους και για ποιον λόγο; Από τον Καραμανλή; Για ποιον λόγο; Επειδή δεν έκανε «επανίδρυση του κράτους» και αθέτησε την προεκλογική του ρητορική το 2004; Από τον Σαμαρά; Για ποιον λόγο; Για τους οκτώ μήνες θητείας στο υπ. Πολιτισμού, όταν δεν συμμετείχε ούτε καν στην κυβερνητική επιτροπή ποτέ; Επειδή διέγραψε μόνο πέντε και όχι δέκα στελέχη της ΝΔ; Η δική μου εκτίμηση είναι ότι η ομάδα περί τον Σαμαρά δεν έχει καμία σχέση με την ομάδα περί τον Καραμανλή.

Reply
Φιλανθρωπηνός 31 January 2012 at 11:59

Εφόσον δεν μπορείτε να με καταλάβετε δεν έχει νόημα η συνέχιση του διαλόγου μας. Μπορείτε να συνεχίσετε να ζείτε στον κόσμο σας. Δυστυχώς, επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά πως η κομματική αλαζονεία και η καταδίωξη της εξουσίας αδυνατούν να προσγειωθούν στην σκληρή πραγματικότητα, που βιώνει καθημερινά ο ελληνικός λαός. Γι’ αυτό είναι καταδικασμένες σε αναγκαστική και ανώμαλη προσγείωση.

Reply
Κοζανίτης 31 January 2012 at 14:36

Το ότι σας κάνω μία ερώτηση και σας ζητώ να ξεκαθαρίσετε από ποιον ζητάτε συγγνώμη και εγκατάλειψη της πολιτικής και επί ποιας αιτίας, είναι για σας αφορμή για να εγκαταλείψετε. Έξοχα. Τώρα κατάλαβα καλύτερα, ομολογώ.

Reply
johnmic 1 February 2012 at 22:30

Η “σχετική ακακία” ως πολιτικό προσόν – ενδιαφέρον κ. Κοζανίτη. Αλλά αν είναι να ξαναπιάσουμε τη κουβέντα για τον “δικαιωμένο Σαμαρά” καλύτερα να απέχω άλλο ένα εξάμηνο.

Φιλικά,
Γιάννης Μικρός.

Reply
Κοζανίτης 2 February 2012 at 13:11

Θα ήθελα να επανέλθετε δριμύτερος. Μου λείπουν τα σχόλιά σας και τα υψηλά κριτήριά σας. Είμαι ειλικρινής. Δεν εμπιστεύομαι τη ΝΔ. Εμπιστεύομαι όμως τον Σαμαρά. Και 3-4 περί αυτόν. Το λέω. Δε σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσετε μαζί μου. Δεκτό.

Reply
ΘΑΝΟΣ 11 May 2014 at 23:23

Παιδια ο κ Χολεβας είχε τραγικη εξέλιξη…
Ολα οσα πρεσβεύει σε αυτό το άρθρο τα ξεπουλησε…
Σας γραφω το σχόλιο σήμερα 11 Μαίου 2014 και ο κ Χολεβας είναι υποψήφιος ευρωβουλευτης στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είναι κρίμα αλλά εδώ έχουμε άλλη μια περίπτωση κάποιου που γλύφει εκεί που έφτυνε…

http://koukfamily.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4925.html

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.