«Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»

 «Σε κλαίνε χώρες και χωριά

Σε κλαίνε βιλαέτια

Σε κλαίει κι η Ντρομπολιτζά

μαζί με την Αθήνα»

«Εγεννήθηκα εις τα 1770, Απριλίου 3, την Δευτέραν της Λαμπρής. Η αποστασία της Πελοποννήσου έγινε εις το 1769. Εγεννήθηκα εις ένα βουνό, εις ένα δένδρο αποκάτω, εις την παλαιάν Μεσσηνίαν, ονομαζόμενον Ραμοβούνι». Διαβάζεις αυτά τα δωρικά λόγια και ανασαίνεις τον μoσχοβόλο και λεύτερο αέρα της Κλεφτουριάς. Είναι του αθάνατου ήρωά μας, του Θοδωρή Κολοκοτρώνη. 4 Φεβρουαρίου του 1843 ο ένδοξος στρατηγός αφήνει, «εν μέσω γενικών δακρύων», την τελευταία του πνοή. Θρηνούν και μοιρολογούν οι Πανέλληνες «μαζί και η Αθήνα», η σύγχρονη Βαβυλώνα. Αυτή η Αθήνα, η πόλη που βροντούσε τότε το σπαθί του Κολοκοτρώνη, μαγαρίζεται τώρα από τους Αγαρηνούς, ποδοπατιέται από τα «ταγκαλάκια» του Iσλάμ, κοπρίζεται από τα γραικυλοκάναλα που σβήνουν την αιματογραμμένη ιστορία μας, ξαναγράφοντάς την με τα αργύρια της προδοσίας….

Παράξενα, παρανοϊκά, πράγματα συμβαίνουν. Θαρρείς πως όλος ο λαός ήπιε το «τρελό νερό» που έλεγε ο Κόντογλου. Η χρόνια ηθική παραλυσία, ο παρασιτικός καταναλωτισμός, η καλπάζουσα θεομαχία και εκκλησιομαχία τον μεταμόρφωσαν, ωσάν τους χοίρους της Κίρκης, σε μαλθακή μάζα που καταπίνει συνεχείς εξευτελισμούς. Ποιος θα το πίστευε; Στην πόλη που αναπαύονται τα κόκκαλα τα αγιασμένα του Οδυσσέα, του γερο- Μακρυγιάννη, του Κολοκοτρώνη, του μπουρλοτιέρη του Αγώνα, οι απόγονοι των γενοκτόνων μας, του Κιoυτάγια και του Ιμπραΐμη, παρελαύνουν προκλητικά, κορδωμένοι, εκβιάζοντας τα «κωλόπανα της φατρίας» (Μακρυγιάννης), τους νάνους και τους αρλεκίνους που δήθεν κυβερνούν. Βγαίνει και η ιστοριογραφική τσαραλατανιά, τα αργυρώνητα τσιράκια του νεοοθωμανισμού, και επαναφέρουν το ρεπούσειο κουρελούργημα: Η Τουρκοκρατία ήταν ευλογία για το Γένος. Οι παπάδες φταίνε για όλα…

Στο βιβλίο οι πανηγυρικοί της Ακαδημίας για την επέτειο του ’21, που επιμελήθηκε ο αείμνηστος Πέτρος Χάρης, διαβάζουμε στον λόγο που εκφώνησε στις 24 Μαρτίου του 1967, ο σπουδαίος καθηγητής Σπ. Μαρινάτος, μετάφραση της άδειας ταφής χριστιανού που έδιναν οι Τούρκοι. Το παραθέτω: «Συ ο παπάς, του οποίου το μεν ένδυμα είναι μαύρο ως πίσσα, το δε πρόσωπο ως το του σατανά, συ ο ιερεύς των μιαρών, ου ο έλκων την καταγωγήν από τον άπιστον Ιησούν, διατάσσεσαι: Τον εις τον έθνος σου ανήκοντα άπιστον Γρηγόριον, ο οποίος εψόφησε σήμερον, αν και την μεν ψυχήν του παρέδωκεν εις τον σατανά, το δε βρωμερόν πτώμα του δεν το δέχεται το χώμα, έξω και μακράν της πόλεως ανοίξατε λάκκο και διά λακτισμάτων ρίψατε αυτόν, εντός τούτου» (σελ. 774). Αυτά έλεγαν οι ακαδημαϊκοί, πριν ενσκήψει η «προοδευτική λαίλαπα». Χαρά που το ‘χουν τα βουνά/ που βλέπουν διάκους με σπαθιά/ παπάδες με ντουφέκια» τραγουδούσαν οι ηρωικοί ραγιάδες, γιατί αυτά έβλεπαν. Δεν διάβαζαν τα «έγκυρα» αρχεία της Τουρκιάς…

7 Οκτωβρίου 1838 ο στρατηγός Θ. Κολοκοτρώνης, παραβίασε, ζωσμένος με τις ασημοκαπνισμένες μπιστόλες του, το άσυλο του μοναδικού τότε Γυμνασίου των Αθηνών. «Ενθουσιασθείς από την παράδοσιν του πεπαιδευμένου Γυμνασιάρχου κ. Γενναδίου συνέλαβεν επιθυμίαν του να ομιλήσει, ει δυνατόν, και ο ίδιος προς τους νέους μαθητάς», γράφει ο Τσερτσέτης. (Τσερτσέτη «Άπαντα» τόμ. Γ΄, σελ. 279, εκδ. «Βαλέτα»). Ο λόγος εκφωνήθηκε την «επιούσαν ημέραν» στην Πνύκα. Ένας λόγος ρατσιστικός, σκοταδιστικός, έμπλεος θρησκοληψίας, όπως θα τον χαρακτήριζε η νεοταξική λίγδα των πανεπιστημιακών εδρών. Μίλησε για την όλο καλοσύνη και ευγένεια συμπεριφορά των Τούρκων έναντι των «Ελληνόφωνων» (όπως τους ονομάζει ο κυρ- Βερέμης). Αντιγράφω. «Οι παλαιοί Έλληνες, οι πρόγονοί μας, έπεσαν εις την διχόνοιαν και ετρώγονταν μεταξύ τους, και έτσι έλαβαν καιρόν πρώτα οι Ρωμαίοι, έπειτα άλλοι βάρβαροι, και τους υπέταξαν. Ύστερα ήλθαν και οι Μουσουλμάνοι και έκαμαν ό,τι ημπορούσαν διά να αλλάξει ο λαός την πίστη του. Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ’ εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν. Τον ένα έκοπταν, ο άλλος τον σταυρόν του έκαμε…». Παρένθεση. Το βιβλίο Γλώσσας Στ΄ Δημοτικού, γ΄ τεύχος, σελίδα 105, φιλοξενεί απόσπασμα του λόγου στην Πνύκα. Το κείμενο λογοκρίθηκε από το σημείο που λέει ο Γέρος του Μοριά «Ύστερα ήλθαν οι Μουσουλμάνοι» …. ένας τον σταυρόν του έκαμε».

Πού να ‘ξερε ο καπετάνιος ότι τα τωρινά απολειφάδια θα υπέγραφαν προσκυνοχάρτι – μνημόνια καλής συνεργασίας με τους Μεμέτηδες. Παρακάτω θα πει ο Κολοκοτρώνης, τις θρησκοληψίες του, όπως θα έλεγε η «Μη Κυβερνητική Οργάνωση» που θέλει να μαγαρίσει και να κόψει «σύρριζα» το ιστορικό μας παρελθόν.

«Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως και έπειτα υπέρ Πατρίδος». Συνεχίζει η φωνή της ματοκυλισμένης πατρίδας, λέει των μαθητών: «Η προκοπή σας και η μάθησί σας να μην γίνει σκερπάνι μόνο διά το άτομό σας, αλλά να κυττάζη το καλό της Κοινότητας, και μέσα εις το καλό αυτό ευρίσκεται και το δικό σας».

Εδώ επαναλαμβάνει ο Γέρος τον παππού Θουκυδίδη, στη Β΄ 60, 3: «Καλός μεν γαρ φερόμενος ανήρ τα καθ’ εαυτόν διαφθειρομένης της πατρίδος ουδέν ήσσον ξυναπόλλυται, κακοτυχών δε εν ευτυχούσι πολλώ μάλλον διασώζεται». Μεταφράζει ο Ελ. Βενιζέλος – την εποχή του οι πρωθυπουργοί μελετούσαν τον Θουκυδίδη, τώρα «επιδίδονται» σε κουμπαριές και ζεμπεκιές- «διότι ο άνθρωπος που ευδοκιμεί εις τας ιδιωτικάς του υποθέσεις, εάν η πατρίς του καταστραφεί χάνεται κι αυτός μαζί της, ενώ είναι πολύ πιθανόν ότι θα σωθεί, εάν κακοτυχεί μεν ο ίδιος, η πατρίς του όμως ευτυχεί». Ας το ξέρουν αυτό οι σημερινοί χρυσοκάνθαροι με το κλεφτοκατσικάδικο ήθος. Ήλθε ο Ιμπραΐμης, η συμφορά του Μοριά, «κιντύευε η πατρίς». Ήταν η μοναδική φορά που φοβήθηκε ο Γέρος. Όχι από τους Τουρκοαιγύπτιους. Αλλά από το προσκύνημα, την τότε «ελληνοτουρκική φιλία». «Εις τον καιρόν του προσκυνήματος εφοβήθηκα μόνον διά την πατρίδα μου, όχι άλλη φορά, ούτε εις τας αρχάς, ούτε εις τον καιρόν του Δράμαλη όπου ήλθε με τριάντα χιλιάδες στράτευμα εκλεκτό, ούτε τότε. Μόνο εις το προσκύνημα εφοβήθηκα». Τότε βροντοφώναξε ο στρατηγός το «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Το έκαμε και σώθηκε η Πατρίς. Και σήμερα φόβος, όχι τόσο για τα χιλιάδες παράνομα «στρατεύματα» του Ισλάμ που πολιορκούν την Αθήνα, αλλά για τους προσκυνημένους που «έπιασαν όλα τα πόστα». Ο αρχιστράτηγος του Μοριά, από τα βάθη της ιστορίας, βροντοφωνάζει για να ακούσει το Γένος: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Έτσι σώζονται οι πατρίδες.

Αιωνία η μνήμη….

Νατσιός Δημήτρης

δάσκαλος-Κιλκίς

.

(1583) αναγνώσεις

40 comments

  1. Προβλέπω ότι θα βρείς τον μπελά σου Δάσκάλε. Δεν είναι δυνατόν ένας δημόσιος λειτουργός να κάνει κυρήγματα “μισαλλοδοξίας, ρατσισμού και εθνικισμού”. Υποθέτω ότι στο έχουν ήδη επισημάνει (δηλ. απειλήσει) αλλά δεν το έχεις κάνει γνωστό.

    Ϊσως ο Διιπετής μισοπόρπαξ, μιξοβάρβαρος που διαλυμαίνεται το έθνος μετά διακεχρημένου τάλαντος εξυπηρετώντας την μικροφιλοτιμία του θα σε διαβάλει.

    Πολλά δια- παίζουν εδώ. By the way, η λέξη “διαβουκολέω” (to cheat with false hopes)
    ακολουθείται από τη λέξη “διαβουλεύω” στο λεξικό των Liddell & Scott. “διαβούλιον” και “διαβολία” είναι και αυτές εκεί γύρω στή ίδια στήλη.

  2. Έτσι πρέπει να είναι ο πραγματικός δάσκαλος

  3. Την αλήθεια είπε ο Δάσκαλος. Η αλήθεια δεν είναι μισή ή τρία τέταρτα. Αυτά είπε ο Γέρος, αυτά γράφτηκαν και για αυτά πολέμησε ο λαός. Μπράβο Δάσκαλε! Να πως ξαναρχίζει το Κρυφό Σχολειό ώστε να διατηρηθεί η εθνική συνείδηση στα Ελληνόπουλα.

  4. Τελικῶς, δηλαδή, εἴμαστε μὲ τὸν Μπραΐμη ; Διότι αὐτὸς ἄρχισε μὲ τὴν φωτιὰ καὶ τὸ τσεκούρι καὶ μόνον εἰς άντίποινα ἀναγκάσθηκαν καὶ οἱ Ἕλληνες νὰ καῖνε ὅσα ἐκεῖνος ἄφηνε ὄρθια μὲ ἀντάλλαγμα τὴν ὑποταγή, τὸ προσκύνημα. Καὶ μήπως λείπουν τὰ ἐπιχειρήματα κατὰ τῶν παραχαρακτῶν τῆς ἱστορίας ; Τώρα ποὺ οἱ ἀπόψεις τους συζητοῦνται δημόσια καὶ ὄχι στὸ ἄβατο τῆς πολιτικῆς ὀρθότητος τῶν ἑλλαδικῶν πανεπιστημίων, βλέπουμε πόσα ἀκριβῶς ἐπιστημονικὰ περιέχουν καὶ πόση προκατάληψη, πόση μειονεξία καί, κυριώτατα, πόσες ἀνακρίβειες.
    Ἀλλὰ νὰ μὴν κρυβουμε καὶ τὴν ἀλήθεια : Γιατὶ ἔγινε τόσο ἐπικίνδυνο τὸ προσκύνημα ; Διότι καὶ οἱ Ἕλληνες ἄτακτοι κατέληξαν νὰ καταπιέζουν τοὺς Ἕλληνες χωρικούς ὅσο καὶ οἱ Τουρκοαιγύπτιοι, ἂν ὄχι χειρότερα. Καὶ ἡ αἰτία εἶναι ἡ ἴδια ποὺ ἔκανε τὸ ἐλεύθερο νεοαπελευθερωμένο κράτος νὰ εἶναι ἀποδεδειγμένως χειρότερο πρὸς τοὺς πολίτες του ἀπὸ τὴν Ὀθωμανικὴ αὐτοκρατορία : Οἱ Ἕλληνες θεωροῦμε ὅτι ἡ πειθαρχία στὸν νόμο εἶναι κάτι σὰν εἰδωλολατρεία. Ἐμεῖς, λέμε, κάναμε τὸν νόμο, ἐμεῖς τὸν παραβιάζουμε. Ἀφοῦ, λοιπόν, περιφρονοῦμε τοὺς νόμους μας, φυσικὸ εἶναι, πρὸ τῆς ἀναρχίας, νὰ καταλήγουμε νὰ ὑποτασσόμεθα σὲ ξένους νόμους. Γι`αὐτὸ οἱ Ἕλληνες παρέμειναν τόσους αἰῶνες καὶ ἐν πολλοῖς ἀκόμη παραμένουν κάτω ἀπὸ ξένη κυριαρχία. Κάθε λαὸς κάτι ἔχει νὰ προσφέρει στὸν παγκόσμιο πολιτισμό. Οἱ Ἕλληνες προσφέραμε, προσφέρουμε καὶ μποροῦμε νὰ προσφέρουμε άκόμη πολλά. Ἐκεῖνο ποὺ δὲν μποροῦμε καὶ δὲν πρέπει νὰ προσφέρουμε εἶναι ἡ πολιτική μας ὀργάνωση. Τὸ ἄθλημα δὲν τὸ πᾶμε ούτε κι αὐτὸ μᾶς πάει.

  5. Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους.Εδω και τωρα.Οι δισταγμοι ενδυναμωνουν τους προσκυνημενους.

  6. “Διότι καὶ οἱ Ἕλληνες ἄτακτοι κατέληξαν νὰ καταπιέζουν τοὺς Ἕλληνες χωρικούς ὅσο καὶ οἱ Τουρκοαιγύπτιοι, ἂν ὄχι χειρότερα.”
    Αν δεν φέρετε ιστορικές αποδείξεις γι’ αυτά που ισχυριζόσαστε … Αφήνω τους χαρακτηρισμούς στους αναγνώστες.

  7. Απλά συγκλονιστικό!!!

    Να είσαι καλά Δάσκαλε. Μέσα στο έρεβος που μας κυκλώνει μου έδωσες Ελπίδα.

    Θα το κρατήσω για να το διαβάζω στα παιδιά μου.

  8. Συμφωνώ με τον Δάσκαλο.Κάποιος στιγμή ο ελληνικός λαός πρέπει να βγεί από την μοιραία
    παθητικότητα του και να βάλει μια “κόκκινη γραμμή” στο τι θα ανέχεται και στο τι τον
    εξοργίζει.Μόνο έτσι οι επαγγελματίες διεθνιστές θα σιγήσουν επιτέλους και θα κάνουν σωστά τη
    δουλειά τους οι εκπαιδευτικοί,δημοσιογράφοι και πολιτικοί που έχουν φιλοπατρία και επιδιώκουν
    κοινωνική δικαιοσύνη.
    Νεκτάριος Κατσιλιώτης
    Ιστορικός-Εκδότης

  9. Δύο πασίγνωστες ἱστορικὲς ἀπόδείξεις γιὰ τὸν κύριο Μανωλόπουλο :
    Κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ δευτέρου ἀπὸ τοὺς δύο ἐμφυλίους πολέμου ποὺ ἔγινε στὴν διάρκεια τῆς Ἐπαναστάσεως, κατερημώθηκε ἡ Πελοπόνησος ἀπὸ Ρουμελιώτικα, κυρίως, ἄτακτα στρατεύματα. Τὸ γράφει κάθε ἱστορία τῆς Ἐπαναστάσεως καὶ τὸ βεβαιώνει ὁ μεταξύ τῶν αὐτουργῶν Μακρυγιάννης. Κι ἔπρεπε νὰ ἔλθει ὁ Μπραΐμης γιὰ νὰ βγάλει ἡ κυβέρνηση άπὸ τὴν φυλακὴ τὸν Κολοκοτρώνη, μήπως καὶ ξαναφέρει τοὺς Μωραΐτες στὸ πλευρὸ τῆς Ἐπαναστάσεως.
    Γιατὶ οἱ Μαυρομιχαλαῖοι δολοφόνησαν τὸν Καποδίστρια, ἂν καὶ ἤξεραν ὅτι ἦταν δημοφιλὴς καὶ ὁ κόσμος θὰ τοὺς λυντσάριζε ; Διότι, ὅπως γράφει ὁ Μακρυγιάννης, δὲν μποροῦσαν πλέον νὰ συντηρήσουν τὸν ἰδιωτικὸ στρατό τους, ἀφοῦ ὁ Καποδίστριας ἔδινε χρήματα μόνον γιὰ τὸν τακτικὸ στρατό. Μὲ τὴν εἰρήνευση οἱ μπράβoι τῶν ὁπλαρχηγῶν, δὲν εἶχαν, πλέον, πρόφαση νὰ φορολογοῦν τοὺς χωρικούς, κι ἔτσι κινδύνευαν νὰ πεθάνουν τῆς πείνας. Φυσικά, οὔτε λόγος νὰ ξαναπιάσουν δουλειά. Ἀφοῦ εἶχαν μάθει καί καλομάθει νὰ γυμνώνουν τοὺς συμπατριῶτες τους.
    Κι ἀπὸ πλευρᾶς μου, ἀφήνω τοὺς χαρακτηρισμούς στοὺς συναναγνῶστες.

  10. Σε χαιρετω ως συναδελφος, σε ασπαζομαι ως αδελφος ελληνορθοδοξος.
    Εαν υπαρχουν πολλοι ανθρωποι σαν και εσενα σημερα μπορουμε να ονειρευομαστε μια
    ορθοδοξη ελλαδα με Χριστο και αγαπη για τον συνανθρωπο, οπως ηταν καποτε.
    Σε ευχαριστουμε που συνεχιζεις να γραφεις, μην φοβηθεις τιποτα….
    Καθηγητης Πληροφορικης

  11. Και εγώ θα προσέθετα ότι η Πατρίδα δεν θα είχε ανάγκη να την ελευθερώσει κανένας εάν είχαμε τα μάτια μας ανοιχτά για να μην φθάσει σε αυτήν την κατάντια. Την Πατρίδα μπορεί να την ελευθερώσει και να την κρατήσει ελεύθερη η ΓΝΩΣΗ και η ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, στοιχεία που έχουν φροντίσει εδώ και καιρό να αφαιρέσουν από την ζωή των ελλήνων. Πώς έγινε αυτό; Μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, θέμα το οποίο πολλές φορές έχει θίξει ο κύριος Νατσιός. Έτσι δεν αντιδρά κανείς. Γιατί; Μα γιατί δεν υπάρχει κοινή γνώση και κατά συνέπειαν δεν υπάρχει κοινή συνείδηση. Τί κοινό μπορεί να έχει κάποιος από εμάς με το παιδάκι της πρώτης δημοτικού που γίνεται δίγλωσσο αφού η αγγλική διδάσκεται ως δεύτερη μητρική γλώσσα; Τι κοινό μπορεί να υπάρχει μεταξύ ημών και τών νέων που δεν ξέρουν καν ποιος ήταν ο οποιοσδήποτε Κολοκοτρώνης; Ποιος ευθύνεται γι’ αυτό; Μήπως ευθύνεται και η εκπαιδευτική κοινότητα που τόσα χρόνια δεν αντέδρασε κάποιος;
    Ξέρετε κάτι; Ακούω τόσο χρόνια γύρω μου να αναμασάται η μαγική(1) λέξη “ρατσισμός” και δεν ακούω κανέναν από τους φιλολόγους και τους γλωσσολόγους να αντιδρά και να μπαίνει στον κόπο να εξηγήσει τί σημαίνει η συγκεκριμένη λέξη ώστε να πάψει πια το κόλπο της φίμωσης του κόσμου. Ρατσισμός, λοιπόν, σημαίνει να θεωρεί κάποιος ότι μία φυλή (razza) είναι ανώτερη από κάποια άλλη. Το να διεκδικεί, λοιπόν, κάποιος για την χώρα του την εθνική της αξιοπρέπεια δεν είναι ρατσισμός αλλά ρεαλισμός και λογική. Έχω την εντύπωση, λοιπόν, ότι εάν κάποιος δεχθεί τον χαρακτηρισμό ρατσιστής χωρίς να έχει εκφράσει ρατσιστική άποψη, έχει δικαίωμα να κάνει μήνυση, εάν το επιθυμεί.

    (1) Την αποκαλώ μαγική γιατί έχει την ιδιότητα να κλείνει όλα τα στόματα αυτομάτως.

  12. Μαζί σου δάσκαλε. Κάποιος επιτέλους πρέπει να λέει την αλήθεια με το όνομά της.

    Γιώργος Μιχαλόπουλος
    Δάσκαλος – Αθήνα

  13. Ο Παπάς κι ο Δάσκαλος θα βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά για το έθνος και σε τούτη τη δοκιμασία που περνά.

  14. Συγχαρητήρια στον κ. Νατσιό για το κείμενό του.
    Ας μου επιτραπεί να παραπέμψω σε ένα δικό μου κείμενο που αφορά σε άλλες μαρτυρίες για την Τουρκοκρατία που ο κ. Βερέμης “ελησμόνησε”.
    http://a-ergodes.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

  15. “Ο Παπάς κι ο Δάσκαλος θα βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά για το έθνος και σε τούτη τη δοκιμασία που περνά.”

    Καλό θα είναι, οι πολίτες αυτής της έρμης χώρας, να μην περιμένουνε άλλυς να βγάλουνε τα κάστανα από την φωτιά και να προχωρήσουνε οι ίδιοι στις απαιτούμενες ενέργειες. Ίσως τότε να μην χρειαστεί να ξανακλαψουρευτούμε για την…άδικη μεταχείρισή μας από την Δύση αλλά και για την άκριτη εισαγωγή προτύπων από το εξωτερικό!

  16. H συγκεκριμένη παραγωγή έχει χορηγό την Εθνικη Τράπεζα, μήμπως πρέπει όσοι Ελληνες έχουν λογαριασμούς σε αυτήν και σέβονται τον εαυτό τους, τη πατρίδα τους και τους προγόνους τους, να τους κλείσουν άμεσα;

    Δεν είναι δυνατόν να τους αφήνουμε να βρωμίζουν τα χώματά μας που ποτιστήκανε από το αίμα το προγόνων μας για να εξαπολύουν από αυτά το ανθελληνικό τους παραλήρημα και προπαγάνδα.

    Μήμπως τα χωριά που επισκέπτονται για να κάνουν τις διάφορες παραγωγές τους, όπως αυτή τη κατάπτυστη σχετικά με το 1821, δε θα πρέπει να συνεργάζονται με κανένα τρόπο μαζί τους και ακόμα καλύτερα να τους παίρνουν με τις κλωτσιές και να τους κυρήττουν ανεπιθύμητους;

    Ο κόσμος θα πρέπει να ξανασκεφτεί τη συμμετοχή του στις διάφορες και καλά “οικολογικές” και άλλες δράσεις του συγκεκριμένου τουρκοκάναλου, είναι τουλάχιστον ειρωνικό να χρησιμοποιούν στο “σκαϊ” ατάκες του στύλ “Ολοι μαζί η Ελλάδα μπορεί” την ίδια στιγμή που οι ίδιοι της σκάβουν το λάκο.

    Τα προσωπεία πλέον έχουν πέσει, καμία υποστήριξη και με κανένα τρόπο στους εχθρούς του Ελληνισμού, δε θα γίνουμε συνένοχοι στο έγκλημα.

  17. Ξέρετε τι σημαίνει στ’ αρβανίτικα η λέξη βερέμης; Σ ι χ α μ ε ρ ό ς. Τυχαίο;

  18. Κύριε Νατσιέ συγχαρητήρια, δίνετε άλλη αίγλη στο site ολόκληρο με τα άρθρα αυτά.
    Για τους σχολιαστές θα ήθελα να πώ στον κ. Γεώργιο Ιακ. ότι “πέρασε και δεν ακούμπησε” καν… Είναι τελείως άσχετα και τα σχόλια αλλά και τα παραδείγματα που έγραψε παρακάτω.
    Το αστείο είναι με τον φίλτατο Imago που μόλις είδε σχόλιο με αναφορά σε “παπά” τσίμπησε και έγραψε. Έχεις γίνει μιλάμε γραφικός…

  19. Μερικές σκόρπιες σκέψεις για προβληματισμό :
    α) Οι Ρωμιοί της τουρκοκρατίας όταν κάποιος γινόταν μουσουλμάνος λέγαν ότι “τούρκεψε”. Επίσης όταν κάποιος γινόταν καθολικός λέγαν ότι “φράγκεψε”. Κατά την γνώμη μου, η θρησκεία έπαιζε καθοριστικό ρόλο για την εθνική (ΟΧΙ φυλετική) ταυτότητα.
    β) Όταν αναφερόμαστε στους ήρωες του 1821 πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι αναφερόμαστε σε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, με τις όποιες αδυναμίες και ελλατώματα, και όχι σε ΗΜΙΘΕΟΥΣ. Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη είναι ένας καλός σύμβουλος όχι μόνο ιστορίας αλλά και ανθρώπινης συμπεριφοράς. Όταν ο αγράμματος αυτός αγωνιστής (του οποίου το ύφος δεν μπορούν να φτάσουν πολυσπούδαστοι ακαδημαϊκοί) δηλώνει ότι “σιχάθηκε όλως διόλου το ρωμαίικο διότι μάθαμε όλοι την ληστείαν γενικώς”, δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης της κατάστασης που επικρατούσε. Κατάσταση που οδήγησε τον Μακρυγιάννη να απαρνηθή τον σημαντικότερο λόγο ύπαρξής του : “και αναθεμάτισα την λευτεριά που θα κάνουμε με όλους αυτούς”. Η ανθρώπινη φύση έτσι είναι και δεν αλλάζει.
    γ) κλείνω με ένα απόσπασμα από λόγο του Θεμίστιου για περισσότερο προβληματισμό :” δεν έχει σημασία γι’αυτόν που υποφέρει, αν είναι Σκύθης ή Ρωμαίος ο εκμεταλλευτής του. αυτός που εκμεταλλεύεται , αυτός είναι ο εχθρός του. Και δεν είναι λίγοι οι Ρωμαίοι άρχοντες που με την συμπεριφορά τους έκαναν ποθητούς στους πολιτές τους βαρβάρους”. (είναι και επίκαιρο).

  20. “Έχεις γίνει μιλάμε γραφικός…”

    Χαίρομαι παρα πολύ για αυτόν τον χαρακτηρισμό, γιατί θα ήμουν πολύ στενοχωρημένος εάν είχες καλύτερη άποψη για εμένα. Η εποχή του βυζαντινότροπου σκοταδισμού έχει περάσει. Η Εκκλησία, για να εξακολουθεί να έχει οποιαδήποτε απήχηση στην ελληνική κοινωνία, οφείλει να ασχοληθεί σοβαρά με την αυθεντικότητά της. Αυτό, αυτομάτως, σημαίνει, ότι θα πρέπει να απομονώσει κάτι κρετίνους σαν και εσένα, οι οποίοι στο παρελθόν έβλαψαν το Έθνος αλλά και την ίδια!

  21. Δυστυχῶς ἀγαπητὲ imago τώρα εἶναι ἡ ἐποχὴ τοῦ γνησίου σκοταδισμοῦ. Τὴν ἐποχὴ ποὺ μέμφεσθε ἐπὶ σκοταδισμῷ στὶς ἱερὲς μονὲς ἀντέγραφαν τὰ ἀρχαῖα κείμενα κι ἔτσι ἔφθασαν σὲ μᾶς. Σήμερα, ἔχουμε πλῆθος ποὺ σεμνύνονται ὅτι εἶναι δῆθεν Ἕλληνες καὶ Χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι, ἀλλὰ ἀποδεικνύουν μὲ τὰ γραφόμενά τους ὅτι οὔτε τὸ ἕνα εἶναι οὔτε τὸ ἄλλο.

  22. Ο κύριος Γεώργιος Ιακ. Γ. παρακαλείται να διαβάσει το μνημειώδες έγο του Ταξιάρχου ε.α. κ. Δημητρίου Κοκκινάκη με τίτλο “Ποιοι Δολοφόνησαν τον Καποδίστρια;”, όπου παρατίθενται άπειρα στοιχεία που αποδεικνύουν την αθωότητα των Μαυρομιχαλαίων και ανατρέπουν την Αγγλική πλεκτάνη, την οποία μας διδάσκουν ως την αληθινή ιστορία στα σχολεία.

  23. Ναί, θὰ τὸ διαβάσω καὶ θὰ ἐπανέλθω. Ἀσφαλῶς ὑπάρχουν πολλὰ ἀνοικτὰ ἐρωτήματα στὴν ὑπόθεση τῆς δολοφονίας τοῦ Καποδίστρια, ἂν καὶ ἡ ἐπίσημη θέση τῆς Ἀγγλίας δὲν εἶναι ἓνα ἀπὸ αὐτά. Καθαρὸ συμφέρον δὲν εἶχε ἡ Ἀγγλία νὰ ἐξαφανίσει τὸν Καποδίστρια, ἀφοῦ ἡ ἀποδεδειγμένως (στὸν Ρωσσοτουρκικὸ πόλεμο τοῦ 1828) ἀποτελεσματικὴ Ἐλλάδα μπορεῖ νὰ στρίμωξε μὲ ναυτικὸ ἀποκλεισμὸ τὴν Ὑψηλὴ Πύλη, ἀλλά, ἔτσι τὴν κατέστησε (μέχρι τὸ 1914!) πλῆρες ὐποχείριο τῆς Ἀγγλίας. Ἡ γεωγραφία τῆς Ἐλλάδος (μέχρι καὶ 100 χρόνια μετά, πήγαινες στὴν Χαλκίδα μὲ πλοῖο), σήμαινε ὅτι ἡ Ἀγγλία δὲν εἶχε τίποτε νὰ φοβηθεῖ στὴν Ἑλλάδα περισσότερο ἀπὸ τὴν ἀστάθεια. Ὁποιαδήποτε ὐπεύθυνη κυβέρνηση τῆς Ἑλλάδος, θὰ ἦταν ὑπὸ τὸν ἔλεγχο τῆς Ἀγγλίας. Ἄλλη θὰ ἦταν, ὅμως, ἡ κατάσταση ἂν ἐπικρατοῦσε άναρχία. Τὸ λογικώτερο, λοιπόν, εἶναι τὰ Ἀγγλικὰ ἀρχεῖα νὰ μένουν κλειστὰ γιὰ τὸ θέμα τῆς δολοφονίας Καποδίστρια εἴτε γιατὶ θὰ ζημίωναν τὶς τρέχουσες σχέσεις μὲ τὴν Τουρκία, εἴτε γιὰ τὴν χαώδη διαχείριση ποὺ ἐπηκολούθησε τῆς δολοφονίας, εἴτε, τέλος, γιὰ τὴν διαχείριση τοῦ μέλλοντος τῆς Ἑπτανήσου (ἀπίθανο, ἀφοῦ ὁ ἐπαναστατικὸς ἀναβρασμὸς καὶ τὸ Ἑνωτικὸ κίνημα ξύπνησαν πολὺ ἀργότερα). Τὸ ἀπολύτως βέβαιον εἶναι ὅτι τὴν μίζερη σταση ἔναντι τοῦ Καποδίστρια τὴν πλήρωσε πολύ ἀκριβὰ ἡ Ἀγγλία. Καὶ καμμία ἐπίσημη συμμετοχὴ νὰ μὴν εἶχε στὴν δολοφονία ἡ Ἀγγλία, οἱ ἀδέξιοι χειρισμοὶ μερικῶν μόνων (μειοψηφίας) τῶν ἐκπροσώπων της τὴν περίοδο ἐκείνη δικαιολογοῦν ἀπολύτως τὴν ἀπόκρυψη τῶν τεκμηρίων. Μὴν ξεχνᾶμε ὂτι τὴν ἀντίστοιχη πλήρη τεκμηρίωση γιὰ τοὺς ἀπολύτους ἠλιθίους χειρισμοὺς τῶν Μεγάλων (στὴν βλακεία) Δυνάμεων γιὰ τὴν περίοδο πρό τοῦ 1914 τὴν ὀφείλουμε στὶς ἀποκαλύψεις ποὺ ἔκαναν οἱ Μπολσεβίκοι, μέχρι νὰ `μποῦν κι αὐτοὶ στὸ κόλπο τῆς μεγαλωσύνης. Γιὰ κακὴ τύχη τῶν ἰστορικῶν, τὰ ἀρχεῖα τῆς Ἀγγλικῆς πρεσβείας στὴν Κωνσταντινούπολη ἔχουμε μαρτυρία αὐτόπτου ὅτι καταστράφηκαν τὸ 1914, ὀπότε οὔτε ἀπ` ἐκεῖ ἔχουν οἱ ἱστορικοὶ κάτι νὰ ἐλπίζουν.
    Γιὰ τὴν παρούσα συζήτηση ὅμως, ἡ θέση ὅτι οἱ Μαυρομιχαλαῖοι πιέζονταν ἀφόρητα ἁπὸ τοὺς μπράβους τους δὲν ἔχει καμμία σχέση μὲ τὸ ἄν δολοφόνησαν ἢ ὄχι αὐτοὶ τὸν Καποδίστρια. Ἄλλωστε δὲν ἦταν οἱ μόνοι. Ὁ Καποδίστριας ὑπολόγιζε ὅτι κληρονόμησε 35.000 ἀτάκτου στρατοῦ, ἀλλὰ μόνον 8.500 ἀναδιοργάνωσε λαμπρά καὶ ἀπελευθέρωσε τὴν Στερεὰ Ἐλλάδα. Καὶ ἅν ὑποθέσουμε ὅτι οἱ ὑπόλοιποι ἦταν στρατιῶτες ποὺ οἱ περισσότεροι ὑπῆρχαν μόνον στὶς καταστάσεις τροφοδοσίας (ἀθάνατη Ἑλλαδικὴ διαχείριση), πάλι κάποιοι θὰ ἔμειναν ἀπ`ἔξω, οἱ πιὸ προσωπικοί καὶ ἀφοσιωμένοι ἀκόλουθοι τῶν ὑπεραρίθμων ὁπλαρχηγῶν.

  24. Τι εννοείτε, κύριε Imago; Ο παπάς και ο δάσκαλος δεν είναι πολίτες αυτής της χώρας;

  25. κυρία Καλούδη, πολίτης αυτής της χώρας είναι και ο τέως βασιλιάς.
    Η εναπόθεση των ελπίδων σε μή πολιτικούς θεσμούς έχει το κόστος το οποίο καλείται να φέρει η κοινωνία μας σήμερα.

  26. Όσοι ζητούν πληροφορίες γιά τήν δολοφονία του Καποδίστρια, μπορούν να επισκεφθούν το : dimitrioskok@gmail.com
    όπου θα βρούν μία μικρή περίληψη του μεγάλου βιβλίου μου (2 τόμοι, 1300 σελ. Α4), του σχετικού με αυτό το θέμα

    Κατόπιν, για επίλυση αποριών, κατάθεση αντιρρήσεων κ,λπ., μπορούν να επικοινωνούν μαζί μου στό:
    dim_kokkinakis@yahoo.gr

  27. imago,

    κυρία Καλούδη, πολίτης αυτής της χώρας είναι και ο τέως βασιλιάς

    Πότε έγινε; Του έδωσαν την ελληνική υπηκοότητα τελικά;

    Κύριε Κοκκινάκη,

    Όσοι ζητούν πληροφορίες γιά τήν δολοφονία του Καποδίστρια, μπορούν να επισκεφθούν το : dimitrioskok@gmail.com

    Το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο να επισκεφθούμε;

  28. Τελικῶς, κατὰ τὸν ἀρθρογράφο, βγαίνει δοσίλογος καὶ ὁ Καποδίστριας ! Πάει, χάλασε κι αὐτός !
    Ἰδού πῶς :
    Γιὰ νὰ ἐξασφαλίσει τὴν Στερεὰ Ἑλλάδα, τὴν ὁποία ἡ στρατιωτικὴ κατάστασις ἔδιδε στοὺς Τούρκους, ἔδωσε ἄφεση ἁμαρτιῶν σὲ ὅλους τοὺς προσκυνημένους ὁπλαρχηγούς, Βαρνακιώτη, Ἴσκο, Τρακοκομνᾶ καὶ πολλοὺς ἄλλους, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἀπομονώσει τὶς Τουρκικὲς δυνάμεις ἐκστρατείας. Γιὰ νὰ καταλάβει κανεὶς τὸ μέγεθος τῆς διπλωματικῆς προσπαθείας καὶ τὸ κῦρος τοῦ ὑπ’ ὄψιν δοσιλόγου, μερικοὶ θυσίασαν τὰ παιδιά τους, ποὺ εἶχαν παραδώσει ὁμήρους στοὺς Τούρκους.
    Ὅπως βλέπετε, μεταξὺ Ρεπούση καὶ ὀργῆς, ὑπάρχουν καὶ τὰ πραγματικὰ περιστατικά. Κανεὶς ἀπολύτως λόγος γιὰ φωτιὰ καὶ τσεκούρι.

  29. Κύριε Imago, μία κοινωνία αγωνίζεται με όλους τους θεσμούς της γιατί εκπροσωπούν κάποιες αξίες. Εάν κάποιοι από αυτούς που εκπροσωπούν τους θεσμούς δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων δεν σημαίνει ότι φταίνει οι θεσμοί. Ξεμπερδεύτε τα λίγο τα πράγματα. Η τακτική να διαιρούμε την κοινωνία δεν νομίζω ότι βρίσκει πρόσφορο έδαφος πια. Είναι πολύ παλιά και παρωχημένη. Το να βάζουμε την μισή κοινωνία απέναντί μας δεν νομίζω ότι αποδίδει.

    Υ.Γ. Εννοείτε ότι τα κόμματα τα οποία διαφεντεύουν τόσα χρόνια τον τόπο δεν είναι πολιτικός θεσμός; Εδώ συμφωνούμε.

  30. Ἐμ πῶς νὰ εἶναι ; Ἀφοῦ δὲν εἶναι δημοκρατικῶς ὁργανωμένα, ἀλλὰ ὑπόκεινται στὴν τυραννία τοῦ ἑκάστοτε ἀρχηγοῦ τους. Πῶς νὰ λειτουργήσει δημοκρατία ἔτσι ; Πῶς νὰ τοποθετηθοῦν ὐπευθύνως ; Τὸ ὡραῖο εἶναι ποὺ καταγγέλουν τὴν τρόϊκα γιὰ «κατοχὴ» καὶ ἄλλα τέτοια ἠχηρά. Βλέπετε τοὺς διαμφισβητεῖ τὸ μονοπώλιο τῆς καταχρήσεως.

  31. Νατσιε Δημητριε προχωρα με Ψυχη και Χριστο και αφησε τις κοπριες τυπου ΙΜΑΓΚΟ που ολο κουρασμενος ειναι και αποσυρεται και ολο το βιτσιο και την βλακεια του αναδεικνυει.Προσπαθει με καθε τροπο να δειξει ποσο σοφιστικε ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ειναι.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ.ΑΙΝΤΕ……..Και μην μας κανει μαθηματα Δημοκρατιας ο τυπος…..

  32. Σκεφθεῖτε τὺν λύπη τοῦ ἀρθρογράφου, ποὺ εἶναι καὶ δάσκαλος, νὰ βλέπει νὰ τὸν ἐκθειάζουν πρόσωπα ποὺ δὲν γνωρίζουν νὰ τονίσουν οὔτε κἂν τὸ ὄνομά τους ! Καὶ τὴν Ἑλληνικὴ ἰσηγορία (δὲν τὸ εξηγῶ μήπως καὶ φιλοτιμηθοῦν νὰ ἀνοίξουν κανένα λεξικό οἱ φευγᾶτοι ἀπ` ὅ,τι Ἑλληνικὸ στὸν τόπο αὐτό) τὴν ἀντιλαμβάνονται μὲ τὸν ἀποκλεισμὸ ἀπὸ τὴν συζήτηση τῶν διαφωνούντων ! Τώρα ποὺ ἐπανεξετάζεται ἡ μεταναστευτικὴ πολιτική, μήπως νὰ ἐξετάζαμε τὴν άφαίρεση τῆς ἰθαγενείας καὶ ἀπὸ γηγενεῖς Ἕλληνες ποὺ περιφρονοῦν τόσο κραυγαλέως τὶς Ἑλληνικὲς ἀξίες ;

  33. Μά φυσικά. Έδωσα ήδη ένα e-mail.
    Το επαναλαμβάνω
    dim_kokkinakhw@yahoo.gr

    Μέ χαρά θα δεχθώ μήνυμά σας και θα προσπαθήσω να απαντήσ σε όποιο ζήτημα θέσετε

  34. Επειδή το θέμα της δολοφονίας του Μεγάλου μας Κυβερνήτου Ι. Καποδίστρια είναι πολύ σοβαρό, αλλά διαπιστώνω πως ο πολύ σοβαρός αναλυτής κ. Γεωργάνας, δεν διάβασε τήν περίληψη πού πρότεινα,(ευχαριστώ τον φίλο ο οποίος το εχαρακτήρισε με κολακευτικά λόγια), γιά να διευκολύνω τήν πρόσβαση (καί σέ όλους τους καλούς φίλους) εδημιο΄γησα την:
    istorikesalitheies.blogspot.com
    Επειδή δεν εδέχθην να έχω ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΩΦΕΛΟΣ εκ των πωλήσεων του βιβλίου, ως μη κινούμενος εκ «ταπεινών κινήτρων», έχω την δυνατότητα να συστήσω την μελέτη και του κανονικού βιβλίου, στο οποίοδημοσιοποιείυαι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλήθος ΓΝΩΣΤΩΝ και πολύ καλά ΚΡΥΜΜΕΝΩΝ στοιχείων, κάποια των οποίων ΕΚΛΑΠΗΣΑΝ από τα ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (απίστευτο ε;) αλλά ένα εξ αυτών, ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΥ ιστορικής αξίας
    διότι από μόνο του αθωώνει τους Μαυρομιχαλαιους (γι αυτό, άλλωστε και το έκλεψαν) το ενετόπισα την «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» του 1831-32, η οποία εξεδίδετο με τόν τίτλο «Γενική Εφημερίς».
    Η Αγγλία, ηρνήθη Επισήμως (δημοσιοποιώ τήν ἀπάντησή τους στο βιβλίο) τόσο στον γράφοντα, όσο και στην αείμνηστο Καθηγήτρια τοῦ Πανεπιστημίου Αθηνῶν Ἑλένην Κούκκου, αλλά και στον γνωστό Δημοσιογράφο κ Χατζάρα (εζήτησε προ ετών από τον φίλο του Πρεσβευτή της Αγγλίας στη Σερβία να του φέρει στοιχεία από τον φάκελλο, αλλά αυτός επέστρεψε και του εδήλωσε πως «ούτε και σ’ αυτόν επέτρεψαν να έχει πρόσβαση στον Φάκελλο»).
    Επίσης, από τό Κανάλι της Βουλής, προσφάτως (2010) εδηλώθη πως «ο ΜΟΝΟΣ φάκελλος τον οποίον ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να ανοίξουν οι Άγγλοι είναι αυτός που άναφέρεται στον Καποδίστρια, αν καί ἒχουν παρέλθει 180 ολόκληρα χρόνια από το 1831 που έγινε η δολοφονία του Κυβερνήτου»
    Για ενστάσεις, διαφωνίες ή λεπτομέρεις, τίθεμαι στήν διάθεση όλων των επιθυμούντων, είτε μέσω του e-mail μου το οποίο είναι dim_kokkiakis@yahoo.gr , μέ επιστολή ή τέλος και απο την παρούσα σελίδα, προκειμένου να υπάρξη ευρυτέρα ενημέρωσις. (Νομίζω πως σχετικό ερώτημα έθεσε και ο φίλος Imago και φυσικά, μπορεί και αυτός να επιλέξει τρόπο επικοινωνίας μας)

  35. @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ν. ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ
    Σᾶς παρακαλῶ νὰ δείξετε λίγη κατανόηση καὶ ὐπομονὴ διότι τὸ ζήτημα θέλει καλὴ μελέτη καὶ τῶν ὐπολοίπων πηγῶν. Πρόκειται γιὰ περίοδο πολύ ταραχώδη γιὰ τὴν ὁποία πολλοὶ σύγχρονοι ἔγραψαν. Ἔχω κάμποσα ἀπὸ τὰ βιβλία τους καὶ εἶναι, νομίζω, προφανές ὅτι ἡ συγκεκριμένη περίοδος δὲν εὐτύχησε νὰ ἔχει νηφάλιο ἀφηγητὴ καὶ πολύ λιγώτερο νηφάλιο κριτή. Μέγα δυστύχημα, διότι εἶναι ἡ περίοδος τῆς γεννήσεως τοῦ συγχρόνου Ἑλλαδικοῦ κράτους καί. συνεπῶς, εἰς αὐτὴν πιθανῶς ἔχουν τὴν ρίζα τους πολλὰ πολιτικά μας ζητήματα
    Ἀσφαλῶς θὰ διαβάσω τὸ βιβλίο. Διάβασα αὐτὰ ποὺ μπορεῖ νὰ διαβάσει κανεὶς στὸ διαδίκτυο, γιὰ τὸ βιβλίο, ἀλλὰ αὐτὰ ἁπλῶς ἐπεβεβαίωσαν ὅτι ὑπάρχει ἀνοικτὸ ζήτημα. Αὐτό,ὅμως, ἦταν γνωστὸ τὴν ἴδια τὴν στιγμὴ τῆς δολοφονίας. Πιὸ πολύ ἐνδιαφέρει ἡ μέθοδος τῆς μελέτης σας, διότι ἀπ`αὐτὴν ἀρύονται τὴν ἰσχύ τους τὰ συμπεράσματά της. Τέτοια ἀποτίμηση δὲν μπορεῖ νὰ γίνει στὸ διαδίκτυο. Ὁ θιασώτης τῆς ἠλεκτρονικῆς τεχνολογίας πρέπει νὰ ἀναγνωρίζει ὂτι σὲ μερικὰ, λίγα ἀλλὰ σημαντικά, πράγματα τὸ χαρτὶ καὶ τὸ μελάνι ὑπερέχει.

  36. Ήμουν βέβαιος γιά τήν ἀπάντησή σας. Χαίρομαι, μάλιστα, ίδιαιτέρως που προτιμάτε το «χαρτί και το μελάνι». Και μόνον ή «μυρωδιά» ενός τυπωμένου βιβλίου, μου δημιουργεί μιά διαφορετική προδιάθεση γιά μελέτη, από τήν ψυχρή επιφάνεια μιάς «οθόνης» ενός Η/Υ.
    Κατανοώ πλήρως την ανάγκη μελέτης των υφισταμένων πηγών και κατά συνέπειαν θεωρείστε δεδομένο πως, από μέρους μου, έχετε ὀσον χρόνο χρειάζεστε
    Δεν βιαζόμαστε εξ άλλου.
    Το κακό είναι πώς, όπως θα διαπιστώσετε, ΟΥΔΕΙΣ κατέγραψε, έστω ως «ρεπόρτερ» της εποχής τις λεπτομέρειες της δολοφονίας. Οι Ἱστρικοί της περιόδου, είχαν τούς δικούς τους λόγους να μη «μπούν σε λεπτομέρειες»
    Οι μεταγενέστεροι, μόνο κάποια μικρά «σπαράγματα» μᾶς ἂφησαν.
    Και η παατήρησίς σας πως εις αυτήν την ταραγμένην περίοδο, έχουν τις ρίζες τους τα πλείστα των σημερινών μας προβλημάτων, είναι απολύτως ορθή.
    Τότε ακριβώς ετέθησαν οι βάσεις της ΜΗ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.
    Για να διευκολύνω την προσπάθειά σας, μπορώ νά σας διαβιβάσω, αν φυσικά θέλετε, ένα αντίτυπο (τυπωμένο.!) της Επιτομής, σε κάποια διεύθυνση που θα μου στείλετε στην ηλ. Δνση dim_kokkinakis@yaho.gr, καθ’ όσον διανέμεται δωρεάν ως προερχομένη από χορηγία και δεν μου κοστίζει τίποτα.
    Έτσι θα διαμορφώσετε μιά πιό καλή εικόνα της δομής του βιβλίου και της μεθόδου που εχρησιμοποίησα, (παράθεσις συγκεκριμένων και τεκμηριωμένων στοιχείων, χωρίς «ποδηγέτηση» τού μελετητού, επί τω σκοπώ της εξαγωγής αβιάστων συμπερασμάτων εκ μέρους του)
    Είμαι βέβαιος, πως θα υπάρξη μια πολύ γόνιμη και επωφελής (εκατέρωθεν)ανταλλαγή απόψεων και εν καιρώ, θα μπορέσετε να μελετήσετε και όσες εκ των 81 κυρίων πηγῶν που έχω στην βιβλιογραφία, θελήσετε.
    Καί μία σύμπτωσις (όχι… «πλήρης»)
    Το βιβλίο μου επαρουσιάσθη σε πολλές Μεγάλες αίθουσες (Πολεμικό Μουσείο, αίθουσες Θεάτρων, ΕΣΗΕΑ κ.λπ.), σε ἀρκετές Πόλεις πού μου το ζήτησαν ἀλλά καί σε δεκάδες τηλεοπτικών ἐκπομπών. Ένας, λοιπόν, τών «τηλεοπτικών» του παρουσιαστών ήταν ο Κων/νος Γεωργανάς (τα επώνυμά σας διαφέρουν στόν τονισμό)
    Περιμένω μήνυμά σας.
    (Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με την ηλεκτρονική ανταλλαγή μηνυμάτων και φοβάμαι πως έχω επαναλάβει τό μήνυμά μου. Παρακαλείται ο ελέγχων να αφήσει αυτό, το δεύτερο)

  37. @Γεώργιος Ἰακ. Γ. είσαι κι`εσύ παρέα με τον imagουλα; Καὶ τὴν Ἑλληνικὴ ἰσηγορία (μην τὸ εξηγείς μήπως καὶ φιλοτιμηθοῦν νὰ ἀνοίξουν κανένα λεξικό οἱ φευγᾶτοι ἀπ` ὅ,τι Ἑλληνικὸ στὸν τόπο αὐτό) τὴν ἀντιλαμβάνονται μὲ τὸν ἀποκλεισμὸ της σαβούρας από τὴν συζήτηση, την οποία εσύ απολαμβάνεις. Τώρα ποὺ ἐπανεξετάζεται ἡ μεταναστευτικὴ πολιτική, μήπως νὰ ἐξετάζαμε τὴν άφαίρεση τῆς ἰθαγενείας καὶ ἀπὸ γηγενεῖς Ἕλληνες σαν εσένα, ποὺ δεν περιφρονοῦν τόσο κραυγαλέως τὶς Ἑλληνικὲς ἀξίες, αλλά εντέχνως προάγουν την σαβούρα της διαστροφής;

  38. Οι διάφοροι που γράφουν σχόλια εδώ, δεν έχουν καταλάβει, ότι δεν ερχόμαστε εδώ για να συζητήσουμε και να εκφράσουμε ο καθένας την αποψή του. Αυτό να πάτε να το κάνετε στα παράθυρα της τηλεόρασης. Εδώ ερχόμαστε να ακούσουμε τον λόγο του κ. Νατσιού (για το συγκεκριμένο άρθρο). Όσοι διαφωνούν, ας διαφωνούν, δεν μας ενδιαφέρει η σαβούρα τού καθενός. Γι` αυτό καλά κάνει ο κ. Νατσιός και δεν απαντά στα σχόλιά σας.

  39. ΤΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ?

    Διαβάστε το βιβλίο του Δημητρίου Ν. Κοκκινακη εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε την αλήθεια για το φόνο του Καποδίστρια. Είναι μια λεπτομερή ανακριτική, και πλήρως ΑΝΤΙΚΙΜΕΝΙΚΗ έρευνα.

    Το βιβλίο λέγετε « ΠΟΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
    ΑΘΩΟΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΑΙΟΙ ΔΕΝ ΄< ΚΤΥΠΗΣΑΝ> ΑΥΤΟΙ>
    Εκδόσεις Πελασγός Αθήνα 1999

    Ο φάκελος του Καποδίστρια στην Αγγλία παρ’όλα αυτά τα χρόνια που έχουν περάσει εξακολουθεί να εναι < ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΣ>

    Ποιοι διοικούσαν το κράτος επί τουρκοκρατίας? Και μέχρι τώρα βέβαια. Ποιοι είχαν την έδρα τους στο Ναύπλιο? ΑΓΓΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ

    Μόνον όταν διαβάσετε αυτό το βιβλίο θα είσαστε σε θέση να εκφράσετε και το σχόλιο σας.

  40. Πες τα δασκαλε..ειδικα αυτο που ειπες για το φωτια και τσεκουρι στους προσκυνημενους..ακριβως ετσι ειναι..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *