Tuesday 30 April 2024
Αντίβαρο
Ευρώπη Μιχάλης Ηλιάδης

Έρχεται το τέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Γράφει ο Μιχάλης Ηλιάδης.

eurozone_breakup

Στις 23 Ιουνίου οι Βρετανοί ψήφισαν υπέρ της εξόδου από την Ε.Ε. Όλα δείχνουν ότι τα δεδομένα στην Ευρώπη αλλάζουν.

Υπάρχει σίγουρα ένα πλήθος ζητημάτων της καθημερινής τους ζωής, τα οποία επηρέασαν τον τρόπο που εκφράστηκαν.

 Το μεταναστευτικό είναι ένα θεμελιώδες ζήτημα. Η ψήφος τους είναι μία αντίδραση στην μαζική μετανάστευση και στην ανασφάλεια που νιώθουν. Είναι μία αντίδραση στη χαμηλότερη ποιότητα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης που απολαμβάνουν, κυρίως λόγω της υπερσυγκέντρωσης μεταναστών στη Χώρα τους.

Είναι όμως και μία αντίδραση στο φασιστικό μόρφωμα των Βρυξελλών – πρόπλασμα της Παγκοσμιοποίησης. Γιατί να θέλουν να ζουν σαν μέλος μιας Ένωσης με την ανεργία στα ύψη και τη λιτότητα να τσακίζει τους λαούς του ευρωπαϊκού νότου; Γιατί να θέλουν να ζουν σε μία Ένωση στην οποία υπάρχει μόνο ένας δημοκρατικός θεσμός, το Ευρωκοινοβούλιο, στο οποίο όμως ο πρόεδρος είναι διορισμένος από τις Βρυξέλλες, όπως άλλωστε όλοι οι υπόλοιποι θεσμοί; Γιατί να θέλουν να ζουν σε μία Ένωση που ουσιαστικά και απροκάλυπτα υπηρετεί τα συμφέροντα των ισχυρών κρατών, των πολυεθνικών ομίλων και τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών; Γιατί να πρέπει να εφαρμόζουν νόμους εναντίον  της θελήσεώς τους που ψήφισαν κάποιοι άλλοι; Γιατί να τους περιορίζει κάποιος το εμπόριο με όλες τις χώρες του κόσμου;

Όμως η ερμηνεία των γεγονότων δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο στις σημερινές συνθήκες, αλλά πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις ιστορικές εξελίξεις για να είναι πληρέστερη και πλέον αξιόπιστη.

Η ίδρυση της Ε.Ε., με τις διάφορες προγενέστερες μορφές της μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, είχε βασικό σκοπό την εδραίωση της ειρήνης – μια Ευρώπη από τον Ατλαντικό ως τα Ουράλια ήταν το όραμα του ντε Γκωλ – και την αποτροπή της ανάδειξης πολιτευμάτων σαν αυτό της ναζιστικής Γερμανίας, που προσπάθησαν να επιβληθούν στους λαούς και αιματοκύλησαν δύο φορές την Ευρώπη. Γι’ αυτό άλλωστε η Γερμανία αφοπλίστηκε ουσιαστικά και ως σήμερα δεν διαθέτει πυρηνικά όπλα. Το 1990 όμως, μετά την ένωση των δύο  Γερμανιών, άλλαξε ουσιαστικά η ροή των γεγονότων. Η Γερμανία έμελλε να γίνει η ατμομηχανή της Ε.Ε. και να επηρεάζει άμεσα τις αποφάσεις στα όργανά της. Ήδη έχει δημιουργήσει κράτη δορυφόρους, στη δε περίπτωση της Ελλάδος, η εξαγορά των υποδομών (τηλεπικοινωνίες, αεροδρόμια, …) δείχνει να την καθιστούν κυρίαρχο. Η Γερμανία δείχνει να γίνεται επικυρίαρχος της Ευρώπης, μέσω της πανίσχυρης οικονομίας της. Δείχνει να πετυχαίνει τον ολοκληρωτικό έλεγχο και την επιβολή επί των Ευρωπαϊκών λαών, κάτι που δεν κατάφερε με τα όπλα στο παρελθόν, μέσω της Ε.Ε. , δηλαδή της Ένωσης που ιδρύθηκε και για να αποτρέψει μια τέτοια εξέλιξη.

Η Μεγάλη Βρετανία από την άλλη ήταν για αιώνες θαλασσοκράτειρα. Ήταν η πρωτοπόρος του σημερινού Αγγλοσαξονικού μοντέλου οικονομίας και του νομισματικού συστήματος που επικρατεί παγκοσμίως. Το 1694 ιδρύθηκε η Κεντρική Τράπεζα της Αγγλίας, από την οποία ξεκίνησε το σημερινό τραπεζικό σύστημα. Οι Βρετανοί δεν μπορούν πλέον να ανταγωνιστούν τη Γερμανία στο οικονομικό πεδίο. Δεν μπορούν όμως και να υποταχθούν στους Γερμανούς. Οι Βρετανοί αποχωρούν – αν δεν υπήρχε η παγκόσμια προπαγάνδα υπέρ της παραμονής τους, η οποία χρησιμοποίησε όλα της τα όπλα , τα ποσοστά υπέρ της εξόδου θα ήταν συντριπτικά – από μία ένωση που ελέγχεται από τους Γερμανούς, από ένα ελαττωματικό, με καθαρά τεχνικούς όρους, οικοδόμημα, από ένα σκάφος που πιθανότατα βουλιάζει.

Οι Βρετανοί επέλεξαν την έξοδο, παρότι έχουν το δικό τους νόμισμα, που τυπώνεται από την Κεντρική Τράπεζα της Αγγλίας, η οποία ανήκει 100% στο κράτος τους. Αυτό σημαίνει ότι τα όποια οικονομικά τους προβλήματα  δεν έχουν καμία σχέση με όσα υφίσταται ο Ευρωπαϊκός νότος και πολύ περισσότερο η Ελλάδα. Εδώ το Ευρώ είναι η θηλιά στο λαιμό της ελληνικής κοινωνίας. Η ανεργία, η κατάρρευση του συστήματος της υγείας, της παιδείας, της πρόνοιας, της εθνικής άμυνας, είναι αποτέλεσμα των άθλιων επιλογών των σύγχρονων κοτζαμπάσηδων της πατρίδος μας, που μας κρατούν δέσμιους στο Ευρώ και στην Ευρώπη. Συγχρόνως δε μαϊμουδίζοντας στις σύγχρονες ευρωπαϊκές «αξίες», πολεμούν με πάθος το μόνο που διέσωζε διαχρονικά τούτη τη χώρα, την Ορθόδοξη αυτοσυνειδησία του λαού μας.

Αν για τους Βρετανούς η έξοδος είναι επιλογή, για εμάς είναι άμεση αναγκαιότητα η αποχώρηση από την Ευρωζώνη σε πρώτο στάδιο και από την Ε.Ε. κατόπιν. Αν προσέξει κανείς τις λυσσασμένες αντιδράσεις όλου του μισθοφορικού πολιτικού συστήματος και των μέσων «ενημέρωσης» κάθε φορά που γίνεται αναφορά στην έξοδο της Χώρας από το Ευρώ και την Ευρώπη καταλαβαίνει ότι όλα αυτά είναι κατευθυνόμενα και μετατρέπουν την Ελλάδα σε μία αποικία χρέους, χωρίς υποδομές. Γιατί αυτός είναι ακριβώς ο στόχος των δανειστών.  Η υποθήκευση των περιουσιακών στοιχείων της Χώρας, που έγινε μέσω των δανειακών συμβάσεων και στη συνέχεια η εκποίησή τους, που συνεχίζεται σήμερα με εντονότερους ρυθμούς. Η Ελλάδα μετατρέπεται σε ένα προτεκτοράτο γερόντων, όπου οι νέοι φεύγουν και αντικαθίστανται από τους πρόσφυγες – εισβολείς, που κουβαλούν τη βίαιη κουλτούρα του Ισλάμ. Θέλουν να μας κρατήσουν με νύχια και με δόντια, σε αυτό το φασιστικό μόρφωμα, τελευταίο επίτευγμα του οποίου είναι η δημιουργία ενός ευρωστρατού. Με πρόσχημα την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης, θα μπορεί αυτός να επεμβαίνει στα κράτη μέλη, ακόμα και εναντίον της θέλησής τους, σύμφωνα με τον διεθνή τύπο, ενώ όλα αυτά κρατήθηκαν μυστικά από τους Βρετανούς πριν το δημοψήφισμα.

Δημοψήφισμα έγινε και στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2015. Εδώ όμως δεν υπάρχει κανένας σεβασμός στην βούληση του Ελληνικού λαού. Ο κ. Κάμερον παραιτήθηκε αποδεχόμενος το αποτέλεσμα. Εδώ η ψευτιά και η απάτη είναι πολιτικό προσόν για την ανάδειξη και την παραμονή στην εξουσία. Οι Βρετανοί απέδειξαν ότι διδάχθηκαν τη δημοκρατία που εδώ μεν γεννήθηκε, αλλού δε εφαρμόζεται. Εδώ ο λαλίστατος πρωθυπουργός μας συνεχίζει να κυνηγάει φαντάσματα, με  αριστερή όμως φρασεολογία. Από τη μια διακηρύττει ότι η Ελλάδα με το 1,7% του Α.Ε.Π. της Ευρωζώνης θα αλλάξει την Ευρώπη και από την άλλη ταυτίζει συλλήβδην όσους αντιδρούν στον ολοκληρωτισμό και την δικτατορική νοοτροπία της Ε.Ε με την ακροδεξιά. Άξιος ο μισθός του για την παραπλάνηση του λαού και την καταστροφή της Ελλάδος!

Ποια είναι η αντίδραση της Γερμανίας στη διαφαινόμενη βρετανική έξοδο; Μια βδομάδα μετά το δημοψήφισμα ο διεθνής τύπος πρόβαλε τα «σχέδια» του κ. Σόιμπλε, που αναφέρονται στην αναγκαιότητα για στενότερο έλεγχο των οικονομιών των κρατών μελών, μέσω ενός νέου οργάνου επιτήρησης της δημοσιονομικής τους πολιτικής. Το νέο αυτό όργανο θα μπορεί και να απορρίψει σχέδια προϋπολογισμών των κρατών. Έρχεται δηλαδή ένα νέο μέσο φασιστικής επιβολής στα υποτιθέμενα ανεξάρτητα κράτη. Βέβαια αυτό δεν αφορά στην Ελλάδα η οποία είναι ήδη υπό απόλυτη επιτροπεία .Ιδού λοιπόν τι σημαίνει περισσότερη Ευρώπη, απλά εντονότερη σκλαβιά για τους λαούς.

Θεωρώ ότι και άλλοι λαοί θα ακολουθήσουν το παράδειγμα των Βρετανών. Η ψήφος υπέρ της εξόδου ενθαρρύνει τους ανθρώπους και σε άλλες χώρες, ενώ δημιουργείται μία ευκαιρία αλλαγής. Οι αντιδράσεις βεβαίως θα είναι πολλές. Οι επιθέσεις στην Βρετανική οικονομία θα είναι τα αντίποινα στον Βρετανικό λαό. Θα προσπαθήσουν να τον πείσουν ότι έκανε λάθος, θα προσπαθήσουν να αλλάξουν την απόφασή του. Η παγκόσμια οικονομική ελίτ θα χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για να τους εμποδίσει να φύγουν. Άλλωστε για τους φασίστες η μη αποδοχή ενός αποτελέσματος που δεν εξυπηρετεί τα σχέδιά τους, είναι δεδομένη. Το είδαμε όταν έστειλαν στις κάλπες τους Ιρλανδούς τρεις φορές μέχρι να πουν «ναι» στη συνθήκη της Λισσαβόνας, το είδαμε όταν αγνοήθηκαν τα «όχι» των Γάλλων και των Ολλανδών στο Ευρωσύνταγμα το 2005, ενώ ομοίως αγνοήθηκε και το «όχι» του Κυπριακού λαού.

Το «όχι» όμως των Βρετανών πάει πέρα από τα εθνικά σύνορα .Οι πόλεμοι υπαγορεύονται από τις ΗΠΑ μέσω των Βρυξελλών και δεν αφορούν  στον Βρετανικό λαό. Η ψήφος αυτή λειτουργεί στην κατεύθυνση της μείωσης της επιθετικότητας των ΗΠΑ. Συγχρόνως μειώνεται η πιθανότητα εφαρμογής της ολέθριας συμφωνίας ΤΤΙΡ (Διατλαντική Εταιρική Συμφωνία Εμπορίου και Επενδύσεων)  και αυτό είναι θετικό για τους  Ευρωπαϊκούς λαούς.

ΟΙ Βρετανοί έχουν μια πολύ σκληρή μάχη μπροστά τους. Αν πετύχουν, θα είναι για το καλό ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Ο Πρόεδρος της ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μιχάλης Ηλιάδης

36 comments

IOANNES 6 July 2016 at 17:31

Δηλαδή το Ηνωμένο Βασίλειο ψήφισε BREXIT για να μειώσει την επιθετικότητα των ΗΠΑ; Το ίδιο Ηνωμένο Βασίλειο που σήμερα επιβεβαιώθηκε πλήρως ότι εισέβαλε στο Ιράκ, πριν καταστεί αναπόφευκτος ο πόλεμος; Το ίδιο Ηνωμένο Βασίλειο που πρωτοστάτησε στους βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας; Το ίδιο Ηνωμένο Βασίλειο που έρχεται τρίτο (μετά τις ΗΠΑ και την Ελλάδα) στους εξοπλισμούς του ΝΑΤΟ; Περί αυτού πρόκειται; BREXIT με σκοπό τη μείωση της επιθετικότητας των ΗΠΑ;

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 6 July 2016 at 19:03

Καί ὅμως, ὁ συγγράψας τὴν ἀνωτέρω ἀνάρτηση ἔχει ἀπόλυτο δίκιο. Ἑὰν ἡ πλειοψηφία τῶν πολιτῶν στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση εἶναι ὅσο ἠλίθιοι εἶναι αὐτὸς ἢ περισσότερο, ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση δὲν ἔχει κανένα μέλλον. Ὅπως εἶχε ‘πῆ ὁ πρώτος μεταπολεμικὸς καγκελάριος (1949-1963) τῆς Γερμανίας, ὁ Χριστιανοδημοκράτης Κόνραντ Ἀντενάουερ, «ὁ Θεὸς ἔθεσε ὅρια στὴν ἀνθρωπίνη σοφία, ἀλλά, δυστυχῶς, κανένα ὅριο στὴν ἀνθρωπίνη μωρία». Ἀπόδειξις ζῶσα ὅτι ὁ συγκεκριμένος ἠλίθιος ἔχει καὶ τοὺς ὀπαδούς του εἶναι ὁ ἀριθμὸς τῶν ψήφων τοῦ πολιτικοῦ κόμματος «Κοινωνία», τοῦ ὁποίου ἡγεῖται καὶ τὸ ὅτι κάποιος θεωρούμενος σοβαρὸς ἰστοτόπος φιλοξενεῖ τὶς ἀνοησίες του. Προφανῶς ὁ συγκεκριμένος ἰστοτόπος παίρνει στὰ σοβαρὰ τὸ ψώνιο του ὅτι εἶναι «συνεχιστὴς τοῦ Καποδίστρια». Τὸ ὅτι ὁ Καποδίστριας ἐκαλεῖτο καὶ μποροῦσε νὰ σταθῇ σὲ ὁποιαδήποτε σύναξη τῶν κρατούντων τῆς ἐποχῆς του ὡς ἴσος, ἐνῶ ὁ ἐπίδοξος συνεχιστής του μόνον βλακεῖες μπορεῖ νὰ γράφῃ, δὲν περνᾶ κἂν ἀπὸ τὸν νοῦ τῶν διαχειριστῶν τοῦ συγκεκριμένου ἱστοτόπου. Ἔτσι, ὁ συγκεκριμένος σφετεριστὴς καὶ βλάσφημος προβάλλεται καὶ στὸ «Ἀντίβαρο». Ἡ χρεωκοπία τῆς κοινωνίας μας καὶ πολλῶν ἄλλων, στὶς σχετικῶς εὔπορες καὶ κακομαθημένες στὴν καλοπέραση χῶρες, εἶναι ἠθική, πνευματικὴ καὶ διανοητική. Καί, συνεπῶς, ἀνίατος. Ἂς μᾶς δώσει ὁ Θεὸς δύναμη νὰ ἀντέξουμε τὰ μαρτύρια στὰ ὁποῖα μᾶς ὐποβάλλουν οἱ ἠλίθιοι. Καὶ ἂς ἐπικαλεσθοῦμε τὴν μακροθυμία Του γιὰ τὰ ἁμαρτήματά μας. Κι ἂς μὴν μᾶς βάλῃ στὸν πειρασμὸ νὰ προσκυνήσουμε τὴν βλακεία, ὁ ὁποία εἶναι ἔργον τοῦ διαβόλου.

Reply
Μανώλης Β. Βολουδάκης 7 July 2016 at 15:45

Ο ηλίθιος έχει ένα γνώρισμα: Νομίζει τους πάντες ηλιθίους εκτός, φυσικά, του εαυτού του. Ο χριστιανός ηλίθιος είναι τόσο αλαζόνας, που επικαλείται τον Θεό στην ύβρι του!

Η πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ενόχλησε και ενοχλεί πολλούς, κυρίως γιατί τους υπενθυμίζει τους συμβιβασμούς, που έκαμαν στην ζωή τους.

Μανώλης Β. Βολουδάκης

ΥΓ. Προς τους διαχειριστές του παρόντος τόπου: Η λεκτική εξύβριση ενός προσώπου στον χώρο σας, τη ανοχή σας, συνιστά συνυπαιτιότητα. Αν μη τι άλλο, τα σχόλια που δεν έχουν στοιχειώδη κοινωνική ευπρέπεια δεν πρέπει να δημοσιεύονται.

Reply
NF 7 July 2016 at 16:56

Οι Βρεττανοι παντα γκρινιαζαν για την ΕΕ, αλλα παντα εμεναν. Αυτο που τους εξοργισε και τους εκανε να αποφασισουν οριστικα την εξοδο ηταν η εκρηκτικη επιδεινωση του προβληματος των λαθρο”προσφυγων” – λαθρομεταναστων ιδιως απο Συρια. Τσιπρας-Μερκελ αποφασισαν να κανουν τους “ανθρωπιστες” και εν συνεχεια να πασαρουν το προβλημα στους υπολοιπους μεσω Βρυξελλων. Οι Βρεττανοι ειπαν “Enough is enough”. Kαι ισως με το δικιο τους. Πιθανον να ακολουθησουν και αλλοι…….

Ειτε η ΕΕ θα σταματησει να ανεχεται τις λαθρομεταναστευση, ειτε θα ΔΙΑΛΥΘΕΙ.

Reply
Κωνσταντίνος Παπανικολάου 7 July 2016 at 17:33

Αγαπητοί διαχειριστές του ιστοτόπου “Αντίβαρο”. Εκτιμώ τον αγώνα που κάνετε για μια έντιμη και ειλικρινή ενημέρωση των επισκεπτών σας. Θεωρώ, όμως, επιεικώς απαράδεκτο το να δημοσιεύετε υβριστικά, απαξιωτικά και προσβλητικά σχόλια, όπως αυτό του κυρίου Γεωργάνα. Κύριε Γεωργάνα, προφανώς, διαφωνείτε με τις απόψεις του κυρίου Ηλιάδη, όπως αυτές διατυπώνονται στο ως άνω άρθρο του. Δικαίωμά σας. Δεν έχετε, όμως, κανένα δικαίωμα να υβρίζετε, να προσβάλλετε και να απαξιώνετε έτσι έναν άνθρωπο, τον οποιονδήποτε άνθρωπο. Απ’ ότι φαίνεται, δεν έχετε επιχειρήματα για να τεκμηριώσετε την διαφωνία σας και καταφεύγετε σε ύβρεις…Αφού χαρακτηρίζετε “ηλίθιο” τον κ. Ηλιάδη, εμμέσως χαρακτηρίζετε ηλίθιους και όσους ψηφίζουν την πολιτική παράταξη “Κοινωνία”, της οποίας ηγείται ο κ. Ηλιάδης…Το παρακάνετε, δεν νομίζετε; Ο δε χαρακτηρισμός του συγκεκριμένου προσώπου ως βλασφήμου αγγίζει τα όρια της συκοφαντίας! Αν πιστεύετε πως, υβρίζοντας μια πολιτική παράταξη και όσους την εκπροσωπούν και την υποστηρίζουν, θα πείσετε για την ορθότητα των θέσεών σας, μάλλον πλανάσθε… Χαρακτηρίζετε “ψώνιο” τον κ. Ηλιάδη, επειδή θεωρεί τον εαυτό του “συνεχιστή του Καποδίστρια”. Μάθετε, λοιπόν, ότι όλοι οι εκπρόσωποι της “Κοινωνία” ταπεινά ακολουθούν τα χνάρια του μάρτυρα Κυβερνήτη Ιωάννου Καποδίστρια, χωρίς ποτέ να έχουν εξομοιώσει τον εαυτό τους με τον αθάνατο Κυβερνήτη μας. Εμπνέονται από το ήθος του, την πίστη του, τις αρχές του, την εργατικότητά του. Δεν αντέχουν άλλο την σαπίλα που αναδίδει το ημιθανές πολιτικό σύστημα, το οποίο προσπαθεί συστηματικά να γκρεμίσει ό,τι υγιές απέμεινε στον τόπο μας, και αποφάσισαν – έχοντας ειδικούς, έμπειρους και πιστούς συνεργάτες – να κατέλθουν στον πολιτικό στίβο, ελπίζοντας πρώτιστα στην βοήθεια του Θεού και στο έλεός του. Αλήθεια, κ. Γεωργάνα, το γεγονός ότι η “Κοινωνία” είναι η μοναδική πολιτική παράταξη, που επισήμως έχει αποκηρύξει την μασωνία, δεν σας λέει τίποτε; Το ότι στο πολιτικό της πρόγραμμα αναφέρεται, ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές, ως “η παράταξη όλων των Ελλήνων που αγωνίζονται για την πίστη και την πατρίδα”, δεν σας λέει τίποτε; Το ότι στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε για το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος στην Μεγάλη Βρετανία αναφέρεται πως “η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» διαφέρει από όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα, αλλά και τις πολιτικές κινήσεις της Χώρας, επειδή αδιαπραγμάτευτα προτάσσει την υπεράσπιση της Ελλάδος ως Ορθοδόξου Κράτους”, δεν σας λέει τίποτε; Το ότι, τέλος, στο ως άνω πολιτικό πρόγραμμα αναφέρεται πως” η Εκκλησία είναι η ψυχή του Γένους μας και του κράτους μας”, δεν σας λέει ούτε αυτό τίποτε; Και επιτέλους, ποιοι δεν είναι ηλίθιοι και βλάκες, κύριε Γεωργάνα; Μήπως οι άθεοι της αριστεράς ή οι θεομπαίχτες και οι θαμώνες των λεσχών και των στοών της δεξιάς; Μόνο που και οι δύο – αριστεροί και δεξιοί – έχουν έναν κοινό παρονομαστή: Θέλουν να ξεριζώσουν από τις καρδιές των Ελλήνων τον Χριστό!
Είναι ντροπή να σπιλώνετε κατ’ αυτόν τον τρόπο έναν έντιμο αγωνιστή και οικογενειάρχη, κύριε Γεωργάνα! Αυτά τα λίγα…

Reply
Βασίλης Μακρής 8 July 2016 at 01:10

Τα υβρίσματα του κ. Γεωργάνα
Προκαλεί έκπληξη πολύ μεγάλη το άηθες ύφος του κ. Γεωργάνα. Μάλιστα διατυπώνει την ερώτηση το πώς το ΑΝΤΙΒΑΡΟ προβάλει τις απόψεις της πολιτικής παράταξης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», καθυβρίζοντας συλλήβδην τον πρόεδρό της, τους ψηφοφόρους της ως ηλίθιους. Ο εν λόγω κύριος φαίνεται ότι αντλεί από τον εαυτόν του τόση « υπεροχική αίσθηση δυνάμεως», όση του δίδει την βεβαιότητα να ασχημονεί, ανενδοίαστα, ατεκμηρίωτα, ατελώνιστα και αβασάνιστα. Ποιος του έδωσε το δικαίωμα αυτό ; Ο γαυριών εαυτός του. Η ύβρις δεν είναι τίποτα άλλο από αυθάδη βία που πηγάζει εξαιτίας υπερβολικής συναίσθησης δύναμης ή εκ πάθους, αυθάδεια, προπέτεια. Σύμφωνα μάλιστα με τον Πρόκλο ο υβριστής μοιάζει με «κακῶν ῥεκτῆρα καὶ ὕβριν ἀνέρα». Ας αφήσει λοιπόν τους ψιττακισμούς ο κ. Γεωργάνας, γιατί καθίσταται λίαν πληκτικός και αμετροεπής. Ας στοιχειοθετεί έστω τα λογύδριά του με κάποια επιχειρήματα γιατί αυτά είναι ίδια και απαράλλακτα μάλλον με παραρτήματα διατεταγμένων δελτίων ειδήσεων. Ο blazé ευρωπαϊσμός του καθώς και ο ωμός και απροκάλυπτος εξουσιαστικός ορυμαγδός των κρατούντων (πάσης αποχρώσεως) είναι αυτός που κατατρύχει και ευτελίζει την ζωή όλων μας. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δίδει ένα άλλο δείγμα γραφής που πόρρω απέχει από το «ήθος» του κ. Γεωργάνα.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 8 July 2016 at 07:36

Ὁ συγκεκριμένος Δελαπατρίδης μόνος του διώρισε ἑαυτὸν «συνεχιστὴ τοῦ Καποδίστρια». Ἀπέδειξα ὅτι δὲν δικαιοῦται νὰ φέρῃ τὸν τίτλο καί, συνεπῶς, ὅτι εἶναι σφετεριστὴς καὶ βλάσφημος. Τίποτε περισσότερο καὶ τίποτε λιγώτερο. Μιὰν ἁπλῆ σύγκριση Καποδίστρια-Ἠλιάδη μπορεῖ νὰ τὴν κάνῃ καὶ ὁ ἀπλούστερος ἄνθρωπος. Ἐκτὸς καὶ ἂν εἶναι ἠλίθιος …

Reply
Μανώλης Β. Βολουδάκης 8 July 2016 at 07:50

Κύριοι διαχειριστές,

Από χθες έχω απαντήσει στις ύβρεις, που επιτρέψατε να δημοσιευθούν αλλά προφανώς δεν προτίθεστε να δημοσιεύσετε την απάντησή μου.

Αντιθέτως, δημοσιεύσατε δευτερολογία ύβρεων, γεγονός που με αναγκάζει να επιφυλαχθώ των νομικών δικαιωμάτων, που υπερασπίζουν τα δικαιώματα στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Λυπάμαι πολύ για την στάση του ιστολογίου.

Μανώλης Β. Βολουδάκης

Reply
Eλοτανος 8 July 2016 at 07:56

Η υπομονή των Βρετανών απο ότι φαίνεται εξαντλήθηκε και αποφάσησαν να μην προσκυνήσουν την βλακεία του Ευρωπαϊκού οράματος που θέλει έναν Ευρωπαίο ¨προοδευτικο¨, πολυπολιτισμικό, χωρίς πατριωτισμό, φύλο και προ πάντων Χριστό.

Θα δεχθεί η ελίτ αυτήν την δημοκρατική ανταρσία έτσι εύκολα; Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να αναιρεθεί αυτή η επιλογή των άσχετων ψηφοφόρων, με κοινοβουλευτική απόφαση, κατόπιν εκλογών κλπ. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Πάντως έχουμε game changer και θα είναι ενδιαφέρον πως θα συγκλίνουν τα συμφέροντα άλλων κρατών με ανεπτυγμένο ευρωσκεπτικισμό.

Reply
Βασίλης Μακρής 8 July 2016 at 08:27

Ράβδος εν τη γωνία άρα βρέχει. Μα αυτά αναπτύσσει ο κ. Ηλιάδης στην τοποθέτησή του ; Τα περί “δελιπατρίδη” αφορούν εσάς κ. Γεωργανά και τις δικές σας εκφραστικές ανάγκες. Όσο επιδίδεσθε εις άγραν υβριστικών χαρακτηρισμών (και δεν ασχολείσθε με ό, τι αναπτύσσει στο άρθρο του ο κ. Ηλιάδης), τόσο αυτοί σας χαρακτηρίζουν και επιστρέφουν σε εσάς.

Reply
admin 8 July 2016 at 09:35

Αγαπητέ κ. Βολουδάκη, μην προτρέχετε. Την πρώτη φορά που σχολιάζει κανείς, το σχόλιό του παραμένει στην ουρά προς έγκριση. Εάν έχει ένα δημοσιευμένο σχόλιο, μετά σχολιάζει χωρίς αυτήν την προϋπόθεση. Η έγκριση προϋποθέτει την ανάγνωση του σχολίου. Γίνεται χειροκίνητα. Οι αυτόματες δημοσιεύσεις γίνονται αυτόματα. Μη βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα και μη γενικεύετε. Στο παρελθόν, έχουν φιλοξενηθεί και συνεντεύξεις σας, όπως και του κ. Ηλιάκη.

Ευχαριστώ.

Αγαπητέ κ. Γεωργάνα, για χιολιοστή, διακοσιοστή πεντηκοστή έκτη φορά (περίπου – δεν κρατώ αρχείο) σας λέω ότι ο καθένας εκφράζει μόνον τον εαυτό του.

Ευχαριστώ.

Ανδρέας.

Reply
Φιλανθρωπηνός 8 July 2016 at 11:01

Ειλικρινά, αδυνατώ να αντιληφθώ την αιτία της παρεξήγησης.
Οι συνεχιστές του Καποδίστρια οφείλουν να γνωρίζουν ότι και το πρότυπό τους υβρίζετο συστηματικώς και σε καθημερινή βάση μέχρι το τέλος. Εφόσον βαδίζουν το δρόμο του, πρέπει να οπλιστούν με την ίδια καρτερία και πολιτική διάκριση, ώστε να εκμεταλλεύονται τις προσβολές προς όφελός τους.
Για τους λοιπούς, επιτέλους, χρειάζεται διάλογος επί της ουσίας και όχι ανταλλαγές περιττών χαρακτηρισμών.

Reply
Δεξιός 8 July 2016 at 14:19

Στην συγκεκριμένη περίπτωση κυριολεκτικά εκφράζει μόνο τον εαυτό του,αφού ο παρακμιακός εσμός των αντιμνημονιακών έχει πλέον συρρικνωθεί σε τέτοιο βαθμό που τα πιο γραφικά στοιχεία του έχουν μείνει εντελώς μόνα.Και φυσικά το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να αλυχτούν από την ασφάλεια του περιθωρίου στο οποίο βρίσκονται αφού καλώς γνωρίζουν πως αν ποτέ βρίσκονταν στην εξουσία πολύ απλά θα εφάρμοζαν και αυτοί υπάκουα το Μνημόνιο υποτασσόμενοι στην αμείλικτη πραγματικότητα, όπως απέδειξαν οι θρασύδειλοι πρώην κουκουλοφόροι,οι υπάλληλοί τους και φυσικά οι ψηφοφόροι τους.

Reply
Μανώλης Β. Βολουδάκης 8 July 2016 at 14:53

Εφόσον έτσι έχει το ζήτημα, οφείλω να ζητήσω συγνώμη που προέτρεξα.

Σας ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση,

Μανώλης Β. Βολουδάκης

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 8 July 2016 at 23:08

Ἐκεῖνο πού θά μποροῦσε νὰ ‘πῇ ὁ Καποδίστριας γιὰ τοὺς ἐχθρούς του θὰ ἦταν τὰ λόγια τοῦ Κυρίου «Ἐμίσησάν με δωρεάν». Ἀκριβῶς τὰ ἴδια θὰ μποροῦσε νὰ ‘πῇ η Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση στοὺς σημερινοὺς ὑβριστές της, ἰδίως σὲ έκείνους πού σήμερα δὲν πεινοῦν μόνον καὶ μόνον χάρη στὴν ἀλληλεγγύη της. Εἶναι δέ, ποικίλως τεκμηριωμένη ἡ στάση πού τήρησε ὁ μαρτυρικὸς Κυβερνήτης ἔναντι τῶν Προστατίδων Δυνάμεων. Ἀκόμη καὶ ὅταν τὰ συμφέροντα τῆς Ἑλλάδος ἦταν ἀντίθετα μὲ αὐτὰ τῶν Δυνάμεων, πάντοτε προοιμίαζε τὴν ἐπικοινωνία του μὲ αὐτὲς μὲ τὴν εὐγνωμοσύνη του γιὰ ὅσα αύτὲς ἔκαναν καὶ συνέχιζαν νὰ κάνουν ὑπὲρ τῆς Ἐλλάδος. Οἱ σημερινοὶ ἐπίδοξοι συνεχιστές του, μὲ τὴν δική τους τελείως ἀντίθετη, ἀχάριστη καὶ ἀναξιοπρεπῆ στάση, βλασφημοῦν τὴν μνήμη του καὶ τὸ ὄνομά του.

Ἀγαπητέ μου κύριε Σταλίδη, γιὰ διακοσιοστὴ πεντηκοστὴ ἑβδόμη φορά (δὲν ἔχω λόγο νὰ ἁμφισβητήσω τὴν ἀρίθμησή σας), ἡ ἱδία ἀφορμὴ θὰ φέρῃ τὴν ἰδία ἀντίρρηση. Ὅσο δίδετε βῆμα στοὺς ψωνισμένους, διότι, προφανῶς, βρίσκονται ψηλὰ σὲ μιὰν ἱεραρχία δῆθεν ὑμετέρων, χωρὶς νὰ φιλτράρετε τὶς καταφανεῖς, τούλάχιστον, ἀνοησίες τους, ἐγὼ θὰ ἐπισημαίνω στοὺς συναναγνώστας αὐτὸ πού θεωρῶ ὅτι συνιστᾶ εὐθύνη σας. Δέστε τὸ καὶ σὰν τὸ τίμημα ποὺ καταβάλλετε γιὰ τὴν πολύτιμο φιλία τῶν ψωνισμένων. Τὸ κόστος πού καταβάλλουμε γιὰ νὰ διατηρήσουμε μία φιλία δὲν τὴν καθιστᾶ πολυτιμωτέρα ;

Reply
Βασίλης Μακρής 8 July 2016 at 23:38

Λόγος χωρίς συνοχή, με ατεκμηρίωτες θέσεις. Το μόνο που εκφράζουν είναι ακριβώς αυτό που διακατέχει τον αρξάμενον χειρών αδίκων και ανερυθριάστων ύβρεων. Δηλ. την με “χριστιανικά” πρόσημα παραφορά κατά της “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”. Ας είναι. Επιτελείται έστω και αρνητικά, το έργο προβολής της. Όμως αυτή η συμπεριφορά θυμίζει έντονα αυτό που έλεγε ο Ηράκλειτος για όσους εμμένουν στην κλειστότητα της κώφωσής τους :
“ἀξύνετοι ἀκούσαντες κωφοῖσιν ἐοίκασι· φάτις αὐτοῖσιν μαρτυρεῖ παρεόντας ἀπεῖναι.”

Reply
Βασίλειος Λιάκος 10 July 2016 at 22:25

Συμμερίζομαι απολύτως τίς τεκμηριωμένες θέσεις που αναπτύσσει στό άρθρο του ο κ. Ηλιάδης. Δέν εκπλήσσομαι όμως καθόλου από τήν αηθεστάτη επίθεση του Γεωργάνα (άνευ “κ.”, καθ’ ότι ο ίδιος διά τής συμπεριφοράς του απεξεδύθη του δικαιώματος αυτού), ο οποίος μέ προφανή εμπάθεια και απόλυτη έλλειψη επιχειρημάτων, υβρίζει τόσον τόν κ. Ηλιάδη όσο καί τούς ψηφοφόρους τής πολιτικής παρατάξεως ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ένας εκ τών οποίων είμαι και εγώ.
Καί δέν εκπλήσσομαι ακριβώς διότι από τά γραφόμενά του ξεχειλίζει η μεγαλαυχία καί η αλαζονεία! Αλλά, δυστυχώς καί πρωτίστως είναι καί Θεομπαίχτης ασεβέστατος διότι καμώνεται τόν Χριστιανό (τρομάρα του!) καί επικαλείται τόν Θεόν προκειμένου νά επιδοκιμάση τήν Φαρισαϊκώς αλαζονική του αμετροέπεια αφού εμείς είμαστε “ψωνισμένοι” κι αυτός ο σωστός!
Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι….

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 11 July 2016 at 11:27

Ἀπηύθυνα δύο τεκμηριωμένες κατηγορίες κατὰ τοῦ κυρίου Ἠλιάδη καὶ τῶν σὺν αὐτῷ. Θὰ μποροῦσα ἀνέτως νὰ τὶς πολυπλασιάσω. Ὅμως, βλέπω ὅτι οὔτε αὐτὲς τὶς δύο δὲν μποροῦν οἱ ἀκόλουθοί του νὰ ἀνασκευάσουν. Γιὰ νὰ μὴν χάνουν χρόνο νὰ ψάχνουν, τὶς ἐπαναλαμβάνω : Ἰσχυρίζονται ὅτι εἶναι συνεχισταὶ τοῦ Ἰωάννη Καποδίστρια. Πρῶτον, τὴν διεθνῆ ἀκτινοβολία καὶ ἀπήχηση τοῦ Καποδίστρια, ὄχι μόνον δὲν ἔχει ὁ κύριος Ἠλιάδης, ἀλλὰ καὶ ἐλεινολογεῖ ὅσους τὴν ἐπιδιώκουν. Δεύτερον, τὴν προσεκτικὴ στάση τοῦ Καποδίστρια ἔναντι τῶν Μεγάλων Δυνάμεων ὁ κύριος Ἠλιάδης καὶ οἰ σὺν αὐτῷ ἐλεινολογοῦν σήμερα ὡς ὑποτέλεια. Καὶ τὶς δὺο αὐτὲς κεφαλαιώδεις προδοσίες κατὰ τῆς ἱερᾶς μνήμης τοῦ Κυβερνήτου τὶς διαπράττουν διότι ψηφοθηροῦν τσαλαβουτώντας μέσα στὰ θολὰ νερὰ τοῦ ἐθνοφυλετισμοῦ καὶ τῆς ξενοφοβίας. Ἑπομένως, εἶναι σφετερισταὶ καὶ βλάσφημοι. Ἀλλὰ καὶ ἀνίκανοι γιὰ σκέψη, διότι ἐλπίζουν ὅτι, μὲ τὶς μεγάλες φωνὲς καὶ ἀποφεύγοντας τὴν οὐσία, θὰ κρύψουν τὰ σφάλματά τους. Νομίζουν ὅτι μποροῦν νὰ πετοῦν ἐς ἀεὶ τὴν μπάλλα στὴν ἐξέδρα. Ὄχι, ὑποκριταί, δὲν σᾶς περνᾶ ! Ἀπαντῆστε εὐθέως, ἂν τολμᾶτε.

Reply
Βασίλης Μακρής 11 July 2016 at 12:45

Εθύμωσε λοιπόν ο κ.Γεωργάνας. Θα έπρεπε όμως να θυμώνει με την ανεπάρκεια του εαυτού του και να σιωπά. Ήρξατο χειρών αδίκων. Θα εισπράττει τα επίχειρα των ατοπημάτων του. Ενόμισε ότι βρίσκεται σε κάποια διεύθυνση ανθυπομανδαρινάτου της Ε.Ε. Ομιλεί περί Ιωάννου Καποδιστρίου και στρεβλώνει την αντι-ηγεμονική του στάση έναντι όλων των «μεγάλων δυνάμεων» της εποχής του. Και προς επίρρωση των ανωτέρω παραθέτω την τοποθέτηση του Καποδίστρια ενώπιον του τσάρου Νικολάου κατά τον Μάϊο του 1827. Ο Ιωάννης Καποδίστριας έφθασε στην Πετρούπολη, για να ανακοινώσει την τελεσίδικη πρόθεσή του στον Ρώσο αυτοκράτορα, να αναλάβει τα κυβερνητικά ηνία της Ελλάδος. Μεταξύ των άλλων τόνισε στον Νικόλαο : «Μην πιστέψετε καθόλου, μεγαλειότατε ότι πηγαίνω στην Ελλάδα με τη ρωσική λιβρέα στους ώμους μου. Δεν είμαι εγώ εκείνος που θα σας βοηθούσε να στήσετε εκεί τις σημαίες σας. Και δεν είμαι εγώ εκείνος που θα σας δάνειζε το χέρι του για να επιτευχθεί ένα δεύτερο πολιτικό έγκλημα, σαν εκείνο του διαμελισμού της Πολωνίας» (από το έργο της έγκριτης ιστορικού (+) Ελένης Ε. Κούκου ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ – Ο ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ 1800-1828, σελ.216). Ο δοκησίσοφος υβριστής μας λοιπόν, ταυτίζεται πλήρως με τις θέσεις αυτών που στρεβλώνουν το δείγμα γραφής του Ι. Καποδίστρια και αφήνει να εννοηθεί ότι ευθυγραμμιζόταν με τις απολυταρχικές και δεσποτικές θέσεις των «μεγάλων δυνάμεων» των αρχών του 19 ου αιώνα. Ο κ. Γεωργάνας όσο θα συνεχίζει να εκτοξεύει τα υβρίσματα – εμέσματά κατά της πολιτικής παράταξης «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», να είναι σίγουρος ότι θα αποστομώνεται και θα αποκαλύπτεται.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 11 July 2016 at 13:55

Ἔ, λοιπόν, ἂς μᾶς δείξουν οἱ αὐλικοὶ τοῦ κυρίου Ἠλιάδη μία ἐπιστολή του πρὸς ἕναν (ἀριθμὸς 1) ἰσχυρὸ τῆς γῆς, ὅπου ὀ κύριος Ἠλιάδης, συνεχιστὴς τάχα τοῦ Καποδίστρια, ἀποποιεῖται τὴν (δεδομένη γιὰ τὸν Καποδίστρια) προστασία τοῦ ἰσχυροῦ μὲ σκοπὸ νὰ ὑπηρετήσῃ, ὁ κύριος Ἠλιάδης, τὴν πατρίδα του. Βάζει κι ἡ κοσκινοῦ τὸν ἄντρα της μὲ τοὺς πραματευτάδες ! Ἂς δοκιμάσει νὰ στείλῃ ὁ κύριος Ἡλιάδης ἐπιστολὴ μὲ τὶς μπαροῦφες ποὺ γράφουν ἐδῶ οἱ αὐλικοί του καὶ θὰ γελάσουμε ὅλοι μὲ τὴν ἀπάντηση. Ἂν κανεὶς καταδεχθῇ νὰ τοῦ ἀπαντήσῃ.
Αὐτὰ τὰ γράφω διότι εἶχα ἐνεργὸ συμμετοχὴ σὲ ἐκστρατεία ἐνημερώσεως τῆς διεθνοῦς κοινῆς γνώμης γιὰ τὴν Μακεδονία καὶ ἔνοιωσα στὸ πετσί μου τὴν ζημιὰ πού κάνουν στὴν Ἑλλάδα μας οἱ πατριῶτες τῶν μεγάλων λόγων καὶ τῶν μηδενικῶν ἔργων μὲ τὶς μεγαλόστομες μπαροῦφές τους. Ὄχι μόνον δὲν βοηθοῦν τοὺς κοινοὺς ἐθνικοὺς σκοπούς, ἀλλὰ καὶ τοὺς βλάπτουν. Ἀλλὰ δὲν τοὺς νοιάζει αὐτό, Τά κουκιὰ μόνον τοὺς ἐνδιαφέρουν, ποὺ ἡ μεγαλόστομη μπαρουφολογία τοὺς προσπορίζει.

Reply
Μανώλης Β. Βολουδάκης 11 July 2016 at 14:28

Συζήτηση με ανθρώπους, που έχουν άγνοια της Ιστορίας είναι αδύνατον να γίνει, διότι πολύ απλά δεν μπορούν να την παρακολουθήσουν. Όποιος επιθυμεί, λοιπόν, συζήτηση, να καλύψει πρώτα τα κενά γνώσης που έχει και κατόπιν συζητούμε.

Ωστόσο, είναι απαραίτητη μία διευκρίνηση: Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν είναι ένα προσωποπαγές κόμμα σαν αυτά, που έχει συνηθίσει και υπηρετεί ο αθυρόστομος σχολιαστής. Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» απαρτίζεται από ανθρώπους, που θέλουν να είναι συνεχιστές της πολιτικής του Καποδίστρια (αυτό σημαίνει η λέξη παράταξη στα Ελληνικά, εκτός και αν υπάρχει έλλειμμα και στην γλώσσα). ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι τόσο υπερφίαλος, που να πιστεύει πως έστω και κατ’ ελάχιστο μπορεί να συγκριθεί με τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΛΗΠΤΟ ΙΩΑΝΝΗ Α. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ.

Τα πολλά χρόνια παραμονής και υπηρεσίας σε κόμματα (και όχι παρατάξεις, η ΝΔ δεν είναι παράταξη), που λαμβάνουν εντολές από τις στοές (εντός και εκτός Ελλάδος), θολώνουν επικίνδυνα την κρίση. Αν προσθέσει κανείς και μία στείρα και τυπολατρική θρησκευτικότητα, το αποτέλεσμα είναι τραγικό!

Στώμεν καλώς με το συγκεκριμένο ζήτημα. Ζούμε εξαιρετικά κρίσιμες στιγμές στην πατρίδα μας και έπονται ακόμα πιο δύσκολες. Συνεπώς δεν υπάρχει χρόνος για αμπελοφιλοσοφίες με αργόσχολους ή/και πολιτικάντηδες πρόθυμους να “ευχαριστήσουν” τις μεγάλες(;) δυνάμεις (τύπου Σημίτη).

Μανώλης Β. Βολουδάκης

Reply
Βασίλης Μακρής 11 July 2016 at 14:48

Οι ξενόδουλοι σφογγοκωλάριοι, και ανθυπομανδαρίνοι πρώην υπαλληλίσκοι της Ε.Ε. καλό είναι να μην αυτο-ευτελίζονται σε τέτοιο βαθμό. Ο υβριστής που σκορπάει τα εμέσματά του κατά βούληση, υπηρετεί τον γλοιώδη φιλευρωπαϊσμό του. Δεν απαντά, δεν είναι είναι και σε θέση να απαντά. Όποιος εμμένει στρουθοκαμηλικώς να υπερασπίζεται τον ευτελισμό του, αποδεικνύει έντονα και τις ανεπάρκειές του και τις ιδιοτελείς κακεντρέχειές του.

Reply
Γεώργιος Ιακ. Γεωργάνας 12 July 2016 at 13:01

Εσείς κατηγορείσθε επί σφετερισμώ και βλασφημία. Εσείς που κάνετε πορισμόν την ευσέβειαν.
Πάλι καλά που παραδέχεστε ότι ο Καποδίστριας ήταν καλύτερός σας. Πώς, λοιπόν, αφού κηρύσσετε και πράττετε τα απολύτως αντίθετα από εκείνον, ενώ βλάπτετε την Ελλάδα με τις ανοησίες σας, αφού ιεροσυλείτε και σκανδαλίζετε, μοιράζοντας προεκλογικό υλικό έξω από Ιερούς Ναούς, τολμάτε να ονομάζετε εαυτούς συνεχιστάς του Καποδίστρια ;
Όσο για τον επί κεφαλής του κόμματός σας, δεν έχει λόγο δικό του και έχει ανάγκη τους αυλικούς ; Πάντα υποψιαζόμουν ότι τον έχετε μόνον για βιτρίνα και ότι η όποια εξουσία ασκείται εκεί μέσα από φαιές εξοχότητες που κρύβονται πίσω από τους χρησίμους ηλιθίους. Πώς, με τέτοιες παραστάσεις, να μην πιστεύετε κάθε θεωρία συνομωσίας και κάθε τερατολογία ;

Reply
Βασίλης Μακρής 12 July 2016 at 21:05

Η ψυχωτική εμμονή του γνωστού πλέον υβριστού είναι φανερή. Αγνοεί ή κάνει πως δεν βλέπει τις όντως αποστομωτικές απαντήσεις που εισπράττει, φοράει την λεοντή του χριστιανού, παραληρεί με ύφος παρωχημένου μορμολύκειου, εκτοξεύει αστεία υβρίσματα που δεν πείθουν κανέναν, εμμένει στα παραληρήματά του κατά της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και υποκριτικά εκθέτει την ενόχλησή του με το γεγονός της διανομής πολιτικών εντύπων της παράταξης στα προαύλια των Ιερών Ναών. Γράφει μάλιστα ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» κάνει πορισμό της την ευσέβεια. Δεν χρειάζεται να απαντηθεί η γελοιότητα αυτή που φθάνει στα όρια της γκεμπελικής φαιδρότητος. Δεν βλέπει προφανώς το καπέλωμα του εκκλησιάσματος από λογής-λογής κομματόβια του χρεοκοπημένου πολιτικού που ιδιοποιούνται την ορθόδοξη πίστη, ενώ δεν είναι στην ουσία παρά θεομπαίχτες και θιασώτες της πλέον ειδεχθούς εξάρτησης της χώρας μας από τους επερχόμενους ολετήρες της. Δεν είναι δυνατόν να είσαι χριστιανός και ταυτοχρόνως να είσαι μεταπράτης της εξάρτησης. Όσο συνεχίζει το υβρεολόγιό του κατά της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», τόσο πιο πολύ θα αποστομώνεται.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 13 July 2016 at 09:25

Μὰ χαίρομαι πού, μὲ εὐθύνη τῶν συγκεκριμένων ψεκασμένων, μοῦ δίδεται πάλι ἡ εὐκαιρία νὰ συνεχίσω νὰ ἀποκαλύπτω σὲ ὅσους μπορεῖ καὶ νὰ ἤθελαν νὰ ἐμπιστευθοῦν τοὺς συγκεκριμένους θεοκαπήλους καὶ πατριδοκαπήλους τὴν ἔκταση τῆς ἀνοησίας των. Ἂς ἐξετάσουμε καὶ τὴν θέση τοῦ Καποδίστρια γιὰ τὸ τεμπελαριὸ στὸ δημόσιο :
Χαρακτηριστικὸ τῆς «λεπτολόγου φειδοῦς τοῦ Κυβερνήτου» ἦταν ὅτι παρέλαβε 7 ὑπουργοὺς καὶ 185 ἀρχιγραμματεῖς καὶ τοὺς ἀντικατέστησε μὲ ἕνα γενικὸν γραμματέα καὶ 11 ὑπαλλήλους. Κατανοεῖ κανένας πόσα ἐγράφησαν καὶ στὴν Ἑλλάδα καὶ στὸ ἐξωτερικὸ κατὰ τοῦ Κυβερνήτου ἀπὸ τοὺς ἀπολυθέντας λογιωτάτους.
Ποῦ εἶναι οἱ θέσεις τῆς «Κοινωνίας» γιὰ άπαλλαγὴ τοῦ δημοσίου ἀπὸ τὰ παράσιτα ποὺ τὸ ρημάζουν σήμερα ; Πουθενά, διότι ὑπάρχει καὶ ὁ φόβος ἀπωλείας ψηφαλακίων.

Reply
Βασίλης Μακρής 13 July 2016 at 12:43

Ο υβριστής δεν έχει παρά να αναγνώσει τις θέσεις της “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”, ως προς το μέγεθος του κυβερνητικού σχήματος. Ως ανεπαρκής βεβαίως, παραβιάζει ανοικτές θύρες. Και εκτός των άλλων συνεχίζει τον γελοίο στρουθοκαμηλισμό του, αναμασώντας και μηρυκάζοντας την άγνοιά του. Επαναλαμβάνω όμως ότι το κόλλημα του με την “ΚΟΙΝΩΝΙΑ” αποκαλύπτει ψυχωνευρωτικές εμμονές. Καλό θα είναι να μεριμνήσει για το πρόβλημά του

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 15 July 2016 at 12:58

Μὰ τί γράφω τόσες μέρες ; Ὅτι ἡ «Κοινωνία» εἶναι σὰν τὰ ἄλλα κόμματα, μία συμμορία πού κυνηγᾶ τὰ ψηφαλάκια. Ὅλα τὰ κόμματα ὑπόσχονται «μικρὸ καὶ εὐέλικτο κυβερνητικὸ σχῆμα». Ἀλλά, βεβαίως, τὰ ὑπόλοιπα κόμματα δὲν ἱεροσυλοῦν στὴν μνήμη τοῦ Καποδίστρια. Τιμὴ στὴν μνήμη τοῦ Καποδίστρια θὰ ἦταν νὰ κήρυττε ἡ «Κοινωνία» ὅτι θὰ ἀπαλλάξῃ τὸ πολίτη ἀπὸ τὰ 6/7 τῶν «πολιτκῶν» στελεχῶν πού μισθοδοτοῦνται ἀπὸ τὸν πολίτη καὶ ἀπὸ τὰ ἑκατὸν ἑβδομῆνατα τέσσαρα ἐκατοστὰ ὀγδοηκοστὰ πέμπτα τῶν μονίμων στελεχῶν, καθὼς καὶ ὅτι θὰ ἀπελευθερώσῃ τὶς δημόσιες ὑπηρεσίες ἀπὸ κάθε λειτουργία πού μπορεῖ νὰ γίνῃ καὶ ἐκτὸς κράτους. Ἀλλά, δὲν εἶναι κορόϊδα νὰ τιμήσουν τὸν Κυβερνήτη καὶ νὰ χάσουν ψηφαλάκια.

Reply
Βασίλης Μακρής 15 July 2016 at 15:47

Το ότι αγνοεί ο υβριστής το πρόγραμμα της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι γεγονός. Το 2008 η παράταξη είχε σαφώς υιοθετήσει την πολιτική θέση για αυστηρά μικρό και ευέλικτο κυβερνητικό σχήμα. Μάλιστα σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία ουδείς μιλούσε για κάτι τέτοιο. Αυτοί που μετά θυμήθηκαν την επιτακτική ανάγκη για μικρά κυβερνητικά σχήματα, διαψεύσθηκαν παταγωδώς από την επακολουθήσασα ζοφερή πραγματικότητα. Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ όλες μα όλες υιοθέτησαν και ακολούθησαν πολυμελή – δυσκίνητα κυβερνητικά σχήματα. Όποιος αναρωτιέται για το πλήρες πρόγραμμα διακυβέρνησης που υιοθετεί και προκρίνει η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», δεν έχει παρά να μελετήσει το πρόγραμμά της και τις πολιτικές της θέσεις. Ειδικά για τα υπουργεία Εθνικής Αμύνης και Δικαιοσύνης η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» προτείνει να αναλαμβάνουν την πολιτική ευθύνη διοικήσεως στελέχη που αναδεικνύονται από την εύτακτη και εύρυθμη και ανεξάρτητη λειτουργία των στελεχικών τους σχημάτων. Δηλ. δικαστικοί λειτουργοί και αξιωματικοί. Η γάγγραινα της κακοδιοίκησης της Ελλάδας δεν είναι τεχνικό πρόβλημα προς διευθέτηση. Έχει να κάνει με τις ίδιες τις δομές των κομμάτων. Είναι χαρακτηριστικό αυτό που γράφει ο Παναγιώτης Κονδύλης : « Ο πατριαρχικός ή πελατειακός χαρακτήρας του κοινοβουλευτισμού και συνάμα η σπάνη των θέσεων στην ελεύθερη αγορά εργασίας, είχαν ως συνέπεια να παίξει ο κρατικός μηχανισμός στην Ελλάδα ρόλο ανάλογο μ’ εκείνον που έπαιξαν τα βιομηχανικά αστικά κέντρα στη Δύση : απορρόφησε μάζες αγροτικής προέλευσης, αλλά για να τις διοχετεύσει και τις χρησιμοποιήσει με τρόπο πολύ διαφορετικό και προ παντός πολύ λιγότερο παραγωγικό. Ο πολιτικός εκποιεί το κράτος στους ψηφοφόρους με αντάλλαγμα να διανέμει αυτός και όχι κάποιος άλλος προσοδοφόρες θέσεις και αξιώματα»

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 15 July 2016 at 23:36

Ἡ «Κοινωνία» ἱδρύθηκε τὸ 2008 καὶ εἶναι αὐτὴ ποὺ ἐνέπνευσε τὸν Κωνσταντῖνο Μητσοτάκη νὰ διακηρύξῃ ὅτι θὰ κυβερνήσῃ μὲ ὀλιγομελὲς σχῆμα τὸ 1990, δηλαδὴ 18 χρόνια πρίν ἰδρυθῇ ἡ «Κοινωνία» ! Δἑν φθάνει ἡ ἐθνομπαιξία καὶ ἡ θεομπαιξία, δὲν φθάνει ὁ σφετερισμὸς καὶ ἡ ἱεροσυλία, εἶναι καὶ λογοκλόποι ἐκεῖ μέσα .
Παραπέμπω τὸν συναναγνώστη στὴν θαυμασία αὐτὴν ἀνακοίνωσή τους :
http://www.koinwnia.com/2010-01-14-18-06-37/anakoinoseis/1427-2016-07-13-14-51-08
ὥστε νὰ κατανοήσῃ ὅτι ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ κανονικὴ σέκτα, δηλαδή αἵρεση. Ὁ λόγος τους εἶναι πανομοιότυπος μὲ τῶν Ἰεχωβάδων, ἂν ὄχι χειρότερος, στὸν χιλιασμό του. Ὅλα εἶναι στραβά, ὅλα μᾶς ἀπειλοῦν, ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι, ἐκτὸς ἀπὸ μᾶς τοὺς καθαροὺς εἶναι προδότες, μολυσμένοι, προσκυνημένοι καὶ τὰ λοιπὰ ἠχηρά …

Reply
Βασίλης Μακρής 16 July 2016 at 09:42

Το θέατρο του παραλόγου ! Αυτά θέλει να βλέπει ο υβριστής, αυτά αντιλαμβάνεται αυτά εκστομίζει. Δεν αντιλαμβάνεται ποσώς τίποτα από όσα και η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ανακοινώνει, διατρέφει το νόημα και το πνεύμα των ανακοινώσεών της και συνεχίζει τα γκεμπελικά υβρίσματά του. Αυτά του επιστρέφονται και χαρακτηρίζουν τον ίδιο. Είπαμε προηγουμένως ότι ο καθείς κρίνεται από την πρακτική του. Μπορεί τα κόμματα της ευρωδουλείας να επαγγέλλονται ολιγομελή κυβερνητικά σχήματα, όμως η πρακτική τους διαψεύδει οικτρώς. Ομιλεί περί χιλιασμού μάλιστα ! Και λέει ότι η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» εκτός από τις μητσοτακικές επιρροές έχει δεχθεί και αντίστοιχες χιλιαστικές ! Ας μελετήσει την ιστορία της «Δεξιάς» και της «νέο-Δεξιάς» καθώς και τα περί χιλιασμού και να τεκμηριώνει τα γραφόμενά του. Εμπλέκει τα μη εμπλεκόμενα και σχολιάζει με απίθανο τρόπο την πρόσφατη ανακοίνωση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», από την οποία δεν αντελήφθη το παραμικρό.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 16 July 2016 at 10:10

Πολύ ἐνδιαφέρουσα ἐπιβεβαίωσις τῆς ἐκτιμήσεώς μου ὅτι μιλᾶμε γιὰ σέκτα. Οἱ λέξεις στὴν ἀνακοίνωση τῆς «Κοινωνίας» ἔχουν δύο, κατὰ τὸν συνήγορό της, νοήματα. Ἕνα πού κατανοοῦν μόνον οἱ «ἐκλεκτοί», καὶ ἕνα πού ἀντιλαμβάνεται ὅλος ὁ ὑπόλοιπος κόσμος. Μά καλά, πληρωμένο δυσφημιστὴ νὰ εἶχε τὸ συγκεκριμένο κόμμα, καλύτερα δὲν θὰ τὰ κατάφερνε !
Μπορεῖ θαυμάσια ὁ μέσος ἀναγνώστης νὰ κατανοήσῃ ποιός ἐπιχειρεῖ νὰ ἐξαπατήσῃ ἐδῶ. Λογικὸν εἶναι νά θεωροῦν οἱ φιλόδοξοι ψωνάρες ὅτι ὁ μέσος πολίτης εἶναι ἡλίθιος καὶ νὰ προσπαθοῦν νὰ τὸν κοροϊδέψουν μέσα στὰ μοῦτρά του. Καὶ ἔχουν, ἐν μέρει, οἱ ψωνάρες, δίκιο. Ἁπλῶς, δὲν τραβοῦν ὅλοι τὸ ἴδιο τὸ σχοινί. Οἱ τῆς «Κοινωνίας» εἶναι οἱ πιὸ προκλητικοὶ ἀπὸ τὸν μέσο πολιτικό. Αὐτὴ εἶναι ἡ διαφορά τους. Κι ἔχουν τὸ θράσος νά κοκορεύονται γι’ αὐτό !
Εὐτυχῶς πού ὑπάρχει καὶ Θεὸς καὶ τοὺς διατηρεῖ στὰ ἐκλογικὰ μεγέθη πού ἀρμόζουν στὸ ψώνιο τους. Καί, ναί, τελικῶς, εἰδικῶς στὴν περίπτωσή τους, ἡ προβολὴ στὸ «Ἀντίβαρο» μπορεῖ νὰ βλάπτῃ το «Ἀντίβαρο», ἀλλὰ ἀποκαλύπτει καὶ τὸ χάλι τους σὲ περισσότερο κόσμο.

Reply
Βασίλης Μακρής 16 July 2016 at 10:18

«Πάλι τὸν καῦκον ἔπιες, πάλιν τὸν νοῦν ἀπώλεσας». Και εδώ πρόκειται περί του καύκου της πλήρους αλογίας και παρακρούσεως. Ευτυχώς που ο διαχειριστής του «ΑΝΤΙΒΑΡΟ» δεν διέπεται από τέτοια φασιστικής νοοτροπίας, λογοκριτική μανία και είναι ανοικτός σε όλες τις απόψεις.

Reply
Μανώλης Β. Βολουδάκης 16 July 2016 at 10:16

Θα παρακαλέσω εκ μέρους της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» να μην δοθεί καμία άλλη απάντηση στον αργόσχολο υβριστή, που προφανώς έχει πολλά συμφέροντα από το υπάρχον πολιτικό σύστημα για να το υπερασπίζεται σε βάρος της αξιοπρεπείας του.

Δεν αρμόζει στο επίπεδο της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ο διάλογος εις ώτα μη ακουόντων. Είναι πασιφανής η έλλειψη παιδείας, κοινωνικής συμπεριφοράς, αλλά και στοιχειώδους εγκεφάλου.

Στώμεν καλώς! Ας σχολιάζει στο εξής μόνος του!

Reply
Βασίλειος Λιάκος 16 July 2016 at 10:35

Παρακολουθώντας τίς τελευταίες ημέρες τά αναρτηθέντα σχόλια, έρχομαι νά συμφωνήσω πλήρως μέ τήν προτροπή του κ. Μανώλη Βολουδάκη, διότι πραγματικά ο “αργόσχολος υβριστής” (όπως προσφυώς ανωτέρω εγράφη) είναι μιά κλασική περίπτωση εμμονικής παρακρούσεως πού άλλα διαβάζει μέν, αλλά τά αντιλαμβάνεται κατά τό ίδιον χαμαιρπές συμφέρον.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 16 July 2016 at 10:38

Γιὰ να μὴν εἶμαι καὶ τελείως ἀρνητικός, ἰδοὺ και μία ἐποικοδομητικὴ πρότασις : ἀφοῦ ἡ «Κοινωνία» θέλει νὰ εἶναι κοντὰ στὸν λαό, ἂς προσαρμόσῃ τὴν ἐκφορὰ τοῦ ὀνόματος τοῦ κόμματος στὸν τρόπο πού τὸ ἐκφέρει ὁ πολὺς λαός : «Κενωνία», ὅπως στὴν φράση «κατηραμένη κενωνία». Μάλιστα, ἀφοῦ θέλει νὰ διαφέρῃ ἀπὸ τὰ «συστημικὰ» καὶ «ξεπουλημένα» κόμματα, ἂς προσαρμόσῃ καὶ τὴν ὀρθογραφία : «Κενονία». Κενὴ περιεχομένου εἶναι ἔτσι κι ἀλλιῶς.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 16 July 2016 at 18:08

Ἀπὸ ποῦ προκύπτει κύριε Βολουδάκη μου ὅτι ὑπερασπίζει κανεὶς ἐδῶ «τὸ ὑπάρχον πολιτικὸ σύστημα» καὶ μάλιστα λόγῳ συμφέροντος ; Δηλαδὴ μόνον ἡ αὐθεντία σας καὶ ὁ, καταφανῶς, ἀχυράνθρωπος ποὺ προβάλλετε ὡς ἀρχηγό σας ἔχετε τὸ μονοπώλιον τῆς «ἀντισυστημικότητος» ; Τόσο ψωνισμένοι εἶσθε, λοιπόν ; Νὰ σημειώσω ὅτι σὲ ὅσα περὶ προσβολῆς καὶ σφετερισμοῦ μνήμης τεθνεῶτος κατήγγειλα εἰς βάρος σας δὲν ἠμπορέσατε νὰ ἀπαντήσετε.
Ὡς πρὸς τὸ σκέλος τοῦ συμφέροντος, ἐσεῖς, δηλαδή, μόνον ἀπὸ συμφέρον κινούμενοι γράφετε ; Καὶ βάσει τῆς δικῆς σας πρακτικῆς κρίνετε καὶ τοὺς ἄλλους ;
Γιὰ νὰ τεκμηριώσω δέ, καὶ τὴν τρικυμία ἐν κρανίῳ ποὺ ἔχετε, λογικῶς, ἕνας ἀργόσχολος ποὺ ἐκτελεῖ ὑπηρεσία γιὰ τὸ συμφέρον του δὲν μπορεῖ ταυτοχρόνως νὰ εἶναι ἀργόσχολος. Κάνει κάτι γιὰ νὰ κερδίσῃ τὰ πρὸς τὸ ζῆν. Καὶ νομίζετε ὅτι ἡ σέκτα σας εἶναι τὸσο σημαντική, ὥστε ἀξίζει κάποιος νὰ πληρώσῃ γιὰ νὰ τὴν καταγγείλῃ ; Ἐμ τότε, θὰ πεῖτε, γιατί, καλέ μου ἄνθρωπε, δὲν μᾶς ἀφήνεις ἡσύχους νὰ ἐκμεταλλευόμεθα ὅσο μποροῦμε τὸ μικρὸν ποίμνιον ποὺ ἔχουμε καταφέρει νὰ κοροϊδεύουμε ; Τὴν ἀπάντηση τὴν ἔχω, άλλὰ ἐλπίζω νὰ βρῆτε καιρὸ ἀπὸ τὶς ποικίλες ἀσχολίες σας γιὰ νὰ θέσετε πρῶτα ρητῶς τὴν ἐρώτηση. Γιὰ νὰ δοῦμε, θὰ τὸ βρῆτε τὸ θάρρος ;

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.