Βιβλία: σάβανα τοῦ Γένους μας – «Νεοελληνική Γλῶσσα» Γ΄ Γυμνασίου

«Τά ἄθεα γράμματα ὑφαίνουνε τό σάβανο τοῦ
Γένους μας
»


Κωστῆ Μπαστιᾶ «ὁ Παπουλᾶκος»

 

χω σέ πολλά κείμενα σχοληθ μέ τά βιβλία γλώσσας το
δημοτικο
σχολείου, τά πελέκητα «περιοδικά ποικίλης λης», πως
πρέπει νά
νομαστον. δ καί λίγο καιρό στρώθηκα
καί
μελέτησα τά γλωσσικά βιβλία του Γυμνασίου. (Σέ κάθε τάξη,
πλήν τ
ν ρχαίων λληνικν διανέμονται στούς μαθητές τρία γχειρίδια.
να βιβλίο «Νεοελληνικς
Γλώσσας», συνοδευόμενο
πό τό «Τετράδιο ργασιν» καί να τρίτο πού τιτλοφορεται
«Κείμενα
Νεοελληνικς
Λογοτεχνίας».
πιπροσθέτως παρέχεται καί μία «στορία
Νεοελληνικ
ς Λογοτεχνίας» κοινή καί γιά τίς τρες
τάξεις). Πρ
τα παραθέτω τό συμπέρασμα καί κατόπιν
τεκμηρίωσή του:
ν τά βιβλία το δημοτικο συνιστον χρωμα, γευστα καί οσμα περιοδικά, προπαιδεία καταναλωτισμο καί μορφωσις, το
Γυμνασίου
προετοιμάζουν
καί
κπαιδεύουν τόν αριανό νθέλληνα καί κκλησιομάχο.
Θά τά
ποκαλοσα, χωρίς φόβο καί πάθος, γχειρίδια
γενιτσαρισμο
. ( ξαιρετική κριτική σκησε
στά
βιβλία
το
Γυμνασίου συνάδελφος, φιλόλογος καί θεολόγος κ. Εδοξία
Α
γουστίνου).

Στό παρόν ρθρο θά καταπιαστ μ’ να
μόνο «βιβλίο», τήν «Νεοελληνική Γλ
σσα» Γ΄ Γυμνασίου. Νά χουμε
πάντοτε
π’ ψιν τι τά νν σχολικά βιβλία χρηματοδοτονται κατά 75% πό τό
Ε
ρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμεο καί
25%
πό θνικούς πόρουςθνικοί
πόροι»; τί ε
ναι ατό; τρώγεται;).


νάδοχος συγγραφέας,
«νονός»,
εναι τό
«ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ»,
κδοτικός οκος, ποος μαζί μέ τόν «ΠΑΤΑΚΗ», ξέδωσαν τά πανάκριβα βοηθήματα,
πρίν
κόμα φθάσουν τά μαθητικά βιβλία στά σχολεα. (δο
πεδίον δόξης λαμπρόν γιά ε
σαγγελες).

ρχίζω τό ξεφύλλισμα το
βιβλίου. Παραθέτω τούς τίτλους τ
ν νοτήτων.

1η). λλάδα στόν κόσμο. 2η). Γλσσα –
Γλ
σσες καί πολιτισμοί το
κόσμου. 3
η). Εμαστε λοι διοι.
Ε
μαστε λοι διαφορετικοί. 4η). νωμένη
Ε
ρώπη καί Ερωπαοι πολίτες. 5η). Ερήνη –
Πόλεμος. 6
η). νεργοί
πολίτες διά τήν
περάσπισι οκουμενικν ξιν. 7η). Τέχνη: Μία γλσσα
γιά
λους, σέ λες τίς ποχές. 8η). Μπροστά στό μέλλον.

πό τούς τίτλους διαπιστώνουμε τι μλλον
πρόκειται γιά κομματικό φυλλάδιο τ
ς προοδοαριστερς,
παρά γιά σχολικό βιβλίο. Ε
σερχόμαστε στά νδότερα
το
νεοταξικο κουρελουργήματος.

Σελ. 10. Ποίημα το δ. λύτη, χι βέβαια πό τό «σμα ρωΐκό καί πένθιμο» οτε πό τό
«
ξιον στί», λλά κάποιο πού τιτλοφορεται « Alfa Romeo».

ρωϊσμός εναι «μικροαστική προκατάληψις» καί «εναι μεγάλη νάγκη
νά
ερεθον
τρόποι,
στε νά παλλαγ
κόσμος
πό τήν βάρβαρη ξία
του
ρωϊσμο», πως δηλώνει ρχηγέτης
το
γραικυλισμο ννα Φραγκουδάκη.

Σελ. 11η. Κείμενο μέ τίτλο: « λληνική κοινωνία λλάζει», συγγραφέας Χριστίνα
Κουλούρη, τ
ς γνωστς πολυπολιτισμικς
συμμωρίας (= συν+μωρίας). Τό
γνωστό ξιολύπητο παραλήρημα περί φομοιώσεως
καί συ
νυπάρξεως
«διαφορετικ
ν θνοπολιτισμικν μάδων» καί λοιπές ερογεμες
φυσαλίδες.

 Διαβάζοντας την 3η
νότητα, χεις τήν ντύπωση τι γράφθηκε γιά νθρώπους
πού βαρύνονται μέ ρατσιστικά
γκλήματα.

Σελ. 46. « ρατσισμός πως
τόν
ξήγησα στήν κόρη μου».

Σελ. 50. ρωτήσεις το τύπου «πάρχει
σήμερα ρατσισμός στήν
λλάδα;».

Σελ. 52. «Πολυεθνικές
τάξεις στό σχολε
ο», το Π. Τσίμα, το
γνωστο
μεγαλοδημοσιογράφου το ΔΟΛ.

Σελ. 54. ρωτηματολόγιο στό ποον ο
μαθητές καλο
νται νά ποδείξουν τά ντιρατσιστικά τούς ασθήματα.

Σελ. 55. ρώτησις: «Εναι ο λληνες
ρατσιστές;
» καί πό
κάτω φυλλάδιο
τς Ερωπαϊκς πιτροπς κατά
το
ρατσισμο.

Σελ. 57. Κείμενο: « γενετική εναι .…
ντιρατσίστρια». (ξιοσημείωτο: σχεδόν λα τά
κείμενα ε
ναι ποκόμματα πό τό «ΒΗΜΑ» καί τά «ΝΕΑ»).

Μέ λίγα λόγια πρέπει τά παιδιά νά νοιώσουν νοχές,
νά
μολογήσουν τό ρατσισμό τούς, τό κακό πού τούς
βρ
κε γιατί εναι λληνες, νά ξομολογηθον τό νόμημά τους καί νά δηλώσουν τι φεξς θά
προσπαθο
ν νά ποδείξουν τόν ντιρατσισμό τους καταστρέφοντας νίοτε
καί πυρπολώντας τήν ρατσιστική α
τή χώρα πού τούς γέννησε, τήν λλάδα.

Σελ. 65. Κείμενο: «Ερωπαϊκή νωση καί λληνική ταυτότητα». Διαβάζω μία ριστουργηματική πρόταση. «Εμαστε λοι κτεθειμένοι
σέ
ληθινό βομβαρδισμό πολιτιστικν
προϊόντων πού διαμορφώνονται σύμφωνα μέ τήν διεθνή διαφημιστική προβολή. Τά κράτη
θνη δέν νέκοψαν
λλά διαφόρησαν γι’ ατήν
τήν
ξέλιξη. λλάδα
τήν
νίσχυσε μάλιστα
μμεσα μέ δεολογικό
προσανατολισμό σέ μία διαστρεβλωμένη καί γι’ α
τό χωρίς πήχηση λληνική καί χριστιανική παράδοση…». πογραφή:
Κ. Σημίτης,
κσυγχρονιστής τιποτάνθρωπος.

Σελ. 72. Κείμενο: «Μετανάστες,
ο
ελωτες τς Ερώπης» (καί πάλι ντιρατσιστική στερία).
πό τά «ΝΕΑ», που συγγραφέας Γκαζμέτ Καπλάνι, λβανός
μετανάσ
της, γκαλε τήν λλάδα
γιά τήν μή
πόδοση θαγένειας στούς καταπιεζόμενους πήλυδες.
(τό
2003).
γνας του βεβαίως δικαιώθηκε…

Σελ. 106. Κείμενο: « νεανικός δεαλισμός». δ τά
παιδιά μαθαίνουν ότι «
τό πιό
σημαντικό στήν ζωή τους ε
ναι νά προστατεύουν τά τροπικά δάση, νά σώσουν τίς θαλάσσιες χελνες…». Συγγραφέας κάποιος Dalglish, κτιβιστής,
ο
κολόγος, φιλόζωος καί τά συναφ, παρδαλοειδ
μπουρδολογήματα. Σαφές τό μήνυμα. Δ
στε νόημα στή ζωή σας, σστε
τήν

Καρέτα – Καρέτα.

Σελ. 113. Κείμενο παινετικό γιά τούς Μή Κυβερνητικούς «ργανισμούς
(ΜΚΟ).

Σελ. 116. Πάλι κείμενο ξυμνητικό γιά τούς Δούρειους ππους
πού λέγονται «Μή
Κυβερνητικές
«’Οργανώσεις». Συγγραφέας;
άνθρωπος πού ασθάνεται
δυστυχής πού
εναι λληνας,
Νίκος Δήμου, γνωστή «νθρωποκάμπια» (Κόντογλου), πού δήλωσε σέ συνέντευξή του
στήν
στοσελίδα «Schooligans» πώς στήν ταφόπλακά του
πιθυμε νά γραφθ τό ξς βριστικό: «Άντε και γ… Δέν ντρέπεστε νά εστε σες
ζωντανοί καί
γώ νά μήν πάρχω». Γράφει στό ντυπο…λύμα
του
τι εναι περήφανος πού νήκει στίς περισσότερες ΜΚΟ (ο ποες
μισθοδοτο
νται μέ 500.000.000 ερ πό τό
Δημόσιο
κατ’ τος, πως πεκάλυψε
«Στάθης» στήν λευθεροτυπία), καί τι μες ο κακοί
λληνες ντιδρομε, ταν ο ΜΚΟ «διαμαρτύρονται γιά καταπίεση τν Μαρτύρων το εχωβ, τν
Σλαβόφωνων
τν Μουσουλμάνων στήν λλάδα».

(Γι’ ατόν τόν «καντιποτένιο» πως θα
λεγε Μακρυγιάννης, ερκαν
θέση στά
σχολικά
βιβλία. Παλαμάς, Κάλβος, Σολωμός, Σεφέρης, καί
λλοι
καί
λλοι «ραοι λληνες» εναι προγραμμένοι. Μάλιστα ο
συγγραφε
ς το γυμνασιακο
βιβλίου παραπέμπουν
καί στήν στοσελίδα το νεογραικύλου, γιά νά ντρυφήσουν
καί νά
μπεδώσουν ο μαθητές τίς «θνοσωτήριες»
καί «παιδαγωγικότατες» σάχλες του).

Σελ. 148. Διαβάζω τό ρμόζον, σέ ονόφλυγες
χασομέρηδες ξενυχτάδικ
ου καί χι σέ 14χρονους
15χρονους μαθητές, κείμενο. «
μα ξυπνήσεις καί χεις
βγάλει ο
ρά/ ν
κοιταχτε
ς καί χεις βγάλει βυζιά/ Dont worry be happy…». Κλείνω τό βιβλίο,
πιάνω τήν μύτη μου, δέν
ντέχω λλο τίς ναθυμιάσεις.

ς μήν απορομε, λοιπόν, καί ς μη
πέφτουμε
πό τά σύννεφα, γιατί τό θο καί γελαστό παιδί το
Δημοτικο
, μεταμορφώνεται σέ 5-6 χρόνια, σέ κουκουλοφόρο πού πυρπολε
καταστήματα καί
νθρώπους. Χωρίς Θεό, χωρίς φιλοπατρία, σέβας, φιλοτιμία, ξίες
πού δέν
ντικρίζει πουθενά στά ρυπαρογραφήματα πού το φορτώσαμε,
μαθαίνει πώς
λα πιτρέπονται.

Νατσιός Δημήτρης

δάσκαλος-Κιλκίς

Σημείωση: Το παρόν είναι μεταφορά σε πολυτονικό του
άρθρου 
Βιβλία: σάβανα του Γένους μας. Για να μην
διασπαστεί ο σχολιασμός σε δύο μέρη, είναι ενεργοποιημένος μόνο στην
αρχική ανάρτηση.

.

(899) αναγνώσεις

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *