9 σχόλια

Page 1 of 1
  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ. ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ. ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ 23 March 2010 at 19:53 |

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ/ΗΘΙΚΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΙΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟ 1821.
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
    ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΝ 17ην ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΕΟΠΟΛΗ ΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΤΕΛΕΣΕ ΤΗΝ ΘΡΥΑΛΛΙΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΞΕΣΗΚΩΜΟ, ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ( ΠΑΡΟΛΟ ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ ΑΓΝΟΗΜΕΝΟ ) ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΕΞΩΠΛΙΣΜΕΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ – ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ – ΣΥΓΚΡΟΤΕΙΤΟ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ…
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Γ.Δ.Μ

  2. Yeomos
    Yeomos 8 October 2010 at 15:36 |

    Πολύ καλή η συλλογή. Πραγματικά εντυπωσιακή.

    Προσπαθώ να γράψω ένα άρθρο στη Wikipedia για τον Γιάννη Σταθά. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω καμία εικόνα του, εκτός απο αυτή που έχετε στη συλλογή σας. Για να είμαι ήσυχως θα ήθελα να ξέρω αν θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω ή ακόμα καλύτερα την πηγή της.

    Ευχαριστώ πολύ, Γιώργος.

  3. Φειδίας Μπουρλάς
    Φειδίας Μπουρλάς 7 May 2011 at 23:01 |

    Οἱ περισσότερες ἀπὸ τὶς εἰκόνες αὐτὲς ἀναπαράγονται ἀπὸ πολλὲς δεκαετίες σὲ ἐκδόσεις, σχολικὲς ἀφίσσες κ.ἄ. καὶ προφανῶς εἶναι ἐλεύθερη ἡ χρήσις τους. Ἡ συγκεκριμένη, ὅπως καὶ ἀρκετὲς ἄλλες, εἶναι, ὅπως ἀναγράφεται, φωτογραφία πίνακος ποὺ φυλάσσεται στὸ Ἐθνικὸ Ἱστορικὸ Μουσεῖο (καὶ νομίζω ὅτι ἀρκεῖ αὐτὸ νὰ ἀναφέρετε), δὲν γνωρίζω ὅμως περισσότερα.

  4. Beriev
    Beriev 17 March 2014 at 22:02 |

    Τεράστια η προσφορά του Αντίβαρου στην αντίκρουση της προπαγάνδας των αμερικανικών ιδρυμάτων μέσω του σταθμού ΣΚΑΙ και του ΕΛΙΑΜΕΠ.

    Η συνένωση και η ομοσπονδιοποίηση των λαών της Βαλκανικής και της Μικράς Ασίας είναι μονόδρομος. Αλλά θα γίνει σύμφωνα με τα συμφέροντα των κρατών της περιοχής και όχι σύμφωνα με τα σημερινά ευρωατλαντικά συμφέροντα.

    Η εμμονή των Aμερικανών στην προσπάθεια καπελώματος των Βαλκανίων υπό Τουρκική(-νεοοθωμανική) διοίκηση δείχνει την άγνοια που έχουν πάνω σε βασικά θέματα ιστορίας και παράδοσης.

    Οι μνήμες από την αιματοβαμμένη Οθωμανική κατοχή, αν και πέρασαν σχεδόν διακόσια χρόνια, είναι ακόμα νωπές στους Χριστιανικούς πληθυσμούς της περιοχής. Όση προπαγάνδα και να κάνουν σήμερα.

  5. Ελευθέριος
    Ελευθέριος 18 March 2014 at 02:31 |

    Beriev, αν και είναι περασμένη η ώρα, θα μοχθήσω πάλι για σένα.

    Βλέπω άρχισες να βάνεις νερό στο κρασί σου∙ “από την Οχοτσκική θάλασσα και τον Βερίγγειο πορθμό”, περιορίζεσαι τώρα σε “ομοσπονδοποίηση των λαών της Βαλκανικής και της Μικράς Ασίας.”
    Από γεωγραφική άποψη, οφείλω να πώ, είναι μία αλματώδης πρόοδος!

    Η ομοσπονδοποίηση ως έννοια, αφορά σε επιμερισμό (διαμοιρασμό) κυριαρχίας και εξουσιών στα διάφορα επίπεδα της κρατικής εξουσίας, όπως λόγου χάριν ανάμεσα στην κεντρική ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τα συστατικά ομόσπονδα μέρη (πολιτείες, περιφέρειες, περιοχές, κρατίδια, καντόνια). Πρόκειται για συνταγματική διευθέτηση που προυποθέτει την ύπαρξη επίσημης πολιτικής συμφωνίας, όσον αφορά τα επίπεδα της κυβέρνησης και τις σφαίρες εξουσίας τους. Με άλλα λόγια, οι ομοσπονδίες, όπως και τα συντάγματά τους, αποτελούν πάντοτε σκόπιμα δημιουργήματα που εδράζονται σε συμβιβασμούς αλλά μπορεί και να αντανακλούν τις ιστορικές πραγματικότητες του δοσμένου χώρου και χρόνου. Οι λαοί καλούνται – αν ρωτηθούν – να επικυρώσουν με την ψήφο τους, αυτή την πολιτική συμφωνία κορυφής.
    Αλλά δεν στέκει να μιλάμε για “ομοσπονδοποίηση λαών” γιατί κάτι τέτοιο παραπέμπει σε παστοποίηση σαρδελλών, ασχέτως αν αυτό αποπειράται να γίνει και στην περίπτωση των λαών από πλευράς κυρίαρχων δυνάμεων (βλ. Κύπρος).
    Πάραυτα, όταν αναφέρεσαι στη Μικρά Ασία, τι εννοείς; Να αποσπαστούν ας πούμε οι Κούρδοι από τη σημερινή Τουρκία φτιάχνοντας ανεξάρτητο κράτος και μετά να ομοσπονδοποιηθούμε με αυτό; Γιατί δεν νομίζω να εννοείς την υπαγωγή μας στην Τουρκία, αυτά τα λέει ο Γιανναράς που δεν πίνει κιόλας!
    Από τη Βαλκανική πάλι να ομοσπονδοποιηθούμε με τα Σκόπια, τη Σερβία, τη Βουλγαρία, τη Ρωσσία; Beriev μήπως βάζεις και τσίπουρο στο κρασί σου και ονειρεύεσαι Βυζάντια και αυτοκρατορίες; Γιατί άλλο βέβαια να υπάρχει συνεργασία με τις χώρες αυτές αναλόγως βέβαια των διαθέσεων και των συνθηκών, και άλλο ομοσπονδία, για αυτό τι κόψιμο έχεις;

    Τώρα στα περί “άγνοιας των Αμερικανών σε βασικά θέματα ιστορίας και παράδοσης” σιγά να μην έπιασε πόνος τους γιάνκηδες για την ιστορία ή την παράδοση! Το παιχνίδι τους κάνουν για εξυπηρέτηση πρόσκαιρων ή στρατηγικών συμφερόντων. Μήπως νοιάστηκαν οι ομόδοξοι Ρώσοι για την τύχη των υπόδουλων Ελλήνων στα Ορλωφικά ή στα 1792 όταν η Πύλη μ’ένα φύσημα θα κατέρρεε; Ή μήπως νοιάστηκαν οι Γάλλοι και ο πολύς Μπουοναπάρτης. Για να μη πιάσω στο στόμα μου τους Άγγλους κι αρχίσω να βρίζω μες τη νύκτα.

  6. Beriev
    Beriev 18 March 2014 at 03:14 |

    Αφού τα γράφεις μόνος σου αυτά που καταλαβαίνεις ότι εννοώ, τι χτυπιέσαι;

    “Με άλλα λόγια, οι ομοσπονδίες, όπως και τα συντάγματά τους, αποτελούν πάντοτε σκόπιμα δημιουργήματα που εδράζονται σε συμβιβασμούς αλλά μπορεί και να αντανακλούν τις ιστορικές πραγματικότητες του δοσμένου χώρου και χρόνου. Οι λαοί καλούνται – αν ρωτηθούν – να επικυρώσουν με την ψήφο τους, αυτή την πολιτική συμφωνία κορυφής”

    Όσον αφορά τα περί “Βερίγγειου”, αυτός είναι ο τελικός στόχος.

    Όσον αφορά τα όνειρα περί “βυζαντίου”, εσύ τι ονειρεύεσαι; Τα ρύζια και τα πιλάφια του δυτικού “πολιτισμού”; Αυτά είναι για την ελιτ της δύσης Ελευθέριε όχι για σένα.

    “Μήπως νοιάστηκαν οι ομόδοξοι Ρώσοι για την τύχη των υπόδουλων Ελλήνων στα Ορλωφικά”

    Ήταν σφάλμα τους. Το οποίο το πληρώνουν μέχρι σήμερα. Θα είχαν καταφέρει από τότε να μας εντάξουν στη σφαίρα επιρροής τους και δεν θα καθονταν σήμερα να ασχολούνται τόσο έντονα με τις Κριμαίες και τους Καυκάσους.

    ΥΓ
    (το παρακάτω για το 1% πιθανότητα να μην είσαι τρολ)
    Εδώ εκθέτουμε τις απόψεις μας, σταμάτα να προβοκάρεις και εξέθεσε τις δικές σου.
    Πουθενά δεν εκθέτεις απόψεις, το μόνο που κάνεις είναι να την “μπαίνεις” σχεδόν σε όλους διυλίζοντας λεπτομέρειες, από ορθογραφικές έως τεχνικές, σε προχειρογραμμένα σχόλια.

  7. Ελευθέριος
    Ελευθέριος 18 March 2014 at 09:28 |

    Το βλέμμα σου τ’ αλοίθωρο “τρολλάρει” στον κατήφορο.

    Μ΄ αρέσει να την “μπαίνω” σε κάτι ψωροφαντασμένους σαν και σένα, που οικτίροντας την σημερινή κατάντια μας, δεν πιστεύουν σε ιδία συλλογική προσπάθεια ανόρθωσης, αλλ’ αποβλέπουν σε κάποιον από μηχανής θεό-μεσσία ή πρόσδεση στο άρμα κάποιου ισχυρού γείτονα που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο. Τάζουν και οι δυτικοί πιλάφια στον παράδεισο; Γιατί εγώ βλέπω όρθιους περιφερόμενους σκελετούς! Μήπως εκτός του να εκθυμαίνεις με κανα ποτηράκι τόριξες τώρα και στις καφετζούδες, που σου τάζουν Βερίγγειους και τέτοια;

    Τα σχόλια στο διαδίκτυο, προερχόμενα ως επί το πλείστον από ανώνυμους, δεν είναι βέβαια σοβαρή παράθεση απόψεων, γιατί καθένας μπορεί να λέει το μακρύ και το κοντό του χωρίς να εκτίθεται πραγματικά και χωρίς να αναλαμβάνει ευθύνη. Σε ότι με αφορά, σε πολλά σχόλια εκθέτω εκτενώς απόψεις, συνήθως σε ιστορικά-εθνικά ή άλλα θέματα (π.χ. για το ’22 άρθρο του Φουράκη για τον Δ. Γούναρη, για την Κατοχή-Αντίσταση άρθρο του Καλυβιώτη για τον Μεταξά, για την Κύπρο άρθρο του Π. Ήφαιστου για τον Κληρίδη κ.λ.π). Ένας καλόπιστος συνομιλητής θα μπορούσε να διακρίνει πότε μιλάω σοβαρά και πότε κάνω πλάκα.
    Εσύ βλέποντας με μάτι αλοίθωρο, μισερό και προκατειλημμένο και με εμβέλεια μέχρι την άκρη της μύτης σου, διακρίνεις μόνο την πλάκα – χωρίς να αντιλαμβάνεσαι το πνεύμα της – σαν ένα δυσανεκτικό παιδί που δεν αντέχει τα πειράγματα των άλλων.

  8. Beriev
    Beriev 18 March 2014 at 10:07 |

    Αγαπητέ Ελευθέριε, η μόνη “συλλογική προσπάθεια” που μπορείς να κάνεις με κάποιον συνάνθρωπό σου είναι να παίξεις ξύλο μαζί του.

    Καλημέρα σου…

  9. Ελευθέριος
    Ελευθέριος 18 March 2014 at 11:21 |

    Ακόμη και με αυτό σου το σχόλιο, αποκαλύπτεις την έλλειψη ευθυκρισίας και το πνεύμα μισαλλοδοξίας που σε διακατέχει. Τί ξύλο να παίξω με ένα φάντασμα;

Leave a Reply